GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am fost la acest hotel in iulie 2009. Eu, personal, nu as acorda hotelului decat 1 stea. Nu inteleg cum a primit 3 stele!!! E hotel de sindicat, jegos, nici macar un var pe pereti nu au dat, mobilierul mai are putin si se dezmembreaza, iar la baie, ce sa zic, am ramas cu robinetii in mana. Am platit o groaza de bani, ca, deh, am vrut hotel de 3 stele - in Romania - am dat si spaga 50 RON la receptie pt o camera mai acatarii (oare de ce? ) Nu mai spun ca platesti si parcarea 10 RON pe zi, iar cind am venit de la plaja, in prima zi, supriza: APA CALDA NU EXISTA! Curgea apa rece in toata regula, de mi-a inghetat copilul sub dus.
La restaurant, am avut mic dejun bufet suedez. Mancai cat pofteai, dar doar telemea, rosii, sunca de praga, unt, gem lapte si cafea. Am uitat de omleta! In ultima zi, probabil au considerat ca s-a mancat suficient, asa ca au "uitat" sa mai aduca salam.
Fain hotel, nu?
Cine face ca mine, ca mine sa pateasca!
Trimis de sisi in 06.08.09 10:07:46
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: mamaia
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sisi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.87144500 N, 28.59734200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
As dori sa inteleg si eu cum de ati ales asemenea locatie pentru a va caza?
Motivele pentru a alege asemenea locatii ar putea fi:
1. Buna credinta, la recomandarea unei "agentii de turism", care vrea sa-si vanda locurile
2. Site-ul locatiei, de multe ori periat sa atraga clientii sau alte "oferte tentante" gen "all inclusive" romanesc
3. Ati ajuns din intamplare in zona foarte tarziu si nu ati avut timp sa cautati ceva bun
4. Lipsa de bani, bilete prin sindicat, tentatia unei oferte mai mici ca pret
Ceea ce am invatat din experienta (in ROMANIA) este ca unde e pretul mic intotdeauna si serviciile sunt la fel de mici, unde e pretul mai mare serviciile ar putea fi si calitativ mai bune.
In general hotelurile de 2, 3 chiar si de 4 stele de pe LITORAL sunt dezastru si arata ca si acum 20 de ani.
De obicei pretul le diferentiaza, dar nu e un adevar universal valabil. Hotelurile de 3 stele sunt fostele de 2 stele + aer conditionat montat. In rest aceleasi probleme enumerate de toti.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Mai de grabă as dormi pe plajă decât la acest hotel — scris în 26.07.23 de ux129987 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2022 Cazare de 2 stele — scris în 30.07.22 de Alina 2022 din PIATRA NEAMT - nu recomandă
- Jun.2022 Ciobanul ungurean și Miorița din Neptun — scris în 19.07.22 de Flaviu din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Un compromis asumat. Și confirmat. — scris în 01.09.21 de Rofri din BRAşOV - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Hotel” Miorița” Neptun 3 ***. Da! — scris în 18.08.21 de Yersinia Pestis din MăRăşEşTI [VN] - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Hotel de groaza — scris în 14.08.21 de ux121888 din BACăU
- Jul.2021 O săptămână de relaxare la Neptun, hotel Miorița — scris în 12.08.21 de DanielaVeres din ORADEA - RECOMANDĂ