ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 28.07.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
61.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu am avut apa calda la pranz

TIPĂREȘTE

Hotelul Majestic din Olimp este oarecum renovat, atat cat sa nu iti vina sa faci cale intoarsa cand deschizi usa camerei; toate camerele au vedere laterala, nu direct spre mare; fara balcon, un inconvenient daca vrei sa-ti usuci prosoapele de plaja in pauza de soare de la pranz, frigider, televizor mic-mic, aer conditionat functional, doar ca batea fix spre pat, deci nu rezistai cu el pornit daca aveai de gand sa te odihnesti, micul dejun destul de ok.

Sa zicem ca toate astea ar fi fost acceptabile pt banii platiti, mai ales ca n-am stat decat 3 nopti, dar nu, n-am reusit sa nu ne amintim ca e un fost hotel comunist, doar putin spoit si cu stelele... cazatoare; pe scurt, la pranz, intre 11.30-14.30, la orice ora am incercat, nu era apa calda... Precizez ca am fost cazati la etajul 9 din 14... nu stiu cum se simteau etajele de deasupra noastra...

Oricum, la un hotel care se vrea de 3 stele, e de bun simt si nu mi se pare acceptabil sa nu ai apa calda, indiferent de ora. Si mai ales la un hotel de pe litoral. La receptie mi s-a spus ca au panouri solare si probabil "cupleaza" mai greu (wtf???). Evident, in ditamai hotelul, nu aveau nici o camera libera la un nivel inferior, ca sa ne mute. Ah, iar cireasa de pe tort: la plecare, cand am dat cardul camerei, d-ra m-a intrebat aiuristic daca "m-a verificat cineva"...

Asadar, pana cand nu-si va merita stelele, pana cand receptionerele nu vor invata sa se exprime si nu vor realiza interpretarea termenului folosit in industria hoteliera, acela de "oaspete" (care inseamna mai mult decat doar "client"), eu nu mai calc in acel hotel. NB: oaspete, adica cineva pe care nu-l jignesti cu supozitia ca ar fi plecat de la tine, gazda, furand ceva; in nici un hotel din strainatate nu mi-a fost verificata vreodata camera predata la plecare...


[fb]
---
Trimis de aniellush in 29.07.12 20:48:52
Validat / Publicat: 29.07.12 21:21:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.

VIZUALIZĂRI: 1690 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aniellush); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 450 PMA (din 1 vot)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [29.07.12 21:06:06]
    »

    @aniellush: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    Laura1311
    [18.08.12 10:43:12]
    »

    Eu tocmai ce m-am intors din vacanta de la Majestic si sincer am fost mai mult decat multumita.

    Am stat la etajul 8, am avut o vedere superba spre mare, am avut apa calda chiar si la pranz in afara de o singura zi cand era doar calie si mai mult nu se incalzea dar buna de un dus.

    Treaba cu verificatul camerelor se face peste tot unde esti cazat tu te stii om cumsecade dar toti sunt asa, deci privind din perspectiva proprietarilor e bine sa si verifici inainte de plecare.

    La aerul conditionat puteai sa misti cu mana vela aia sa faci sa bata aerul in jos, cum se face la orice aer conditionat, ii misti directia de bataie.

    Daca e sa cauti nod in papura, gasesti la orice. Eu am fost foarte multumita si cu siguranta voi mai merge si altadata.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    vp_chris
    [03.09.12 13:09:14]
    »

    @Laura1311: Buna dar despre review-ul meu ce parere ai? Oare simpla indolenta sau am cautat nod in papura aiurea?

    Mie la constatarea lipsei apei calde de 2 ori mi s-a spus ca cei de la centrala nu le-au comunicat nici o defectiune. Totusi am stat la 2 nu 14

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Laura1311, vp_chris
    Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel [Olimp]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044364929199219 sec
    ecranul dvs: 1 x 1