ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.03.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: constanta
ÎNSCRIS: 14.03.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAR-2012
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
29.17%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 1 MIN

Nu va recomand

TIPĂREȘTE

din pacate si parerea mea e tot una negativa.

1. caldura NU- imi tot explica, ca centrala face o "curba"... nu am inteles la ce se refera; ca daca folosim apa calda, caloriferele se racesc. Am avut camerele slab incalzite tot sejurul. holul hotelului nu era incalzit, veneam din frigul de afara si simteam o briza rece in hotel :))

2. micul dejun este foarte saracacios, dar costa 20 lei/persoana. ouale se fierb NU, adica au albusul nefiert

3. restaurantul e rece ca o pestera

4. atitudinea fiicei patroanei este total gresita fata de clienti

5. prosoapele nu se schimba zilnic, nici lenjeria

6. nu au papuci de camera,

7. lumina este ff slaba in camere si e si foarte prost amplasata

8. in nici un loc din hotel nu se fumeaza. am obinut acordul de a fuma doar in restaurant

Ca si concluzie, vor sa faca turism dar sa nu ofere conditii.

patroana se lauda ca ea inchiriaza pentru grupuri mari, probabil de aceea nu da importanta turistilor care nu vin cu grupul.

noi am fost 13 persoane cazate in hotelul dansei... dar probabil nu reprezentam un grup de care sa fie interesata.

EVITATI ACEASTA LOCATIE!


[fb]
---
Trimis de noway in 14.03.12 14:42:41
Validat / Publicat: 14.03.12 17:04:39
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1955 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (noway); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

matei carmen
[28.09.12 16:57:27]
»

Stimate Domn,

Ne pare rau ca ati fost nemultumit, dar din pacate dvs aveti pretentiile corespunzatoare unui hotel de 5*. In perioada in care ati fost cazat, hotelul a fost plin si au fost si multi copii mici dar, numai dvs ati fost nemultumit.

Daca imi permiteti va rog sa acceptati urmatoarele precizari: hotelul nostru are clasificarea de 3*. In realitate confortul camerelor, lenjeria, prosoapele, etc sunt corepunzatoare unei clasificari de 4 *

Conform legislatiei in vigoare prosoapele se schimba la 2 zile si lenjeria la 3 zile. Temperatura din camere trebuie sa fie minim 20 grade Celsius. La noi temperatura este mult mai ridicata si nu s-a plans nimeni in 4 ani de acest lucru. Centralele termice ale hotelului sunt Buderus (Germania) foarte performante si foarte scumpe si unii clienti spun ca este foarte cald mai ales ca avem pilote din puf de gasca... Intr-adevar dpdv tehnic exista o curba termica care sta la baza functionarii si toate centralele termice indiferent de marca au ca prioritate furnizarea de apa calda, si anume atunci cand prepara apa calda nu furnizeaza caldura pentru perioada de timp cat prepara apa calda. Desi dispunem de schimbator de caldura in placi suplimentar, exista ore cum ar fi 7.00 -8.00 si 19.00 -20.00 cand este posibil ca 35 de persoane sa consume simultan apa calda la dusuri si atunci prioritara este apa calda. Aceasta simultaneitate se intampla destul de rar.

Din pacate pretentiile dvs referitoare la schimbarea zilnica a lenjeriei si a prosoapelor, papuci si halat de baie sunt obligatorii pentru hoteluri de 5* nu de 3* si nici decum la un tarif de 120 lei/noapte adica 26 de Eur /camera/noapte. Daca doreati acest lucru trebuia numai sa ne solicitati si va putem oferi si halate si papuci de baie dar contracost.


NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
nowayAUTOR REVIEW
[28.09.12 18:54:04]
»

@matei carmen: ar trebui sa postati pe site'ul pensiunii faptul ca apa calda si caldura se dau cu portia si ca prosoapele se schimba la 2 zile, iar micul dejun e pentru juniori. Asta ar insemna transparenta! Atunci am putea vedea cati turisti se vor caza.

Am ales pensiunea dvs. datorita grupului cu care eram, la insistentele lor. Probabil ca, conferintele care se tin la dvs in hotel reprezinta adevaratul interes, si atunci se subintelege de ce le oferiti alte conditii.

Pe scurt, nici noi si nici cunoscutii nostri care vor mai veni in zona nu va vor vizita

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
matei carmen
[29.09.12 17:36:04]
»

Stimata Domnisoara din Constanta /Mangalia continuati sa confundati hotelul nostru cu o alta locatie probabil o pensiune. In aceste conditii pretentiile dvs ca o pensiune sa va ofere halat de baie si papuci si sa schimbe zilnic prososoapele si cersafurile la un pret de 120 lei/camera pe noapte sunt cu totul deplasate si penibile. Daca doriti aceste servicii si aveti si banii necesari, duceti-va la hoteluri 4* si 5* unde camera este de la 280 lei/noapte. Va reamintim ca in hotelul nostru de la deschidere in urma cu patru ani si pana astazi nu a fost intrerupta apa calda niciodata (un istoric care se poate printa din softul centralelor) si nici caldura nu este cu portia cum spuneti dvs. Asadar afirmatiile dvs referitoare la faptul ca furnizam apa calda si caldura cu portia sunt neadevarate si rau intentionate motiv pentru care daca continuati va vom chema in instantele de judecata pentru actiuni defaimatoare indreptate impotriva hotelului nostru si va vom cere daune interese. Ar trebui sa va revizuiti putin scara de valori si sa o armonizati cu legislatia si cu realitatea. Va doresc ca in decursul vietii dvs sa fiti in stare sa va construiti si sa administrati un hotel macar ca al nostru si sa ofeti macar jumatate din standardele noastre sau macar sa fiti in stare sa va construiti un cotet sau un garaj de masina ca sa vedeti ce usor este... si atunci venim noi la dvs. cu papucii si halatul de baie! Mult succes in viitor, si nu uitati ca sunt lucruri mult mai importante si mai frumoase in viata decat sa va consumati cu astfel de nimicuri!


NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
nowayAUTOR REVIEW
[29.09.12 20:25:34]
»

@matei carmen: Imi pare nespus de rau ca va deranjeaza adevarul! Iar legat de instanta, avocatul meu astepta cu nerabdare citatia in concluzia in care nu suntem prea putini cei care ne plangem de serviciile dumneavoastra. In consecinta va recomand sa va consumati energia in a ridica standardele pensiunii dumneavoastra.

nowayAUTOR REVIEW
[03.10.12 17:45:07]
»

@matei carmen: nimeni nu contesta calitatea constructiei sau a pilotelor, etc. nici efortul depus de dvs ptr a realiza acest hotel. contestam doar calitatea serviciilor

Yoanna803
[02.09.14 00:21:50]
»

@matei carmen: sincera sa fiu, nu stiu cum, unora nu le convine acest hotel.

Căldură din camere, pe timp de iarna, efectiv o puteai închide/deschide după preferințele fiecăruia pe o scara de la 1-5.

Ce papuci, ce halat? Astea sunt personale, le poți lua de acasă.

Patul, lenjeria... extrem de moi si calduroase.

Dans Matei, nu mai aplecați urechea la vorbele rele ale altora. Cei serioși si cei care au cunoscut hotelul ca fiind unul bun, cu siguranță vor reveni.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
matei carmen, noway, Yoanna803
Alte impresii din această RUBRICĂMeitner Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033899784088135 sec
    ecranul dvs: 1 x 1