GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
din pacate si parerea mea e tot una negativa.
1. caldura NU- imi tot explica, ca centrala face o "curba"... nu am inteles la ce se refera; ca daca folosim apa calda, caloriferele se racesc. Am avut camerele slab incalzite tot sejurul. holul hotelului nu era incalzit, veneam din frigul de afara si simteam o briza rece in hotel :))
2. micul dejun este foarte saracacios, dar costa 20 lei/persoana. ouale se fierb NU, adica au albusul nefiert
3. restaurantul e rece ca o pestera
4. atitudinea fiicei patroanei este total gresita fata de clienti
5. prosoapele nu se schimba zilnic, nici lenjeria
6. nu au papuci de camera,
7. lumina este ff slaba in camere si e si foarte prost amplasata
8. in nici un loc din hotel nu se fumeaza. am obinut acordul de a fuma doar in restaurant
Ca si concluzie, vor sa faca turism dar sa nu ofere conditii.
patroana se lauda ca ea inchiriaza pentru grupuri mari, probabil de aceea nu da importanta turistilor care nu vin cu grupul.
noi am fost 13 persoane cazate in hotelul dansei... dar probabil nu reprezentam un grup de care sa fie interesata.
EVITATI ACEASTA LOCATIE!
Trimis de noway in 14.03.12 14:42:41
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL.
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (noway); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.50872700 N, 25.55497900 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Stimate Domn,
Ne pare rau ca ati fost nemultumit, dar din pacate dvs aveti pretentiile corespunzatoare unui hotel de 5*. In perioada in care ati fost cazat, hotelul a fost plin si au fost si multi copii mici dar, numai dvs ati fost nemultumit.
Daca imi permiteti va rog sa acceptati urmatoarele precizari: hotelul nostru are clasificarea de 3*. In realitate confortul camerelor, lenjeria, prosoapele, etc sunt corepunzatoare unei clasificari de 4 *
Conform legislatiei in vigoare prosoapele se schimba la 2 zile si lenjeria la 3 zile. Temperatura din camere trebuie sa fie minim 20 grade Celsius. La noi temperatura este mult mai ridicata si nu s-a plans nimeni in 4 ani de acest lucru. Centralele termice ale hotelului sunt Buderus (Germania) foarte performante si foarte scumpe si unii clienti spun ca este foarte cald mai ales ca avem pilote din puf de gasca... Intr-adevar dpdv tehnic exista o curba termica care sta la baza functionarii si toate centralele termice indiferent de marca au ca prioritate furnizarea de apa calda, si anume atunci cand prepara apa calda nu furnizeaza caldura pentru perioada de timp cat prepara apa calda. Desi dispunem de schimbator de caldura in placi suplimentar, exista ore cum ar fi 7.00 -8.00 si 19.00 -20.00 cand este posibil ca 35 de persoane sa consume simultan apa calda la dusuri si atunci prioritara este apa calda. Aceasta simultaneitate se intampla destul de rar.
Din pacate pretentiile dvs referitoare la schimbarea zilnica a lenjeriei si a prosoapelor, papuci si halat de baie sunt obligatorii pentru hoteluri de 5* nu de 3* si nici decum la un tarif de 120 lei/noapte adica 26 de Eur /camera/noapte. Daca doreati acest lucru trebuia numai sa ne solicitati si va putem oferi si halate si papuci de baie dar contracost.
NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
@matei carmen: ar trebui sa postati pe site'ul pensiunii faptul ca apa calda si caldura se dau cu portia si ca prosoapele se schimba la 2 zile, iar micul dejun e pentru juniori. Asta ar insemna transparenta! Atunci am putea vedea cati turisti se vor caza.
Am ales pensiunea dvs. datorita grupului cu care eram, la insistentele lor. Probabil ca, conferintele care se tin la dvs in hotel reprezinta adevaratul interes, si atunci se subintelege de ce le oferiti alte conditii.
Pe scurt, nici noi si nici cunoscutii nostri care vor mai veni in zona nu va vor vizita
Stimata Domnisoara din Constanta /Mangalia continuati sa confundati hotelul nostru cu o alta locatie probabil o pensiune. In aceste conditii pretentiile dvs ca o pensiune sa va ofere halat de baie si papuci si sa schimbe zilnic prososoapele si cersafurile la un pret de 120 lei/camera pe noapte sunt cu totul deplasate si penibile. Daca doriti aceste servicii si aveti si banii necesari, duceti-va la hoteluri 4* si 5* unde camera este de la 280 lei/noapte. Va reamintim ca in hotelul nostru de la deschidere in urma cu patru ani si pana astazi nu a fost intrerupta apa calda niciodata (un istoric care se poate printa din softul centralelor) si nici caldura nu este cu portia cum spuneti dvs. Asadar afirmatiile dvs referitoare la faptul ca furnizam apa calda si caldura cu portia sunt neadevarate si rau intentionate motiv pentru care daca continuati va vom chema in instantele de judecata pentru actiuni defaimatoare indreptate impotriva hotelului nostru si va vom cere daune interese. Ar trebui sa va revizuiti putin scara de valori si sa o armonizati cu legislatia si cu realitatea. Va doresc ca in decursul vietii dvs sa fiti in stare sa va construiti si sa administrati un hotel macar ca al nostru si sa ofeti macar jumatate din standardele noastre sau macar sa fiti in stare sa va construiti un cotet sau un garaj de masina ca sa vedeti ce usor este... si atunci venim noi la dvs. cu papucii si halatul de baie! Mult succes in viitor, si nu uitati ca sunt lucruri mult mai importante si mai frumoase in viata decat sa va consumati cu astfel de nimicuri!
NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
@matei carmen: Imi pare nespus de rau ca va deranjeaza adevarul! Iar legat de instanta, avocatul meu astepta cu nerabdare citatia in concluzia in care nu suntem prea putini cei care ne plangem de serviciile dumneavoastra. In consecinta va recomand sa va consumati energia in a ridica standardele pensiunii dumneavoastra.
@matei carmen: nimeni nu contesta calitatea constructiei sau a pilotelor, etc. nici efortul depus de dvs ptr a realiza acest hotel. contestam doar calitatea serviciilor
@matei carmen: sincera sa fiu, nu stiu cum, unora nu le convine acest hotel.
Căldură din camere, pe timp de iarna, efectiv o puteai închide/deschide după preferințele fiecăruia pe o scara de la 1-5.
Ce papuci, ce halat? Astea sunt personale, le poți lua de acasă.
Patul, lenjeria... extrem de moi si calduroase.
Dans Matei, nu mai aplecați urechea la vorbele rele ale altora. Cei serioși si cei care au cunoscut hotelul ca fiind unul bun, cu siguranță vor reveni.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Doar odihna — scris în 09.08.22 de gr revelion din FETEşTI [IL] - RECOMANDĂ
- Jun.2017 Cazare — scris în 27.06.17 de Razvan Ama din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2016 Cel mai frumos sejur — scris în 15.08.16 de Pasc din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Mar.2013 Obiectiv — scris în 27.05.13 de callmevaly din BUCURESTI - RECOMANDĂ