ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.06.2009
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 19.06.09
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2009
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
"ECHIPA" A INCLUS:
[?] AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTA MEDIE REZULTATĂ
67.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Botanik Hotel & Resort (ex Delphin Botanik) [Okurcalar]5

Esec total grave probleme cu sistemul medical

TIPĂREȘTE

Am fost in vacanta la hotel Delphin Botanik 4adulti+1copil (noi, bunicii si copilul nostru de 11luni si jumatate). Cand am ajuns acolo toti eram perfect sanatosi. Dupa primele 2 zile si o noapte s-a imbolnavit copilul - varsaturi repetate, diaree non-stop apa curata, iar a doua zi febra 39, 8. La pranz copilul mancase piure cu pulpita de pui inabusita, noaptea a varsat toata mancarea intacta, nu era deloc digerata. Am avut la noi niste medicamente, dar nu suficiente, starea copilului era grava era foarte somnolent si statea intins numai in pat.

A doua zi ne-am adresat medicului de la hotel care ne-a spus ca fara 60euro nu consulta cu toate ca aveam asigurari medicale. El ne-a spus ca apartine de spitalul privat Anatolia din Side si ca acestia nu accepta asigurarea noastra. Am sunat in tara asiguratorul - RAI Roumanie Assurance International. Ei ne-au spus ca nu tb sa platim nimic si sa asteptam ca ne suna ei. Ne-au sunat f. repede si ne-a spus ca totul e rezolvat copilul urma sa fie consultat in cateva minute. De asemenea am primit 2 telefoane unul de la receptia hotelului si unul de la asistentul domnului dr. , ne-au zis sa stam in camera caci in 5min soseste dr. Am asteptat 40min si nu a venit nimeni. Am mers impreuna cu sotul meu la cabinet, dar nici urma de dr. doar asistentul ne-a spus sa luam copilul in brate si sa-l aducem ca va chema un medic. DE CE NE-AU MAI SPUS SA STAM IN CAMERA SI SA ASTEPTAM? ? ? Am mers din nou la cabinet cu tot cu copil, venise un alt medic care l-a pus sa scoata limba ca sa se poata uita in gat. ATENTIE copilul nostru are 11luni si 1/2 iar dr ii spunea sa faca AAAA. . !!!! Pentru ca " nu a facut AAA... " ne-a zis ca nu poate sa-l consulte si tb sa ne trimita cu ambulanta la spitalul Anatolia din Side la 50-60km departare pentru a-l vedea un pediatru. Am fost la spital si ne-am lovit de o gramada de formulare... birocratie in floare. Pana a fost consultat de medicul pediatru copilul a mai fost vazut de vreo 2 medici de la primiri urgente. Consultatiile au fost f. superficiale. Medicii nostri de familie sunt asi in comparatie cu ei. Am ajuns la pediatru - un medic care ne-a bruscat copilul si l-a zguduit in ultimul hal. ATENTIE medicul nu stia sa vb engleza a chemat mai multe persoane ca sa ne traduca dar abia vorbeau engleza si acestea, a chemat si o rusoaica care rupea putin romaneste. Nu cred ca ni s-a tradus tot ce a spus medicul. Ne-am lovit de aceeasi problema a banilor, doreau din nou bani si spuneau ca asigurarea nu e buna. Am sunat din nou la asigurator si bineinteles ca s-a rezolvat. De fiecare data incercau sa scoata banii direct de la noi si daca nu accetam atunci era buna asigurarea. Am primit tratament si ne-am intors la hotel. Ne-au dat injectii pt varsaturi, un praf electrolit de dizolvat in apa pentru baut si un praf pentru protectia mucoasei intestinale. Ei nu au smecta, furazolidon medicamente asemanatoare. Au zis sa nu-i dam decat sa bea electrolitul pentru hidratare. Am vorbit si cu medicii nostri de acasa si am mers in paralel cu smecta si mai apoi cu furazolidon si biseptol caci nu ceda deloc diareea. Dupa ce ne-am intors la hotel copilul nu a mai vomat, noi ii daduse metoclopramid sirop din tara si nu au mai fost necesare injectiile.

Urmatoarea seara m-am imbolnavit si eu - mama copilului, ma simteam f. rau aveam crampe ingrozitoare febra si diaree non-stop. Nu am discutat decat cu ghidul pentru ca ma bazam pe medicamentele pe care le aveam din tara. Ghidul a zis ca ne vedem dimineata si va merge cu noi la un alt medic.

Copilul se simtea mai bine in sensul ca febra ii mai scazuse (tot cu medicamentele noastre de acasa nurofen, supozitoare cu paracetamol si algocamin), nu mai varsa, bea mult ceai si lua hidrasec si biotics medicamente romanesti pentru hidratare si protectia florei intestinale, in schimb era f. slabit si diareea continua. In plina noapte (ora 2) ne-am trezit la usa cu soferul de la ambulanta si asistentul medicului care nu vorbeau engleza si ne-au zis ca tb sa mergem la control la spital. Mi l-au dat la tel pe dr hotelului care a zis ca e un control de rutina ca sa nu se fi deshidratat copilul si daca se necesita ii vor face o perfuzie 2-3 ore iar dimineata vom fi inapoi la hotel. Am acceptat sa mergem la spital crezand ca ghidul a trimis ambulanta si ca e mai bine pt copil. La 3 noaptea am ajuns la acelasi spital din Side. Nu aveau nici un specialist. Am fost consultati atat eu cat si copilul de medic generalist care ne-a zis ca suntem deshidratati si tb sa ne puna perfuzie pana dimineata cand vin medicii specialisti. Au spus ca au discutat telefonic cu specialistii care le-au indicat medicatia, dar pana dimineata la ora 9-10 nu vine nici un medic, caci ei sunt spital privat si asta e programul lor. De asemenea ne-au spus ca dimineata ne vor face externarea. MINCIUNI!! CINE A TRIMIS AMBULANTA? DE CE A TREBUIT SA AJUNGEM NOAPTEA LA SPITAL DACA SPECIALISTII NU ERAU ACOLO? Am fost spitalizati si ni s-au pus pefuzii. Pana dimineta nu a mai trecut nimeni sa ne vada nici macar asistenta nu venea decat daca o chema sotul meu. Perfuziile abia curgeau, pe a mea am reglat-o mai tare dar la copil trecea printr-un aparat si era setata exact cantitatea. Ceaiul copilului de la hotel s-a terminat si am cerut altul. Am primit CEAI NEGRU PENTRU UN SUGAR CARE ARE SI DIAREE!!! Am cerut un alt ceai de menta de la vreo 4 pers diferite cu care am discutat printre care asistente si guest relation (persoane care se plimba prin saloane vorbesc engleza si se asigura ca pacientiii sunt multumiti si nu exista probleme)... dupa 3 ore am primit un alt ceai DE MUSETEL... sunt prosti, tampiti isi bat joc de noi sau nu stiu ce au (musetelul e purgativ si toti stiau ca avem diaree)... alt ceai nu am mai primit caci au motivat ca nu au.

Peste noapte ne-au luat probe de sange, urina si fecale (fecale si urina numai mie).

----Revin cu partea a doua mai tarziu----


---
Trimis de nitescu in 19.06.09 13:34:01
VIZUALIZĂRI: 2879
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nitescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 999.00 EUR pe cameră
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    16 ecouri scrise, până acum

    nicoletacorina [20.06.09 10:41:58] »

    acum nu trebe sa aruncam cu pietre in hotelul respectiv,si eu am fost acolo,si noi ne-am simtitt minunat.oricum cand merci cu un copil sub un an iti asumi unele riscuri,si oricum ma gandesc ca tot sistemul lor sanitar lasa de dorit.

    nitescu [22.06.09 10:50:04] »

    Si atunci ti se pare normal sa fim tratati prost si sa lasam lucrurile asa? As vrea sa fi fost in pielea mea si mai vedeam daca gandeai la fel? Cat despre riscuri ca ar fi fost copilul prea mic gresesti. Si eu m-am imbolnavit, am avut globulele albe marite, e clar ca a fost infectie in sange. Nu stiu daca e ok sa mergi la hotel de 5* de luxe si sa faci toxiinfectie alimentara!!! Mai bine asteapta un pic caci zilele urmatoare imi voi face timp si voi duce povestea pana la capat. Momentan fac reclamatii si discut cu organele abilitate. Sunt multe de spus inclusiv despre conducerea hotelului. Iti dau doar un mic exemplu: i-am semnalat managerului de front office ca in restaurant pepenele e bazait de muste si musculite, mi-a raspuns in sictir ca el a fost in Romania si stie foarte bine ca la noi bazaie mustele. Ce parere ai de raspunsul managerului? Nu te contrazic probabil tu te-ai simtit foarte bine si nu ai avut cum sa observ aceste neregului. Hotelul e f. frumos, dar am fost tratati foarte prost.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    nicoletacorina [22.06.09 18:11:45] »

    nu stiu ce sa zic ati avut voi ghinion, noi am fost tratati bine (de ex uscatorul de par s-a defectat si imediat cum am anuntat ne-a pus altul) ce sa zic noi probleme cu mancarea nu am avut si nici muste sa roiasca pe la masa nu am vazut, noi de regula cand incepea servirea mesii eram acolo poate asa se explica ca nu am vazut. sincer te inteleg dar noi ne-am simtit bine si nu pot sa zic altceva, poate am fost mai norocosi!

    azur_melia [23.06.09 22:35:27] »

    daca exista o toxiinfectie alimentara se imbolnaveau mai multe persoane poate 10 sau 50 sau 100 sau 1000 pt ca, banuiesc ca nu doar familia dvs a mancat din acea mancare. Imi pare rau ca vi s-a intamplat asa dar... . si eu am 2 copii si intotdeauna merg in concediu cu o medicamentatie de urgenta pt a-mi scoate copilul din criza respectiva pana se sinchisesc medicii indiferent de tara in care am fost. Noua ni s-a spus sa nu apelam la medicul de hotel pt ca e scump... . Poate ca era mai intelept sa luati un taxi si sa mergeti la un spital in Alanya. De la medicul de hotel si asigurari, de obicei in strainatate nu va puteti astepta la nimic. Anul trecut cineva in antalya si-a rupt piciorul si a platit 3. 000 euro interventia!!!! Ghinion. Sunt riscuri pe care trebuie sa ni le asumam din pacate. In orice hotel se putea intampla asta... .

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [24.06.09 22:15:44] »

    nitescu, te rog spune-mi daca a fost prima data in Turcia sau nu. Daca cumva a fost primul contact cu Turcia, atunci foarte probabil a fost o reactie a organismului la bacteriile din apa (chiar daca nu ati baut direct, e vorba de apa folosita la mancare samd), bacterii absolut benigne pentru organismul turcilor si al celor deja obisnuiti cu ele (si la noi, in apa din Ro, sunt prezente acelasi "tip"de bacterii, dar din specii diferite). Organisme mai sensibile reactioneaza mai virulent la aceasta schimbare, pana se obisnuieste organismul cu ele. Si noi am trecut prin asa ceva, intr-o forma MULT mai usoara, insa, acum 3 ani, prima data cand am fost in Turcia.

    Bineinteles, daca ati mai fost, cauzele trebuie cautate in alta parte. Acelasi tip de probleme il puteti astepta insa atunci cand mergeti pentru prima data in Egipt, de exemplu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    nitescu [01.07.09 12:29:08] »

    buna tm67bru,

    In Turcia a fost prima data cand am mers, dar am fost in alte tari cum ar fi Egipt, Tunisia, Italia, Grecia si nu am avut probleme. Stiu ca cei mici sunt sensibili, dar nu inteleg de ce am avut si eu probleme, iar in ziua de plecare nu s-a simtit bine nici mama mea. Si de asemenea repet ca globulele albe erau marite! Am mai vorbit cu niste romani din Satu Mare, doamna avea 57 de ani si mi-a povestit ca seara s-a simtit rau si a avut diaree, dar nu a varsat si nici temperatura nu a avut. I-a fost rau 2 zile. Cei de la hotel nu sunt prosti sa recunoasca ca au mai avut cazuri. Ei au zis doar ca au facut analize la mancare, dupa sesizarea noastra si analizele au iesit bune.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [01.07.09 12:37:02] »

    Sincer m-ar surprinde sa fie din cauza mancarii (asta vizavi de managementul foarte bun al hotelului, dupa constatarile mele) dar adevarul e ca nu poti exclude nici aceasta cauza.

    Pacat ca acest incident ce vi-a umbrit TOTAL, sunt sigur, intregul concediu.

    Poate gasesti odata timp sa continui impresiile? [ca ecou, aici]

    nitescu [01.07.09 12:41:07] »

    buna azur_melia,

    Eu am avut medicamente din tara, dar nu mi-am inchipuit ca va fi vorba de ceva atat de puternic. Luasem cu mine si metoclopramid pentru varsaturi si smecta, furazolidon, supozitoare cu paracetamol, nurofen etc. M-ar fi ajutat si un regim alimentar, cum ar fi supa de morcov. Am discutat cu cei de la hotel si le-am explicat ca am copilul bolnav si as avea nevoie de supa de morcov sau macar niste morcov bine fiert. La inceput am primit flit total. Apoi dupa ce am discutat cu managerul de front office, cu o persoana de la guest relation mi-au spus ca se rezolva. Am primit niste morcovi abia opariti, erau crocanti. Au spus ca asta este tot ce pot face. Daca nu sa-i dam morcov murat sau crud.

    Ideea e ca pe nimeni nu intereseaza ca ai probleme si chiar daca aparent cand nu ai probleme par a fi foarte draguti si serviabil, pot spune ca se intampla exact contrar in momentul cand apar problemele. E mai usor sa servesti si sa multumesti 10 oameni fara probleme decat 1 cu probleme. Probabil premiza lor e cantitate si nu calitate!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    azur_melia [01.07.09 15:19:10] »

    imi pare rau pentru tot ce vi s-a intamplat. O cunostinta a fost anul trecut intr-un alt hotel si alta statiune si s-au imbolnavit toti trei acolo.... Imi pare rau.

    essential1975 [17.03.10 13:11:00] »

    sincer ma pui pe ganduri . vreau si eu sa merg anul asta cu un copil de 1 an si jumate

    azur_melia [17.03.10 13:17:08] »

    Nu are rost sa te ingrijorezi pt ca acest lucru se poate intampla oriunde.... du-te linistit, aceste cazuri sunt rare... Eu am fost cu copiii mei in multe tari dar nu mi s-a intamplat niciodata asa. Cat despre Delphin Botanik si conditiile de masa, eu nu am avut ce sa le reprosez... Vacanta placuta!

    mandi [17.03.10 21:21:15] »

    Am ales acest hotel pt a doua oara sa merg cu copiii datorita serviciilor si a gradinii superbe cu peste 2000 de specii de plante.

    Un plus pt ei - fondatorii hotelului = patronii si staful de conducere servesc masa la acelasi restaurant cu turistii din aceleasi meniu.

    Anul acesta ma intorc acolo. Este primul hotel al lantului DELPHIN. De aici au inceput si au impus standardele la lantul Delphin.

    Recomand acest hotel.

    nitescu [18.03.10 11:20:43] »

    nu stiu ce sa zic vis a-vis de faptul ca staful serveste acelasi meniu...eu cat am stat acolo nu am vazut asa ceva..nu i-am vazut niciodata servind masa la restaurant...si daca vor sa observe si altii lucrurile astea e simplu...la receptie exista un perete cu fotografiile celor din conducere si un monitor pe care ruleaza un spot cu prezentarea lantului hotelier , acolo ii veti putea observa pe cei din staf...mai mult veti vedea ca exista diferente intre angajatii hotelului in functie de ierarhie si anume dupa uniforme (vezi culoare cravata etc.)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    nitescu [18.03.10 11:26:03] »

    poate tine de noroc....e suficient ca un angajat de la bucatarie sa nu-si faca treaba bine si te poti trezi cu surprize daca nimeresti felul de mancare cu pricina....eu sfatuiesc pe cei cu copii mici sa faca un efort si sa mai astepte sa creasca un pic...cat sunt micuti e bine sa alegeti un loc unde sa gatiti chiar voi mamicilor chiar daca sunteti obosite si ati avea nevoie de relaxare...mai bine un pic obosite si cu copii sanatosi

    Sanziana [18.03.10 11:31:11] »

    @nitescu, eu sunt de acord cu ce spui tu. poate ca gresesc, dar nu am vrut niciodata sa risc sanatatea copilului meu, de aceea doar anul asta cand deja are 4 ani si jumatate am hotarat sa il iau cu mine in strainatate, in rest de la 8 luni a vazut in fiecare an marea dar am optat ptr cazare la pensiuni cu bucatarie si portbagajul meu a fost mereu plin de oale, fierbatoare, pasatoare... si Stiti zicala daca mamica e fericita, si taticul e fericit

    mandi [18.03.10 20:54:29] »

    Imi pare rau dar in ecoul de ieri n-am vrut sa spun ca am fost in perioada 11.06 - 25.06 cu copiii; iti spun acum.

    N-ai vazut o masinuta electrica condusa cand de o doamna de a doua varsta sau un domn tot de aceasi varsta insotit de security? Nu i-ai vazut dimineata la terasa restaurantului? Nu i-ai vazut in cursul zilei la vitamina bar? Iar seara la restaurantu turcesc? Macar pe ei trebuia sa-i remarci!!!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    azur_melia, essential1975, mandi, nicoletacorina, nitescu
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0731191635132 sec
    ecranul dvs: 1 x 1