ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 03.08.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Ne-a placut Hotelul Orizont

TIPĂREȘTE

Am fost vara la acest hotel, deci nu pot spune nimic despre inconvenientele relatate de ceilalti clienti care au fost iarna. Pot insa sa confirm ca, intr-adevar, de la bun inceput si eu mi-am facut griji in legatura cu instalatia de aer conditionat pentru ca este automata in toata cladirea si, inainte sa intram in camera, m-am intrebat daca poate fi controlata din fiecare camera. Din fericire, poate fi controlata din camera si am inchis-o imediat cum am intrat, caci la munte, mai ales daca ai camera pe est, unde nu bate soarele decat dimineata, nu este cald in camera. (Am fost undeva, in Canada, intr-un loc unde instalatia de aer conditionat nu putea fi controlata in nici un fel din camera si a fost un cosmar!!!) Sunt convinsa ca iarna, daca incalzirea depinde de aceasta instalatie, apare o problema mare. Destul se sta in cladirile de birouri in aer conditionat tot anul, nu e cazul sa faca asta si hotelurile.

Sa revin la sejurul nostru. Noi suntem multumiti (suntem aici cand scriu). Renovarea hotelului a fost facuta cu simt de raspundere, s-au folosit numai materiale scumpe - usi din lemn, mobila din lemn si nu din PAL, marmura in bai si peste tot in holuri, tapete frumoase si de buna calitate, design interior de bun gust. Design-ul este un pic gothic style - eu nu ma dau in vant dupa culorile reci si sumbre - dar este elegant. Lobby-ul este mare, cu un pian frumos (dezacordat insa), cu multa marmura neagra pe jos curatata des, cu o ambianta generala rece si maiestuoasa.

Lifturile noi, moderne, bune, vin la timp, dar hotelul nu e plin 100%.

La spa inca nu am mers, nu am ce sa spun despre ea. Halatele de baie si papucii din camera pentru spa arata impecabil.

In restaurant se fumeaza si ne-a deranjat asta la micul dejun, mai ales ca avem un baietel de 4 ani. Alte mese nu am luat pana acum la restaurant, pentru ca se poate manca la fel de bine si proaspat si cu preturi mult mai mici in multe locuri din Predeal (spre deosebire, de exemplu, de Mangalia, unde am fost anul acesta la mare). Recomand cu multa caldura restaurantul Dragului pe DN1, vizavi de BRD, restaurantul Varful cu Dor pe DN1, la intersectia cu drumul spre Cioplea, restaurantul vilei Evergreen, ceva mai sus de Orizont, pe drumul spre Trei Brazi.

Micul dejun la Orizont este impecabil, la nivel de 4 stele, intr-adevar. Mancarea este buna, variata si proaspata. In afara de restaurant, mai au o sala speciala pentru mic dejun unde am mancat si unde NU se fumeaza. Deci se poate.

Camerele hotelului nu au balcoane in general. Sunt cateva care au si noi am cerut una cu balcon, caci sotul meu fumeaza, dar niciodata in camera de hotel sau la noi in casa. Camera noastra este pe colt, cu vederea spre Piatra Mare. Vederea este superba, mai ales ca un perete al camerei este integral din geam intreg, aerisirea facandu-se prin usa baconului. Stam numai cu perdeaua data la o parte. Balconul este foarte mic, dar suficient. Deci, daca vreti camera cu balcon, sa specificati acest lucru inca de cand faceti rezervarea.

Cum spuneam, finisajele in camera si in baie sunt de cea mai buna calitate. Pacat ca la baie, daca nu esti cu bagare de seama, poti stropi partea de jos a tocului usii, care e din lemn si e deja putin albit de apa. Dupa ce am observat asta, am avut grija sa nu-l stropesc si se poate. La dus se sta pe un gratar din lemn de bambus tratat, iar cabina e inchisa cu un perete din sticla. Oglinda din baie ocupa intreg peretele pe care sta, chiuveta e patrata si asezata pe blat de marmura neagra cu alb, closetul si rezervorul functioneaza impecabil. Nu am descoperit ventilatorul din baie - nu exista, cred. Dar baia se aeriseste probabil altfel, pe o coloana, caci nu ramane mult timp umeda si miroase mereu frumos. Prosoapele sunt impecabile. Bateriile de la dus si de la chiuveta sunt de buna calitate, dar nu la nivelul calitatii finisajelor, aici e o mica neconcordanta.

Chitul din baie e de calitate (sapunele, sticlute cu sampon, trusa de cusut, casca de dus). Hartia igienica e Zewa.

Exista minibar in sifonier si zgomotul lui nu se aude in camera, exista si seif. Nu am gasit chit pentru pantofi si inca nu am descoperit daca au in hol vreun aparat la care sa-ti faci pantofii. La 4 stele ar trebui sa aiba, caci am gasit asta si la 3 stele.

Internetul functioneaza bine in camera, uneori mai prost insa, viteza nefiind foarte mare.

Camerista vine in fiecare zi, desigur, goleste cosul, inlocuieste prosoapele pe care cerem sa le inlocuiasca (conform noii reguli de protectie a mediului inconjurator, se inlocuiesc numai prosoapele lasate pe jos si mi se pare normal acest lucru). Sterge prin baie, reface uneori patul cum era cand am primit camera (nu e necesar, insa) si cred ca atat. Nu a aspirat pana acum mocheta si nu a maturat balconul - am o banuiala ca nici nu va aspira pana plecam. In nici un hotel romanesc nu ni s-a aspirat camera in timpul sejurului. Mai speram sa gasim unul, insa. Ieri, camerista nici nu a intrat pe balcon, unde am gasit scrumiera cum o lasasem, iar azi am spalat-o eu inainte sa vina ea, ca sa fiu sigura ca scapam de scrum si mucuri.

[completare ulterioara] dupa trei zile, s-a facut curatenie serioasa - a fost aspirata camera, curatata baia, curatat balconul, au fost schimbate prosoapele folosite si lenjeria de pat chiar daca noi nu am cerut.

Camera este confortabila, nu prea mare insa. Salteaua pe pat nu este big size, ci au pus doua saltele unite cu un burete subtire. Nu ne deranjeaza, insa. Cearsafurile sunt impecabile, dar ma intreb daca asa vor fi si peste cativa ani, caci hotelul este repus in functiune de 1 an doar.

Personalul este amabil. Doar fata de la receptie avea o mutra acra si plictisita cand am ajuns. Apoi, in timp ce vorbeam cu ea, usor, usor, s-a mai inseninat.

Recomand acest hotel pe timp de vara, daca vreti hotel de 4 stele.

Altfel, in Predeal, care este una din cele mai bune statiuni romanesti, exista cateva hoteluri de 3 stele foarte bune si multe vile bune de 3 si 4 stele. Depinde ce va doriti. Preturile sunt mari peste tot. Orizont are tarife de 300 - 320 RON / noapte pentru o camera dubla (am obtinut 300 RON prin agentie), iar hotelurile bune de 3 stele au tarife intre 230 - 260 RON.


[fb]
---
Trimis de gegav in 19.08.11 19:14:40
Validat / Publicat: 19.08.11 20:43:51
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2432 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gegav); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Rasarit de soare vazut din camera
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [19.08.11 20:41:30]
    »

    @gegav: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii -- cateva fotografii de pe acolo s-ar putea incarca? Te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    gegavAUTOR REVIEW
    [20.08.11 10:04:07]
    »

    Da, voi adauga si fotografii. As dori sa modific paragraful referitor la curatenia in camera si sa adaug ca, dupa trei zile, s-a facut curatenie serioasa - a fost aspirata camera, curatata baia, curatat balconul, au fost schimbate prosoapele folosite si lenjeria de pat chiar daca noi nu am cerut.

    gegavAUTOR REVIEW
    [20.08.11 10:06:32]
    »

    Este posibil sa adaugati ce v-am rugat chiar in textul relatarii mele, asa incat sa fie vizibil? Poate nu toata lumea va citi ecourile si nu vreau sa creez o impresie gresita despre curatenia din hotel. Multumesc.

    Admin
    [20.08.11 10:15:49]
    »

    Am inserat completarile solicitate in review. Daca nu am nimerit bine pozitia, rog scrieti-ne

    gegavAUTOR REVIEW
    [20.08.11 19:01:54]
    »

    E bine, multumesc.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    gegav
    Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053692102432251 sec
    ecranul dvs: 1 x 1