ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.06.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 06.06.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2009
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
"ECHIPA" A INCLUS:
[?] AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
41.50%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Rixos Premium Hotel5

[fb]
NOU TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamagire...

TIPĂREȘTE

Parca nu as fi fost in turcia... asa servicii proaste! In fiecare an mergem cu copiii in turcia, tocmai pentru aceste servicii ale lor... anul asta, toata lumea ne-a recomandata rixos, cunosteam lantul de la cel din bodrum.

De data asta dezamagirea a fost maxima in ceea ce priveste serviciile... Plus ca sistemul de AE/AI nu prea se aplica acolo, incercand sa iti ia bani extra la fiecare pas... de la un maxi bar care este odios in camera, si care este si mai odios cum vine un turc si verifica daca ai luat totusi ceva de acolo (minibarul nu contine decat o bere si sucuri gen coca-cola) ; bauturile sunt gratis sau incluse doar daca sunt facute local... in nici un caz nu exista vreo bautura originala... totul este made in turkey si dumnezeu stie ce bei... Sistemul de rezervare pentru restaurantele a la carte nu a functionat jumatate din zilele in care am stat acolo... si in zilele in care a functionat, 3 restauante erau inchise si la celelalte nu se putea face rezervare... adica tot nu a functionat cum trebuie...

Distractie... ce sa zic, o discoteca un pic mai mare decat sufrageria mea, si in care petrecerile erau fara nici un fel de suflu... entertainerii parca mancau de post in fiecare zi, nu aveau nici o tragere de inima... petrecerile de la pool-bar se terminau la ora 12... si toate astea sunt spuse de o mama cu 2 copii mici, care ar fi stat pana mai tarziu la petreceri, nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi pentru cineva fara familie.

Plaja foarte murdara, nisipul plin de tigari si de resturi de tot felul.

Mancarea la restaurantul principal a variat foarte putin, cel putin la micul dejun a fost la fel in fiecare dimineata.

La plecare am cerut sa ni se impacheteze valizele ca sa nu mai alergam prin aeroport... au uitat bineinteles... desi spaga au luat-o foarte relaxat.

Nu sunt carcotasa, mergem in fiecare an cu copiii si suntem fani turcia. insa de data asta chiar nu prea avem ce sa laudam, mai ales la cata reclama si la cate recomandari am primit pentru acest hotel.

Raportul calitate/pret a fost destul de mic de data asta.


[fb]
---
Trimis de madalinamercare in 06.06.09 22:42:45
VIZUALIZĂRI: 1516
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (madalinamercare); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 100 PMA (din 1 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    chrismo [07.06.09 01:25:50] »

    Si eu am rezervare la acest hotel (in octombrie) si ce ati postat aici chiar ma sperie. Chiar nu au mare lucru in minibar? Un coleg imi spusese ca la Rixos a baut chiar si Chivas, fara a plati nimic in plus. Iar in legatura cu mesele, chiar nu a variat meniul? Am ales Rixos-ul tocmai pentru ca reprezenta culmea dezmatului culinar si al relaxarii.

    EDUARD1 [07.06.09 11:08:46] »

    stai linistit chrismo! nu este chiar asa! minibarul este plin, ai bere, sucuri, vin, apa, etc, ciocolata toblerone, cartofi chips pringlers si altele! cat despre mancare dimineata ce ar putea sa-ti dea, de la toate tipurile de branzeturi pana la fagure de albine! nu te speria, pe unde mergi poti manca si bea! cat despre sistemul de rezervare a la carte el se afla pe niste monitoare. Sa incerci la cel rusesc pentru ca vei admira si arteziana! despre animatie asta este adevarul spus de madalinamercare! slabi rau! nu prea vor sa faca nimic! iar daca mergi in octombrie la inceput s-ar putea sa prinzi oktober fest, bestial se tine pe gazonul din laterala hotelului (stadion) cu orchestra germana multa bere si gratare! plus ca ai aqua-landul care face toti banii! concediu placut!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    madalinamercare [07.06.09 16:30:06] »

    eduard, ai dreptate in cateva privinte. si noi am ales acest rixos (dupa experienta cu rixos bodrum care a fost cu cateva clase peste cel din belek) din recomandarile calduroase ale prietenilor. si ei, au fost pana in acest an, cei de la agentie ne-au spus ca toti turistii de anul asta s-au plans de servicii.

    in mini bar, crede-ma, nu era nimic in afara de cele spuse mai sus - ciocolata sau alte chestii erau la maxi bar la extra charge.

    pe unde mergi nu poti manca decat la fast foodul din food court, in afara orelor de masa de la restaurantul principal. cel de villa restaurant nu am avut acces e drept, insa nu stiu daca poti sa faci un review dpdv al unui singur restaurant sau al faptului ca exista si acea categorie de super lux, pentru 200 de persoane. muritorii, ca noi, merg la hotel.

    de baut, in afara de bauturile lor, nimic nu era inlcus. era ce-i drept un whiskey al carui nume nu l-am retinut, fiind extrem de prost. vin turces, bere efes si restul bauturilor cu gust apropiat de cel original. (doar la all inclusive in grecia am mai intalnit asa ceva, cand am cerut metaxa ne-au spus ca nu mai este bautura greceasca, fabrica fiind cumparata de un investitor englez...)

    sistemul de rezervare de pe monitoare a fost out of order. si cand a functionat, am reusit sa facem rezervare doar la cel turcesc. singurul care era in fiecare seara available era cel mexican, pt ca nimeni nu prea se omora pe el...

    restaurantul rusesc nu mai exista.

    a, iar strada frantuzeasca cu conditii atmosferice diferite... la fel, doar un cafe la parter amintea de locul cu pricina pt ca nici urma de ploaie...

    este un hotel de 5 stele ok, insa in nici un caz nu se ridica la standardele prezentate de prietenii nostri - la genul cand ajungi acolo, uiti de tot ce ai vazut pana atunci.

    concediu placut si chiar sper sa fii avut noi ghinion. astept review-urile altor turisti.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    EDUARD1 [07.06.09 18:03:15] »

    inteleg madalina! te cred ca doar nu ai de ce sa fabulezi! noi cand am fost a fost super! mai putin animatia care era la pamant! iar strada frantuzeasca era super! chiar functiona! ploaie, tunete, etc! chiar am fost incantati! iar ca bucatarie, ce sa-ti spun! super! si bauturi la fel aveau si straine, dar extra erau cele de 12 ani! berea normal, peste tot este turceasca, ori efes ori tuborg! am inteles de la niste cunostinte ca acum calista luxury resort ar bate rixos ca servicii!

    oricum este bine ca ai scris ce se intampla acum acolo, eu chiar vroiam sa revin!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    EDUARD1 [07.06.09 19:19:03] »

    poate aduci si ceva fotografii! despre aqua nu ai spus nimic!

    ticula [05.07.09 16:55:49] »

    Ma intreb ce poate varia la un mic dejun. Vai de noi. Sa ne amintim ce mic dejun ne era servit pe Litoralul romanesc!!!!!!!!!!

    Doar atit. Si sa fim mai realisti!!!

    andrei

    madalinamercare [06.07.09 15:55:46] »

    pai daca facem comparatie cu mamaia, mai bine stam acasa, nu? !

    vorbim tousi de unul dintre hotelurile care ar fi trebuit sa fie cele mai spectaculoase...

    ticula [07.07.09 11:04:37] »

    Tocmai ca nu stam acasa. Si vom fi mai entuziasmati de cele nenumarate feluri de mincare de la micul dejun. Spectaculos e la Mardan Palace. Dar probabil nici acolo micul dejun "nu e foarte variat".

    maharet* [28.07.09 01:28:42] »

    Mardan Palace are 2 variante: mic dejun sau demipensiune. Orice altceva in afara acestora se plateste scump.

    In ceea ce priveste Rixos, madalinamercare, sincer cred ca ati avut ghinion. Cand ati mers acolo? Sunt curioasa, ca perioada adica.

    Nu pot sa cred ca s-ar putea intampla atatea acolo. Mie una mi-a ramas la inima si asta doar dupa prima experienta, sentiment care a ramas si dupa a doua si dupa a treia. Asa ca sincer iti spun, cred ca ai avut ghinion.

    Poate vei mai incerca si alta data si va fi asa cum trebuie. Mergi la cel din Dubrovnik, sfatul meu!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    chrismo, EDUARD1, madalinamercare, maharet*, ticula
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2022 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.050745010376 sec
    ecranul dvs: 1 x 1