ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Pitești
ÎNSCRIS: 27.07.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 17ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
39.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Afară e vopsit gardul și înăuntru e leopardul

TIPĂREȘTE

Sejurul a fost de 3 nopți. De la intrare te întâmpină un băiat de bagaje "nesimțit", care se vaită la recepționeră ca "faci gura". Contează și ce mașină ai ca să poți avea un loc preferențial. Scăpam de individ și dăm peste recepționeră... care nu știa orarul de la restaurant, nu știa că trebuie să ne dea bonurile valorice și care ne-a repartizat o cameră la etajul 1, unde vederea era acoperișul de la intrare.

Camera... placută. Mică, mobilierul rupt, nu aveți loc și cu un pat suplimentar. Ideal ar fi sa va luați, dacă mai vreți să veniți, un apartament, în cazul în care aveți copii.

Să trecem la restaurant. Nu sunt decît 2 ospătari și un picolo, care nu fac față turiștilor. Sunt bine voitori, amabili, prompți, dar mâncarea este exagerat de scumpă. De exemplu, pentru coșul de pâine care se pune pe masă, o sa plătești 4 RON, chiar dacă consumi 1 felie. O ciorbă nu scade sub 11 RON... Una peste alta este foarte scump. Noi am cerut valoare bonuri/zi de 75 RON/zi pentru prânz și cină. Și este valoarea maximă, dar nu ajung. Dacă ai fi vrut sa bei 1 sticlă de vin, nu foarte pretențios, te costa peste 35 RON. Din aceaastă cauză, la masa de prânz și seară erau foarte puține persoane în restaurant. Fețele de masă era de fabricație anii '80, rupte și murdare.

Grădina hotelului, neângrijită. Era ruptă din "Familia Adam's".

Din personalul hotelului și cel al restaurantului se pare că tot cei de jos sunt cei mai binevoitori. Cum am spus, ospătarii, picolo și camerista. Și nu am "activat-o" cu nimic. Ne-a spus că este singură la 40 de camere. Ne-a schimbat prosoapele zilnic, a măturat și spălat zilnic pe jos... în concluzie și-a făcut treaba foarte bine.

Una peste alta, evitați-l că nu se merită să vă distrugeți nervii și concediul. Încercați alte hoteluri.

Când am citit ce au scris alti turiști înainte de a pleca, am crezut că exagerează, dar acum am constat că era purul adevăr.


[fb]
---
Trimis de crystal37 in 27.07.11 23:07:09
Validat / Publicat: 27.07.11 23:46:56
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA. A mai fost în/la: Mamaia, hotel Tomis, Palas & Pelican Eforie Nord
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2120 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (crystal37); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 7 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [27.07.11 23:48:53]
    »

    M-a placut detasarea si echilibrul cu care au fost prezentate detalii turistice utile, desi majoritar negative. Un review reconfortant, placut lecturii, promitator - avand in vedere ca e unul de debut.

    Bun venit in comunitatea AmFostAcolo, @crystal37.

    crystal37AUTOR REVIEW
    [28.07.11 08:38:11]
    »

    Multumesc pentru aprecieri.

    Aprecierile vis-a-vis de sejurul meu acolo, le-am scris la 10 minute dupa ce am ajuns acasa. Si sunt multe de scris.

    Hotelul, daca nu te uiti foarte atent din afara, arata bine. O constructie cu 2 etaje, impartita destul de frumos, un hol mare la intrare si pe fiecare etaj, cu canapele si masute stilate, WI-FI gratuit la receptie... doar atit. In rest exact cum am scris in reviw.

    Sper ca cineva cu o functie de raspundere in Ministerul Turismului sa citeasca aceste reviw-uri si sa ia masuri. Ne miram degeaba de ce se pleaca la ulgari, la turci si la greci.

    Am vazut hoteluri si terase inchise, mizerie, stuf cit cuprinde.

    Cei de la restaurantele hotelurilor chiar de 3 stele din statiuni, ar trebui sa ia seama la preturi. Pentru aceleasi feluri de mincare pe care eu la Majestic am platit o gramada de bani, la 3 minute distanta, la intersectia drumului care trece prin statiune si locul unde sunt magazinele, sint terase, vreo 3 la numar daca nu gresesc, cu preturi mai mici, servire imediata, fete de masa albe curate si apretate... si vreo 5-6 ospatari. I-am vazut in timpul zilei, la ora 14-15.00, cind se terminase servitul mesei de prinz. Si tot mai erau turisti. Am cumparat o pizza de 450g la 17 RON, facuta in 10 minute, timp in care am putut sa observ terasa.

    Sincer, preturile de la restaurantul Majestic sunt exagerat de scumpe.

    Si sa va faceti o idee de ce va spun aceasta, anul trecut am fost la Mamaia, nu retin numele hotelului dar era de 3 sau 4 stele, undeva la capatul statiunii spre Navodari, am avut un bilet pentru un apartament. Am sta acolo 4 adulti si 3 copii. La masa am fost mereu cel putin 2 adulti si 2 copii si nu am avut niciodata senzatia ca trebuie sa ne uitam in punga dupa bonuri, iar in ultima seara am stat toti la masa si am lungit-o cu niste vin... cu alte cuvinte ne-am "destrabalat"... si tot ne-au ajuns bonurile.

    Sper sa fie de bun augur ce am scris si cei care vor sa se duca pe acolo, Majestic din Jupiter, sa ia aminte si sa se incarce cu o doza de nepasare. O zi buna.

    turkn
    [28.07.11 09:46:38]
    »

    Voi merge si eu in luna august. Cum este micul dejun, cat de departe este hotelul de plaja si cum este aceasta, cat de departe este hotelul de centrul statiunii, este situat intr-o zona izolata? Nu am fost in statiunea Jupiter niciodata, de aceea am atat de multe intrebari...

    crystal37AUTOR REVIEW
    [29.07.11 00:23:24]
    »

    Salut.

    O sa-ti raspund punctual si cite ceva peste.

    - hotelul este amplasat imediat dupa ce iesi din statiunea Neptun, linga parcul de rulote, pe partea stinga. este amplasat pe soseaua de legatura intre statiuni. de la hotel, treci pe linga teatrul de vara si pe urma intri in zona comerciala... unde gasesti magazine si terase. de acolo se ramifica spre statiunea Cap-Aurora. distanta este scurta... vreo 700-800m.

    - de la hotel se ajunge direct pe plaja pe o alee. se pleaca din spatele hotelului, se trece pe linga terasa restaurantului, pe linga lac si se ajunge pe plaja. nu am fost pe plaja sa stau sa ma arda soarele si sa vad apa, asa ca nu pot sa iti spun ceva gresit. le-am vazut pe seara si mi-au placut. apa curata, plaja curata, deci cred ca acolo ar fi ceva in plus, dar nu este plaja hotelului Majestic, asa ca nu pot spune ca au un plus. distanta, aproximativ 250m.

    - micul dejun, la noi a fost inclus in pret. ca si alimente poti servi o omleta taraneasca pe care ti-o recomand cu caldura, dar sa o si prinzi... in cazul in care nu gasesti, te adresezi ospatarului direct, fara menajamente, salamuri, vreo 3 tipuri... dar nu de calitate, masline, brinza, cascaval, oua umplute cu maioneza, salata de rosii cu ceapa si ardei, prajituri foetaj, compot, miere la cutiuta, unt, pepene, ceai, cafea... cam spalacita, gem la caserola, sucuri la dozator, cirnaciori, cremwusti.

    - piscina se deschide la ora 8.30 si se inchide la ora 18.00. dragutica. sezlonguri fara perne, unele rupte... nici acolo turisti foarte multi. preturile la barul de la piscina, la fel de mari. o bere la 330ml costa 7 RON

    sper sa-ti fie de folos. astept sa te intorci si sa-mi scrii daca a fost adevarat ce am relatat eu si daca s-a modificat ceva intre timp. incearca daca poti sa obtii o camera fara vedere la acoperisul terasei.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    turkn
    [29.07.11 11:45:39]
    »

    Micul dejun pare destul de consistent. Voi tine cont de sfaturile tale si la sfarsitul lunii august, la intoarcere, voi scrie si eu propiriile impresii.

    florinvalentin
    [31.07.11 20:02:42]
    »

    Cei de la majestic-jupiter au obrazul prea gros ca sa se schimbe doar in doi ani. cele relatate de tine le-am sesizat si eu intr-un review scris acum 2 ani. nu stiu daca au rezolvat problema cu mucegaiul din baie.

    Din pacate, autoritatile din turism nu-si fac treaba. sunt multe unitati de cazare care in loc de 3 sau 4 stele ar merita fie sa fie inchise, fie sa fie declasificate.

    Din partea mea, ai punctaj maxim

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    crystal37, florinvalentin, turkn
    Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052883148193359 sec
    ecranul dvs: 1 x 1