ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 12.07.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 1

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
53.33%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 2 MIN

De evitat

TIPĂREȘTE

Buna seara,

Am trait la finalul saptamanii trecute o experienta de un macabru infiorator la hotelul Meitner Predeal. In ciuda aspectului, extrem de atragator al hotelului, calitatea serviciilor oferite a fost dezastroasa. Am sosit, pentru a ne relaxa timp de 3 zile la Predeal, fara a face o rezervare in prealabil sau a citi ceva din recomandarile online si am ajuns la Hotel Meitner, singurul care avea o multitudine de camere libere (fatidic, abia ulterior am inteles si de ce).

Fiica proprietarei, Cassandra Matei indeplinea si rolul de receptionera si afost initial, cooperanta pana in momentul in care am solicitat o sursa de caldura deoarece temperatura din camera 203, unde am fost cazati era destul de scazuta pentru copilul nostru, in varsta de 1 an si jumatate. Receptionera a refuzat isteric solicitarea noastra si ne-a recomandat, ca si solutie sa deschidem geamul sa intre caldura de afara. Cu o totala lipsa de discernamant ne-a recomandat sa procedam in acelasi fel si pe timpul noptii (???). Deoarece, pe parcursul noptii temperatura a scazut considerabil de mult, centrala a pornit probabil, automat astfel incat caloriferele erau caldute. Inainte de culcare, am rugat politicos omniprezenta doamna sa ma ajute sa incalzesc biberonul cu lapte pentru fetitza.

Desi a parut oripilata de rugamintea mea, l-a fiert la propriu, atentionandu-ma ca pentru a doua zi... citez "nu este sigura ca poate sa il incalzeasca deoarece in fond, nu este copilul meu iar eu, nu sunt aici sa incalzesc biberoane". Dezarmata de lipsa de umanitate afisata i-am cerut totusi o alta solutie si mi-a recomandat sa incerc sa il incalzesc in alt hotel sau in alta parte, nu inainte de a-mi intoarce spatele si de a-mi ura, cu o politete indoielnica "ö seara placuta in continuare".

A doua zi dimineata, in ciuda faptului ca achitasem pentru 3 nopti am plecat unde am vazut cu ochii deoarece, nu-mi imaginasem ca poate exista un grotesc tangibil intr-un peisaj de munte mirific. Recomand proprietarilor acestui hotel cu o arhitectura atragatoare sa participe la cursuri intensive de customer care. Identific de asemeni o lipsa acuta de bun simt care, din nefericire sau din fericire nu poate fi obtinut cu ajutorul banilor.

In final, imi permit sa recomand tuturor celor care sunt interesati de cazare in Predeal, pentru turism de afaceri, organizare de evenimente, sejururi pentru iubitorii de liniste intr-un mediu civilizat, etc. SA EVITE ACEST HOTEL MEITNER!


[fb]
---
Trimis de mikkaelamatei in 17.07.11 00:13:31
Validat / Publicat: 17.07.11 06:45:35
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3625 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mikkaelamatei); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmaster28
[17.07.11 06:45:16]
»

@mikkaelamatei, multumim ca ai dat curs rugamintii noastre si ai scris propriul review despre acest hotel.

Te mai asteptam si cu alte impresii din vacantele tale.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMeitner Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040711879730225 sec
    ecranul dvs: 1 x 1