ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.07.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Oradea
ÎNSCRIS: 18.07.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
54.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Total sub asteptari!!!

TIPĂREȘTE

Am fost cu sotul meu la Hotel Rixos Lares in perioada 8-15 iulie 2010. Am fost prima oara in Turcia si ne asteptam sa fie ceva extraordinar dupa cum ne povesteau toti prietenii care fusesera déjà in anii anteriori, insa la alte hoteluri.

1) La cazare am primit o camera langa o ghena a aerului conditionat (camera 1101-de evitat total). Nu am dormit toata noaptea ziceai ca va lovi un uragan dintr-un moment in altul. Cand am cerut sa ne schimbe camera au zis ca nu au niciuna libera pana a doua zi dimineata. Minciuna mare de tot avand in vedere ca niste prieteni de-ai nostri nu au putut sa vina in ultimul moment, dar totul era platit. Deci o camera libera sigur mai era. Si uite asa am mai stat inca o noapte in camera respectiva. Cel mai tare m-a suparat atitudinea D-lui Dumitru de la tour operatorul nostru care nici vorba sa ne ajute in vreun fel. Cand i-am spus ca daca nu se rezolva plec acasa duminica pt ca stiu ca este avion la Cluj, mi-a spus ca sa stau linistita ca pot sa plec sambata. Nici vorba sa ma faca sa raman. Nesimtire crunta.

2) Camera dupa ce am schimbat-o a fost ok cu remarca ca nu s-a ostenit domnisoara de la front desk sa ne intrebe daca vrem pat matrimonial sau 2 paturi simple si bineinteles ca ne-au dat 2 paturi simple pe care a trebuit sa le unim. Ne-au mutat in camera 1458. Curatenie ireprosabila, fara a da bacsis. Prosoapele si asternuturile schimbate zilnic. Minibar... cam saracacios, adica: o cola, o bere, 2 nestea, 2 sticle de apa plata si 2 de minerala si 2 cutii la 0. 200 ml de cappy.

3) Trecand peste micul incident cu camera lucrul care noua nu ne-a placut a fost servirea. Chelnerii erau foarte scarbosi si unde mai pui ca nu stiau engleza nici la nivel conversational. Stateau la claca tot cate 5 stransi intr-un loc si puteai sa stai si 5 minute cu mana ridicata ca tot nu veneau la tine. Aceeasi atitudine ostila o avea si managerul de sala pt ca in cateva randuri l-am chemat si pe el sa ne aduca bauturi. Foarte suparat era ca de ce nu am chemat chelnerul si i-am zis ca l-as fi chemat daca l-as fi vazut la fata macar o data sa stiu cum arata. La baruri de fiecare data cand mergeai sa ceri acelasi cocktail acelasi barman il facea diferit. Plus nu prea conta ce cereai tu, ei iti dadeau ce aveau. Paharele de plastic in care puneau bautura era foarte mici…nici nu ajungeai bine la sezlong ca trebuia sa te intorci inapoi. Daca cereai sa iti puna mai multa vodka de exemplu intr-un pahar nu iti punea ci iti dadea 3 pahare…dar asta era valabil numai pentru romani. Rusilor li se punea pana ziceau stop. Nota 0 pentru servire si rusine mare sa le fie.

4) Cand am cumparat biletele ni s-a spus ca vom avea ultra all inclusive-adica gratis bauturile de import. Nici nu am ajuns bine pe pamant turcesc si cand am facut transferul de la aeroport la hotel ni s-a spus ca avem regim de all inclusive si se platesc toate bauturile de import. Rusine mare tour operatorului de pe Turcia care anul acesta a avut oferta ca nu platesti taxele de aeroport.

5) Piscinele foarte curate si foarte mari. Apa peste tot 1, 40 m.

6) Plaja ok cu nisip fin. Dupa ce intrai in mare la aproximativ 1-2 metri era nisip foarte fin pe fund. Apa marii calda. Sezlonguri pentru toata lumea cate 2 sub o umbreluta cu o masuta si un vas mare pentru mizerii. Nu am vazut niciodata toate sezlongurile ocupate.

7) Mancarea foarte buna si variata. Unul dintre motivele pentru care am ales acest hotel a fost faptul ca am citit pe reviewuri ca dau somon afumat destul de des si asa a fost. Am mancat in fiecare zi somon afumat, insa nu aduceau alta tava cand se termina de aceea era bine sa mergi la masa la ora 19. In fiecare zi aveau 3 feluri de peste, carne de pui, miel, mancare chinezeasca, salad barul, fruit barul si deserturi de nota 10. Marti seara a fost Sea Food Night si pot spune ca a fost singura seara in care au meritat cele 5 stele.

Intre 12-17 puteai manca la restaurantul Mexican pe gratis si iti comandai dintr-un meniu ce vroiai. Pizza, hamburger, quesadillas, deserturi, salate…in fine snackuri. Problema era ca la engleza care o vorbeau chelnerii ne-au gresit comanda total intr-o zi desi le aratai cu degetul pe meniu ce vrei.

8) Animatia... o catastrofa... o miscare buna ar fi sa ii dea pe toti afara. Dj-ul de la discoteca de pe plaja nu ne-a scos din house in fiecare seara.

9) Foarte multe pisici care veneau fara probleme in restaurantul Mexican si ti se frecau de picioare sa le dai sa manance. Pe mine nu m-au deranjat pt ca imi plac…dar totusi la 5 stele iei masa cu pisicile…

Noi ne-am intors dezamagiti per total de concediu. Am fost tratati si serviti mult mai bine in alte parti unde am fost: Tunisia, Bulgaria, Grecia, Ungaria. Or fi recunoscuti turcii pentru servicii deosebite, dar exceptia e la Rixos cu siguranta.

Toti cunoscutii ne-au spus ca o data ce ajungem sa ne facem concediul in Turcia nu vom mai vrea sa ni-l facem in alta parte. Nu sunt de acord. Deocamdata nici nu vreau sa mai aud de Turcia si in mod sigur nu de Rixos Lares.


[fb]
---
Trimis de apatcas in 18.07.10 00:45:53
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2069 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

22 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (apatcas); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 800 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

22 ecouri scrise, până acum

mandi
[18.07.10 08:55:06]
»

Sa inteleg ca vau pus sa platiti taxele de aeroport in Antalya ?

anca_l*
[18.07.10 10:23:44]
»

Intr-adevar, de neacceptat, auzi sa indrazneasca managerul sa nu va aduca bauturile!!!! Eu in locul vostru as fi plecat de la acest hotel groaznic!!!

V-a placut mai mult in Bulgaria?

michaela_1961
[18.07.10 13:32:42]
»

Spui ca mancarea a fost foarte buna si variata, plus somon afumat si alte delicatesuri. Atunci de ce ai punctat cu doar 25 % ,ceea ce inseamna "foarte nemultumit"? Sau ai depunctat sectiunea "bucatarie si masa" din cauza managerului ?!

cosminp
[18.07.10 21:12:41]
»

pana la urma, masa a fost in sistem all inclusiv, adica cu autoservire, nu-i asa, iar seful de sala, rusine sa-i fie, a comentat cand ati comandat bauturile?

paharele mici, votca putina.

de-asta scade calitatea in hotelurile pline de romani.

CCRRIISSYY
[18.07.10 21:20:45]
»

In Turcia, in majoritatea hotelurilor de 5* iti iei singur mancarea si bauturile. De ce oare trebuie sa chemam chelnerul?

anca_l*
[18.07.10 21:28:11]
»

Ca sa avem ce carcoti cand ne intoarcem, vesnic nemultumiti, si pt ce motive!!! Nu a facut managerul sluj la maiestatea sa clientul!

Explica-mi si mie, nu ati avut posibilitatea sa va serviti singuri cu o bautura?

apatcasAUTOR REVIEW
[19.07.10 09:08:42]
»

Nu am avut posibilitatea sa ne luam nicio bautura la pranz si la cina. Pe unele mese era apa cu care te puteai servi singur. In rest nimic. Dimineata la micul dejun puteai sa iti iei ceva sucuri naturale.

Admin
[19.07.10 09:47:24]
»

Sa nu te superi pe mine, apatcas, dar simpotomele sunt clare: asteptari PREA MARI fata de pretul platit.

La urmatoarele vacante in Antalya, la alte hoteluri (si probabil la late preturi, mai mici sau mai mari, nu conteaza) o sa re-evaluezi SIGUR cele scrise mai sus

celeste
[19.07.10 09:58:42]
»

dar de ce 25% la masa si bucatarie?

celeste
[19.07.10 10:05:14]
»

si la bauturi daca te duceai si ii spuneai barmanului sa iti dea in pahar de sticla vodca sau ce vroiai sa bei iti dadea;

la barul de pe plaja seara nu ati avut disco latino?

vladex
[19.07.10 10:16:02]
»

Chiar nesimtit managerul. Auzi la el, sa se supere ca il chemi sa iti aduca bautura la masa!!! )))

apatcasAUTOR REVIEW
[19.07.10 10:43:33]
»

25 % la masa si bucatarie datorita serviciilor chelnerilor inexistente.

apatcasAUTOR REVIEW
[19.07.10 10:46:30]
»

Nu ma supar webmaster pentru ca nu ai dreptate. Am fost in Bulgaria in 2008 la 3 stele si am platit 600 de euro pt 2 persoane, dar serviciile au fost mult mai bune decat aici. La fel Tunisia in 2006 la 5 stele am platit 1000 de euro pt 2 persoane si serviciile au fost net superioare.

Am platit pt sejurul in Turcia 1270 de euro in martie cu early booking deci asteptam macar ce am primit unde am mai fost, daca nu mai mult, ceea ce banii platiti ma indreptateau.

celeste
[19.07.10 11:11:25]
»

apatcas... si la mine a fost primul sejur in turcia dar sa stii ca m-am simtit chiar bine pentru ca am venit in vacanta si nu am lasat detaliile sa-mi strice sejurul. Pe seful de sala nici nu l-am vazut la fata si nici pe manager. Am fost serviti de mai toti chelnerii si nu am avut probleme si la sunflower si la moonflower; chiar unul dintre ei ni s-a parut simpatic si ne duceam numai la mesele lui. (intamplator stia destul de bine engleza)

celeste
[19.07.10 11:14:46]
»

si inca ceva... nu ati avut white party, trupele din rusia si disco latino la animatie? chiar nu ti-a placut nimic seara? ei merg mai mult pe spectacole live.

pepsi70ro
[19.07.10 11:20:14]
»

@apatcas, nu intotdeuna pretul platit pentru un hotel reflecta gradul de satisfactie pe care te astepti sa-l ai acolo, sunt foarte multe hoteluri care au tarife mici si servicii de inalta clasa, sau invers, poti da foarte multi bani si sa nu ai parte de anumite servicii pe care le doresti.

ymca
[19.07.10 11:47:54]
»

@anca, CCRRIISSYY, confirm si eu faptul ca bauturile - apa plata, vin, bere, etc- la masa de pranz/seara se servesc de catre chelneri. noi am fost in iunie, cand hotelul nu era inca 100% ocupat, si chelnerii faceau fata tuturor solicitarilor. dar, mi s-a intamplat intr-o seara sa ma scurg incet-incet, in asteptarea unui pahar cu apa. deci eu il inteleg si pe apatcas si-i inteleg nemultumirea in aceasta directie. chiar dupa mine a mai venit cineva care a spus acelasi lucru si ca spre finalul sejurului s-au pus sticle cu apa pe mese, dar din cate se vede, nu pe toate.

noi stateam cu un telefon pe masa, cu acces la internet, si ne cautam cuvinte in turca. asadar sharap inseamna vin, bardak inseamna pahar, cirmazi (cu a de Romania) inseamna rosu si lutfen inseamna te rog. totul asezonat cu arcadash (prietene) ! desi am stat putin, cu siguranta ne recunosteau chelnerii, spre final vocabularul nostru fiind foarte complex, in functie de interesele pe care le aveam. chelnerii erau incantati si ne solicitau si noua cateva cuvinte romanesti pe care le foloseau la mesele unde mai erau romani. oricum noua ne-a mers bine si in engleza, si daca totusi nu se putea altfel, a mers bine si cu limbajul trupului; (adica eu eram in piscina seara, prosopul pe sezlong, o doamna strangea tot ce gasea in calea ei, m-a intrebat daca am nevoie de prosop sau asa am dedus eu din gesturile ei, i-am zis YES, si mi l-a insfacat; si-atunci am sarit prin piscina, mi-am aratat trupul zgribulit, am strigat un NO, NO si mi-am obtinut prosopul inapoi, cu niste zambete stanjenite de ambele parti)

si daca dupa ce cititi review-urile astea si toate comentariile, plecati la Rixos Lares, poate va luati in bagaje si un exemplar din David Lodge- Vesti din paradis. este o carte care se asorteaza perfect cu un sejur de vara si care o sa va distreze suficient incat sa uitati micile neajunsuri de acolo!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
a_vlad2009
[19.07.10 15:42:56]
»

buna ziua apatcas,

multe din neajunsurile povestite... le-am trait pe pielea noastra si sunt in totalitate de acord. Ma refer la animatie, pisici, pahare mici pt cola, apa si alte bauturi non alcoolice (la beach bar), engleza deficitara a multora dintre ospatari, DJ-ul paralel cu notiunea de muzica.

Ma uimeste insa ca ai dat o nota proasta Turciei in urma acestei experiente. Eu, spre exemplu, sunt fan Turcia... si de fiecare data mi-a placut f mult in Turcia. Doar la Rixos Lares am fost putin dezamagiti si sunt convinsa ca la dezamagirea noastra a contribuit si faptul ca avem asteptari mai mari de la acest hotel.

Noi nu am avut la discretie somon... coboram la masa in jurul orei 20... dar mi se pare normal sa aduca un fel de mancare atunci cand vad ca s-a terminat.

Bauturile de import erau incluse... doar cele premium erau contra cost.

Oricum, per total, asa cum am scris si in review-ul pe care l-am postat a fost o vacanta reusita, pana la urma am facut abstractie de aceste neajunsuri.

Este adevarat ca nu a fost concediul mult visat, insa nici rau nu pot spune ca a fost.

Orice s-ar spune, raportul calitate-pret este de departe cel mai bun in Turcia.

Referitor la alte destinatii turistice: noi am fost total dezamagiti de Tunisia. A fost oribil, absolut oribil. Cand voi avea timp cred ca voi posta si impresiile despre Tunisia.

O zi buna.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
a_vlad2009
[19.07.10 16:03:11]
»

apatcas... am uitat... referitor la agentie pe viitor te sfatuiesc sa obtii cat mai multe info inainte de a te hotari sa alegi o agentie. noi, desi suntem din bucuresti, mergem de 3 ani cu o agentie din cluj, care de anul asta si-a deschis birou si in bucuresti. si nu avem ce sa le reprosam.

Numai bine.

dumidalba
[03.09.10 19:11:56]
»

Consider ca merita sa citesti ecoul -dumidalba- de pe review-ul dana iesan

M'Liviu
[28.03.12 19:58:38]
»

Sa inteleg ca erau probleme la masa? Nu iti luai tu ce vroiai sa mananci ci trb sa iti aduca ospatarul. poate la restaurantele cu specific cu rezervare. Si la pranz nu puteai servi un pahar de bere sau seara unul de vin la masa. Asta nu cred sincer. Ce bauturi se plateau la baruri?

M'Liviu
[28.03.12 20:02:33]
»

@a_vlad2009: te rog poti sa imi spui mai amanuntit despre mancare si bauturile de la baruri? Ce anume se platea? Eu am fost la unele hoteluri unde iti dadeau si sampanie si vin la sticla si wiski, cocteylurile foarte bune, chiar si bere la cutie

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
11 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
a_vlad2009, anca_l*, apatcas, CCRRIISSYY, celeste, cosminp, dumidalba, M'Liviu, michaela_1961, vladex, ymca
Alte impresii din această RUBRICĂDelphin BE Grand Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.061479091644287 sec
    ecranul dvs: 1 x 1