ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.11.2022
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Covasna
ÎNSCRIS: 29.08.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
OCT-2022
DURATA: 7 zile

GRAD SATISFACȚIE
CADRUL NATURAL:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
25.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
[fb]
TIMP CITIRE: 7 MIN

Once in a lifetime Iordania

TIPĂREȘTE

Recent intorsi din circuitul in Iordania Once in a life time suntem total dezamagiti de zilele petrecute acolo, de unele segmente ale programului, de organizarea haotica si dezastruoasa precum si de comportamantul ghidei Bianca, care la tot pasul invoca experienta ei de 25 de ani, dar nu s-a aflat in ce are experinta, pentru ca in a ghida grupuri de turisti sigur nu.

1. zi Ajunsi in aeroportul din Amman in jurul orei 10 am asteptat mai bine de 2 ore in aeroport viza fara sa comunice cineva ceva cu cei 150 de turisti. Am aflat intr-un tarziu ca asteptam vizele. Nu ni s-a cerut nici QR nici asigurare. Alte grupuri mergeu direct le ghisee cu pasapoartele in mina si li se aplica stampila. Dupa scaparea din aeroport la iesire ne asteapta ghizii care incep sa-si caute turistii prin a citi tabelele nominale. Nu odata, nu de doua ori ci de patru ori.

In final pleaca toti ramane ultima grupa fara autocar. Mai asteptam un rand find trecut bine de ora 13 multi dintre turisti plecati cu noaptea in cap nerabdatori si neintelegand situatia haotica. Intr-un final ajunge si autocarul nostru. Normal ca oamenii nerabdatori abia asteapta sa urce, unii au si urcat cand vine ghida sa coboram ca se urca dupa tabelul nominal. Dupa ce am ocolit toate stalpile din aeroport ptr a ne numara si a ne imparti acum si-ar fi dorit sa coboram. Organizare zero.

La 14:30 am ajuns la hotel in loc de 11 unde iar ne-au pus pe asteptat. Ea se certa cu ghidul arab, noi asteptam bine mersi. Nici gand sa te apropii de receptie ca urla si zbiera.

Ajunsi in camera constatam ca totul e horror. Curatenie nu s-a facut de mult, lenjeria de pat nu era schimbata, apa din chiuveta nu se scurgea, mobilier vechi si uzat, frigiderul prin de mucegai si igrasie la fel ca unele parti ale peretilor. Geamul era atat de murdar ca nu se putea vedea prin ea. Nu se poate face nimic, asta e. Asta a ocupat agentia. Hotel de 4 setele.

Intr-un final facem curatenie, schimbam lenjeria de pat si asa am ramas cu 3 ore din prima zi. Ni se atrage atentia ca la 7 sa fim la cina ca daca venim mai tarziu s-ar putea sa nu mai gasim mancare. Nici nu mai spun ca a doua dimineata nu era apa in hotel Le Vendome.

ziua 2 Treziti cu noaptea in cap plecam cu 30 de minute intarziere pentru ca n-a venit autocarul. Tur panoramic printre altele cu oprire la Teatrul Roman. Ajunsi acolo, aflam ca nu se poate opri. Daca Bianca e experta in Iordania cum de nu stia acest lucru? Iar pierdem un program. Dar intre timp avem ocazia sa ascultam pe indelete cati bani trebuie sa dam bacsis, si trebuie sa dam indata ca ea trebuie sa dea bacsis la sofer si la cei care ne ajuta cu bagajele. Cei 50 euro/persoana sunt adunati din loc. Aflam ca unii nu au platit de acasa pachetul de intrarai si achitarea pe loc le costa mai mult. In loc de lucruri interesante despre Iordania toata ziua s-a rezumat pe colectarea banilor. Cea mai arzatoare problema a ei.

ziua 3. Aflam cu stupoare ca s-a schimbat programul. Camunicandu-i ca aceasta schimbare inseamna 160 km in plus si de stat in autocar inutil, ne face prosti si ca noi nu stim si doar ea stie. Intre timp aflam ca desi s-a anuntat wi-fi in autocar acesta este ca in basme. A fost odata... dar nu mai este. Drumul fiind lung, Bianca imparte fituici la fiecare familie sa-i punem intrebari. Probabil nu mai avea ce sa ne spuna. Oricum pauzele publicitare erau mult mai lugi decat prezentarea in sine. Intrebarile ajungand la ea, ce nu i-a convenit a rupt din start, fara sa-i dea glas in microfon sau sa raspunda. Si prin aceste biletele mai multi dintre noi am rugat-o sa nu fumeze in autocar. Deranja si copii si pe toata lumea indiferent daca e fumator sau nu. Nici nu a luat in seama. A comentat lui Ahmed, ca unde si cine se cred acesti turisti sa-i spuna ei ce are voie si ce nu cand ea e sefa. Si acest "eu sunt sefa" a revenit de multe ori. Desigur pe tot parcursul drumului avea de impartit ceva cu cineva. Ori se certa cu Ahmed, ori cu unii din turisti.

Datorita opririlor comerciale ale ei, normal ca am ratat apusul in Wadi Rum cu toate ca era in program. "si ce? Soarele apune in fiecare zi" Da d-na dar am platit un ban sa vedem apusul in desert. Nu l-am vazut.

Ajunsi inaintea orei 8 cu cateva minute aflam ca in resortul cu corturi nu e curent. Doar in acest resort nu era. Nici nu trebuia sa cabaram din autocar. Ghizii dau din umeri, beduinii la fel. Toata ziua pe drum si ajunsi epuizati nicaieri fara curent, apa etc. Beduinii ne indreapta sa ne ocupam camerele, Bianca tipa si zbiera ca nu e bine, ea imparte camerele dupa tabel. Habar nu avea cu experienta ei ca toate camerele erau cu 3 paturi. Ne lasam in fuga bagajele, ca deja cu bacsisul adunat nu mai erau hamali pentru bagaje si repede la masa.

In cortul principal fara lumina fiecare isi ia ceva de mancare si se asaza la lumina lumanarilor. Bine ca nu am vazut ce murdare erau mesele. Nici nu terminam bine de mancat iar se iveste un scandal urias. A vorbit atat de urat cu o familie incat si ceilalti turisti au trebuit sa se implice pentru a o calma. I-a isnultat, i-a facut in toate felurile doar pentru ca nu a primit banii inainte de masa. Nu avea cum, Nu erau conditii. Sa faca ceva in privinta curentului nici nu-i trecea prin cap dar sa urle la turisti era in forma. Suntem anuntati ca dupa ora 9 nu avem voie s-o intrebam nimic, trebuie lasata in pace pentru ca i s-a terminat programul.

In Petra se schimba iar hotelul. Nici o problema. Ne conformam, ea e sefa. Avem 6 ore in Petra. Putin, pentru cei care au venit sa descopere. In loc sa ofere alternativa iar isca scandal. Plecarea la ora 5. Nu ajunge toata lumea. Turisti toleranti, asteptam. In loc sa ofere alternative iar cauta pe cineva de vina. Daca nu turistii sunt de vina atunci Sorin. Stim doar ca e un alt ghid si care se face vinovat de tot. Daca nu corespunde numarul turistilor, daca se schimba hotelul, daca nu stie ea sa numere... pentru tot Sorin e de vina. Daca era de treaba ca alternativa le dadaea turistilor adresa de la hotel cu precizarea ca autocarul pleaca la 5, dar cine doreste poate sa ramana si la Petra By Night (ca astfel nimeni n-a avut ocazia) avand adresa isi ia un taxi si toata lumea e fericita.

In Petra dupa 25 de ani de experienta ar fi trebuit sa stie ca telefoanele se comuta pe retea din Israel cu alt fus ora. Nu a stiut. Dimineata haos total. Toata lumea alearga, sa nu piarda plecarea si ce sa vezi, in aceasta mare graba cand plecarea era la 7:30 si toata lumea alerga de nebunie, Bianca isi lua calma micul dejun. "Si ce daca. Nu mai conteaza cateva minute in plus" INADMISIBIL!!! INCOMPETENTA TOTALA!

Iarasi programul este facut dupa interesele ei. Iar se isca un scandal pentru cu nu i-a dat microfonul unei doamne care intentiona sa-si ceara iertare in public ca a intarziat "In microfon vorbeste doar sefa" Habar nu are cum sa gestioneze situatiile, comunicarea cu turistii. Nu-si da seama ca nu prinde bine ca se lauda cu ea insasi toata ziua.

Pe tot parcursul circuitului doar interesele ei erau in prim plan. O singura data a ascultat de turisti, cand am cerut toti ca in penultima zi sa nu mai pierdem timpul in drum spre Marea Moarta in restaurantul ales de ea pentru pranz.

Am simtit lipsa comunicarii simple de unde sa luam apa, dulciuri etc. Pentru ea important era sa opreasca in cele mai scumpe locuri si sa racoleze turisti pentru activitati facultative la preturi exorbitante. Daca nu mergeai cu ea pe bani grei nu primeai alta informatie despre cum poti sa te descurci. De exemplu trebuia sa stie ca e mai bine sa cumperi apa, racoritoare, alcoolice in Aqaba pentru ca la Marea Moarta nu ai unde. Lipsa acestor mici detalii a creat foarte multe nemultumiri in grup.

Intr-un total circuitul era gandit logic, si putea fi efectuat relaxat, cu voie buna. Dar ghida Bianca a otravit tot prin crearea de haos, lipsa de comunicatie, prin insulta si jignire si fara putin respect fata de turisti.

Mie mi-a lasat un gust foarte amar. Nu am fost pana acum in excursii sau sejururi cu [... ] cu toate ca am vizitat peste 60 de tari pe 4 continente. Ii reprosez agentiei alegerea ghidului, alegerea hotelurilor sub nivel si schimbarea programului in defavoarea turistilor.


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

-


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

-


[fb]
---
Trimis de evikely in 05.11.22 22:56:56
Validat / Publicat: 06.11.22 08:14:40
VIZUALIZĂRI: 2430INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în ORIENTUL MIJLOCIU. A mai fost în/la: -
  • Alte destinații turistice prin care a fost: -
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (evikely); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 22250 PMA (din 25 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest articol

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX [06.11.22 08:07:21] »

Bun revenite pe site, cu impresii -- din păcate cu unele negative

-

Mutat, la reorganizare, în rubrica "Vacanța în Iordania, # CĂLĂTORII - IORDANIA" (deja existentă pe sait)

[Rubrica inițială: BUFFER CĂLĂTORIE]

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 109796&hid=1591.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

webmasterX [06.11.22 08:14:20] »

ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

-

Poate ajungi să ne povestești și despre locurile frumoase văzute pe acolo, poate și despre cazări?

iulianic [06.11.22 09:37:52] »

@evikely: Pentru că - în urmă cu mai mulți ani - și eu am făcut un circuit în Iordania, am citit cu mult interes articolul tău. Am fost uimită de câte rele vi s-au putut întâmpla. Principalul vinovat este fără îndoială ghida. Cred că ar trebui să transmiteți agenției turistice toate plângerile voastre.

Îmi pare rău că un circuit care ar fi putut fi atât de frumos și de interesant s-a sfârșit atât de lamentabil.

Vacanțe frumoase oriunde și oricând!

nicole33 [06.11.22 11:30:56] »

@evikely:

Îmi pare rău pentru vacanţa în mare măsură ratată din cauza proastei organizări şi a unei ghide total incompetente, incapabilă să gestioneze problemele şi situaţiile apărute.

O vacanţă care ar fi putut fi de neuitat, în sens pozitiv, desigur, deoarece Iordania este o destinaţie deosebită, s-a transformat într-un fiasco, cu dezamăgiri şi nervi la tot pasul. Păcat.

Am fost şi eu în Iordania în urmă cu vreo şase ani, eu am preferat varianta de sejur în locul celei de circuit, dar măcar mi-am făcut singură programul fără să depind de nimeni. Nici eu nu am fost mulţumită de serviciile agenţiei alese atunci, pentru prima şi ultima dată, care era să ne uite pe acolo în Aqaba , şi nu am pătimit nici 10% din ce am citit mai sus.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
iulianic, Yoda
Alte impresii din această RUBRICĂ:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2023 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
pagină generată în 0.04678606987 sec
ecranul dvs: 1 x 1