ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.10.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Pitesti
ÎNSCRIS: 07.01.08
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 1 nopți
Familie
PREȚ SEJUR 55
FĂRĂ transport
TIP CAM: DblStd
REGIM MASĂ MD
Raport PREȚ/CALITATE: EXCELENT
"ECHIPA" A INCLUS:
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTA MEDIE REZULTATĂ
94.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

The Plaza Hotel Edirne4

The Plaza un hotel bun daca nu ai ghinionul nostru

TIPĂREȘTE URM de aici

Acest review a iesit mai greu de la "tipar" din simplul motiv ca mi s-a defectat laptop ul. Asa ca, abia acum apuc sa va povestesc despre ultima noastra cazare din concediul Turcia 2021.

Asadar, am plecat cred ca pe la ora 9.30 de la Korumar Ephesus Kusadasi si am ajuns destul de devreme in Edirne. La trecerea cu ferry, am prins o mare aglomeratie fata de drumul la dus. Era o nebunie de masini, drept pentru care am fost directionati spre ferry care ducea la Kilitbahir aflat la 2 km mai jos de Eceabat. N-am folosit niciodata aceasta ruta, dar am constatat ca trecerea este mai scurta, cred ca 10-15 minute cu totul.

Ne am indreptat spre Edirne, am nimerit imediat hotelul cu precizarea ca era alta animatie/aglomeratie fata de cum am gasit noi orasul pustiu din cauza lockdown-ului la ducere.


despre SERVICII

Cum am ajuns in receptie ne-au intampinat un baiat si o fata foarte tineri si draguti. Le-am prezentat rezervarile si dupa ce s-au uitat in sistem, si-au aruncat niste priviri intrebatoare unul altuia. Am dedus ca nu aveau camere alaturate asa cum cerusem in rezervare, chestie care nu era necesara neaparat, ca doar nu ne vizitam noaptea unii pe altii.

S-a dovedit ca am avut dreptate, am primit camerele in felul urmator: 3 familii la etajul 4, o familie la etaj 2 si noi la etajul 1.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Revenind la impresiile despre hotel, in principiu este unul foarte bun de tranzit, dar noi am avut un pic de nesansa in repartizarea camerei. Pozitionarea camerei noastre a fost marea problema, adica era deasupra restaurantului cu terasa unde se servea micul dejun, in fata era usa de la scara de serviciu, in dreapta usa liftului, in stanga niste vecini galagiosi.

La intrare in camera era un hol maricel cu dulap, usa de intrare in baie si in fata usa de intrare in camera. Deci prin doua usi, zgomotele de la lift, de la usa scarii de serviciu si galagia celor care le foloseau, le-am perceput ca pe o bubuiala continua pana pe la ora 1 noaptea.

La prima ora a diminetii au inceput zgomotele de la restaurantul de sub noi, vorbaraia angajatilor, mutat de mese, zornaiala tacamurilor. Nasol, la ora 6 fix imi beam cafeaua cu ei sa le tin companie macar. Acum, am avut noi ghinion clar cu amplasarea camerei, dar nici izolatia nu era de niciun fel din moment ce aveai impresia ca zgomotul e la tine in camera si ti se misca patul cand tranteau usi. Daca ii intrebati pe prietenii nostri (4 familii), totul a fost la superlativ, s-au trezit fresh si bine dispusi. Noi chiauni, bombanind am concluzionat ca data viitoare ne cazam inapoi la Cavit Duvan care era dupa colt, il desparteau 25 m de The Plaza.

Cam asa sta treaba si cu notele pentru hoteluri, depinde pe cine intrebi, depinde ce a nimerit fiecare. Nu a fost o tragedie nici pentru noi, seara urma sa dormim in patul nostru, dar v-am spus ca sa stiti ca poate sa fie de la binisor spre foarte bine la acest hotel.

In rest, camera mare, frumoasa, curata, patul mare si bun, fara balcon, dotata cu tot ce i trebuie. Baia mare, moderna, consumabile, nimic de reprosat.

Ne a prins in seara aia un potop de ploaie cu rupere de nori si apa clabuci pe strazi. Noi eram in mall Erasta cand a inceput si am stat pana s-a potolit urgia. Cand am ajuns la hotel, ioc TV, ioc semnal, oftica mare pentru barbati ca era si un meci important.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Micul dejun deosebit, bogat, cu tot felul de preparate la borcanele, ciocnele si castronele pe care greu le-am descifrat cam ce ar fi in ele, dar foarte bune. Am servit masa inauntru, frumos, elegant, curat. Aveau si mese la terasa de afara spre strada unde ne-am baut cafelutele dupa micul dejun.


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Hotelul pozitionat langa mall Erasta pe niste stradute, zona pe care o stiam deja, nu prea avea vreo priveliste spectaculoasa (poate pe acoperis, cum era la H. Cavit Duvan), dar era bine pozitionat pentru ca imediat se iesea in Bulevardul principal, pentru ca era langa mall si pentru ca pe acele stradute erau tot felul de magazinase si mancatorii dragute.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Ca distractie nu a fost timp decat de plimbari lungi pe stradute si vizita la mall unde ne-au cerut certificatele de vaccinare si tot acolo am si mancat, apoi o bere la Cavit Duvan unde ne-am reantors pentru dragalasenia angajatilor.

Hotelul The Plaza este unul foarte bun, de aceea nici n-o sa-l depunctez pentru deranjul nostru cu camera, pentru lipsa TV ului care cel mai probabil nu a tinut de ei si in continuare il recomand cu drag cu precizarea ca in momentul in care va duceti spre camera si observati ca este langa lift si automat langa scara de serviciu, sa faceti imediat stanga imprejur incercand sa schimbati camera. Cazari satisfacatoare va doresc!


---
Trimis de michaela_1961 in 21.10.21 16:12:07
Validat / Publicat: 21.10.21 16:51:24
VIZUALIZĂRI: 400INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antlya, marmaris, Kusadasi
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Austria, Ungaria, Germania, Franta, Italia
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (michaela_1961); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P09 mic dejun deosebit
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 33500 PMA (din 35 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

Aurici [22.10.21 08:48:10] »

Mi s-a întâmplat de multe ori să constat diferențe între camere, la același hotel. Mai ales când mergem în grup și pot să văd toate camerele. Cel mai frustrant este când eu nimeresc cea mai proastă cameră, în condițiile în care mă ocup de grup. Dacă la început mă mai enervam, acum nu mai dau așa pe-afară. Dacă per total e bine, nu mai stau să analizez lucrurile neimportante. Dar, da, să te trezești în zdrăngănit de vase, nu e ceva chiar plăcut.

De mulți, mulți ani, de când mă ocup eu de o parte din ieșirile grupului nostru, 15 poate 20, le-am pierdut și numărul, o singură dată am fost oarecum grupați, cu toate că întotdeauna am cerut să fim așa. Iar când mergem la întâlnirea de la Bulgărica, în hoteluri mari, suntem împrăștiați în toate direcțiile, la balamuc unii față de alții. Am și renunțat să mai cerem asta pentru că am întrebat și la agenții și pe la hoteluri de ce se procedează așa și ni s-a răspuns că asta e politica în ceea ce privește grupurile. Să le separe, de teamă că se plimbă unii pe la alții cu ușurință și devin gălăgioși. Înțeleg până la un punct asta. De fapt, nu înțeleg.

Totuși, hotelul acesta mi se pare bun, așa cum concluzionezi și tu. A fost și în atenția mea de câteva ori, dar mereu a ieșit altceva.

Îți doresc super cazări, nu satisfăcătoare, numai bine!

Yoda [22.10.21 10:37:21] »

@michaela_1961:

La intrare in camera era un hol maricel cu dulap, usa de intrare in baie si in fata usa de intrare in camera.

Voi ati avut dulap in hol? Noi n-am avut, chiar mi-a displacut chestia asta, e un hol mare si nefolosit. Un alt lucru care nu mi-a placut a fost lipsa unui scaun la birou.

Izolarea fonica nu a fost grozava nici in camera noastra, desi nu am fost langa lift, iar geamul dadea spre parcarea din spatele hotelului. In schimb, noi nu am avut acel stalp in dreptul geamului, asa cum vad in prima poza.

Poate ca data urmatoare cand ma mai opresc in Edirne, o sa incerc sa vad cum e si la Cavit Duvan.

Mihai18scris / TELEFON [22.10.21 14:15:18] »

Edire. Un oraș care mi-a plăcut.

Câteva cuvinte numai despre hotel. Recomand Rys Hotel- 4 stele. Este Un hotel fără reproșuri. Are cca. 6 etaje. Am fost la sfârșit de matie. Am fost singurii turiști în cele 2 nopți de cazare. Într-un hotel imens, să fi singurul turist a fost urat. Hotelul a fost foarte bun. Micul dejun era uimitor de bogat și eram singurii turiști. Având rezervare anticipată, ne așteptau. Când au văzut ca parcă mașina, va lotul ne-a venit în întâmpinarea, ne-a luat bagajele și ne-a condus la o camera et. 6. Aceasta era chiar de 4 stele.

Uimitor, știind ca în hotel sunt numai 2 turiști, calitativ mâncarea era pentru peste 60 persoane. Risipa fără îndoială. Amabilitate excesivă. Hotelul este la capătul bulevardul Talat Pasa. Am fost foarte mulțumiți de tot ce ne-a oferit Hotelul și îl recomand.

michaela_1961 [01.11.21 15:01:29] »

Va multumesc tuturor pentru voturi si ecouri si imi cer scuze pentru intarziiere!

@Aurici: "Cel mai frustrant este când eu nimeresc cea mai proastă cameră, în condițiile în care mă ocup de grup. "

Da, stiam ca si tu te ocupi mereu de grupul de prieteni, ceea ce fac si eu de multi ani. In acest concediu noi am fost singurii care am avut probleme pe la vreo 3 cazari, dar nu atat de deranjante (blocat cartela la Korumar, nefunctionare AC la Hilton si a trebuit sa schimbam camera si problema de la The Plaza). Eu am zis merci ca ni s-au intamplat noua, ceilalti nu au avut nici cea mai mica problema si m-am bucurat ca a fost asa, ca sa nu am vreo remuscare ca am ales cazarile. Oricum ar fi trebuit sa umblu cu ei ca sa-i rezolv si mai bine ca am umblat sa ma rezolv pe mine. Asa ca, nici o frustrare din acest punct de vedere.

"Dacă per total e bine, nu mai stau să analizez lucrurile neimportante. Dar, da, să te trezești în zdrăngănit de vase, nu e ceva chiar plăcut. "

Eu in concediu sunt "zen", nu ma supar pentru ca ma setez sa nu ma enervez inca de la plecare si imi place mai degraba sa ma amuz de orice neplacere (daca e mica 😃), pe principiul ca despre ce am mai vorbi noi daca totul ar fi perfect?! Intotdeauna cand ne intalnim ne aducem aminte mai degraba de pataniile din concedii.

Zdranganitul de vase si bubuiala nu mi-au placut, e clar, dar a fost numai o noapte, nu ma mutam acolo. In plus, restul hotelului nu are niciun cusur. La ora 6 eram jos, beam cafeaua si mi-am spus ca am mai mult timp sa respir aer de Edirne, mai ales ca era ultima zi in Turcia.

@Yoda: "Voi ati avut dulap in hol? Noi n-am avut, chiar mi-a displacut chestia asta, e un hol mare si nefolosit. "

Pfff, ce vigilent esti! N-am avut, dar asa am crezut pentru ca de fapt nu m-a interesat, noi avand numai o geantuta cu strictul necesar pentru o noapte intermediara. Se vede si in poza cu holul ca nu era, scuze!

"Poate ca data urmatoare cand ma mai opresc in Edirne, o sa incerc sa vad cum e si la Cavit Duvan. "

Sa nu uiti ca marimea camerei nu se compara la Duvan cu cea de la The Plaza si din baie venea iz de canalizare (am scris in review), rezolvat daca inchideai usa baii. In rest foarte curat si ne-au impresionat serviciile.

Mihai18: "Recomand Rys Hotel- 4 stele. Este Un hotel fără reproșuri. "

Sunt convinsa si stiam ca este un hotel fara repros, m-am "invartit " mult pe langa el sa-l rezerv, dar pretul era dublu si cat l-am urmarit eu n-a scazut deloc.

In principiu toate alegerile din vara asta au fost f. bune, concediul a fost minunat, The Plaza este un hotel super si nu as ezita sa-l aleg, dar acum as stii ce sa cer ca si pozitionare a camerei, de aceea v-am povestit si voua.

Vacante uimitoare va doresc!

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [14.11.21 12:45:57] »

@michaela_1961:

Aşteptam acest articol al tău, chiar dacă, între timp, aflasem deja cum au decurs lucrurile. Nu pot decât să te felicit pentru performanţa de a trece cu seninătate peste inconvenientele unei cazări cam cu ghinion, fără a depuncta hotelul. Am citit review-uri care desfiinţau hotelurile respective pentru mult mai puţin.

Totuşi este de reţinut aspectul izolării fonice slabe, semnalat şi de alţi turişti care au fost acolo.

Acum, am avut noi ghinion clar cu amplasarea camerei, dar nici izolatia nu era de niciun fel din moment ce aveai impresia ca zgomotul e la tine in camera si ti se misca patul cand tranteau usi. Daca ii intrebati pe prietenii nostri (4 familii), totul a fost la superlativ, s-au trezit fresh si bine dispusi. Noi chiauni, bombanind

Este extrem de neplăcut să nu te poţi odihni cum trebuie, mai ales când a doua zi te aşteaptă un drum lung de câteva sute de kilometri.

Am urmărit şi eu mult timp acest hotel, tot pentru oprirea de la întoarcere, îl găsisem şi la un preţ convenabil de 50 euro dubla cu mic dejun, dar în final am împărţit altfel drumul, oprindu-ne după traversarea cu ferry înapoi în Europa.

Cam asa sta treaba si cu notele pentru hoteluri, depinde pe cine intrebi, depinde ce a nimerit fiecare.

La concluzia asta am ajuns şi eu în urmă cu vreo zece ani, când m-am numărat printre cei nemulţumiţi de camera primită la un hotel tot din Turcia. Am înţeles atunci de ce hotelul era atât de controversat, de ce recenziile erau ori foarte bune ori foarte proaste, la extreme, şi că fiecare a avut dreptatea lui.

Tipul de la agenţie mi-a confirmat presupunerile. Logica este una simplă: orice hotel bun are maxim 10% camere mai proaste, fie cu vedere nasoală, fie poziţionate aiurea, ca a ta, fie de dimensiuni mai reduse, fie cu probleme tehnice rămase nerezolvate. Greşeala sau şmecheria este atunci când aceste camere sunt vândute la acelaşi preţ ca şi camerele "normale", pentru că oamenii vor fi, pe bună dreptate, nemulţumiţi.

Statisticile spun că din zece turişti mulţumiţi, doar unul va scrie o recenzie, în timp ce din zece turişti nemulţumiţi, nouă se vor grăbi să reclame imediat cele întâmplate. Şi aşa rezultă şi notele ori foarte mari ori foarte mici, cam fifty fifty, chiar dacă hotelul în cauză oferă în proporţie de peste 90% condiţii foarte ok.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [14.11.21 13:03:32] »

@michaela_1961:

La trecerea cu ferry, am prins o mare aglomeratie fata de drumul la dus. Era o nebunie de masini, drept pentru care am fost directionati spre ferry care ducea la Kilitbahir aflat la 2 km mai jos de Eceabat. N-am folosit niciodata aceasta ruta, dar am constatat ca trecerea este mai scurta, cred ca 10-15 minute cu totul.

Nu cred că din cauza aglomeraţiei aţi fost direcţionaţi către ferry ăla mic care duce la Kilitbahir, ci pentru că acela urma să plece primul. Aşa aţi câştigat timp preţios.

Ferry de la Kilitbahir are o frecvenţă mai bună decât cel de la Eceabat care circulă doar din oră în oră, este doar pentru maşini, nu şi pentru camioane, traversarea este cea mai scurtă ca durată şi mai este şi cu 10 TL mai ieftină . Singurul dezavantaj pentru mine este legat de faptul că se merge cu spatele. După debarcare urmează un traseu frumos, dar îngust şi sinuos până la Eceabat.

Şi noi am păţit la fel şi anul trecut şi anul acesta. Dinainte de a intra în terminal, m-am uitat la ceas şi am ştiut că am ratat la mustaţa ferry spre Eceabat, astfel că am pregătit imediat banii pentru cel spre Kilitbahir.

Anul acesta nu mi-a plăcut traversarea. Ne-au direcţionat să parcăm foarte înghesuiţi unii în alţii, astfel încât eu nu puteam deschide uşa, fiind nevoită să rămân în maşină, parţial ameţită din cauza mersului cu spatele, fără să pot ieşi la aer, fără să pot admira pescăruşii care ne-au însoţit mereu la traversarea Strâmtorii. Vina mea că nu am cumpărat o maşină dotată cu trapă, că poate reuşeam să ies pe acolo .

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [14.11.21 13:15:44] »

@Aurici:

Cel mai frustrant este când eu nimeresc cea mai proastă cameră, în condițiile în care mă ocup de grup. Dacă la început mă mai enervam, acum nu mai dau așa pe-afară.

Cred că este extrem de neplăcut ca tocmai organizatorul să primească cea mai proastă cameră. Şi eu m-aş enerva şi aş lua măsuri

Mihaela a păţit-o anul acesta în trei cazuri din patru, două situaţii fiind chiar greu de acceptat, oricâtă toleranţă a demonstrat ea pentru a nu-şi strica buna dispoziţie.

Eu nu am mare experienţă în ceea ce priveşte vacanţele în grup şi nici în grupuri prea mari, maxim 5-6 camere, dar în cele câteva cazuri la Duni în Bulgaria am primit mereu camerele alăturate şi eu pe cea mai frumoasă , atunci când rezervarea a fost făcută pe grup, iar în Turcia am primit camere alăturate identice, chiar dacă era vorba de o single, o dublă şi o triplă, funcţie de numărul ocupanţilor. Că ulterior le-am mai schimbat noi după mofturile fiecăruia este o altă poveste. Eram oricum tot timpul zilei împreună.

michaela_1961 [14.11.21 19:58:36] »

@nicole33: "Nu pot decât să te felicit pentru performanţa de a trece cu seninătate peste inconvenientele unei cazări cam cu ghinion, fără a depuncta hotelul. "

Multumesc, dar hotelul chiar nu avea cusur, mai putin izolarea fonica cum bine ai remarcat.

"Greşeala sau şmecheria este atunci când aceste camere sunt vândute la acelaşi preţ ca şi camerele "normale", pentru că oamenii vor fi, pe bună dreptate, nemulţumiţi. "

Aici ai mare dreptate, corect ar fi sa faca un discount pentru ca ei stiu clar care sunt camerele cu probleme, dar nu se intampla niciodata. La Ephesia Kusadasi m-am cazat pentru o noapte de tranzit acum muuuulti ani in drum spre Marmaris. Prietenii s-au cazat in Kusadasi, dar noi am vrut neaparat pe malul marii. Pretul la receptie a fost enorm (vreo 350 marci la vremea aia). Am primit o camera superba cu un balcon de unde aveam vedere totala asupra marii, o minunatie care ne-a ramas la suflet! Atat de mult ne-a placut incat anul urmator am achizitionat un sejur acolo. Si... ce sa vezi?! Am primit o camera oribila la etajul 1 unde nimic nu semana cu ce stiam, nici macar draperiile sau cuvertura de pe pat. Am vazut rosu in fata ochilor si nu am plecat din receptie pana nu am primit camera pe care o stiam. Si nu una, ci toate cele 5 camere pentru ca pe toti ne repartizasera alaturat in acele camere sinistre. Si-au incercat norocul cu noi, ca trebuia sa le dea si pe acelea cuiva. Dar daca nu as fi stiut cum arata o camera normala???

"Nu cred că din cauza aglomeraţiei aţi fost direcţionaţi către ferry ăla mic care duce la Kilitbahir, ci pentru că acela urma să plece primul"

M-am exprimat gresit zicand ca era aglomeratie, era omor spre macel, n-am vazut niciodata asa ceva. Era primul week-end fara lockdown la ei. Au plecat in acelasi timp ferry-urile, unii dintre noi au nimerit pe cel de Eceabat, noi cu inca o familie pe cel de Kilitbahir si ne-am facut cu mana o portiune de drum.

"Mihaela a păţit-o anul acesta în trei cazuri din patru, două situaţii fiind chiar greu de acceptat, oricâtă toleranţă a demonstrat ea pentru a nu-şi strica buna dispoziţie. "

Toleranta mea e mare, dar are si ea o limita, precis stii cum e leoaica fiind ca si mine. Limita la care explodez in concediu este acolo unde ma simt prostita, jecmanita si primesc cazare insalubra. De aceea si studiez atat cazarile si incerc sa nu ajung in situatia in care sa-mi pierd controlul si sa-mi stric concediul. Ceea ce s-a intamplat anul acesta (la 3 cazari din 5) sunt picanterii de vacanta. In principiu vreau sa mentin nota pozitiva si optimista!

Aurici [14.11.21 21:04:19] »

@nicole33: Este neplăcut, dar de meserie nu mă mai pot lăsa, mor cu ei de gât.

Nu au fost multe cazurile când am primit camera mai proastă și nu îmi amintesc de nici una proastă, proastă, că nu insistam să fiu așa sadică cu mine. Cel mai adesea e invers sau e comparabilă cu a tuturor.

Am apreciat și faptul că, știind ce bătaie de cap e, mereu s-a găsit cineva care să insiste să facem schimb. Și chiar dacă întotdeauna am lăsat-o cum a picat, am știut că, la o adică, pot să dau pe vreunul afară din cameră. Și, uite-așa, am continuat să mă ocup.

Cred că politica cu împrăștierea grupurilor e valabilă în cazul grupurilor mai mari. Noi suntem de la 15 la 25 de camere, un real pericol pentru hotelieri. Dar, din fericire pentru toate părțile, avem numai 2 întâlniri pe an de mărimea asta, una de vară și una de revelion. Restul, mai omenești așa.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Aurici, michaela_1961, Mihai18, Yoda
Alte impresii din această RUBRICĂ:
NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
AmFostAcolo recomandă găzduirea la ROHOST.COM
pagină generată în 0.0515100955963 sec
ecranul dvs: 1 x 1