ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.07.2010
DE vip
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Timisoara
ÎNSCRIS: 08.07.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2009
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 1 an

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
87.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Nu e rau, dar nici de dat exemplu

TIPĂREȘTE

Fiind prima iesire pe litoral a copilului nostru (la acel moment aveam doar un copil), sotiei i-a revenit misiunea de a se documenta pe forumurile ce publica impresii de calatorie (precum amfostacolo. ro) in vederea identificarii unei locatii potrivite pentru familiile cu bebelusi. Criteriile de selectie au fost urmatoarele:

- stabilimentul sa se afle intr-o zona linistita (ca sa poata dormi netulburat bebe) ;

- existenta in incinta complexului sau in apropiere a unui loc de joaca pentru copii mici (dotarile sa fie din plastic/cauciuc si sa aiba protectiile necesare) ;

- posibilitatea de a primi patut de bebe in camera si scaunel de bebe in restaurant;

- plaja sa fie la o distanta rezonabila (pentru a putea ajunge in timp scurt inapoi la hotel, in caz de nevoie) ;

- impresii pozitive lasate fostilor clienti.

Dupa identificarea catorva posibile destinatii a urmat trierea, mai bine zis scoaterea de pe lista a pozitiilor cu "punctaj" mai scazut, alegerea finala fiind Hotel Dana din statiunea Venus. Odata decisi asupra destinatiei, am contactat o agentie de turism si am achizitionat pachetul de servicii dorit. Voi reveni asupra acestui amanunt ceva mai tarziu...

La data inceperii sejurului, am ajuns la hotel. Am fost intampinati de o tanara si zambitoare receptionera, care s-a oferit sa completeze in locul nostru formularul pentru cazare, insistand sa opreasca voucherul la receptie pentru a-si usura indeplinirea nu stiu caror formalitati. Si asupra acestui aspect voi reveni ulterior... Desi sosirea noastra a fost una matinala si ziua hoteliera incepea mai tarziu, am fost cazati imediat - iar asta conteaza cand ai cu tine un bebe de un anisor. Am fost repartizati intr-o camera curata, intr-o aripa linistita a complexului; am solicitat si am primit imediat un patut de bebe, am verificat in restaurant si intr-adevar existau scaunele pentru copii mici. Pe scurt, o prima impresie foarte buna.

Dupa despachetarea bagajelor si necesarul dus, am mers in restaurant pentru masa de pranz. Aici o prima problema... existau doar doua scaune pentru bebe si ambele erau ocupate. Neavand de ales, am luat copilul in brate si am deschis meniul. Pentru copil am comandat ceva necondimentat si nesarat, sotia a ales ceva usor (nu mai retin ce), iar eu am cerut un preparat din peste. Mi s-a comunicat "nu mai avem acest peste". Am cerut urmatorul de pe lista si am primit acelasi raspuns... In final am inteles ca din toata lista aceea generoasa singurul peste disponibil era crapul, asa ca am preferat sa ma reorientez spre o tochitura dobrogeana. Cca o jumatate de ora mai tarziu, copilul incepuse sa se agite (deh, copii au ora lor de masa si vor sa le fie respectata). Am intrebat daca e posibil sa primim ceea ce comandase sau macar sa-si primeasca bebe portia de mancare. Ni s-au oferit asigurari ca imediat vom fi serviti. Aceleasi asigurari si un sfert de ora mai tarziu si o jumatate de ora mai tarziu si tot asa. Pana la urma am vazut farfuriile pline la o ora si jumatate de la comanda. Evident ca intre timp dadusem o fuga pana in camera si ma intorsesem cu hrana de bebe la borcan... Partea pozitiva a fost ca intre timp un scaun de copii devenise disponibil si in felul acesta fiul nostru mai uitase de papa pe timpul "explorarii" scaunelului.

Patiti fiind la masa de pranz, am decis sa mergem la cina mai devreme decat aveam initial in plan. Cam acelasi timp de asteptare, dar de data aceasta timpul a trecut mult mai usor, datorita reprezentatiei deosebite oferite de o miniformatie (solista+"band" de un om). Dupa cina am facut o mica plimbare prin parcul din jurul hotelului, ocazie cu care am putut sa admiram modul in care a fost decorata zona (faclii aprinse de o parte si de alta a aleii, iarba tunsa impecabil, diversi arbusti ornamentali, ochi de apa, minifantana etc). Singurele "implanturi" care nu-si avea locul acolo erau niste kitschuri de plastic (nuferi de plastic, broaste de plastic, alte figurine de plastic demne de un muzeu al gustului indoielnic).

A doua zi a debutat cu o larma de nedescris prin fata usii camerei noastre. Trimis de sotie sa "investighez" cauza, am descoperit doua cameriste ce carau niste obiecte grele pe scari (cate un "buf" la fiecare treapta) si un tinar si foarte harnic angajat care chiar atunci se pusese sa ne "mangaie" auzul cu o motocositoare. Le-am ajutat desigur pe cele doua doamne sa ajunga la capatul scarii cu coletele lor, profitand de ocazie pentru a le strecura cate o bancnota in buzunar. Am constatat cu surprindere ca s-au simtit foarte stingherite, incercand insistent sa-mi inapoieze "atentia", ceea ce ma face sa cred ca erau de curand in industria turismului. Acest lucru avea sa-si arate neajunsul in ultima noastra zi de sejur, dar si asupra acestui aspect urmeaza sa revin...

Urmatorul pe lista era micul dejun. Luat bebelasul in marsupiu si sotia de brat si mers catre restaurant. Aici era doar un barman, care ne-a indrumat spre o alta aripa a hotelului unde se gasea un fel de sala de mese. La intrare ne opreste un ospatar "inarmat" cu o fisa de pontaj pe care trecea numarul camerei. I-am comunicat unde eram cazati si am incercat sa intru in zona unde vedeam mesele, insa individul ma opreste si-mi cere pe un ton hotarat "In English, please! ". Surprins si putin incurcat, i-am raspuns in engleza. Individul a tras un smile de la o ureche la alta, adaugand "sper ca nu v-ati suparat, dar eu mai glumesc din cand in cand si dvs pareti a fi un om care stie de gluma". Nu tocmai incantat de modul familiar in care ma abordase un om pe care-l vazusem atunci prima oara si de la care asteptam cu totul alt comportament, i-am raspuns pe un ton ce se dorea destins "las' ca-mi trece supararea pana ne aduci un scaun de bebe pentru puiutul meu". Din pacate povestea se repeta... ambele scaune de bebe ocupate: (

Zilele s-au scurs una dupa alta, am reusit sa ne "adaptam" si la conditiile din restaurant (am realizat ca daca decidem sa comandam meniul zilei suntem serviti repede), am profitat din plin de avantajele oferite de hotel (parc frumos, piscina cu apa curata, loc de joaca cu dotari potrivite copiilor mici), intr-un cuvant ne-am simtit bine. Asta pana in penultima zi, o duminica... Ne trezim cu un apel telefonic prin care ni se comunica de la receptie ca trebuie sa eliberam camera. I-am explicat persoanei respective ca mai avem o zi de stat si ca probabil au sunat la o camera gresita. Peste cca un sfert de ora ne trezim cu batai in usa, iar cand deschidem femeia de serviciu (! ) ne comunica "pana la ora 10 camera trebuie evacuata". Am mers evident la receptie, unde pe un ton inca destul de calm am intrebat ce nelamuriri au cu privire la data de terminare a sejurului nostru, de vreme ce au oprit pana si voucherul la ei. Era tot tanara doamna din prima zi, care isi amintea ca a luat voucherul, insa nu-l mai gasea [... ]. Din pacate nu aveam o copie a documentului, insa aveam un umar de contact de la agentie. Am sunat, le-am explicat care este probelma, am primit asigurari ca intr-adevar platisem pana ziua urmatoare si ca vor trimite un fax la hotel. Destul de neplacut sa le dai tema de casa celor de la agentie intr-o zi de duminica, dar n-am avut de ales... In fine, s-a primit pe fax la hotel o copie a voucherului si chiar detaliile pachetului de servicii achizitionate si am primit "verde" pana a doua zi. Din pacate insa au omis sa anunte si cameristele, asa incat nu s-a mai facut curat in camera si nu s-a mai ridicat gunoiul (cine are copii mici intelege cat de important e sa nu ramana prea multe ore in cosul de gunoi pampersii folositi, chiar daca sunt inchisi cat mai bine in pungi...). A doua zi la check-out le-am reamintit faptul ca ultima noapte petrecuta la ei nu a fost vreo favoare pe care ne-ar fi facut-o, ci un serviciu platit si ca ar fi trebuit sa se comporte ca atare, nu sa ne lase sa umblam prin statiune dupa cosuri de gunoi in care sa aruncam pampersi folositi.

In concluzie, o locatie frumoasa cu dotari bune (minus ar fi numarul scazut de scaunele pentru copii, in cazul in care aveti un bebe cu dvs), insa posibile probleme cu angajatii (unii sunt neexperimentati, ceea ce duce la servicii de calitate mai scazuta).


[fb]
---
Trimis de vip in 08.07.10 16:27:28
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: voi detalia in alte "impresii de vacanta" la dvs pe site
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1992 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vip); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2000 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

zoloft
[08.07.10 18:05:28]
»

culmea este ca acest...amatorism parca l-am simtit si eu acum 3 respectiv 2 ani...

oare schimba angajatii in fiecare an ???

Djbobo*
[10.07.10 19:35:48]
»

Un mic ''truc'', ca sa ma exprim astfel: in momentul in care veneam de la plaja si gaseam gunoiul neridicat, scoteam sacul menajer cu gunoi din cos si-l puneam pe hol langa usa, la nici jumatate de ora de la isprava, la usa ciocanea o camerista care intra si punea alt sac, de atunci nu s-a mai intamplat sa mai gasim gunoiul neridicat.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Djbobo*, zoloft
Alte impresii din această RUBRICĂDana Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039602041244507 sec
    ecranul dvs: 1 x 1