ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.07.2021
DE ID M
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bacău
ÎNSCRIS: 09.07.18
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 16 și 11
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
43.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 4 MIN

O vacanta frumoasa! Locația slaba!

TIPĂREȘTE

Am ales Mera, ca alternativa la un alt resort de 4* în care am stat în ultimii ani, și am vrut sa schimbam, sa vedem altceva. Într-adevăr am vazut cum se bate joc de clienți! Aceiași mâncare zilnic!


despre SERVICII

Personalul de la recepție l am simțit iritat de volumul mare de clienți! Se sta la rand sa faci chek-in. Personal insuficient, slab instruit! Duce la creșterea timpului alocat pentru cazare.

Când mi au dat camera la o vila, în fata ușii erau 2 saci mari negri plini de gunoaie, probabil cum se făcea curat prin camere.

Vederea de la balcon era către o alta proprietate, unde proprietarul ținea tomberoanele cu gunoi chiar lângă balcon! Adevărată priveliște! Și miros! Am solicitat schimbarea camerei sau returnarea banilor intru cât nu am dorit cazarea în astfel de condiții! Ce sa vezi, dl Manager mi a oferit o alta varianta de cazare cu vederea în interiorul vilelor. Altceva! Deci se poate! Teoretic prima data se scăpa de camerele cele mai proaste, cine reclama este rezolvat, cine nu se mulțumește cu ce are.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camerele mici! Pentru o familie cu copil mic este înghesuială în camera!

Curățenie se face zilnic, însă nu ar trebui trecut ca și plus, asa trebuie sa fie normal, sa fie curățenie.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

2 restaurante (impartirea clienților în funcție de orele de masa, pt a nu se aglomera), dar în care nu este aceiași mâncare.

În restaurantul dinspre recepție, este o varietate mai mare a meniului, în celalalt restaurant, vitrinele sunt sărăcăcioase în mâncare. Asa ca am mâncat doar în restaurantul din zona de recepție, deși eram alocați la celalalt restaurant. Pana la urma am plătit la fel ca și ceilalți turiști! Deși am transmis staff-ului, nu a avut cum sa ma convingă ca nu este adevărat! În vitrine era o mâncare și pe etichete era trecut altceva! Explicațiile personalului nu mai contează!


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Pana la plaja trebuie traversata o strada și de mers pe jos cam 500 metri pana ajungi la plaja rezervata Resortului Mera.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Sunt evenimente organizate în fiecare seara! În mare parte artiștii sunt copii, sau debutanți în muzica. Au mai cantat Proconsul și Mihai Traistariu, nu sunt fan, i am ascultat și atât!

La piscina, dimineața șezlongurile, respectiv saltelele se uda cu furtunul. Nici conducerea hotelului nu știe de ce??? Presupun eu ca să nu se ocupe șezlongurile dimineața la prima ora... si sa fie rezervate de clienți. Regula este ca după 30 de minute de neutilizare a sezlongului, acesta se reloca altui client, (mesaj scris pe masuțele de la sezlonguri) în regulamentul afișat, sau în cel semnat odata cu formalitățile de cazare, nu se prevede timpul de neutilizare al șezlongurile, nu este specificat ce se întâmplă cu bunurile lăsate pe sezlong, etc. Practic bunurile lăsate pe sezlong, prosop personal, geanta cu creme, cărți, ochelari, sunt luate de personalul responsabil cu monitorizarea piscinei, și introduse în saci din plastic și aruncați ulterior intr-o magazie de lângă recepția hotelului. Mi s-a întâmplat în ultima zi de cazare, la ora 08.59 am fost notificat inscris printr-o hârtie lasata pe măsuță, ca șezlongurile ocupate nu sunt utilizate fapt pt care sunt relocate la alți clienți! Cred ca la acea ora erau doar 50% ocupate, deci erau șezlonguri destule pentru clienți. Dar fiind luni, s-au gândit sa aplice și aceasta regula...

Asa este nu trebuie sa fie rezervate, dar dacă micul dejun este pana la ora 09.30, cum faci, ca acces la piscina ai de la ora 08.00 când începe micul dejun. Mergi cu toate bagajele după tine la masa și pe urma te duci la piscina sau la plaja! Daca era aglomerat sau erau reclamatii în zilele în care am stat puteam sa spun, dar nu a fost cazul. Un management fără orientare către client!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de ID M in 26.07.21 15:07:58
Validat / Publicat: 26.07.21 16:28:39
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în VENUS

VIZUALIZĂRI: 1688 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ID M); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P10 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8550 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [26.07.21 19:14:54]
    »

    @ID M:

    Am ales Mera, ca alternativa la un alt resort de 4* în care am stat în ultimii ani

    În ce resort aţi stat în ultimii ani? Şi de ce nu aţi scris un review şi despre el? Eu cred că ar fi binevenit un review şi despre acel resort, mai ales că eu cred că ar fi unul pozitiv din moment ce i-aţi fost clienţi fideli în ultimii ani.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ID MPHONEAUTOR REVIEW
    [27.07.21 08:27:10]
    »

    @cris1982: Am fost în ultimii 3 ani la Phoenicia Holiday Resort Mamaia. Diferența este uriașă între cele doua resorturi. Phoenicia este peste Mera, la o distanta mare deși au tot 4*, iar ca bani sunt cam acolo.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cris1982, Filip#16, ID M, Mera
    Alte impresii din această RUBRICĂMera Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051758050918579 sec
    ecranul dvs: 1 x 1