ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.10.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 12.03.11
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
SEP-2020
DURATA: 1 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
73.33%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 17 MIN

Bine poziţionat, dar cu minusuri mari la capitolul curăţenie

TIPĂREȘTE

Adresa: Yenişakran Mahallesi, 295. Sk., 35810 Aliağa/İzmir, 35810 Yenişakran, Turcia

Website: aksuotelsakran.com

Coordonate GPS: 38.891753; 27.065568

Alegerea hotelului

Alegerea hotelului nu a fost prea complicată, însă s-a dovedit a nu fi fost una prea inspirată :D.

Încă din luna decembrie a anului trecut schiţasem viitoarea vacanţă din septembrie – octombrie 2020, o idee mai veche, gândită iniţial pentru 2018, dar reluată acum cu mici modificări. Îmi doream un sejur – circuit pe coasta egeeană a Turciei mergând până la întâlnirea cu Mediterana, cu cazări în mai multe staţiuni din zone încă nevizitate de mine, dorite, dar mereu amânate, cel mai probabil din comoditate.

După experienţa anului 2016, când mi-am petrecut vacanţa la Didim şi Bodrum şi am parcurs drumul Bucureşti – Didim şi la întoarcere Bodrum – Bucureşti dintr-o bucată şi noaptea, ambele extrem de solicitante, deşi mereu mersesem fără opriri intermediare, am decis că vârsta şi vederea nu ne mai permit asemenea extravaganţe şi vom parcurge drumul musai cu o oprire la dus şi una la întors.

Având în vedere distanţa de parcurs până la primul hotel de sejur, de aproximativ 1300 kilometri, şi dorinţa de ajunge cât mai devreme a doua zi la acesta şi de a ne începe vacanţa atât de mult aşteptată anul acesta ca niciodată până acum, am căutat să împărţim inegal drumul pentru a ne rămâne mai puţini kilometri a doua zi şi atunci am decis căutarea unuihotel undeva înainte de Izmir, fără a intra în marele oraş. Asfel, căutările au pornit de la periferia Izmirului spre nord, deoarece ce-mi plăcea era ori prea scump ori prost poziţionat pentru nevoile noastre ori ambele, pentru ca în final să mă opresc la două hoteluri, unul în Yenişakran şi altul în Akhisar, urmând a alege unul sau altul după stabilirea traseului prin Turcia, după traversarea în partea asiatică.

Am ales traversarea pe la Eceabat şi apoi traseul pe E 87, cunoscut din anii precedenţi şi din dorinţa de a admira marea cât mai mult şi încă din prima zi, şi aşa am rezervat cazarea la Aksu Hotel din Yenişakran, perfect poziţionat chiar pe E 87.

Drumul

Am plecat din Bucureşti, ca de obicei într-o zi sâmbătă, pe 19 septembrie la ora 05.55. La ora 07.05 plătisem deja taxa de pod de 14 lei şi treceam în Bulgaria pe Podul Prieteniei. Nu am aşteptat prea mult la controlul documentelor pe partea bulgărească, erau ceva maşini, dar controlul a mers foarte repede. Am prezentat cărţile de identitate şi certificatul de înmatriculare al maşinii, ne-au fost înapoiate imediat şi poliţistul de frontieră ne-a urat „Drum bun!” , fără vreo declaraţie, fără să ne măsoare cineva temperatura, fără să fim întrebaţi unde mergem, totul a durat chiar mai puţin ca în vremurile bune. Vigneta de Bulgaria o achiziţionasem online cu două zile înainte de plecare, 30 leva pentru 30 zile, plata cu card bancar pe site-ul bg.toll.bg, astfel că ne-am continuat drumul liniştiţi.

Traseul de traversare a Bulgariei a fost cel obişnuit, preferatul nostru după atâtea şi atâtea drumuri, respectiv Ruse – Razgrad – Târgovişte – Omurtag – Kotel – Yambol – Elhovo – Lesovo şi care nici de această dată nu ne-a dezamăgit. Am intrat în Turcia prin vama de la Hamzabeyli după o aşteptare nepermis de mare de peste trei ore. Nu erau atât de multe maşini încât să justifice tot acest timp, nici controalele nu au fost diferite faţă de alte dăţi, dar am găsit aici o degringoladă totală. Spre deosebire de 2018, vama a fost mărită şi modernizată, însă lucrările nu au fost finalizate încă şi ne-am trezit în situaţia aberantă de a fi băgaţi de-a valma în partea turcească împreună cu camioanele într-un haos de nedescris.

Am continuat drumul pe traseul Hamzabeyli – Edirne – Havsa Uzunköprü – Keşan – Gelibolu – Eceabat – Çanakkale Ezine – Ayvacik – Küçukkuyu – Edremit – Burhaniye – Ayvalık – Yenişakran – 880 km

Timpul lung pierdut în vamă ne-a stricat puţin planurile şi ne era deja clar că nu vom putea ajunge la hotel înainte de lăsarea serii. Am ajuns la Eceabat la 16.30, am scos bani de la un bancomat de pe faleză şi am plătit 61 lire turceşti pentru feribotul de ora 17.00, iar după traversarea Strâmtorii Dardanele ne-am continuat drumul pe E 87 până la hotel, unde am ajuns la 20.15.

Am plecat de la hotel a doua zi dimineaţa la ora 07.50, continuându-ne drumul pe traseul Yenişakran – Aliağa – Menemen – Izmir – Aydın – Muğla – Ortaca – Dalaman... . Am urcat pe noua autostradă O 30 la Yenişakran, am mers pe aceasta până înainte de Izmir, apoi am continuat pe autostrada O 31 până la Aydın şi apoi pe drumurile expres D550 şi D 400.

Hotelul

Hotelul Aksu pare o construcție nouă și se află între alte construcții similare, toată zona fiind în dezvoltare, cu şantiere şi praful inerent. Are trei etaje și beneficiază de un lift modern.

Unul din motivele care au stat la baza alegerii acestuia a fost poziţionarea acestuia pe partea stângă a drumului de la Canakkale la Izmir, extrem de vizibil şi şosea, existând şi un indicator care semnalizează prezenţa acestuia pe partea dreaptă. Deşi era noapte, l-am văzut imediat ce am trecut prin dreptul lui şi am întors maşina la următorul semafor, intrând apoi pe străduţa paralelă cu E 87 de unde aveam acces la hotel.

Yenişakran, care se află la 33 kilometri după Bergama, la 75 kilometri înainte de Izmir şi 15 kilometri înainte de Aliağa, s-a dovedit o alegere bună pentru oprirea intermediară atât de necesară după cei 880 kilometri făcuţi în prima zi, când întunericul şi oboseala acumulată nu ne mai permiteau să ne continuăm drumul eficient şi în siguranţă.

Hotelul oferă 20 de camere duble, triple şi cvadruple, fiind listat pe booking din iunie 2019. În momentul în care am făcut rezervarea, nu exista nicio recenzie despre hotel, ci doar o evaluare cu nota 10, fără comentarii. Nu am avut naivitatea să cred că totul este excepţional pe acolo, dar nici nu m-am gândit că voi fi nemulţumită. În poze camerele arată extrem de cochete, foarte spaţioase, chiar dacă nu or avea chiar 45 de metri pătraţi, cât scrie pe booking, iar balconul a fost un argument important în alegerea hotelului.

Parcarea

Un aspect important în alegerea hotelului îl constituie existenţa parcării. În prezentarea hotelului se menţiona faptul că există posibilitatea de a parca gratuit la proprietate, pe stradă, fără a fi necesară o rezervare prealabilă, semn clar că nu sunt probleme cu parcarea şi nici nu au fost. Am parcat maşina pe străduţa din faţa hotelului în rând cu alte maşini turceşti, zona părându-mi liniştită pe timpul nopţii, asta dacă fac abstracţie de traficul intens de pe E 87.

Check in

Am intrat în mica recepţie aflată la parter cu rezervarea de pe booking printată şi cu paşapoartele. La recepţie se aflau un tânăr şi tatăl acestuia, proprietarii hotelului, care am înţeles că era o afacere de familie. M-a surprins puţin lipsa paravanelor de plexiglas care credeam că sunt obligatorii în contextul pandemic actual. Proprietarii şi-au pus măştile pe faţă abia după intrarea mea, chiar dacă erau afişe vizibile care menţionau obligativitatea purtării măştilor în interiorul hotelului. Existau însă măşti disponibile pentru clienţi şi un recipient cu dezinfectant la intrarea în clădire.

Oamenii s-au dovedit extrem de amabili, chiar dacă limba engleză era o mare necunoscută pentru ei. Tânărul recepţioner a găsit imediat soluţia „conversându-ne” prin intermediul lui Google Translate pe telefonul lui. Eu întrebam în engleză, el îmi răspundea în turcă, dar măcar nu ne-au durut mâinile de atâta vorbit :D.

Rezervasem încă din luna februarie o cameră dublă deluxe cu vedere la mare la preţul de 55 euro cu mic dejun inclus. Pe la sfârşitul lunii august am anulat rezervarea iniţială şi a rezervat din nou acelaşi tip de cameră, dar la un preţ mai mic de 49,50 euro. După măsurarea temperaturii fiecăruia dintre noi şi înscrierea acesteia pe formularul de cazare, am fost întrebată cum vreau să plătesc, precizând că voi plăti cu card bancar, însă altul decât cel cu care garantasem rezervarea şi am solicitat să văd mai întâi camera. Solicitarea mi-a fost acceptată, chiar dacă mi s-a comunicat că este ultima cameră liberă. Personal nu sunt convinsă că era adevărat, dar nu am vrut să mă enervez. Mi-au lăudat şi vederea la mare deosebit de frumoasă. Afară era beznă totală, dar i-am crezut pe cuvânt până m-am convins singură a doua zi dimineaţa că aşa era.

Am urcat la etajul al treilea, eu cu liftul şi recepţionerul pe scări :D, am văzut camera, semăna cu ce văzusem în pozele de pe site, am coborât şi am achitat cu cardul 396 lire turceşti, echivalentul celor 49,50 euro datoraţi, la un curs mai bun decât cel oficial la momentul respectiv, astfel că nu am avut motive să protestez :D.

Am lăsat toate bagajele în maşină, mi-am luat soţul şi am plecat să mâncăm ceva la un restaurant pe care îl ochisem eu pe internet când încercam să localizez hotelul, situat foarte aproape de hotel. Eram obosită şi mi se făcuse şi tare foame.

Camera 302

După ce ne-am astâmpărat foamea, ne-am întors la hotel, ne-am luat din maşină doar bagajele pregătite special pentru noaptea intermediară şi am urcat în camera noastră. Cum am intrat au început surprizele. Mirosul neplăcut, ca de ceva chimic, pe care îl simţisem şi prima dată, dar nu i-am dat mare importanţă punându-l pe seama substanţelor de dezinfectare folosite, a invadat camera în momentul în care am deschis uşa de la baie. Am aerisit ţinând uşa de la balcon deschisă mult timp, până ne-am culcat şi a fost să zicem suportabil. Am început imediat operaţiunea de dezinfectare a tuturor suprafeţelor pe care ar fi fost posibil să le atingem pe durata scurtei noastre şederi în acest hotel, cu Sanytol şi alcool sanitar, că doar plecasem şi cu Mona în vacanţă :D.

Camera este spaţioasă, frumos mobilată şi decorată, cu un pat matrimonial lat şi confortabil, încadrat de două noptiere, una dotată şi cu un telefon. Lenjeria de pat era schimbată, părea curată, dar m-a deranjat acelaşi miros puternic de balsam ca şi în cazul prosoapelor, astfel că la culcare am acoperit pernele cu propriul prosop pentru a nu mai simţi mirosul şi am regretat că nu am plecat şi cu propria lenjerie de acasă.

Mi-a plăcut mobilierul alb, nou şi destul de modern. Camera era curată, nu am găsit praf sau mizerie, dar mi-a dat impresia de îmbâcsit. Există un dulap cu două uşi în care am găsit seiful cu utilizare gratuită şi covoraşul pentru rugăciune, dar nu a fost cazul să le folosim.

Există aer condiţionat tip split, dar nu l-am pornit. Era suficient de răcoare, afară chiar bătea un vânt năpraznic, ciclonul Ianos, cel care a devastat câteva insule greceşti, făcându-şi şi aici simţită prezenţa, dar nici nu am vrut să risc nimic.

Pe jos există parchet laminat acoperit de covoraşe roşii în zonele cu trafic.

Un corp tip birou maschează minibarul în care am găsit două sticle de apă plată din partea casei. Pe birou am găsit câte două prosoape pentru fiecare, precum şi papucii de unică folosinţă. Mie prosoapele nu mi-au inspirat încredere să le folosesc. Erau albe, curate, dar m-a deranjat mirosul prea puternic de balsam, care mie îmi declanşează alergii. Am preferat să cobor la maşină să-mi iau prosopul personal. Deasupra biroului, pe perete, era agăţată o oglindă drăguţă. Tot pe perete era fixat şi televizorul cu ecran plat, suficient de mare pentru dimensiunea camerei. Probabil că prindea doar posturi turceşti. Nu ştiu, pentru că nu m-a interesat. L-a pornit soţul meu în timp ce eu am preferat internetul.

Mi-a plăcut lustra care dădea o lumină caldă şi crea o atmosferă caldă într-o cameră impersonală de hotel.

Balconul ar fi trebuit să fie piesa de rezistenţă. Existenţa acestuia a cântărit greu în alegerea hotelului, însă, din păcate, nu m-am putut bucura de el aşa cum aş fi vrut. Balconul era foarte spaţios, dotat şi cu mobilier şi cu lumină şi cu uscător de rufe, util poate celor care fac şi plajă şi baie în mare atunci când se cazează aici. Aveam o măsuţă şi patru scaune de plastic stivuite unele peste altele. Problema a constituit-o faptul că totul era plin de praf. Se construieşte mult în zonă, deci este mult praf, înţeleg asta, dar întreg balconul nu părea să fi fost curăţat vreodată de când a fost construit hotelul. Balustrada acestuia încă păstra urme albe de la zugrăveală, la fel şi podeaua, care nu cred că văzuse vreun mop vreodată. Chiar dacă acumulasem multă oboseală pe parcursul zilei care tocmai se încheia, am stat pe balcon şi am fumat în picioare, cu grijă să nu mă ating de ceva să mă murdăresc, şi nu a fost ok.

A doua zi dimineaţa mi-am savurat cafeaua pe balcon şi am admirat priveliştea. Într-adevăr, am beneficiat şi de vedere la mare, chiar dacă marea era destul de departe. Cred că doar cele trei camere de la acest ultim etaj au vedere la mare. Până la plajă nu cred să fie mai mult de zece minute de mers pe jos, dar eu nu pentru asta venisem. Mă aşteptau trei săptămâni de relaxare la plajă în condiţii net mai avantajoase, aşa că trebuia să mă grăbesc.

Baia

Baia a costituit cea mai mare dezamăgire pentru mine. Nu doar că nu fusese dezinfectată, aşa cum impun regulile de funcţionare pentru hotelurile turceşti în 2020, dar nici măcar nu cred că a fost curăţată după turiştii precedenţi. Podeaua eramurdară, cabina de duş, la fel, doar toaleta părea curată. Deşi nu se făcuse o minimă curăţenie în acea baie, cu toate acestea din baie năvălea un miros puternic şi neplăcut. Nu de canalizare, ci de ceva chimic, nu ştiu.

Am fost neplăcut surprinsă să văd bateriile oxidate de la chiuvetă şi de la duş, cam ciudat pentru un hotel nou. Am curăţat şi dezinfectat cu materialele aduse de acasă chiuveta şi toaleta pentru a le putea folosi. Am stropit cu dezinfectant bateriile, care s-au făcut şi mai naşpa, dar măcar aşa am avut curaj să le ating. Am stropit cu mult spirt pe jos pe gresie şi în cabina de duş în care am intrat apoi cu papucii. Am avut apă fierbinte şi am făcut un duş scurt şi reconfortant, dar nu ştiam cum să ies mai repede de acolo.

Articolele de toaletă oferite au constat dintr-un săpun solid, săpun lichid la chiuvetă, gel de duş în cabina de duş, toate de cea mai slabă calitate şi un sul de hârtie igienică. În cabina de duş am găsit şi o sticluţă cu gel de duş, fără capac şi jumătate consumată, rămasă probabil de la cei care au trecut pe acolo înaintea mea :D. Nu a existat niciun fel de dezinfectant nicăieri în cameră, noroc că am avut eu destule.

În baie există şi un uscător de păr, dar nu l-am folosit.

În final, baia arăta mult mai curată decât la preluarea camerei :D.

Una peste alta, am reuşit să avem un somn odihnitor, camera asigurând o bună izolare fonică, astfel că traficul de pe drumul european nu ne-a tulburat somnul.

Restaurantul

A doua zi pe la 07. 20 am coborât să luăm micul dejun, inclus în preţul cazării, după ce cu o seară înainte aflasem că micul dejun se serveşte între 07.00-10.00, un program convenabil nouă, care doream să mâncăm şi să plecăm cât mai devreme. Am dus mai întâi bagajele la maşină, dar nu am predat imediat şi camera, oricum ora de check out era 10.00.

La recepţie era proprietarul mai în vârstă care, cu deosebită amabilitate, ne-a condus personal până în restaurantul aflat tot la parter în spatele recepţiei. Cred că i-a fost mai uşor să ne conducă la masă decât să ne explice cum să ajungem acolo :D.

După surpriza neplăcută legată de curăţenia superficială din cameră, dar mai ales din baie şi din balcon, aveam mari temeri legate de curăţenia din restaurant, fiind hotărâtă ca la cea mai mică suspiciune că nu ar fi totul în regulă să renunţ şi să plecimediat, putând ciuguli ceva în orice benzinărie de pe traseu, unde aş fi beneficiat şi de o cafea întotdeauna foarte bună. Din fericire, nu a fost cazul. Micul dejun se servea într-o încăpere spaţioasă, luminoasă, cu doar câteva mese distanţate mai mult decât corespunzător, iar la momentul sosirii noastre doar o masă era ocupată.

Mâncarea a fost servită în regim bufet, produsele expuse erau fie ambalate în cutiuţe individuale, cazul untului, mierii sau gemurilor, fie acoperite cu folie alimentară, cazul mezelurilor, brânzeturilor, ouălelor, măslinelor sau pepenelui roşu, dar de servit ne-am servit singuri, ca în vremurile bune. Pe mese existau sticluţe cu gel dezinfectant pentru mâini.

Varietatea sortimentală era destul de redusă, dar pentru noi a fost suficient şi cel mai mult a contat faptul că tot ce am mâncat a fost ok. De băut ne-au fost oferite lapte, suc de fructe la cutie de carton, limonadă (prea dulce pentru gustul meu) şi ceai turcesc, mereu foarte bun. Văzând că sala de mic dejun se continua cu o terasă a cărei uşă era încuiată, am întrebat dacă pot ieşi să fumez pe terasă, iar patronul mi-a deschis larg uşa acesteia şi imediat mi-a adus şi două scaune, chiar dacă soţul meu nu intenţiona să-mi ţină companie la fumat. Terasa era foarte spaţioasă şi frumoasă, încă neamenajată, şi mi-ar fi plăcut să mănânc acolo la soare privind prin curţile vecinilor, ca la noi la ţară, însă noi ne grăbeam să plecăm spre destinaţia noastră de vacanţă. Stând pe terasă, am tras cu ochiul şi în bucătărie, unde era curat şi ordonat. Soţia proprietarului, cu masca pe faţă, curăţa farfuriile murdare şi le punea în maşina de spălat vase.

Altele

Hotelul oferă internet wireless gratuit, logarea făcându-se cu o parolă care era afişată la recepţie. Asta în teorie doar, pentru că de logat m-am logat, dar netul nu a funcţionat neam, nici măcar cât să-mi verific mesajele primite pe mail, nici în cameră şi nici pe terasa restaurantului. Pentru mine nu a fost o problemă, deoarece am folosit cartela turcească cu internet primită cadou de la un prieten de pe AFA căruia îi mulţumesc acum încă o dată :*.

Hotelul nu are clasificare pe booking, dar după dotări şi din experienţa proprie în materie de hoteluri de tranzit, eu l-aş aprecia cam la trei stele.

Am apreciat poziţionarea hotelului, avantajoasă pentru noi, amabilitatea personalului cu care am interacţionat, faptul că se străduiau să ne mulţumească, dar nu pot trece cu vederea minusurile importante la capitolul curăţenie şi faptul că mi-a fost tare frică să nu mă îmbolnăvesc acolo. Totul este bine când se termină cu bine, dar eu nu cred că voi reveni la acest hotel şi NU îl recomand.

De asemenea, preţul de 50 de euro mi se pare prea mare pentru cele oferite. Dacă nu-şi angajează o menajeră harnică şi responsabilă, hotelul va fi tot mai ocolit de turişti, cu toată apropierea sa de plajă, zona nefiind totuşi una turistică de interes pentru străini şi ar fi păcat de investiţiile făcute.

## end review sc
Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de nicole33 in 19.10.20 06:23:39
Validat / Publicat: 19.10.20 07:21:44
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.

VIZUALIZĂRI: 1424 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Aksu Hotel Yenişakran - recepţia
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 87700 PMA (din 67 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

13 ecouri scrise, până acum

webmasterXPHONE
[19.10.20 07:18:46]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

===Mutat în rubrica "Aksu Hotel [Yenişakran], IZMIR" (nou-creată pe sait)

webmaster
[19.10.20 08:13:39]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

krisstinnaPHONE
[19.10.20 15:09:36]
»

@nicole33:  De doua ori am întâlnit balcoanele prăfuite, tot la turci. Și tot in tranzit. ​​

​​Eu când nu pot comunica in nicio limba cu cei de la receptie, fac poze la ce găsesc in neregula și merg apoi la receptie și arăt pozele.  Nu ca o critica ci ca o recomandare pentru cei care angajează/supraveghează personalul desemnat cu diverse, prin hotel. ​​La unguri m-am dus cu poza de la abajurul spart, ăia aveau prea multe reguli și riscam sa plătesc ce nu am stricat. ​​ (Bine, era apartament, cazări pe care le evit, nu le suport dar le accept ) ​​

Vorba aia: "o poza face cât o mie de cuvinte", cred ca le faceai un bine proprietarilor. Cât timp nimeni nu sesizează, ei nu au de unde ști minusurile existente. Sau cel puțin așa înclin să cred ​​​​

Câte kg de Mona ai carat după tine? Cred ca ai avut un bagaj numai pentru măști, dezinfectanți și mănuși, plus cârpele de praf​​

​​Chiar dacă nu îl recomanzi, îți mulțumim pentru atenționare și relatare! ​​

​​O toamna frumoasa vă doresc!

nrs †
[19.10.20 15:56:39]
»

se pare ca anul acesta prima cazare a fost cu probleme si la altii

@krisstinna​​

ar fi bine sa stie ce au prin hotel, mai ales daca stau la receptie, eu as inspecta zilnic camerele libere sa vad cum arata in asteptarea clientilor​

michaela_1961PHONE
[19.10.20 20:37:40]
»

Așteptam cu interes recenziile din această vacanță pandemizată. Sigur următoarele cazări au fost wow, așa că le voi savura cu plăcere.

​La anul nu mai stau acasă nici dacă ne vor da să purtăm 7 măști și câte o cârpă cu dezinfectant în fiecare mâna.

​Probabil că nu a fost plăcută senzația că nu este tocmai o locație safe dpdv sanitar, de aceea mulțumim că ai scris, ca să alegem mai cu atenție cazările intermediare, chiar dacă vor fi ceva mai scumpe. Nu ca asta ar fi fost prea ieftină... ???? dar uite că se întâmplă. Cu drag, ????

krisstinnaPHONE
[19.10.20 22:07:50]
»

@nrs:  Corect, la fel aș proceda și eu

nicole33AUTOR REVIEW
[19.10.20 23:39:34]
»

@webmasterX:  

Poziţionarea este corectă​

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nicole33AUTOR REVIEW
[19.10.20 23:40:35]
»

@webmaster:  

Mulţumesc mult!

nicole33AUTOR REVIEW
[20.10.20 00:12:24]
»

@krisstinna:  

De doua ori am întâlnit balcoanele prăfuite, tot la turci.   Și tot in tranzit.

Destul de rar am găsit hoteluri de tranzit cu balcon, în cazul acestor hoteluri în care petrec doar câteva ore şi doar pentru a dormi parcarea este criteriul cel mai important.

Şi unde mai pui că nu mi-au dat nici scrumieră?

Desigur, am improvizat ceva, dar la alte hoteluri, fără balcon, găseam în cameră scrumiera şi o cutie de chibrituri personalizată cu numele hotelului respectiv.

Eu când nu pot comunica in nicio limba cu cei de la receptie, fac poze la ce găsesc in neregula și merg apoi la receptie și arăt pozele.

Corect, aşa am procedat şi eu în Grecia la hotel de patru stele când s-a rupt furtunul de la duş de la prima utilizare, iar recepţionera nu vorbea nicio altă limbă în afară de cea maternă şi acesta a fost schimbat până ne-am întors noi de la plajă.

Aici nu am reclamat nimic. Am fost prea nervoasă şi prea dezamăgită. Era o oră târzie, fusesem deja informată că este ultima cameră, deci nu aveam ce schimba, iar banii îmi fuseseră retraşi în mare grabă. În plus, mirosurile nu pot fi evidenţiate în fotografii.

Impresiile citite ulterior pe net mi-au confirmat că lipsa curăţeniei nu a fost un incident izolat, nu am fost eu singura ghinionistă, existând destui alţi nemulţumiţi.

Câte kg de Mona ai carat după tine? Cred ca ai avut un bagaj numai pentru măști, dezinfectanți și mănuși, plus cârpele de praf

Doar două sticle de Mona mai mici de un litru, o sticlă de Sanytol cu pulverizator, două pachete mari de şerveţele antibacteriene, două cutii de măşti, două sticluţe de gel dezinfectant pentru mâini, câteva mănuşi Am mai primit o sticluţă de gel de mâini şi trei măscuţe la intrarea în Turcia contra sumei de 3 euro, nu că aş fi avut nevoie .

Doar la acest hotel am frecat tot ca sclava, în rest nu a fost nevoie, dezinfectam doar clanţele de la toate uşile şi uşa minibarului, suprafeţele atinse frecvent, însă nu m-am stresat prea tare.

Cu sticluţa de gel şi cu şerveţele antibacteriene am umblat în geantă şi în urmă cu doi ani în Egipt şi anul trecut în Tunisia şi în Egipt, fără să fie pandemie, aşa că eram obişnuită.

Mulţumesc mult pentru urări, vizită şi ecou!

Îmi doresc să se termine mai repede nebunia asta şi să ne plimbăm din nou în siguranţă ca înainte.

nicole33AUTOR REVIEW
[20.10.20 00:24:25]
»

@nrs:  

se pare ca anul acesta prima cazare a fost cu probleme si la altii​

Ar fi fost bine dacă doar prima cazare ar fi fost cu probleme şi restul ar fi fost perfect în continuare, însă am avut şi alte surprize.

​Al treilea hotel mi-a fost schimbat cu unul mai slab cu ​câteva zile înainte de a ajunge acolo, iar hotelul de la întoarcere m-a dezamăgit cu haosul de la micul dejun.

Per total, chiar dacă nu a fost totul perfect, vacanţa a fost extrem de reuşită​ şi a venit la fix după un an dificil şi stresant, când aveam mare nevoie de relaxare.

Mulţumesc mult pentru vizită şi ecou!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33AUTOR REVIEW
[20.10.20 00:47:54]
»

@michaela_1961:  

Așteptam cu interes recenziile din această vacanță pandemizată. Sigur următoarele cazări au fost wow, așa că le voi savura cu plăcere. ​

A fost o vacanţă ceva mai altfel, dar mă bucur enorm că a fost.

După patru alte vacanţe anulate/amânate, am avut mari emoţii că nici aceasta nu se va concretiza. În ultima lună înaintea plecării, îmi doream enorm să plec în vacanţă, dar îmi era şi foarte frică să nu intervină ceva în ultimul moment şi să pice tot. Când eram întrebată dacă mai plec, răspundeam că " nu ştiu" şi nu minţeam cu nimic. ​​ Rovigneta şi vigneta bulgărească le-am luat cu mai puţin de două zile înainte.

Probabil că nu a fost plăcută senzația că nu este tocmai o locație safe dpdv sanitar, de aceea mulțumim că ai scris, ca să alegem mai cu atenție cazările intermediare, chiar dacă vor fi ceva mai scumpe. Nu ca asta ar fi fost prea ieftină... ???? dar uite că se întâmplă. ​

Vacanţa asta a fost rezervată încă din ianuarie, când virusul ăsta mi se părea tare departe şi nu bănuiam măcar că ne va afecta atât viaţa în modul în care a făcut-o. ​

Nu am avut emoţii legate de hotelurile de sejur alese cu mare grijă, ci doar pentru hotelurile de tranzit. La un moment dat m-a bătut gândul să renunţ la acestea şi să merg fără oprire aşa cum am făcut-o de atâtea ori, ce-i drept când eram ceva mai tineri, dar m-am gândit la soţul meu care merita un duş şi un pat curat în care să se odihnească după ce a condus câteva sute de kilometri​. Spre deosebire de el, eu pot dormi şi în maşină şi să mă odihnesc, iar după o cafea strong sunt ca nouă.

​Nu am renunţat la intermediare  crezând că toţi hotelierii sunt obligaţi să respecte nişte reguli minime pentru a putea funcţiona în acest an nefericit, dar se vede că m-am înşelat.

Mi se părea îngrozitor de nedrept să mă protejez maxim luni de zile renunţând la multe din obiceiurile şi plăcerile de zi cu zi şi să mă îmbolnăvesc în mod stupid pentru că o neisprăvită nu a avut bunul simţ să cureţe corespunzător o amărâtă de baie .

Nu regret deloc că am plecat în această vacanţă în condiţiile deosebite din acest an, pentru că aveam mare nevoie de relaxare, de "destresare​​" după un an de muncă.

​A fost super, chiar dacă au existat şi trei momente mai delicate, vizita la Aksu fiind primul dintre acestea.

Mulţumesc mult pentru vizită şi ecou!

M'LiviuPHONE
[21.10.20 04:00:36]
»

Chiar dacă a venit târziu vacanta asa cum ai spus e bine ca a venit.   Așteptam detalii  despre zonele în care ai fost.   Fethiye, Oludeniz cumva?  

nicole33AUTOR REVIEW
[23.10.20 06:27:40]
»

@m liviu:  

Chiar dacă a venit târziu vacanta asa cum ai spus e bine ca a venit. ​

Într-adevăr, aveam nevoie de această vacanţă ca de aer după un an extrem de greu şi stresant. Totodată, era şi ultima şi singura şansă de a vedea şi eu marea anul acesta, altfel decât la televizor. ​

Pe măsură ce timpul îmi va permite, voi povesti şi despre zonele vizitate, cele mai multe în premieră pentru mine, care m-au surprins plăcut. ​

Fethiye, Oludeniz cumva?

Da, ambele şi nu numai

Îţi mulţumesc pentru vizită şi ecou! ​​

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
M'Liviu, michaela_1961, Yoda, Zoazore
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057992935180664 sec
    ecranul dvs: 1 x 1