ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.09.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 28.06.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 3 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 361
FĂRĂ transport
CAM: DblStd
REGIM MASĂ AI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
91.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
[fb]
TIMP CITIRE: 9 MIN

All Inclusiv romanesc care concureaza pe cel bulgaresc

TIPĂREȘTE

Am ajuns rapid la hotel in 2,5 ore pe autostrada soarelui.

Parcarile sunt insuficiente pentru numarul de camere al hotelui dar am avut noroc si am gasit un loc in parcarea din fata a hotelului. Cred ca sunt maxim 100 de locuri de parcare iar hotelul are peste 200 de camere

Desi la receptie se primeste un ecuson de parcare am observat in parcarea hotelului multe masini fara ecuson. Cred ca se merita sa puna un baiat in parcare care sa verifice masinile pentru ca parcarea este gratuita si fara bariere si daca se poate de ce sa nu profiti chiar daca stai la alt hotel.

Exterior hotelul nu arata prea bine, vopseau lavabila a fost data neglijent de muncitori neprofesionisti. Exteriorul nu arata a hotel de 4*.

Am ales special sa ajungem putin dupa ora 12 cand se termina ziua hoteliera.

Hotelul este amplasat in prima linie de la mare si este paralel cu aceasta.


despre SERVICII

Am fost cazati foarte rapid la ora 12.45 fara insistente sau atentii. Tot personalul a fost foarte amabil si promt la solicitari. Majoritatea personalului era format din tineri (poate multi minori) putin pregatiti profesional dar foarte harnici si amabili.

Am impresia ca patroni sunt o doamna si un domn (nu stiu daca formeaza un cuplu) din categoria de varsta 55 + care sunt profesionisti cu experienta in turism, foarte operativi si care stiu cum se conduce un hotel.

Am observat familii care se cazau in aceasta perioada chiar si la ora 9


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera putin cam mica pentru 4*, cred ca are aprox. 17 mp., mobilata recent intr-un stil minimalist poate pentru a crea senzatia de spatiu. Saltea este noua ca si patul cu spatar tapisat, forte inalta (groasa) gen Ikea de tip ortopedica (adica mai tare).

Baia pastreza aceiasi linie minimalista, cu gresie si faianta noua ce imita marmura, aceiasi tip si pe podea zi pe pereti, instalatii sanitare schimbate recent, fara sa fie de firma dar care funtionau deocamdata perfect. Am remarcat apa calda care venea imediat cu presiune si temperatura ridicata. Desi nu avea cabina de dus, avea doar un paravan de sticla dar apa se scurgea rapid fara sa se intinda in toata baia. Pe intreg peretele lung este o oglinda iar usa de la baie este noua de tip culisat, solutii care creaza senzatia de spatiu.

In camera noastra a fost parchet de culoare alba si un covor gri nou si curat. In fiecare camera sunt papuci si halate pufoase de baie. Curatenia in camere se face zilnic, destul de temeinic, se schimba prosoapele zilnic iar lenjeria a fost schimbata o singura data in 3 nopti de cazare. Dulapul din camera si el nou, modern cu usi culisante dar nu foarte functional pentru ca nu prea are rafturi. In camera mai este o mica canapea gen coltar care este cred extensibila.

Aerul conditionat este individual, este vechi dar eficient.

Cred ca impreuna cu scaunul de pe balcon sunt singurele dotari vechi. Usa de la intrare este cu cheie dar nu stiu daca a fost schimbata recent dar sigur nu este o usa de pe timpul comunismului, la noi se inchidea si se deschidea fara probleme. Sunt de parere ca este o usa ieftina dar intrarea cu cheie iti permite sa lasi aerul conditionat in functiune cand mergi la masa. In dulap este un mini figider care functioneaza foarte bine si un seif.

Pe holuri este o mocheta gri inchis, subtire care cred ca a fost schimbata recent. In holul de la intrare mocheta este putin murdara ca foarte multi turisti vin cu nisip pe picioare si papuci pentru ca nu se spala la intrarea in hotel. Cred ca ar fi necesar mai multe dusuri la piscina amplasate mai vizibil iar in hol ar fi necesar o gresie sau o piatra ca este un hotel estival. Lifturile sunt model nou si functioneaza normal. Chiar am vazut cameristele care faceau curat in lifturi, inclusv curatau usile.

Balconul este punctul negativ al camerei pentru ca este foarte ingust, dar este necesar pentru a putea usca prosoapele si costumele de baie. Doar la Rimini am avut un balcon mai mic la un hotel de 4*. Deasemenea cred ca in camera este necesar un cuier si in baie cateva carlige pentru a agata prosoapele. Toate camerele fara balcon sunt la parter.

Am avut camera dubla cu balcon, am primit o camera la etajul I, pe spate adica spre terasa si spre mare, umbrita dar vederea a fost dezolanta. La agentie era singurul tip de camera disponibil, hotelul mai are camera duble cu balcon cu vedere partiala la mare si vedere totala amplasate la etajele superioare. Asta am platit asta am primit. Majoritatea camerelor cu balcon sunt cu vederea catre statiune.

Nu am stat in Romania in foarte multe hoteluri de 4* dar cred ca aspectul camerei este de 3*+. Am constatat ca pe litoralul nostru s-au construit foarte putine hoteluri noi iar cele de 4* au aparut prin modernizarea hotelurilor comuniste din aceasta cauza nu au camere si bai spatioase. La acest hotel s-au folosit si materiale ieftine pentru renovare si muncitori cu experienta redusa.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Restaurantul este punctul forte al hotelului. Mancare este proaspata, diversa si cu gust. Ce pot sa spun ca la pranz erau zilnic 4-5 feluri de ciorba (supe) cu carne inclusiv ciorba de burta foarte buna dupa parerea sotiei. Eu am vazut la fiecare masa gratar de porc si ciocanele de pui. Cei care spun ca singura garnitura erau cartofi prajiti sunt carcotasi. Noi am luat dovlecei, vinete, conopida si brocoli la gratar sau trase la tigaie, piure de cartofi, pilaf bun, cartofi natur, crochete de cartofi si varza calita. Am vazut si iahnie de fasole, mancare de mazare, legume mexicane, musaca si paste. Erau tot felul de preparate la cuptor cu sosuri romanesti, eu am incercat piept de pui si muschi file de porc, foarte gustoase.

In afara de mici care nu mi-a placut, musaca si carnati nu am vazut carne tocata. Am vazut zilnic 3 feluri de peste: hamsie, file si scrumbie sau macrou. Nu are rost sa enumar marea diversitate de preparate pe care nu am avut timp sa le gust. Mentionez ca nu mergeam la prima ora la masa si am observat ca tot timpul o tava golita era imediat inlocuita.

Nu pot sa nu mentionez diversitatea mare de prăjituri romanesti cum ar fi amandine, ecler, choia a la creme, ora 12 (o amandina cu frisca deasupra), tarte de fructe, tiramisu, etc. Aici pot spune ca erau minim trei feluri iar unele sortimente erau inlocuite cu alte sortimente. Nu am simtit un gust de acru sau de vechi la prosituri.

Inghetata era ambalata si se servea de la micul dejun non stop pana la inchidere. Erau cam 5 tipuri produse de Elion, firma fostului presedinte Basescu. Incadrez calitatea inghetatei in categoria medie, am mancat in mediu rural inghetata mai slaba calitativ.

Toate mesele au fost in regim bufet suedez, ciorba era pusa in boluri de un ospatar in functie de dorinta, erai obligat sa porti masca si manusi de unica folosinta. Cei drept distantarea fizica depindea de fiecare.

Berea era la doza Skol (clasic si nepasteriorizat) si Holsten iar bauturile acidulate a fost tot la doza din gama Pepsi (regular, max, twist, 7 up si montan dew). Sucurile neacidulate nu mi-au placut si nu am retinut firma de pe automate. Cafea solubila de pe automat Alegria a fost destul de buna. Cafea din boabe nu exista. Mesele si scaunele inclusiv picioarele acestora au fost dezinfectate temeinic de catre ospatari dupa fiecare utilizare.

Este adevarat ca fructele au fost romanesti dar foarte diverse si de caltate: struguri, piersici, nectarine, prune, pepene rosu, mere si pere. Cu exceptia pepenului rosu toate a fost intregi adica nefeliate. Intreb pe carcotasi daca prefera o fructa proaspata romaneasca sau o fructa exotica feliata cum se obijnuieste in majoritatea hotelurilor bulgaresti.

La barul din holul hotelului au fost destul de multe bauturi de import la vedere cu care erai servit cu amabilitate de barman desi hotelul nu avea UAI. Am luat de 2 ori gin tonic de import cu apa tonica de calitate pusa din sticla nu de la dozator. Asa ceva doar la un hotel de 5* din Grecia s-a intamplat. Am gust in ultima seara si vinul alb care provenea de la Crama Nisipari si mi-a placut, mult peste vinul bulgaresc, poate la Kaliakra in Albena am gasit un vin mai bun.

Am fost frapati de libertatea din restaurant si baruri de unde se putea pleca cu doze de bautura, fructe, prajituri, inghetata, sticle de apa plata si minerala, mancare fara sa se uite cineva urat la tine. Libertate totala.

Stiu ca am sa dau nastere la discutii contradictori dar afirm ca sistemul AI depaseste multe hoteluri de 4* din Bulgaria. Mentionez ca am prins o zi cu preturi mai mici (1 septembrie) si nu am simtit o scadere a servicilor de AI cum s-a intamplat in Bulgaria cand mergi in extrasezon.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja hotelului este foarte vasta, cu foarte multe sezlonguri si umbrele, apreciez ca sunt suficiente in varf de sezon. Plaja are nisip fin cu intrare relativ lina in apa si nisip foarte fin pe fundul marii, fara pietre. Umbrelele sunt cu stuf, aprope noi dar sezlongurile si saltelele sunt vechi. Apa a fost nesperat de calda si in cele 4 zile am prins atat zile cu valuri cat si zile cu mare linistita.

Pe plaja sunt 2 frigidere cu doze de bere, sucuri acidulate din gama Pepsi, sticle de apa plata si acidulata. Barul este cu autoservire si apa nu afost intotdeauna rece.

Curatenia pe plaje este asigurata mai mult de turisti care au fost in majoritate cu bun simt. Datorita valurilor au fost foarte multe alge pe plaje care nu au fost stranse. Hotelul spunea ca intra in sarcina Apelor Romane dar cred ca puteau pune ospatari care era foarte multi sa le stranga in maxim o ora. Langa plaja hotelului erau numai plaje cu plata care nu stangeau nici ei algele.

Personalul hotelului de pe plaja era foarte redus cred ca maxim 2 persoane. Pentru ca nu a fost aglomeratie au fost multi turisti de la hotelurile de 2* si 3* stateau pe sezlonguri iar unii mai impernitati se serveau cu bauturi de la frigidere cand baiatul mai facea o tura pe cele 2 plaje ale hotelului sa mai sperie pe cei fara bratari.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Noua ne-a placut muzica de pe terasa hotelului care asigura o atmosfera de liniste. Este adevarat ca se repeta in fiecare seara. Intreaga terasa amplasata sub arbori cu mese multe si distantate creea o stare de relasare. Poate piscina este cam mica dar este curata si nu parea aglomerata. Am vazut in curtea hotelului pe langa terasa, la umbra arborilor cateva baldachine noi.

Pe plaja este un mic loc de joaca pentru copii.

Ce am apreciat a fost faptul ca in holul hotelului si langa piscina erau foarte multe obiecte gonflabile de diverse tipuri care puteu fi luate fara nici-o evidenta. Am vazut intr-o zi o familie cu 2 copii care au luat un brat de astfel de obiecte, consider o nesemtenie pentru ca in hotel au fost multe familii cu copii. Nu am simtit agitatia din hotelurile bulgaresti, tot timpul se gaseau mese libere in aceasta perioada. Am remarcat acum ca in general copii nostri ai romanilor sunt destul de linistiti si educati. Agitatia si galagia copiilor din hotelurile bulgaresti si grecesti este asigurata de copii din Bulgaria, Rusia si Republica Moldova.

Deasemenea atat eu cat si sotia am constatat cu bucurie ca desi este un hotel cu AI, cu libertate totala, turisti din aceast hotel nu consumau alcool in mod exagerat, cum am vazut in Bulgaria in perioada de promotie (Paste si 1 Mai), cei drept pretul era mai mic decat cel de la Hotelul Cupidon. De Pasti si 1 Mai turisti romani fac legea in Bulgaria in mod sigur. Tot cred ca pretul hotelului triaza clientela.

Hotelul este un hotel pentru familii cu copii si pentru seniori din categoria noastra de 55+. Cei tineri nu au ce cauta aici pentru ca vor fi total dezamagiti. Cred ca cei tineri au dat notele foarte mici si ii inteleg. La noi in camera Wi-Fi a fost perfect si bineinteles gratuit.

selectat ca MiniGhid AmFostAcolo

[fb]
---
Trimis de olteanul2010 in 03.09.20 20:17:50
Validat / Publicat: 03.09.20 21:07:09
VIZUALIZĂRI: 2810INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în SATURN
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Franta, Belgia, Austria, Slovacia, Ungaria, Grecia, Bulgaria, Moldova
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (olteanul2010); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P14 Plaja hotelului la sfarsit de august
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 22700 PMA (din 23 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

webmasterX [03.09.20 21:04:16] »

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 101020&hid=2654.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

iulian68scris / TELEFON [03.09.20 21:16:04] »

Cu siguranță ar fi necesare niște poze! Asta pentru ca e singurul review pozitiv despre acest hotel, ca să nu mai spun că din descrierile tale sună excelent și nici că ar mai trebui sa cutreieri șoselele ca să găsești ceva mai bun. De fapt, ceva mai bun nici nu ți-ai dori in țara ta.

webmasterscris / TELEFON [03.09.20 21:48:04] »

Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

olteanul2010 [03.09.20 22:55:12] »

@iulian68:  Am pus cateva poze si cum obijnuiesc fara persoane, credeam ca am mai multe. Din restaurant nu am facut poze pentru ca era multa lume in jur.

Dana2008scris / TELEFON [04.09.20 14:35:32] »

@olteanul2010

Felicitări pentru articol!

Mă bucur că v-ați bucurat de o cazare care a fost pe gustul vostru, cu mici excepții.

Mâncarea diversificată și de calitate este un mare plus pentru acest hotel.

Nu mi se pare civilizat să te servești cu mai mult decât consumi la masa, mai rău, să rămână cantități mari in farfurii. Risipă. Cât despre gonflabile, probabil că au fost special aduse la hotel doar pentru familia care le-a luat in mare parte... unii sunt extrem de egoiști, din păcate.

Călătorii plăcute și alegeri inspirate!

Sănătate! Numai bine!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
iulian68scris / TELEFON [04.09.20 17:14:18] »

@Dana2008:  Și pe mine m-a bucurat să aud atâtea lucruri bune, însă știi ca sunt mai reticent, mai ales la un hotel unde atâta lume s-a plâns. Toate review-urile, fara deosebire sunt negative, de aceea am fost foarte mirat, mai ales ca articolul e foarte detaliat, si foarte bine pus la punct...

Dana2008scris / TELEFON [04.09.20 22:29:35] »

@iulian68:  Sunt de acord cu tine. Salutări!

olteanul2010 [06.09.20 01:06:02] »

@Dana2008:  Am ales acest hotel din curiozitate sa vad cum este AI pe litoralul romanesc asa cum am dorit sa vad cum este AI la greci cand am fost la Ramada Plaza 5* din Alexandropilis in 2018. Multi spun ca la greci, AI este sub bulgari, dar eu pot spune ca la acest hotel este peste ce ofera bulgari.

Eu am citit ultimile impresii despre Cupidon  pe booking.com care sunt apropiate de ale mele (uni chiar au dat nota 10), toti au apreciat masa si bauturile la doza iar hotelul are nota de 7,5. Am intalnit un tanar care m-a intrebat daca au bere la draft si a fost total dezamagit sa afle ca nu. Nici eu nu consum bauturi la doza dar decat o bere la draft din clasa Ciucas sau Bucegi (la cel putin jumatate dintre hotelurile bulgaresti cam asta este echivalentul la bere) si suc la dozator prefer o doza. Am intalnit doar doua hoteluri de 5* in Bulgaria care aveau bere Beks sau Kamenitsa (echivalenta cu Silva).

Asa cum am spus hotelul nu este perfect, am scris care ar fi minusurile principale inclusiv la cazare hotelul este de 3*+ si cred ca este la primul an de AI. El nu este pentru cei tineri iar notele foarte mici au fost date de acestea. Se vede clar ca au fost deranjati de ceva si au uitat lucrule bune iar majoritatea au fost in varf de sezon la preturi mari de aprox. 100 E/noapte/ pers. Poate ca media mea a iesit cam mare dar nu imi dau seama unde trebuia sa scad, cred ca o nota corecta pentru acest hotel este intre 8.5 si 9.

Poate am avut noroc de o camerista harnica si de o camera putin folosita din cauza vederi. Deasemenea luni au aparut patroni in hotel care se vedea ca sunt profesionisti si pe care duminica nu i-am vazut. Manegerul de  restaurant (sef de sala) ​​​ este slabut fara mare implicare.

Am vazut bucatarul sef, de peste 50 ani care se vedea ca este un om cu experieta, putin cocosat de cat a stat aplecat pe blatul de bucatarie si foarte ascultat de tinerii ospatari. ​

Am avut ca referinta Hotelul Azalia din Sf. Constantin si Elena unde am fost in 2018 dupa 25.08 si pretul a fost la fel ca la Cupidon, adica de 60 E/zi/pers. Da la cazare sunt peste Cupidon dar la masa nu. Am fost odata la de 1 Mai la celebru Grifid Bolero unde masa a fost sub orice critica. Ca sa nu mai spun ca bulgari au inceput cazarea la ora 14 desi hotelul era gol ca sa nu beneficieze romani de pranz iar ultima masa la plecare a fost micul dejun. La un pranz nu exista carne intreaga cu exceptia unor cicanele  cu un sos cu condimente specifice bulgarilor. Cei drept pretul era de 45 E/noapte/pers​. Dincolo de camera care era spatioasa, mobilata cu bun gust stateau bine la divertisment in limba bulgara. Aici am intalnit cei mai aroganti barmeni, receptionari si ospatari.

Mai la toate hotelurile din Bulgaria inclusiv la 5* cu UAI, exista doua tipuri de supe​ crema de obicei fara carne.

Daca la anul se termina pandemia abia asteptam sa mergem in Grecia​ pentru ca marea greceasca este unica, fie ca se cheama Egee, Mediterana sau Adriatica.

Dana2008scris / TELEFON [06.09.20 10:10:35] »

@olteanul2010:  Mulțumesc frumos pentru răspunsul detaliat!

Noi suntem dependenți de culorile mării ​din Grecia, fie verdele din Thassos, fie albastrul cu toate nuanțele posibile din Lefkada, toate mările au un farmec aparte.

Succes cu realizarea concediului in Grecia la anul. Și noi sperăm să fie totul în regulă sa ajungem acolo, pentru că anul acesta am fost nevoiți din cauza pandemiei, să anulăm rezervările pe care le aveam atât în Thassos cât și în Lefkada.

Sănătate! Numai bine! ​​

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Dana2008, iulian68, olteanul2010
Alte impresii din această RUBRICĂ:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2023 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
pagină generată în 0.071524143219 sec
ecranul dvs: 1 x 1