ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.08.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 02.08.20
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2020
DURATA: 5 nopți
Familie
PREȚ SEJUR 4984 lei
FĂRĂ transport
TIP CAM: DblStd
REGIM MASĂ DP
Raport PREȚ/CALITATE: DEZASTRU
"ECHIPA" A INCLUS:
4 AD. + 1 COPII -- v: 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
30.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Vox Maris No. 1 Club Resort4

Management dezastruos, atitudine ostilă față de clienți, foarte scump raportat la calitate, într-un cuvânt: JALE.

TIPĂREȘTE

Am ignorat comentariile negative influențat de un prieten care susținea că e un resort de lux și că totul se face” ca la carte” , că nu vom avea probleme.

Am ignorat părerile negative și am plătit mult mai mult decât merita.

A FOST ATÂT DE PROST ÎNCÂT AM DECIS CĂ NU VOM MAI REVENI NICIODATĂ PE LITORALUL DE LA NOI.


despre SERVICII

Personalul de execuție era format în general din tineret, destul de ok, în mare parte cu bun simț. Nu pot însă acorda mai mult de” Foarte nemulțumit” din cauza contextului general, creat de management, care cobora nivelul cât se poate de jos.

Patronul, împreună cu o manageriță gestionau atât de prost situația încât toate eforturile personalului de a fi amabil păleau din cauza atitudinii complet nerezonabile a acestora.

Atunci când s-au făcut observații în legătură cu calitatea foarte proastă a mâncării, managerița a răspuns „nu vă obligă nimeni să mâncați dacă nu vă place” sau „dacă nu vă convine puteți să plecați” . Pentru servicii plătite anterior, bineînțeles.

Am avut acces doar la una din piscine, iar la o altă piscină, dintr-o zonă de trecere trona un anunț „ACCESUL LA ACEASTĂ PISCINĂ ESTE REZERVAT EXCLUSIV CLIENȚILOR VIP” . Bineînțeles că la achitarea sejurului nimeni nu pomenea de așa ceva. Mă rog... nu că ar fi fost important, dar la aprox 100 euro/ camera /noapte (la ofertă) mi se par cam neinspirate astfel de bădărănisme.

La un moment dat patronul a amenințat personalul cu bătaia, ridicând tonul în fața noastră, a clienților.

În general patronul avea mină și atitudine de interlop. De altfel, tot complexul era manageriat într-un stil tipic pentru anii ' 90 (pe șmen, pe șmechereală, pe eu sunt șeful și mă doare-n... că știu pe toată lumea)


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camerele arată destul de ponosite, dar se poate sta. Nu am putea spune că au fost un factor de stres, dar nu se ridicau la aspectul și dotările unor camere de 4*. Tot felul de defecte (de ex. la baie, din cauza dușului podeaua se umplea de apă peste tot), mobilier vechi, dar patul mare și salteaua bună. Se făcea curat zilnic, dar nu strălucea. Le dau calificativul „Mai degrabă nemulțumit” pentru că nu se ridică la 4* și nici pe departe la prețul plătit.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Nu aș putea spune că am mâncat mai prost vreodată. Produsele erau puține (nevariate), cele mai ieftine cu putință, cu gust rânced, iar dacă erau gătite era bine chiar să fugi. Totul era foarte sărăcăcios și ieftin, aceleași produse în fiecare zi, fără fructe.

Din neștiință, în prima seară am comandat somon cu garnitură orez. A costat 72 de lei (60 somonul + 12 orezul). Era mai prost gătit ca la cantină. Orezul semăna mai mult cu un arpacaș răscopt. Somonul arăta „vai de capul lui” , aruncat în bătaie de joc în farfurie, fără o măcar o feliuță de lămâie. Mâncărurile celorlate persoane cu care am fost erau de asemenea sleite și de foarte proastă calitate, fără nicio legătură cu standardul de 4*

În poze apare o parte foarte mare din mâncarea oferită la micul dejun.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Exista acces către o plajă în apropiere, dar nu au plaja lor. Nu am stat la plajă în Costinești, nu pot oferi detalii relevante.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Piscina la care aveam acces era ok, apa curată și cu o temperatură foarte ok. Locul ar fi avut potențial dacă ar fi fost manageriat inteligent. Calificativul mic vine din 3 motive:

1. un DJ a bubuit în primele zile în continuu, de dimineața până seara, ceea ce făcea dificilă comunicarea cu ceilalți și ridica un nivel de stres;

2. Afișul cu accesul rezevat pentru persoanele VIP mie personal mi se pare o țărănie. Există și alte metode de a diferenția accesul, dacă ții neapărat, dar acolo nu prea era cazul. Așa cum am mai spus anterior sosirii nu am știut nimic despre faptul că avem accesul restricționat (sincer vorbind nu ne-a deranjat, dar ca principiu).

3. Comportamentul arogant și nerezonabil al conducerii care evident influențează starea de spirit.

Citește și CONTINUAREA aici

---
Trimis de Victor1979 in 02.08.20 22:50:05
Validat / Publicat: 03.08.20 10:05:48
VIZUALIZĂRI: 464
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Victor1979); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Împrenună cu poza vecină - cam toate variantele pe care le aveam la dispoziție pentru micul dejun.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11250 PMA (din 13 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmasterX [03.08.20 10:05:14] »

Bun review de debut, merită remarcat 

@ux116515: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

​​​

--

„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux116515 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

Victor1979 [03.08.20 10:36:51] »

@webmasterX:  Bună ziua,

Mulțumesc pentru încurajare și pentru promptitudinea răspunsului dvs.

Am verificat coordonatele GPS ale destinației și sunt corecte.

O zi bună!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
iulian68scris / TELEFON [03.08.20 23:40:02] »

Imi pare rau de banii irositi... am votat pozele pentru realitatea ilustrata nu pentru altceva... Chiar ca nu merita sa nai mergi la tine in tara in conditiile astea. Managerii ar trebui dati afara din turism, nu e pentru ei !

m liviu*scris / TELEFON [04.08.20 00:49:16] »

Piscina pentru clienții vip. Probabil confratii lor de breasla... Asta cu tipatul la angajați mi i se pare cel mai josnic lucru din partea unui patron. Din păcate nu ne revenim... În România ori plătești triplu cât ai da afara ca să te simți bine ori plătești un preț normal și ai surprize urate... În general. Mai sunt și locații raport calitate preț ok dar lista e asa mica încât le ții minte pe toate dacă vrei...  

Victor1979 [04.08.20 18:11:46] »

@m liviu:  Da, la piscina așa-zisă VIP nu prea am văzut pe nimeni, cu o excepție sau două, figuri care păreau că fac parte din” gang” .  

Căutând pe net am descoperit că patronul s-a angajat ca picol în cadrul complexului pe vremea lu' Ceaușescu, urmând un traseu „spectaculos” : ospătar - șef de sală - șef de unitate (1982). Aceast tip de ascensiune are o singură explicație în 99% din cazuri: turnătoria! După o foarte scurtă escapadă în Germania, a revenit în martie 1990 și a luat complexul pentru el, ca un „afacerist adevărat”

Prin urmare ce pretenții poți să ai de la un picol devenit milionar... știți proverbul cu scroafa...

Pentru el „clienții clienți” sunt probabil barosanii cu care își întreține șmenurile, restul sunt dușmanii care trebuie „arși” , pleava, tichetarii...

Victor1979 [04.08.20 18:17:03] »

@iulian68:  Din păcate aveți dreptate...

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
iulian68, m liviu*, Victor1979
Alte impresii din această RUBRICĂ:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
AmFostAcolo recomandă găzduirea la ROHOST.COM
pagină generată în 0.0549812316895 sec
ecranul dvs: 1 x 1