ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.06.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Giurgiu
ÎNSCRIS: 16.03.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUN-2010
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 copii 8ani,1an COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Un colt de paradis

TIPĂREȘTE

doar m-am intors din Alanya din unul dintre cele mai frumoase concedii din viata mea. satisfacerea nevoilor clientului este prioritatea tuturor celor din staff. servicii de nota 10, preturi accesibile fata de celelalte hoteluri din lantul delfin.

s-au scris multe despre acest hotel, are foarte multe aprecieri si nu degeaba. il recomand in special iubitorilor de natura, familiilor cu copii, mai putin tinerilor care se duc pe la cluburi... desi au o discoteca in care ina, conect r, mateo si alti artisti romani fac legea. barmanul din disco face show-uri in fiecare seara. spectacolele din amfiteatru sunt mai mult pentru copii... dar dupa cateva pahare incepe sa ti se para amuzante:)). toboganele sunt ok, nu prea periculoase (spectaculoase). luna park deschis intre orele 20-22. coada mare la masinute tamponate. cam slabut... dar copii mai micuti sunt incantati.

mancarea destul de diversificata. peste fript in fiecare zi. am mai fost in alta parte, multumit si atunci... dar delfin botanik 3 clase peste. foarte tari in dulciuri. berea este si la sticla, dar efesul la draft este extraordinara. au adus si vin dulce (aviz amatorilor)... nu stiu daca este adevarat dar mi s-a explicat ca special pentru romani care sunt printre putinii consumatori de vin dulce din europa (cereti: TATLI SHARAP)

chelnerii incearca sa invete romaneste pentru a veni in ajutor.

au si cativa angajati din rep. moldova carora le puteti cere orice informatie (antrenoarea de aerobic, la receptie o tipa, la relatii cu publicul ALEXEI).

dupa prima seara in care la spectacol s-a vorbit numai turca, germana si rusa am avut ocazia si am cerut sa se vorbeasca engleza macar pentru romani... SURPRIZA: in acea seara au adus antrenoarea de fitnes si a tradus totul... si multe alte exemple.

recomand restaurantele a la carte pe care sa le rezervati din prima zi cand va duceti. sunt destul de aglomerate si te trezesti ca vrei sa mergi dar pentru ca nu ai rezervat din timp nu poti merge. eu am fost doar la chinezesc.

seara de sambata este seara galei. se prezinta ei istoria lor ce inseamna delfin, focuri de artificii spectacol de calitate.

hamam si masaj nu cred sa va reduca mai putin de 35 de euro. recomand sa mergeti la hamam in afara resortului unde puteti negocia la 15-20. eu am fost la unul la 7-8 km spre alanya pe partea dreapta.

sunt atat de multe de spus. am incercat sa prind o parte din ceea ce nu s-a spus deja. pentru orice intrebare suplimentara ma puteti contacta.

un minus am gasit (desi eu nu sunt carcotas) doctorul. a mai scris cineva despre serviciile medicale... mai bine sa nu aveti probleme credeti-ma pe cuvant.

multa lume da nota mica plajei... au dreptate dar sa nu credeti ca din cauza ca nu e amenajata. contitiile naturale sunt asa. nu am putut intelege de ce nu curata pietrele... in ultima seara erau niste valuri cum nu am vazut in viata mea. maturau plaja de la un cap la celalalt. e clar ca a adus din nou pietre. imaginati-va iarna ce este acolo. plaja e super amenajata. ei au facut niste pontoane care duc pana la mare, mochetate care te feresc putin de pietre. cumplit este la intrarea in apa. recomand pantofii de apa din neopren cu talpa de silicon. cumparati din tara ca pe acolo cer 20 de euro. eu am luat din kaufland cu 15 lei.


[fb]
---
Trimis de essential1975 in 28.06.10 00:08:35
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: richmond, kusadasi
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2260 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (essential1975); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 seara iubirii sau love night. bucatarul sef si cativa dintre sefii de departamente primesc fetele cu flori. [cel cu ochelari este chiar managerul general al hotelului - nota webmaster]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4800 PMA (din 7 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 999.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [28.06.10 02:21:30]
    »

    foarte bun review-ul.

    TORA INGRID
    [28.06.10 07:00:58]
    »

    Pot sa spun si eu, fara sa para ca repet, foarte bun review? ! Reusesti sa prinzi foarte bine ESSENTIALUL, am remarcat asta in toate relatarile tale de pana acum, si reusesti printr-o scriitura ferma sa fii si subiectiv, ca doar sunt impresiile tale, si obiectiv pentru ca faci recomandari altora.

    Inca un vot de apreciere insotit de felicitari!

    Review-ul tau confirma efortul managerilor hotelului si in general interesul turcilor pentru satisfacerea cerintelor clientului, fie el si roman...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    magdalena
    [28.06.10 07:48:43]
    »

    Poti detalia ce ai vrut sa spui despre serviciile medicale?

    essential1975AUTOR REVIEW
    [28.06.10 12:00:10]
    »

    intotdeauna privesc spre partea plina a paharului. serviciul medical este cu plata, este normal.

    m-a deranjat cum s-a pus problema cand m-am dus cu copilul de 1 an si 10 luni care in timpul mesei s-a innecat cu un os de peste. adica nu intreaba daca am asigurare sau nici macar aparent sa ii preocupe problema... scurt: vrei doctor 100 de dolari!

    nu ma panichez usor, ne-am innecat cu totii cu un os de peste si nu e ceva deosebit de grav... dar sa tratezi asa un copil de 2 ani...

    stii cum e, ca sa rezolvi problema dai si mai mult daca cel care cere stie sa ceara

    bineinteles ca pana seara nu a mai avut nimic copilul si faptul ca am ales sa nu platesc acei bani a fost o alegere inspirata.

    p.s. am fost la public relation si am relatat intamplarea, au telefonat si au trimis pe altcineva acolo cu care m-am lamurit intr-un final. cel care a cerut banii (probabil un asistent) s-a facut nevazut.

    nu am vrut sa scriu despre asta, nu am considerat ca trebuie sa scad nota hotelului pentru un mic incident, mai ales ca au avertizat ca se plateste doctorul (nu am crezut insa ca atat de mult) si mai ales ca asta se intampla la toate hotelurile.

    una peste alta hotelul merita.

    essential1975AUTOR REVIEW
    [28.06.10 12:06:38]
    »

    @TORA: multumesc pentru apreciere. l-am scris noaptea tarziu si imi era un pic teama ca devin incoerent.

    repet si eu: sunt multe de spus dar numarul celor care au scris despre botanik este atat de mare si s-a scris atat de mult (in general de bine) incat nu prea are rost sa vin si eu cu aceleasi lucruri.

    este un hotel unde voi reveni cu placere...

    ... poate la anul! ?

    flaviutza
    [16.07.10 23:56:02]
    »

    Despre doctor... pot sa confirm feedback-ul dat. Bebele meu de 1 an si 4 luni a facut o alergie in a 3-a zi si era plin de bubite pe maini. Am sunat la dr. in tara si mi-a spus ce sa-i dau [avem arsenal de medicamente la mine] dar mi-am zis ca nu strica sa il vada un doctor... asa live.

    M-am dus cu el la cabinet si acolo era un tip [cred ca asistent] la care am inceput sa ii explic in engleza problema dar tipul nu vorbea o iota enlgeza doar turca. La un moment dat a adus un adolescent de afara care imi explica ceva in rusa pana s-au prins ca eu nu sunt rusoaica si a sunat pe cineva [cred ca pe dr. ] pe mobil.

    Mi-a dat telefonul iar tipul ala m-a intrebat nu ce are copilul [cum am inceput eu iar povestea] ci de unde sunt-cand i-am zis RO a spus ok da-mi-l pe asistent. Dupa ce am inkis asistentul mi-a aratat retzetarul si mi-a scris pe o foaie 100 USD. Eu am pufnit in ras si am plecat, nu aveam de gand sa dau 100USD pe o reteta scrisa de un idiot care nici nu s-a uitat la fi-miu [repet un bebe mic si plin de bube ].

    Am facut plangere la receptie dar cred ca nu s-a rezolvat nimic. Cum s-a mai spus, nu pretul conteaza in final ci cum se pune problema. Evident ca si bubele s-au dus cu Aerius-ul de acasa

    Vacanta fara probleme de sanatate va doresc

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    essential1975AUTOR REVIEW
    [18.07.10 09:03:04]
    »

    atat pe site-ul lor cat si pe toate agentiile care promoveaza acest hotel ( cred ca e valabil pentru toata turcia ) e scris ca serviciile medicale sunt contra cost . sunt de acord . pentru asta am facut asigurare medicala . repet nu m-a deranjat faptul ca a cerut bani . m-a deranjat suma destul de mare si faptul ca macar formal putea sa imi ceara asigurarea si sa imi spuna ( chiar daca nu era asa ) ca nu e buna ( nu aveam cum sa il verific ) .

    cred ca acest serviciu deficitar ar putea fi rezolvat prin obligarea clientului sa isi faca asigurare medicala ( chiar mai scumpa ) cu o anumita companie agreeata de ei . s-ar rezolva multe astfel de neplaceri ....parerea mea !

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    essential1975, flaviutza, magdalena, TORA INGRID
    Alte impresii din această RUBRICĂBotanik Hotel & Resort (ex Delphin Botanik) [Okurcalar]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.060084819793701 sec
    ecranul dvs: 1 x 1