ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.09.2022
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: deva
ÎNSCRIS: 03.09.22
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2022
DURATA: 7 nopți
Familie
4 AD. + 2 COPII -- v: 1 si 5
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
28.12%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Teapa de 4* la hotel de 2*

TIPĂREȘTE

Din păcate vacanta la Zante Royal Resort Zakynthos a fost un esec total. Am fost surprinsi cum [... ] isi asociaza imaginea cu acest hotel.

Am fost si in 2018 aici si a fost de 4 stele, insa in acest an nici 2 stele nu i se pot acorda.

Pentru a justifica declasarea va pot enumera:

- coborarea/urcarea celor 140 de scari pana la plaja si inapoi la hotel, deoarece telecabina si liftul nu functionau, daca mai luam in considerare caldura si doi copii tinuti in brate, disconfortul a fost si mai mare;

- lipsa toaletelor de pe plaja;

- lipsa unui serviciu de racoritoare pe plaja, avand in vedere plata serviciilor all inclusive;

- gustari insuficinte la piscina la ora 11 (cca 25 chifle cu crenvursti fata de 500 de turisti cazati); probabil crenvurstii ramasi de la micul dejun;

- servirea acelorasi feluri de mancare pe toata durata sejurului;

- mancare insuficienta spre finalul intervalului de servire a meselor;

- debarasare greoaie a meselor din cauza personalului insuficient;

- diluarea excesiva a sucurilor de la dozatorul din restaurant (au fost situatii cand pe dozatorul de suc de mere primeai apa plata cu gust de clor);

- cafeaua expreso era servită doar contra cost;

- cu exceptia personalului care deserveau barurile de la piscine, angajatii aveau un comportament neprietenos;

- mobilier degradat in restaurant;

- timp mare de asteptare seara la barul de la piscina (cca 40 de minute pentru un pahar de suc, sau sa primesti raspuns ca berea s-a terminat);

- lipsa aerului conditionat din restaurant si receptia holelului (desi aveau instalatie aceasta nu functiona);

- functionarea defectuasa a wi-fi-ului in camere;

- funcționarea toboganelor doar 2 ore dimineata si 2 ore seara;

- la intoarcere nu am primit mancare pe avion desi era inclusa in pretul biletului,

si lista enumerata mai sus, nu este exaustiva.


despre SERVICII

- mobilier degradat in restaurant;

- timp mare de asteptare seara la barul de la piscina (cca 40 de minute pentru un pahar de suc, sau sa primesti raspuns ca berea s-a terminat);

- lipsa aerului conditionat din restaurant si receptia holelului (desi aveau instalatie aceasta nu functiona);

- functionarea defectuasa a wi-fi-ului in camere;


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

-gustari insuficinte la piscina la ora 11 (cca 25 chifle cu crenvursti fata de 500 de turisti cazati); probabil crenvurstii ramasi de la micul dejun;

-servirea acelorasi feluri de mancare pe toata durata sejurului;

-mancare insuficienta spre finalul intervalului de servire a meselor;

-debarasare greoaie a meselor din cauza personalului insuficient;

-diluarea excesiva a sucurilor de la dozatorul din restaurant (au fost situatii cand pe dozatorul de suc de mere primeai apa plata cu gust de clor);

-cafeaua expreso era servită doar contra cost;


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

-coborarea/urcarea celor 140 de scari pana la plaja si inapoi la hotel, deoarece telecabina si liftul nu functionau, daca mai luam in considerare caldura si doi copii tinuti in brate, disconfortul a fost si mai mare;

-lipsa toaletelor de pe plaja;

-lipsa unui serviciu de racoritoare pe plaja, avand in vedere plata serviciilor all inclusive;

## end review sc

[fb]
---
Trimis de ux127125 in 03.09.22 10:34:38
Validat / Publicat: 03.09.22 11:05:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: inclusiv aici in 2018... a fost exceptional

VIZUALIZĂRI: 1476 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux127125); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[03.09.22 10:55:50]
»

@ux127125: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 09221&hid=16330.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

--

„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux127125 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

webmasterX
[03.09.22 10:56:24]
»

ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

nicole33
[04.09.22 01:15:54]
»

@ux127125:

Am fost si in 2018 aici si a fost de 4 stele, insa in acest an nici 2 stele nu i se pot acorda.

Pentru a justifica declasarea va pot enumera...

Eu nu am prea înţeles treaba asta cu stelele, ba sunt patru, ba rămân doar două şi nici o parte din minusurile enumerate.

-lipsa toaletelor de pe plaja;

- lipsa unui serviciu de racoritoare pe plaja, avand in vedere plata serviciilor all inclusive;

Bănuiesc că nici în urmă cu patru ani nu existau toalete pe plajă sau beach bar, nu-i aşa? Şi totuşi ai revenit...

- funcționarea toboganelor doar 2 ore dimineata si 2 ore seara;

Toboganele funcţionează cu program şi la hoteluri mult mai cu ştaif ca acesta şi nu cred că are vreo legătură cu clasificarea hotelului.

- la intoarcere nu am primit mancare pe avion desi era inclusa in pretul biletului,

Nu cred să fie vreo legătură între hotel şi compania aeriană cu care ai zburat.

Multe companii aeriene nu mai oferă gratuit mâncare de când a început pandemia, pretextul perfect pentru a mai face economii.

Dar pe zborul de dus ai primit mâncare?

ux127125AUTOR REVIEW
[05.09.22 12:16:33]
»

@nicole33: Nu inteleg cum de nu intelegi ca in 2018 hotelul asta de 4 stele chiar era de 4 stele, si anul asta realitatea din hotel e groaznica si nu ar merita mai mult de 2 stele...

Legat de serviciile all inclusive, in 2018 aveau beach bar inclusiv grupuri sanitare pe plaja, anul asta aveau doar sezlong-uri. Nu inteleg de ce banuiesti ceva despre care nu stii, doar de dragul de a purta o conversatie? Eu scriu in cunostinta de cauza, nu banuiesc ca era intr-un fel sau altul. Pana la urma un review se scrie pentru a putea altii sa cunoasca lucrurile reale dintr-o locatie nu doar pozele frumoase postate pe site-ul unei agentii.

Legat de partea cu avionul, aici e legat de agentie/compania aeriana, am avut platit meniu cald dus-intors, si am primit doar la dus.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33
[05.09.22 22:13:17]
»

@ux127125:

Legat de serviciile all inclusive, in 2018 aveau beach bar inclusiv grupuri sanitare pe plaja, anul asta aveau doar sezlong-uri. Nu inteleg de ce banuiesti ceva despre care nu stii, doar de dragul de a purta o conversatie? Eu scriu in cunostinta de cauza, nu banuiesc ca era intr-un fel sau altul.

Încercam doar să înţeleg nemulţumirile tale şi schimbările în sens negativ petrecute de la precedenta ta vizită acolo, nicidecum de dragul conversaţiei cu necunoscuţi: pentru că nu sunt genul.

Când postezi ceva pe internet, se presupune că îţi asumi şi eventualele comentarii la cele scrise, întrebări, clarificări, la care este politicos să răspunzi.

Este dreptul meu să mi se pară ciudată desfiinţarea toaletelor de pe plajă de la un an la altul, tocmai având în vedere utilitatea acestora. Am călătorit şi eu destul, dar aşa ceva nu am întâlnit.

Nu inteleg cum de nu intelegi ca in 2018 hotelul asta de 4 stele chiar era de 4 stele, si anul asta realitatea din hotel e groaznica si nu ar merita mai mult de 2 stele...

Exprimarea ta nu a fost prea clară în textul articolului şi de aici confuziile.

Eram interesată de un hotel all inclusive pe această insulă la un preţ decent, atât, dar mai caut.

Mi-ar fi plăcut să fi scris despre acest hotel după vizita din 2018, când serviciile erau ok, conform clasificării.

Ar fi fost mai util pentru mine care caut unde să merg şi nu ce hotel să nu aleg.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ux127125, Yoda
Alte impresii din această RUBRICĂZante Royal Resort:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048557043075562 sec
    ecranul dvs: 1 x 1