RĂU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Din păcate vacanta la Zante Royal Resort Zakynthos a fost un esec total. Am fost surprinsi cum [... ] isi asociaza imaginea cu acest hotel.
Am fost si in 2018 aici si a fost de 4 stele, insa in acest an nici 2 stele nu i se pot acorda.
Pentru a justifica declasarea va pot enumera:
- coborarea/urcarea celor 140 de scari pana la plaja si inapoi la hotel, deoarece telecabina si liftul nu functionau, daca mai luam in considerare caldura si doi copii tinuti in brate, disconfortul a fost si mai mare;
- lipsa toaletelor de pe plaja;
- lipsa unui serviciu de racoritoare pe plaja, avand in vedere plata serviciilor all inclusive;
- gustari insuficinte la piscina la ora 11 (cca 25 chifle cu crenvursti fata de 500 de turisti cazati); probabil crenvurstii ramasi de la micul dejun;
- servirea acelorasi feluri de mancare pe toata durata sejurului;
- mancare insuficienta spre finalul intervalului de servire a meselor;
- debarasare greoaie a meselor din cauza personalului insuficient;
- diluarea excesiva a sucurilor de la dozatorul din restaurant (au fost situatii cand pe dozatorul de suc de mere primeai apa plata cu gust de clor);
- cafeaua expreso era servită doar contra cost;
- cu exceptia personalului care deserveau barurile de la piscine, angajatii aveau un comportament neprietenos;
- mobilier degradat in restaurant;
- timp mare de asteptare seara la barul de la piscina (cca 40 de minute pentru un pahar de suc, sau sa primesti raspuns ca berea s-a terminat);
- lipsa aerului conditionat din restaurant si receptia holelului (desi aveau instalatie aceasta nu functiona);
- functionarea defectuasa a wi-fi-ului in camere;
- funcționarea toboganelor doar 2 ore dimineata si 2 ore seara;
- la intoarcere nu am primit mancare pe avion desi era inclusa in pretul biletului,
si lista enumerata mai sus, nu este exaustiva.
despre SERVICII
- mobilier degradat in restaurant;
- timp mare de asteptare seara la barul de la piscina (cca 40 de minute pentru un pahar de suc, sau sa primesti raspuns ca berea s-a terminat);
- lipsa aerului conditionat din restaurant si receptia holelului (desi aveau instalatie aceasta nu functiona);
- functionarea defectuasa a wi-fi-ului in camere;
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
-gustari insuficinte la piscina la ora 11 (cca 25 chifle cu crenvursti fata de 500 de turisti cazati); probabil crenvurstii ramasi de la micul dejun;
-servirea acelorasi feluri de mancare pe toata durata sejurului;
-mancare insuficienta spre finalul intervalului de servire a meselor;
-debarasare greoaie a meselor din cauza personalului insuficient;
-diluarea excesiva a sucurilor de la dozatorul din restaurant (au fost situatii cand pe dozatorul de suc de mere primeai apa plata cu gust de clor);
-cafeaua expreso era servită doar contra cost;
LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
-coborarea/urcarea celor 140 de scari pana la plaja si inapoi la hotel, deoarece telecabina si liftul nu functionau, daca mai luam in considerare caldura si doi copii tinuti in brate, disconfortul a fost si mai mare;
-lipsa toaletelor de pe plaja;
-lipsa unui serviciu de racoritoare pe plaja, avand in vedere plata serviciilor all inclusive;
Trimis de ux127125 in 03.09.22 10:34:38
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: inclusiv aici in 2018... a fost exceptional
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux127125); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 37.71937100 N, 20.98628300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux127125: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 09221&hid=16330.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux127125 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@ux127125:
”Am fost si in 2018 aici si a fost de 4 stele, insa in acest an nici 2 stele nu i se pot acorda.
Pentru a justifica declasarea va pot enumera...
Eu nu am prea înţeles treaba asta cu stelele, ba sunt patru, ba rămân doar două şi nici o parte din minusurile enumerate.
”-lipsa toaletelor de pe plaja;
- lipsa unui serviciu de racoritoare pe plaja, avand in vedere plata serviciilor all inclusive;
Bănuiesc că nici în urmă cu patru ani nu existau toalete pe plajă sau beach bar, nu-i aşa? Şi totuşi ai revenit...
”- funcționarea toboganelor doar 2 ore dimineata si 2 ore seara;
Toboganele funcţionează cu program şi la hoteluri mult mai cu ştaif ca acesta şi nu cred că are vreo legătură cu clasificarea hotelului.
”- la intoarcere nu am primit mancare pe avion desi era inclusa in pretul biletului,
Nu cred să fie vreo legătură între hotel şi compania aeriană cu care ai zburat.
Multe companii aeriene nu mai oferă gratuit mâncare de când a început pandemia, pretextul perfect pentru a mai face economii.
Dar pe zborul de dus ai primit mâncare?
@nicole33: Nu inteleg cum de nu intelegi ca in 2018 hotelul asta de 4 stele chiar era de 4 stele, si anul asta realitatea din hotel e groaznica si nu ar merita mai mult de 2 stele...
Legat de serviciile all inclusive, in 2018 aveau beach bar inclusiv grupuri sanitare pe plaja, anul asta aveau doar sezlong-uri. Nu inteleg de ce banuiesti ceva despre care nu stii, doar de dragul de a purta o conversatie? Eu scriu in cunostinta de cauza, nu banuiesc ca era intr-un fel sau altul. Pana la urma un review se scrie pentru a putea altii sa cunoasca lucrurile reale dintr-o locatie nu doar pozele frumoase postate pe site-ul unei agentii.
Legat de partea cu avionul, aici e legat de agentie/compania aeriana, am avut platit meniu cald dus-intors, si am primit doar la dus.
@ux127125:
”Legat de serviciile all inclusive, in 2018 aveau beach bar inclusiv grupuri sanitare pe plaja, anul asta aveau doar sezlong-uri. Nu inteleg de ce banuiesti ceva despre care nu stii, doar de dragul de a purta o conversatie? Eu scriu in cunostinta de cauza, nu banuiesc ca era intr-un fel sau altul.
Încercam doar să înţeleg nemulţumirile tale şi schimbările în sens negativ petrecute de la precedenta ta vizită acolo, nicidecum de dragul conversaţiei cu necunoscuţi: pentru că nu sunt genul.
Când postezi ceva pe internet, se presupune că îţi asumi şi eventualele comentarii la cele scrise, întrebări, clarificări, la care este politicos să răspunzi.
Este dreptul meu să mi se pară ciudată desfiinţarea toaletelor de pe plajă de la un an la altul, tocmai având în vedere utilitatea acestora. Am călătorit şi eu destul, dar aşa ceva nu am întâlnit.
”Nu inteleg cum de nu intelegi ca in 2018 hotelul asta de 4 stele chiar era de 4 stele, si anul asta realitatea din hotel e groaznica si nu ar merita mai mult de 2 stele...
Exprimarea ta nu a fost prea clară în textul articolului şi de aici confuziile.
Eram interesată de un hotel all inclusive pe această insulă la un preţ decent, atât, dar mai caut.
Mi-ar fi plăcut să fi scris despre acest hotel după vizita din 2018, când serviciile erau ok, conform clasificării.
Ar fi fost mai util pentru mine care caut unde să merg şi nu ce hotel să nu aleg.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Fals — scris în 22.08.22 de ux126876 din ROMâNIA - nu recomandă
- Aug.2019 Super fabuloasă vacanta! Încă un motiv sa iubești Grecia — scris în 10.07.21 de ailovegreece din BAIA MARE - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Vacanta frumoasa!!! — scris în 06.08.19 de elsa din PITEşTI - RECOMANDĂ
- Jun.2019 Nimic Royal şi nimic Imperial — scris în 06.07.19 de nelucrinel din ȘIMIAN JUD MEHEDINTI - nu recomandă
- Aug.2018 Totul OK, recomand — scris în 18.09.18 de MihaelaIs din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Concediu pe insula — scris în 22.07.18 de sologiuc eugen din LANDSHUT - RECOMANDĂ
- Jun.2018 Excelent pentru familie cu copil — scris în 15.06.18 de Cristiitsirc din CLUJ - RECOMANDĂ