ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.05.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 30.05.18
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
APR-2018
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 1,2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
76.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Loc frumos fara servicii pe masura

TIPĂREȘTE

Tare mult ne-am dorit sa ajungem la Hotel Wels. L-am ales pentru pozitie, numar de stele, recomandari online si pentru ca pun la dispozitie pat bebe. Calatoria cu doi copii mici (1 si 2 ani) este mult mai usoara atunci cand ti se pune la dispozitie un pat bebe. Multe ne-au impresionat, multe ne-au dezamagit... voi incerca sa cuprind cat mai multe cu lista de Pro si Contra.

Pro:

localizarea in apropierea Dunarii

Hotelul e frumos, investitia serioasa, Spatiile sunt generoase (camera, terasa camerei)

Managera foarte amabila si zambitoare

Mancarea, de obicei, buna (vezi si contra)

Oferirea unui patut pentru bebe (vezi si contra)

Curatenia care ne-a asteptat in camere

Pajistea, trambulina

Micul dejun diversificat si gustos

Privelistea (am ales camera cu vedere la Dunare)

Contra

Servirea ospatarilor: de multe ori dadeau senzatia ca sunt deranjati, ne mai certau (comand limonada, vine cu limonada, intreb daca imi poate aduce miere "Pai am pus zahar... daca n-ati spus! De ce n-ati spus, e vina dvs, trebuia sa spuneti! "), timpul lung de asteptare pt preluarea comenzii, chiar cand terasa era aproape goala. De multe ori dupa zeci de minute de asteptare, am mers sa ne luam meniuri, am rugat chelnerii sa ne preia comanda. S-a intamplat sa ne fie asezate tacamurile direct pe masa de pe terasa, fara servetel. Am simtit din plin ideea intalnita doar in Romania "las' ca merge si-asa! ".

Mancarea: in ultima zi a sejurului am comandat scrumbie si cartofi prajiti. Scrumbia era arsa, cartofii reci si inecati in ulei, mult prea prajiti ca sa poti infige furculita in ei. Papanasii au venit reci, scosi de la frigider. Am semnalat asta unui ospatar, foarte amabil si-a cerut scuze si ne-a asigurat ca vom primi altii proaspeti. Dupa 10 min ne-a adus altii calai in exterior si inghetati in interior, tot cu gust ranced. Am tot incercat sa gasesc o explicatie, mai mancasem papanasi decenti cu 2 zile inainte. In situatia in care, probabil, bucatarul/bucatareasa a plecat mai devreme, cred ca ar fi fost mai corect sa ni se spuna ca nu putem fi serviti cu (anumite feluri de) mancare. Nu, nu e ok, nu ar trebui sa se mai intample asa ceva. Nici la impinge tava, cu atat mai putin la 4 stele.

Curatenia camerei in perioada sejurului. In cele 4 zile ale sejurului, camerista a intrat de 2 ori in camera. O data la ora 9 dimineata ca sa intrebe daca poate lua gunoiul si schimba prosoapele, a doua oara (in ziua urmatoare) la solicitatea noastra adresata receptionerei, la ora 13:00, pentru ca nu mai era loc in cosul de gunoi. Nu au fost facute paturile vreodata, nu s-a aspirat.

Tv: nu, nu m-a deranjat ca nu are diagonala de 1 m sau ca se prind 4-5 posturi doar (am folosit functia autocautare, astea-s toate), ci faptul ca era defect, avea multe dungi orizontale in plus. Am sesizat problema in a doua zi a sejurului atat cameristei, cat si receptionerei, care ne-au asigurat ca se va remedia. Nu s-a remediat, nici macar nu ni s-a comunicat ceva in acest sens.

Mirosul din camera: am stat in camera 14. Pare-se, deasupra bucatariei, in baie auzeam conversatiile personalului. TOT timpul sejurului in camera noastra a mirosit a peste prajit. Aerisirea baii este comuna cu cea a bucatariei. Nu este ceva grozav.

Patul pentru bebe: este rupt. Nu, nu dezlipit, ci rupt si prins cu "coliere" din plastic in cele 4 colturi. Sunt cateva bucati de teava neasigurate in care un copil se poate lovi. In plus, fetita noastra de 1 an a iesit din pat prin 2 gauri laterale pe care nu le sesizasem. In prima zi i-am scos din gura un surub mare, tot de la pat. Oameni buni, un pat pliant decent nou costa mai putin decat o noapte de cazare!!! Iar siguranta copiilor ar trebui sa fie o prioritate!

Poate vom reveni la Hotel Wels, peste cativa ani, dar doar dupa ce voi citi alte pareri care sa ma asigure ca s-au remediat aspectele... mai putin placute.


[fb]
---
Trimis de Claudia B in 30.05.18 16:47:40
Validat / Publicat: 30.05.18 19:42:20
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BĂLTENII de SUS.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2340 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Claudia B); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Privelistea din camera
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [30.05.18 19:42:10]
    »

    @Claudia B: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Aurici
    [11.06.18 23:16:58]
    »

    @Claudia B: Ceva s-a întâmplat la Wels. Noi am fost acum câțiva ani și am fost foarte încântați. Am ales tot cameră cu vedere la Dunăre pentru 20 de lei în plus și am fost mulțumiți și de cazare și de servicii.

    Ne-am bălăcit în piscina de afară, ne-a plăcut curtea și foișorul de pe malul Dunării, seara de sâmbătă a fost festivă, cu formație live și dans, la care au participat și patronii și nu ne amintim să fi așteptat mâncarea mai mult decât rezonabil.

    Or fi fost mai la început, nu știu ce să zic, dar noi chiar ne dorim să mai ajungem în Deltă și tot la Wels ne gândeam pentru că avem un nenea Iancu acolo care ne plimbă cu barca pe canale.

    În fine... o să-l mai urmărim... dacă tu zici că n-a fost chiar ok.

    Bine ai venit printre noi! Te așteptăm și cu impresii mai fericite!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Aurici
    Alte impresii din această RUBRICĂWels Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048374891281128 sec
    ecranul dvs: 1 x 1