ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.08.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Medgidia
ÎNSCRIS: 11.09.12
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUL-2020
DURATA: 3 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
89.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 37 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 9 MIN

Priveliște de vis

TIPĂREȘTE

Anul acesta a venit cu multe surprize la care niciunul nu ne-am fi așteptat. Ieșirea la munte a venit ca o plăcere ce urma să ne încânte simțurile amorțite de aceasta situatie neobisnuita. De obicei, ne facem singuri rezervările și de cele mai multe ori alegem bine, în cunoștință de cauză, cu recenzii citite... Au fost puține ocaziile în care am optat pentru serviciile unei agenții. De data aceasta am colaborat cu o agenție foarte cunoscută, cu o reputație bună pe piața românească dar se pare ca nu mereu acest lucru iti garantează o vacanță reușită. Ce diferență între felul in care am colaborat cu Cristi de la AFA și colaborarea cu acest agent de turism! Colaborarea cu el a fost mai degrabă unilaterala decât bilaterală, adică noi am comunicat doleantele clare și simple, el a părut că înțelege și oferă ce am cerut, am plătit pt ce părea că am cerut dar surprizele se pare că nu se opresc la covid, ci continuă și în vacanță ????.

Hotelul nu a fost prima noastră opțiune. În aprilie am avut rezervare la Teleferic in Poiana Brașov dar din cauza pandemiei, s-a anulat. În iunie, agenția ne-a anunțat că putem opta pt o altă locație (alesesem Teleferic pt perioada când încă era rece afară și te puteai bucura de centrul SPA).

Asa am ajuns sa alegem Transylvanian inn. Priveliștea încântătoare, recenziile foarte bune.

Prima impresie din primul contact cu domnișoara/doamna de la recepție nu a fost extraordinar. Am simțit o politețe rece ce am intalnit-o și la alte hoteluri din România, cu pretenții. Cuvântul potrivit e condescendent. E trist pentru că ai putea oferi mai mult la calitatea serviciilor cu un zâmbet cald, o voce plăcută, o atitudine mai serviabila. O primă impresie bună contează foarte mult pentru un client mulțumit.


despre SERVICII

Ni s-a spus că trebuie să așteptăm până e gata camera și că putem merge pe terasa restaurantului. Am completat formularele de cazare pt cele 2 camere duble, cu balcon și priveliște frumoasă (spre castelul Bran). Acestea au fost doleanțele în discuția cu agentul de turism. Prețul plătit pt o cameră- 350 lei/noapte. Rezervarea a fost pentru 3 nopți, 2 camere, 2100 lei.

Acum a apărut surpriza, când am dat voucherele și de la recepție ni s-a spus că nu avem dubla superioară, cu priveliștea spre munții Bucegi și castel, ci avem două camere cu priveliștea spre parcare și munții Piatra Craiului. Am spus că noi nu asta am rezervat. Imediat ni s-a spus pe un ton rece că nu e vina lor, ca e vina agenției, că ea i-a explicat clar agentului despre camere și că el a ales camerele respective și nu camerele cu priveliștea spre Bucegi. A spus că nu se poate face nimic pt ca nu are camerele pe care le vrem noi.

Am sunat la agenție, agentul a cerut sa vorbească cu ea și ni s-a dat impresia că se rezolvă. Bineînțeles, a fost doar impresia pt ca domnișoara a spus clar că nu poate face nimic, că nu are alte camere și că ea a explicat clar în discuția cu agentul ce camere va oferi și că trebuia să consultam site-ul lor, să rezervăm de la ei, ca descrierea pe site e clară și că dacă ar fi avut camere superioare ni le-ar fi dat chiar dacă rezervarea era pt dubla standard. O superioară la ei era 320-330 lei și noi am plătit pt o dublă standard 350 lei. Va imaginați că eram deja plini de nervi pt că am plătit o sumă nu foarte mică și am crezut că vom primi ce am cerut, dar lipsa de profesionalism a unora e pachetul de nervi al altora în vacanță.

Până la urmă ni s-a arătat un apartament cu priveliștea dorită însă l-am refuzat pt că era o singură baie și trebuia să treci prin camera celuilalt pt a merge la baie. Asa că am acceptat resemnați camerele oferite.

Am înțeles că nu putea face nimic pt ca nu avea alte camere disponibile dar poți găsi alt mod de a-ti liniști clientul supărat, nu pe tine, dar pe situație. Profesionalismul și interesul sincer, autentic fac diferența in astfel de situații. Acest lucru lipsește in multe locații din România. Îmi amintesc o situație, cu ani în urmă, când aveam rezervare în Niagara Falls la hotel Marriot. Rezervarea era pt 2 duble cu priveliște spre cascadă. Când am ajuns, ni s-a spus ca doar o cameră era cu priveliște iar cealaltă dădea spre un gang cu vederea spre zidul celeilalte clădiri. S-au scuzat că nu pot face nimic, că au full în schimb s-ar bucura să acceptam micul dejun gratuit pt ambele camere. Am acceptat și prietenii noștri care mai fuseseră acolo, ne-au cedat camera cu priveliște pt a ne bucura de ea. Acesta e profesionalism. Clientul nu se simte prost și chiar dacă a pierdut ceva, ești recompensat cu altceva pt ca pierderea sa nu fie asa mare și sa nu te piardă ca client.

Sincer, la noi, ne-am simțit certați cumva pt ca nu am acționat cum trebuie și că nu aveam niciun drept să fim supărați. A trebuit să explicăm că nu suntem supărați pe ea, că înțelegem dar suntem supărați pe situație... lucruri de care nu ai nevoie când ai venit la munte 3 zile pt a te relaxa.

Un plus : când am ajuns in cameră, am primit o farfurie cu cateva feliute de salam de biscuiti iar la plecare, doua borcanele de gem de fructe de padure/portocale, și scuze pentru neplăcerea creată cu camerele. Un gest frumos.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camerele au fost la etajul 1, numerele 14 si 16. Camera e ok ca spațiu, cochetuta, cu mobilier din lemn masiv, pat dublu, doua noptiere, o masă, un dulap, cuier, TV, un tablou deasupra patului, 2 pahare. Ar fi binevenit un frigider micut. Salteaua e confortabilă, însă pernele un pic cam tari pt noi (aceasta e după nevoia fiecăruia). Baia e cu duș, fără probleme cu apa caldă. Curățenie in cameră și la baie, toaleta igienizata, 5 prosoape, gel de duș, șampon, uscător de par. Balconul cu măsuță și 2 scaune.

În prima zi după ce am ajuns, ne-am pus sa ne odihnim un pic și nu după mult timp au început să se audă bocaneli. Inițial am crezut ca se aude de la construcția de lângă hotel și am zis: nu se poate! Plecam de la oraș cu zgomotul zilnic de bormașini de la lucrările interminabile ale vecinilor și dăm și aici de același lucru. Am zis că poate încetează, dar ne-am dat seama că se aude de sus. După un timp am urcat și într-adevăr, părea că se meștereste ceva intr-una dintre camerele de sus. Am anunțat la recepție și a zis că va rezolva și că își cere scuze pentru inconvenient. Am apreciat promptitudinea. Nu s-a mai repetat.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Restaurantul e micuț, cu câteva mese, cred ca 5, dacă îmi amintesc bine, se respectă măsurile de distantare impuse. Priveliștea e încântătoare. Din restaurant se iese pe terasă, și aici sunt 4 mese cu o priveliște de vis, una dintre cele mai frumoase pe care le-am văzut. De fapt cred că acesta este punctul forte al acestei locații, pentru asta merită să revii.

Noi am avut inclus in preț micul dejun. Am crezut că va fi bufet dar probabil din cauza situației actuale, nu a fost așa. În fiecare dimineață erai întrebat cum vrei sa fie ouale-ochiuri sau omleta (dar puteai cere și fierte).

Micul dejun consta în 1 paharel smoothie delicios de fructe de pădure (în primele 2 zile) și un pahar de sus de portocale sau socata (cea mai bună pe care am incercat-o). Doua tipuri de gem/dulceață- fructe de pădure / portocale, unt, ceai la alegere, câteva feliuțe de șuncă presata / mușchi file, 2 feliuțe brânză/cașcaval afumat, bulete de brânză, 2 felii roșii, 2 felii castraveți, 2 ouă, intr-o zi și salata de vinete. Desert: 3 bucatele prajitura cu morcov / chec cu afine /3 bucățele clătite umplute cu gem de portocale și nuci. În a treia zi eu nu am vrut ouă și am cerut zacuscă. Zacusca și salata de vinete erau făcute în casă, au fost delicioase, la fel și ouale (erau de curte) și dulceața/gemul. Se simțea calitatea produselor.

Am comandat o singură dată cina. Eu am luat bulz, nu a fost foarte bun, ci acceptabil. Nepoata noastră a luat șnițel cu cartofi prăjiți- acceptabil, era foarte subțire. Însă soțul meu a comandat ciulama de ciuperci cu mămăliguță, a fost delicioasă. Pt mine au fost mai degrabă ciuperci cu smântână dar foarte, foarte bune, cele mai bune pe care le-am încercat. La fel de bună a fost și ciorbita de vacuta, cu gust ca acasă, de mâncare bună, gătită cum trebuie, cu lucruri bune, de calitate, nu o zeamă lungă, o fiertura în care ai adăugat niște legume congelate sau delikat la greu.

Prețurile ok, ca la celelalte pensiuni/restaurante de la munte, porțiile suficient cât să te saturi. Dacă as mai fi stat, as fi vrut sa încerc tocănița de hribi (41 lei), arăta foarte bine.


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Hotelul e amplasat la înălțime, pare ca e structurat pe terasamente, de aceea te poți bucura de o priveliște încântătoare, spre Bucegi și castel. La bază, e o alta terasă de unde poți privi cu încântare priveliștea ce-ti taie respirația, de o frumusețe răpitoare. Amenajarea e făcută cu gust, ghivece cu flori ce curg, brazi verzi și îngrijiți completează priveliștea de vis. Din această terasă poți coborî spre un alt loc cu leagăn și un foisor, loc de foc de tabăra amenajat. Ni s-a spus ca te poți plimba și in livada de lângă hotel.

Hotelul e intr-o zonă liniștită, între alte case/vile, pe un drum ingust care la un moment dat, mai sus, se blochează, da în proprietatea altcuiva. Priveliștea e încântătoare dacă urci mai sus de hotel, la o plimbare. Te poți bucura de liniștea muntelui, de mirosul de conifere, de ciripitul pasarelelor și de munții încântători din jur. Magazine nu sunt în zonă însă în Bran ai 2 Mega, unul mai mare și unul mai mic spre castel.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Am văzut de pe terasă ca în interior exista un loc de joacă, cu jocuri pe calculator. Cartile și jocurile de la intrare un alt plus. Nu am încercat (sala de jocuri) dar e un plus pt familiile cu copii.

Ca încheiere, ne-am simțit bine în această locație. Plusuri: priveliștea de vis, mâncarea delicioasă.

Prețul un pic cam mare pentru ce oferă. Am plătit același preț pe camera la Ana Hotel în Poiană, cu mic dejun bufet, diversitate mai mare ca aici si centru SPA - piscină, saună, condiții superioare celor de aici, amabilitatea personalului.


[fb]
---
Trimis de meehi in 11.08.20 12:34:28
Validat / Publicat: 11.08.20 13:15:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAN. A mai fost în/la: Casa Enescu

VIZUALIZĂRI: 546 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (meehi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P15 priveliștea de pe terasa restaurantului
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14900 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 37.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterPHONE
    [11.08.20 15:27:02]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    mishu
    [14.08.20 20:08:17]
    »

    @meehi:  Numele imi era cunoscut, la fel cand am vazut cateva poze, dupa care m-am convins ca acolo am fost si eu in urma cu cativa ani, dar intr-o perioada in care inca nu scriam pe AFA (scrisesem doar 2 articole), asa ca pozele tale mi-au facut mare placere, mai ales vederea de care ne bucuram dimineata.

    Noi ne-am amuzat atunci ​de faptul ca eu tocmai revenita dintr-o deplasare de serviciu unde micul dejun se servea de la ora 6, aici am mers pe la 7.55 si ni s-a spus ca micul dejun e de abia de la ora 8.00, insa cum nu mai era mult ne-am mai bucurat de peisaj inainte de micul dejun. In acel weekend aici era si un teambuilding si una dintre teme era cu ceva ce trebuia pastrat la rece si veneau echipele pe rand cu cate o tava de pus la rece, bucatarii erau deja in deruta .

    Mi-ai adus aminte de momente frumoase din viata mea, felicitari, votat cu mare drag. ​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂVila Transylvanian Inn [Predeluț]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049576997756958 sec
    ecranul dvs: 1 x 1