din pacate exista si turisti problema a caror parere despre un concediu reusit este doar in cantitatea de alcool consumata, galagia cit mai mare si distrugerile lasate in urma lor ca doar au platit cazarea si pentru asta au platit.
in momentul cind li se atrage atentia ca deranjeaza si trebuie sa adopte un comportament adecvat se supara ff tare devenind iritati si forte nemultumiti de tot si toate [servicii, curatenie, plaja, etc] apelind la posibilitatea de a posta impresii rauvoitoare drept razbunare ca li s-a atras atentia asupra comportamentului neadecvat pentru aceasta locatie.
domnilor turisti problema va rugam nu reveniti si nu apelati la serviciile noastre.
va multumim pentru intelegere
Trimis de cristivenus in 10.08.12 16:57:18
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristivenus); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.84778300 N, 28.58794300 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Sunt doar curios: turist problemă e şi cel care cere factură şi bon fiscal?
@Dragos: Nu atata timp cat intelege ca o factura implica si plata unui tva de 9 % (in turism tva-ul este 9%).
Multumesc pentru intelegere!
NB cristivenus este (sau a fost) reprezentant al unității
@cristivenus: mă tem că aici greşiţi; nu de alta, dar legile noastre spun cam aşa (L. 296/2004, republicat 2008):
Capitolul VII - Cadrul general privind preturile si tarifeleArt. 64
Operatorul economic care, in reteaua de distributie, ofera spre vanzare produse/servicii trebuie sa indice pretul de vanzare/tariful practicat si pretul pe unitatea de masura, conform reglementarilor legale in vigoare.
Art. 65
Preturile si tarifele trebuie indicate in mod vizibil si intr-o forma neechivoca, usor de citit, prin marcare, etichetare si/sau afisare.
Art. 66
...
Art. 67
Cand livrarea produsului sau prestarea serviciului se face ulterior platii unei sume de bani cu titlu de avans, operatorul economic este obligat sa elibereze consumatorului, la plata acontului, un document fiscal conform legislatiei in vigoare sau, dupa caz, un contract scris si sa respecte conditiile contractuale.
Art. 68
Operatorii economici care, potrivit legislatiei in vigoare, sunt obligati sa utilizeze aparate de marcat electronice fiscale vor elibera bonuri fiscale consumatorilor de produse/servicii, acestia avand obligatia de a pastra aceste documente, cel putin pana la momentul parasirii spatiului comercial respectiv.
şi, ceva mai jos:
Art. 76Orice informatii privind pachetele de servicii turistice, preturile acestora, contractele de credit pentru consum si toate celelalte conditii aplicabile contractului, comunicate de organizator sau de detailist consumatorului, trebuie sa contina indicatii corecte si clare, care sa nu permita interpretari echivoce ale acestora.
Art. 77
In caz de dubiu asupra interpretarii unor clauze contractuale, acestea vor fi interpretate in favoarea consumatorului.
Aşadar, din punctul meu de vedere, nu clienţii sunt "problema" - aceasta este undeva la Dv. !
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2014 O vacanta placuta — scris în 03.08.14 de Ania Leonor din TG. MURES - RECOMANDĂ
- Jul.2014 Sejur excelent — scris în 29.07.14 de lucian oradea din ORADEA - RECOMANDĂ
- Jul.2014 Nasol — scris în 16.07.14 de insomnie din GALATI - nu recomandă
- Aug.2012 Un sejur placut si linistit — scris în 27.08.12 de horatiupapiu din ARAD - RECOMANDĂ
- Aug.2012 Ne-am simtit foarte bine — scris în 18.08.12 de IuliaTr din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2012 Concediu reusit — scris în 16.08.12 de vera* din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2012 Vila SunFlower- 5 concedii reusite — scris în 14.08.12 de tavio din BUCURESTI - RECOMANDĂ