GRAD SATISFACȚIE
Am facut o rezervare la vila Persoiu in data de 21 august 2015 cand afara erau 15 grade si noaptea 11 grade, noi avand un copil de 6 ani cu noi.
Ne-am prezentat in cursul pranzului si dupa ce am inghetat bine in camera am coborat la ora 18 sa punem o intrebare pertinenta proprietarei: daca in cursul noptii se va da caldura? moment in care proprietara a inceput sa tipe ca la pretul asta mai vrem si caldura si ca ne-a pus ea sa venim daca stiam ca e frig, pretul nefiind deloc scazut adica 186 Ron pe 2 nopti.
Initial a parut ca a inteles situatia iar noi am iesit din curte, pt. ca dupa 3 minute sa vina dupa noi pe strada si sa ne ceara sa parasim camera, era vineri seara, era frig afara si aveam si un copil mic cu noi.
Mai mult decat atat a mintit pe situl unde am facut rezervarea ca nu ne-am prezentat.
Rusine ca exista astfel de oameni printre noi si din pacate mai sunt si promovati.
Eu nu vreau sa mai treaca cineva prin astfel de situatie.
Trimis de oana73 in 22.08.15 21:52:07
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (oana73); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 45.50737700 N, 25.57304200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@oana73: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
-
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv (minim o noapte) la această unitate.
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
@webmaster: Este localizarea corecta. Str Panduri nr 15.
După o citire mai atentă a "păţaniei":
Rog trimiteţi dovezi ale rezervării (copie după doc. de plată avans, schimbul de mailuri referitor la rezervare etc) prin email, pe adresa webmaster[@]amfostacolo[.]ro.
După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările.
-
NB: Dacă dovezile solicitate nu sosesc, în schimb, într-un interval rezonabil de timp, review-ul îşi pierde premiza "scris cu bune intenţii" şi va fi, de regulă, retras de pe sait.
Am trimis pe adresa de e-mail (...) un print screen de pe rezervarea facuta pe booking.com.
Dupa plecarea de la vila si dupa ce ne-am revenit dupa cele intamplate am inceput sa cautam cazare si am ajuns la Pensiunea Kasa Verde unde ne-au intampinat niste oameni foarte draguti, le-am povestit cele intamplate, au fost si ei socati dar din pacate nu ne-au putut ajuta cu cazare deoarece vila era plina si mai asteptau o familie care rezervasera tot pe booking.
In schimb un tanar localnic care era acolo a sunat la Hotelul Belvedere unde ne-am cazat pentru o noapte deoarece era si scump pe de-o parte si pe de alta parte ne disparuse orice chef de relaxare iar copilul tot intreba de ce am plecat asa repede de la vila.
Mintea mea nu poate intelege cum exista astfel de oameni si cum sunt lasati sa faca astfel de lucruri fara a fi sanctionati intr-un fel. Totusi trebuie sa existe o protectie a consumatorului. Nu poti sa fi aruncat in strada ca pui o intrebare normala pentru conditiile de cazare. Nu am distrus camera, nu am vorbit urat, nu am jignit.
Mentionez ca la Kasa Verde proprietara deschisese caldura de o ora si i se parea normal sa deschida caldura la ce frig era afara, iar de costuri suplimentare nici nu era vorba, asa cum ne-a intrebat la Vila Persoiu daca platim in plus pentru caldura. (proprietara ne-a intrebat daca platim caldura, initial eu am spus nu deoarece pretul pe booking era cu toate facilitatile, ulterior sotul meu a zis ca e de acord sa plateasca caldura numai pe camera noastra nu pe toata vila si sa ne faca un pret deoarece sanatatea fiului nostru este foarte importanta. totul parea ca se rezolvase pentru ca 3 minute mai tarziu sa vina dupa noi pe strada si sa ne ceara sa parasim vila imediat).
@oana73
”Hotelul Belvedere unde ne-am cazat pentru o noapte
ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc) ]
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
Am primit dovada rezervării pe booking, astfel că am declanşat procedura aferentă acestor situaţii
Am vorbit cu proprietarul, care confirmă situaţia, însă are un punct de vedere diferit
- susţine că, dat fiind tariful "de vară", căldura nu era inclusă în preţul cazării şi că le-ar fi solicitat turiştilor să plătească separat această facilitate; turiştii nu au fost de acord şi au preferat să plece să găsească o cazare mai potrivită
- au anunţat booking că turiştii nu s-au prezentat pentru că acesta era "formularul standard"; dar că ulterior, într-o conversaţie mai detaliată cu booking, au explicat că turiştii s-au prezentat, au folosit de la ora 12 la ora 18 facilităţile de cazare, fără să plătească (nici nu li s-a cerut), hotărând apoi să plece.
- intenţionează să-şi prezinte personal punctul de vedere inclusiv aici, pe AmFostAcolo
---
Din punctul nostru de vedere, situaţia se reduce la a stabili cine a avut iniţiativa de renunţare la cazare
- dacă renunţarea la cazare s-a făcut la invitaţia proprietarilor, suntem într-o situaţie de nerespectare a rezervării, iar unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AFA
- dacă turiştii au renunţat din iniţiativa lor, evident nu este cazul.
Aşteptăm eventual alte intervenţii / clarificări din partea părților implicate — precum şi posibilul răspuns de la booking — înainte de a lua o decizie.
@oana73 - sunt curios: ce cameră ați rezervat - dublă sau triplă?
@oana73 - mulțumesc pentru răspuns.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2015 Drept la replică — scris în 23.08.15 de Vila Persoiu din PREDEAL [BV]