GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
La inceputul lui Februarie am ales sa ne petrecem vacanta copiilor la Vila Mario Azuga. Am fost doua familii cu cate un copil fiecare. Dat fiind pretul de 150 Ron pe noapte fara mese incluse nici nu ne gandeam la ce a urmat. Vila este maricica, are 20 si ceva de camere, interiorul amenajat cu stil, piscine, sala de jocuri. Practic imi este greu sa inteleg cum cineva care investeste atatia bani in cladire nu da doi bani pe serviciile prestate sau pe intretinerea ei. As putea spune ca este cea mai mare teapa pe care ne-am luat-o pana acum.
Dar sa detaliez… Am ajuns la Vila Mario din Azuga in jurul orei 12.30. De la receptie ni s-a spus ca nu sunt gata camerele si trebuie sa mai asteptam cam 40 de minute care s-au dovedit in final a fi 2 ore. Intrucat era ora pranzului, ca sa nu stam degeaba, am decis sa luam masa la restaurantul lor. Era aproximativ ora 13.30 cand am dat comanda. Din meniul prezentat, aparent diversificat, in care unele preturi erau modificate cu pixul (este destul de costisitor sa re-printezi o pagina in ziua de azi), am constatat ca multe feluri de mancare nu erau disponibile. Practic nu mananci ce vrei tu din ce scriu ca iti pot oferi, mananci ce au ei disponibil. Trecand peste acest aspect timpul de preparare intrece orice limite. Am fost serviti dupa o ora si jumatate de cand am comandat. Si nu va imaginati ca am comandat ceva foarte special (cartofi prajiti, pulpe dezosate de pui, salata, etc). Pana si berea si sucurile care teoretic se iau dintr-un frigider si se aduc la masa, au sosit dupa 30 de minute. Sa nu va imaginati ca restaurantul era plin; eram doar noi la masa.
Dupa acest episod ne-am deplasat in camera, mai exact camerele 4 si 7. Familia mea a stat in camera 4. Primul lucru care m-a “impresionat” a fost clanta de la usa care statea sa cada. Apoi, desi am specificat ca suntem 3 persoane patul avea doar 1,40cm latime. Este drept ca n-am cerut pat suplimentar, copilul avand 6 ani, dar ma asteptam sa fie macar 1,60cm dat fiind ca am specificat ca suntem 2 adulti si un copil. Problema a fost ca nu se putea instala un al treilea pat, camera fiind f mica. Camera nu are nici macar un sifonier. Baia nu are aerisire de niciun fel, nu are suport de hartie igienica, suport de prosoape nici macar calorifer pe care sa pui prosoapele sau polita la oglinda. Practic, exceptand marginea chiuvetei, nu ai unde sa-ti pui nimic. Am solicitat schimbarea camerei si a ramas ca a doua zi primim alta camera.
A doua zi am eliberat camera 4, am mutat bagajele la familia din camera 7 si am predat cheia camerei 4 in jurul orei 10. Am primit promisiunea ca in jur de ora 13 ne putem muta in noua camera. Ora 13 a devenit ora aprox. ora 18. In tot acest interval de timp mi se tot spunea ca intr-o ora este gata camera si acest lucru nu s-a intamplat pana nu ne-am certat si in sfarsit am primit camera 3. Aici patul era tot de 1,40 dar macar era spatiu pentru a instala pe jos salteaua pusa la dispozitie ca al treilea pat. Baia avea geam si calorifer pe care sa pui prosoapele. Dar si aici lipsea suportul de hartie igienica. Problema pe care vreau sa o semnalez aici este ca daca utilizati apa calda la un moment dat nu mai curge. Nu va panicati! Inchideti robinetul, asteptati putin si apa revine. Probabil ca acest fapt se datoreaza faptului ca aceasta camera se afla la ultimul etaj chiar daca are numarul 3 (numerotarea camerelor incepe de sus).
La cealalta familie, de la camera 7, as nota o singura problema pe care proprietarii scriau intr-o postare ca au rezolvat-o dar nu este asa, mirosul de canalizare in baie. Desi aici este o aerisire de coloana si ventilator, mirosul este deosebit de pregnant. Nici macar acoperirea cu o punga a scurgerii din pardoseala nu a ajutat.
La masa de seara am avut parte de aceeasi asteptare ca si la pranz. Micul dejun: in meniu vreo 5-6 feluri de omleta si…. cam atat. Fiecare decidem sa luam cate o omleta…surpriza…. nu sunt gaze ni se spune…. dar va putem face un platou rece. Apropo, platoul nu aparea in meniu. De voie de nevoie acceptam. Sa nu credeti ca platoul a venit mai repede… timpul este standard intre 1 si 1.5 ore. Date fiind cele de mai sus, la pranz am decis sa mancam in alte locuri iar pt. dimineata sa mancam ce cumparam de la magazin. Nu de alta dar am venit la munte la ski si nu sa ne petrecem toata ziua in restaurantul vilei. Ne gandeam sa mancam in sala de mese cum am vazut pe altcineva ca proceda. Zis si facut numai ca la micul dejun, cand am intrebat daca putem sa mancam in sala de mese ni s-a spus ca nu putem. Cand am amintit de familia care facuse acest lucru cu o zi inainte, ni s-a spus ca ei sunt cunostinte de-ale sefului. Asa ca am mancat in camera. Cand am ales aceasta locatie unul din principalele motive a fost faptul ca are restaurant. Dupa cum vedeti, este mai bine sa considerati ca nu are. Singurul lucru placut referitor la masa a fost tigaia picanta. In plus daca aveti “noroc”, cum am avut eu intr-o seara, puteti sa aflati si lungimea si culoarea parului bucataresei. Probabil este versiunea romaneasca a oului Kinder.
Piscina: nimic de reprosat; apa calda 29-30 de grade, in incinta 24 de grade. Aveti grija daca aveti copii ca apa este adanca (3m). Are o portiune la intrare si pt. copii. Ar fi fost buna o bara de separare in zona de delimitare.
Personalul este subdimensionat. In ziua cand au plecat copiii din tabara, cei care le-au urmat la orele 20:00 inca mai erau la bar cu bagajele pe hol asteptand aranjarea camerelor. Si nu aranja la ele doar camerista pe care am vazut-o prestand si pe la bucatarie, ci si un baiat care de principiu presta la bar.
Inca un lucru: In toata perioada camerista nu a calcat prin camera nici sa faca curat, nici sa I-a gunoiul, nici macar sa vada daca mai este hartie igienica la baie. La predarea camerei s-au facut teste de functionalitate a televizorului, deschiderea – inchiderea geamurilor, a bateriilor de apa de la dus si chiuveta. Pot spune ca am avut noroc ca au mers ca la primirea camerei nu mi-a aratat nimeni ca erau functionale. Asa ca recomandarea mea, in cazul in care in pofida celor de mai sus decideti sa mergeti acolo este sa verificati si sa semnalati orice problema la primirea camerei. Verificati si inventarul camerei si semnalati problemele.
In incheiere este de remarcat optimismul personalului care la despartire, dupa toate neregulile pe care le-am semnalat cat am stat acolo, ne-au transmis: ” Va mai asteptam pe la noi! ”. N-am mai zis nimic…i-am lasat sa spere….
Trimis de Limeg in 20.02.14 12:29:19
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Limeg); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest review
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Limeg: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)