ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.07.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 13.07.10
    STATUS: SILVER
    DATE SEJUR
    JUN-2010
    DURATA: 3 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    70.00%
    Satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    PLAJA şi MAREA:
    70.00%
    Satisfăcător

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    59.17%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 45 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Dezamagire de 3*

    TIPĂREȘTE

    Sejurul de 3 nopti pe care l-am petrecut la Vila Marinn2 din Costinesti m-a facut, inca o data, sa inteleg de ce nu mai vine lumea pe Litoralul Romanesc: cu exceptia aspectului decent pe care il are cladirea in sine, restul lucrurilor de acolo nu au nici o legatura cu ceea ce ar trebui sa semnifice notiunea de 3*.

    Concret: am facut o rezervare pe internet la aceasta vila, ca orice turist care se respecta, si am platit anticipat prima noapte de cazare, la tariful afisat pe site (140lei/noapte).

    In ziua premergatoare sosirii, am facut o scurta "verificare pe site" si am constatat ca pretul afisat se redusese cu 20 ron/noapte (probabil din cauza crizei...).

    Dupa ce am sosit la vila, gazda s-a grabit sa-mi solicite plata in avans pentru urmatoarele 2 nopti, la tariful de 140 lei/camera!

    Cand am facut referire la tariful actualizat de pe site, a fost foarte dezamagit ca il aflasem, dar nu a fost de acord cu modificarea pretului in ceea ce ne privea.

    Dupa insistente, a fost totusi de acord sa platim cate 120ron/noapte pentru urmatoarele 2 nopti, prima ramanand la tariful de 140ron:).

    Camerele erau mobilate ok, dar lipseau prosoapele (pe care le-am primit doar dupa ce le-am cerut...)

    In continuare, gazdele s-au facut nevazute pana la sfarsitul sederii noastre, si nici vorba de curatenie in camere, completat cu hartie igienica, etc. Intrucat nu exista nici macar un mop, am petrecut 3 zile in nisipul de pe jos si in apa scursa de la cabina de dus...

    Distanta fata de plaja este destul de mare, vila fiind amplasata in planul 3 sau 4 fata de mare. Oricum, pe parcursul sederii am constatat ca eram aproape singurii turisti din cladire, cu toate ca era weekend.

    Pe de alta parte era si normal: cine vinea sa se cazeze direct, fara rezervare prealabila, gasea in mod clar vile si mai ieftine si mai aproape de plaja decat aceasta.

    Concluzia este: o cazare mediocra, de 2*, in care stii cu siguranta ca nu vei mai reveni...


    [fb]
    ---
    Trimis de ssp_ro* in 13.07.10 13:04:23
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3104 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    24 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ssp_ro*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 600 PMA (din 3 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 45.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    24 ecouri scrise, până acum

    mirceatop
    [13.07.10 14:32:09]
    »

    Buna ziua!

    Sunt din partea Vilei Marinn si am cateva intrebari pentru dumneavoastra:

    atunci cand faceti o rezervare la avion iar tarifele se schimba in ultima clipa, cereti sau adaugati diferenta de pret?Sincer nu prea cred!

    Dar de oferte LAST MINUTE ati auzit?

    La noi chiar ati primit diferenta inapoi.

    - Prosoapele le ati primit, asa ca nu inteleg care este problema.

    - Cat despre mop, era suficient sa spuneti ca aveti o problema si se rezolva - sau vroiati sa spalati chiar dumneavoastra cu mopul?

    - despre faptul ca erati printre putinii clienti cred ca nu mai este nevoie de clarificare avand in vedere perioada solicitata de dumneavoastra(inceputul lui iulie).

    Nu mi pot exprima decat regretul ca in cele 3 zile petrecute la noi ati intampinat atatea probleme


    NB mirceatop este (sau a fost) reprezentant al unității
    presario
    [13.07.10 15:16:37]
    »

    Uite ca a aparut si la Costinesti "turismul - last minute".

    chelie_d
    [13.07.10 15:34:44]
    »

    cam repede s-a autosesizat gazda, hmmm...

    vali_tulcea
    [13.07.10 15:34:54]
    »

    Dupa parerea mea, cand te cazezi prosoapele trebuiau sa fie deja la locul lor iar curatenia trebuie sa se faca de catre gazda fara sa i se ceara expres acest lucru. Cat despre pretul camerei, pt niste zeci de lei ati capatat o reclama proasta... La vremurile astea de criza trebuie toata lumea sa ofere reduceri astfel incat sa atraga clienti.

    P. S

    Daca la inceputul lui iulie vi se pare normal sa aveti putini clienti, atunci inseamna ca mai este mult pana ne vom reveni ca si turism... Eu cand ma uitam pe oferte pe la jumatatea lui mai, multe hoteluri din bulgaria erau deja stop sales pt perioada de dupa 10 iunie... si litoralul bulgaresc este la sub 100 km de litoralul romanesc. Nu facem comparatii cu litoralul turcesc sau grecesc pt ca acolo se presupune ca ar fi mai cald ca pe litoralul romanesc...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Djbobo*
    [13.07.10 17:47:28]
    »

    Stau si ma intreb daca cei care detin vile si pensiuni au absolvit vreun curs de turism...

    Turismul romanesc a ajuns asa din cauza celor care detin vile, pensiuni, hoteluri, campinguri, care doresc sa realizeze profituri uriase intr-un timp ff scurt si cu investitii minime.

    Sincer pe mine nu ma mira aceasta situatie, era de asteptat sa se intample acest lucru si romanii sa se sature sa fie tratati in ras si batjocura de acesti asa zisi patroni, a caror prima grija nu e decat sa scoata caietu in fiecare seara si sa socoteasca sa vada cat au mai castigat...

    O investitie de acest gen, hotel, vila, e facuta sa dureze zeci de ani, cu intretinerile si modernizarile corespunzatoare, ea va aduce profit mereu, dar in nici un caz nu cred ca e normal s-o amortizezi in unul sau doi ani, cum de fapt se intampla pe la noi.

    Un lucru este sigur: acesta e doar inceputul sfarsitului litoralului romanesc , iar cei din turism vad ca n-au invatat si nici nu vor sa invete nimic din ceea ce se intampla, sau sa se intrebe de ce oare nu mai vin romanii la noi la mare!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dragos83
    [13.07.10 20:13:33]
    »

    E super tare sa citesc pareri despre turism de la oameni care cred ca turismul inseamna sa vina 2 zile la mare intr-un an.

    Inteleg ca nu sunt bani, inteleg ca multi oameni se abereaza in costinesti cerand tarife care nu se reflecta in conditiile oferite. vila despre care vorbiti voi aici e una dintre cele mai misto din Costinesti. Sunt vile care sunt inca in constructie (cum este a mea) sau altele in stadiu de demolare.

    Pentru ca ai impresia ca te pricepi fa un calcul simplu 20mp (cam atat are o camera) x140 euro mp la rosu+geamuri glafuri, gresie, faianta, parchet, hidroizolatie, accesorii parchet+ corpuri sanitare (instalatii+cabina de dus, wc, chiuveta, baterii) mobilier (pat noptiera comoda dulap), televizor, aer conditionat, minibar etc...

    Fa un total si s-ar putea sa fi surprins.

    sezonul in costinesti a devenit in ultimii ani 25 iulie 25 august, in rest weekend-uri cand e vremea k.

    Fa tu un tarif corect si tine cont si de costurile variabile. (lenjerie, apa calda, curent) si de costurile fixe (amortizarea investitiei.)

    Nu uita, o camera mai are nevoie si de o terasa sau un loc de relaxare, ideal un loc de parcare, un gratar etc. Pune astea cap la cap si fa tu un super businessplan. Daca pui 40 de lei in mai, iunie nu vin mai mult de 10 oameni si ai costuri de intretinere de 30 de lei/camera fara amortizarea investitiei. Invata-ma tu draga absolvent de facultate de turism, cum sa fac ca sa inchiriez in mai si iunie.

    P. S. promovarea pe internet nu inseamna mare lucru (spun asta dupa ce am incercat deja) iar concerte cu PUFF DADDY nu mi le permit inca.

    Iau in calcul sa mi fac o discoteca personala putin mai mare decat MegaDiscoteca Tineretului

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    pepsi70ro
    [13.07.10 20:33:34]
    »

    @dragos83 pana la urma esti din Ploiesti sau Costinesti ca n-am prea inteles, apoi din cate stiu eu sezonul adevarat incepe pe undeva din luna iunie iar pensiunile care se respecta sunt pline de pe-atunci, asa cum a fost si anul acesta, crede-ma...

    Andox
    [13.07.10 20:54:08]
    »

    @dragos83, sunteti obligati de cineva sa va construiti vile, pensiuni, hoteluri??

    Va tot plangeti ca nu aveti turisti, v-ati pus oare intrebarea ca vina (in majoritatea cazurilor) este la voi si nu la turisti?

    Tu spui ca acum iti construiesti, de ce mai construiesti daca stii ca e foarte greu sa ai turisti si te costa o caruta de bani constructia?

    Daca in continoare o sa va plangeti ca trebuie sa puneti tarife mari ca si voi ati cheltuit 100.000 sau 200.000 cu vila o sa ramaneti tot cu camerele goale.

    Nu va pricepeti sa atrageti clienti la un pret competitiv, sa aveti pensiunea cat mai plina pe termen cat mai lung, stati in banca voastra.

    Sunt sigur ca nu va obliga nimeni sa aveti afaceri in turism.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [13.07.10 21:51:11]
    »

    @Djbobo > teoretic, legea obliga detinatorii unei unitati de cazare sa aibe (ei sau macar angajatii) studii de turism. acum, daca sunt la f.f.... e alta poveste.

    @dragos87 (tizul meu!) nu cred ca e chiar cum spui; facem daca vrei socoteala altfel: o punem la 1200EUR/mp, cat cere un dezvoltator pt apartamentele 'la cheie'. faci 8 camere a 20 mp => 160x1200=192000. nu e o suma prea mare (pentru unii, evident). hai, 250000, cu spatii comune, curte, gratare, alea-alea... cu un program PHARE. care da 50% nerambursabil, se poate. (si sunt multi care au si facut-o). daca mai pui si-o piscina, tobogane... clientii vor veni. e greu la inceput, pana iti formezi o clientela fidela in proportie de peste 50% dintre tori ceilalti. apoi, depinde doar de imaginatia si indemanarea fiecaruia. dar daca ma chemi la tine si imi ceri un pret relativ mare (fata de concurenta) iar eu trebuie sa ma rog sa primesc ceea ce de fapt am platit (prosoape, curatenie s.a.), atunci e clar ca vei pierde! nu doar un client, ci muuult mai multi.

    stii reclama: "tu alegi! cheia e la tine!"...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    presario
    [14.07.10 09:41:10]
    »

    Stimate Domnule proprietar de vila in cosntructie (dragos83),

    Aveti perfecta dreptate in ceea ce priveste faptul ca pretul unei camere este in stransa legatura cu investitia facuta in camera/vila respectiva.

    Evident la ca la o investitie de 140 Eur / mp, camera va avea un pret, la o investitie de 300 Eur / mp, camera va avea un alt pret, etc.

    In final, piata regleaza aceste preturi, in functie de cerere si oferta.

    Ceea ce se pare ca nu aveti in vedere, este faptul ca Dvs - ca proprietar de vila/pensiune, etc - trebuie sa oferiti si amabilitate, serviabilitate, bun simt, zambet, atitudine pro-client, etc. Toate acestea sunt gratuite, adica nu va costa nimic pe Dvs.

    In afara de acestea, mai sunt unele chestii care au un anumit pret - oferirea de prosoape, mop, etc, indiferent daca turistul sta doar 2 zile, sau sta 7 zile. Cu siguranta ca aveti un cost suplimentar sa spalati 2 prosoape la 2 zile, fata daca le-ati spala doar la 7 zile. Dupa parerea mea (de nespecialist) acest cost este infim, fata de prejudiciile pe care le puteti avea daca nu faceti asa. Exemplu este review-ul de mai sus, referitor la Vila Marinn.

    Cu un cost foarte mic - spalat 2 prosoape, dat cu mopul prin camera si returnarea fara "scandal" a celor 20 RON, pana la pretul actual, probabil ca turistul ar fi fost mult mai multumit si impresiile sale despre Vila Marinn ar fi fost cu totul altele.

    De asta unii proprietari de vile au succes mai mare iar altii au un succes mai mic. De vina este atitudinea lor. Unii trateaza turistii ca pe o sursa rapida de acoperire a investitiei facuta in vila, iar altii trateaza turistii cu bun simt, responsabilitate, etc. Indiferent daca sunt turisti de 2 zile, sau de 7 zile.

    Pt ca cel care vine anu' asta si sta 7 zile, la anu' s-ar putea sa vina sa stea 2, sau 3 zile. La fel - cel ce vine si sta 2 zile, la anu' poate vine si sta 10 zile.

    Important este sa vina sa stea in acelasi loc!

    Asta este parerea mea - de nespecialist (Nu am studii despre turism).

    Sunt doar un simplu turist, ca si majoritatea celor care scriu pe acest site.

    Djbobo*
    [14.07.10 10:23:17]
    »

    Multe investitii in turism, vile pensiuni sunt construite in regie proprie, si cu material nu de cea mai buna calitate, asta scade mult costurile investitiei.

    Pe de alta parte un foraj spre panza freatica cu dotarile corespunzatoare hidrofor etc si panouri solare ptr apa calda va face independenti de apa calda si rece si cu costuri 0 de preparare. (stiu ce vb)

    Cat poate consuma un turist/zi, apa rece, calda si curent, in conditiile in care vine sa stea la plaja, nu in camera.

    Majoritatea vilelor sunt dotate cu masini de spalat profesionale, deci isi spala singuri lenjeriile si prosoapele.

    Hartia igienica si sapunelele luate din metro sau din alte en-gross-uri sunt destul de ieftine, nu am intalnit nicaieri pana acum sa se puna la baie hartie igienica zewa, ci din aia de 0. 3-0. 4 lei/buc.

    Dragos83, costul de 30lei/camera/zi e aberant, asta o stii si tu in sinea ta, si daca e asa cum spui, te rog sa defalci suma care ai vehiculat-o pe costuri sa vedem daca iese totalul.

    In conditiile expuse, o vila se administreaza cu costuri destul de mici.

    Daca ai 10 camere si le inchiriezi cu 140-160lei/zi nu vei avea decat 2-3 ocupate, dar daca le vei inchiria la 60-70lei/zi, probabil capacitatea va fi ocupata 100%, asta depinde si de patron cum reuseste sa atraga clientii si cum se comporta cu ei. Un bonus din partea vilei va face turistii fericiti si-i va atrage si pe altii. Ganditi-va ca bulgarii, (si nu numai ei) ofera noaptea de cazare la 30-40euro cu all inclusiv, pe cand la noi de banii aia abia obtii cazare, ei cum reusesc si noi nu?

    Dvs v-ar place ca un turist sa vina si sa va distruga bataria de la baie, asternuturile sau televizorul? cu siguranta nu, asta denota bataie de joc fata de banii si munca dvs, asa si turistul, doreste ca de banii platiti sa beneficieze de conditii bune de cazare, sa foloseasca toate dotarile vilei si sa aibe parte de un concediu linistit, netensionat in relatia cu proprietarii, asta daca mai doriti sa mai revina.

    Spuneti ca promovarea pe net e frectie la picior de lemn, dar ati incercat colaborarea cu agentiile de turism? NU, ptr ca din anumite motive nu doriti sa colaborati cu ei, desi v-ar aduce mai multi turisti, asta e sigur.

    Mult succes va doresc si schimbati-va atitudinea fata de client pana nu e prea tarziu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ssp_ro*AUTOR REVIEW
    [14.07.10 15:45:59]
    »

    @mirceatop

    Incerc sa raspund intrebarilor dvs in calitate de gazda, nu pentru a ma justifica in vreun fel fata de cronica pe care am facut-o Vilei Marinn, ci pentru a va ajuta sa intelegeti anumite aspecte care tin de relatia client-furnizor de servicii:

    1) comparatia pe care o faceti cu biletele de avion mi se pare cel putin fortata, neexistand nici un fel de similitudine intre cele doua categorii de servicii. Daca doriti sa comparati lucrurile, ati vedea ca in orice zona turistica din lume, pretul unei camere care este afisat in receptie este net superior celui la care un turist poate inchiria aceeasi camera prin intermediul unei rezervari prealabile(on-line, agentie, etc). Drept urmare, se acorda o facilitate pesoanelor care rezerva in avans camera, cu atat mai mult cu cat acestia platesc evatual si o suma pentru acest lucru. In cazul meu, am avut neplacuta surpriza sa constat ca m-am "pacalit" singur facand rezervare la dvs, in conditiile in care am primit camera la un pret superior fata de cel afisat in receptie, pe care l-ar fi primit orice turist care venea "la rece". Respectul pe care trebuia sa-l aratati clientilor care si-au facut rezervari prealabile la vila dvs trebuia sa derive in primul rand dintr-un pret promotional fata de cel "de receptie"... in fine , nu are sens sa detaliez, sunt convins ca ati inteles ideea. Situatia ar fi avut turnura diametral opusa daca ne-ati fi intampinat cu ceva de genul "va multumim ca ati facut rezervare la vila noastra. Surpriza pe care dorim sa v-o facem este ca am redus tariful camerei dvs, drept pentru care veti plati cu 20 ron /noapte mai putin!". In acest fel va asigur ca perceptiile noastre s-ar fi schimbat. Cu toate acestea personalul dvs a ales sa nu spuna nimic, sa treaca sub tacere modificarea de preturi de pe site, si, mai mult decat atat, dupa ce eu am deschis discutia, mi s-a transmis ca urmeaza sa se ia o decizie in aceasta privinta... Abia peste 2-3 ore mi s-a comunicat ca pretul ramane nemodificat pentru noaptea pe care o achitasem in avans (ca fraierul) si pretul urma sa se modifice doar pentru urmatoarele 2 nopti... Oricum, mai bine decat nimic... Cum bine spunea un coleg intr-un review de mai sus, concret ati castigat 20 ron , in esenta ati pierdut niste clienti... Cat de mult inseamna aceasta pierdere ptr dvs, ramane de vazut... Eu cred ca mult...

    2) Prosoapele le-am primit, intr-adevar, dar amanuntul cel mai important este ca : Le-am primit doar dupa ce le-am solicitat! Si in acceptiune mea, standardul unei camere de 3* impune in mod clar existenta acestora in camera, din prima instanta!

    3) "Cat despre mop, era suficient sa spuneti ca aveti o problema si se rezolva - sau vroiati sa spalati chiar dumneavoastra cu mopul?" Ironia dvs mi se pare deplasata, si dovedeste cat de mult ati inteles despre ce vorbim aici.... Ideea cu Mop-ul era de fapt o "metafora". Bineinteles ca nu aveam ce sa fac cu un mop! Normal ca nu spalam eu , sau sotia, pe jos in camera vilei dvs! Voriam doar sa scot in evidenta faptul ca este inadmisibil ca in toaleta unei camere de hotel sa nu faca nimeni curatenie timp de 4 zile! Si gluma era ca nici macar nu puneati la dispozitie in camera ustensilele ca sa-i poata face clientul singur curat ! Eventual puteati pune si o cutie de detergent, un Pronto, etc!

    4) Observatia mea privitoare la gradul redus de incarcare pe care il avea vila Marinn la inceputul lunii Iulie, mi se pare extrem de pertinenta, in conditiile in care luna iulie reprezinta plin sezon pe litoralul romanesc. Daca v-ati putea uita prin comparatie la "vecinii nostri" de peste granita, ati intelege ca este o diferenta semnificativa a gradului de incarcare! De ce oare? Pai ati putea citi printre randurile de mai sus!...

    In speranta ca am raspuns intrebarilor dvs, imi permit in incheiere cateva consideratii pe teme turistice: Mesajul dvs l-as fi asteptat a fi unul de multumire pentru ca v-am evidentiat anumite aspecte potential-deranjante pentru viitorii dvs oaspeti! Cred ca pentru orice unitate turistica este un mare avantaj sa primeasca feed-back de la clientii sai! Se pare ca pentru dvs nu a fost asa! Raspunsul dvs a fost unul de adversitate, de opozitie fata de mine ca si client, si cu o anumita tenta ironica...

    De modul in care veti reusi sa faceti turism in continuare va depinde succesul in aceasta "afacere". Din pacate pentru dvs, va anunt ca romanul devine din ce in ce mai constient de drepturile pe care le are, de valoarea banilor pe care ii cheltuieste pe bunuri si servicii, si stie din ce in ce mai bine sa foloseasca internetul! Vestea buna este ca inca destui ani de acum incolo veti avea parte, inca, de turisti veniti ad-hoc pe litoral, multumiti cu destul de putin,cu asteptari minore, si cu o resemnare dureroasa in fata oricarei tentative de "teapa" pe care o intalnesc pe litoralul romanesc. Acestora sa va adresati, pentru ca ei nu stiu a scrie pe forumuri de acest gen!

    mirceatop
    [22.07.10 09:27:36]
    »

    @ ssp_ro

    Trebuie neaparat sa va raspund acestui mesaj in numele romanilor care se ocupa de turism in Romania si a tuturor celor care au o afacere in Romania.

    Incep prin a va spune ca nu aveti o vedere de ansamblu asupra problemei iar review-ul dumneavoastra este doar o reactie negativa si neconstructiva.

    Sa va explic despre ce este vorba:

    Eu cand ma duc la un supermarchet incerc sa cumpar produse romanesti.

    Frecventez mereu piata si cumpar de la tarani indiferent de faptul ca ei au anumite produse un pic mai scumpe decat cele straine si ca ambalajul lasa intotdeauna de dorit. Pur si simplu sunt multumit ca banii ajung tot la romanii nostrii si sper ca i am ajutat, macar un pic sa si poata continua si dezvolta afacerea pe viitor.

    Inteleg de ce se intampla ca pietele noastre sa nu se ridice la nivelul asteptarilor tot asa cum inteleg de ce salariile romanilor sunt atat de mici.

    Nu mai este un secret ca Romania este o tara saraca cu resurse financiare limitate. Nu vreau sa arunc vina pe cineva dar nu pot sa nu remarc ca este vina romanilor pt situatia asta.

    Situatia financiara a unei tari nu depinde de bogatia naturala a ei (de ex: Japonia este o tara fara resurse naturale) sau de marimea ei (ex: Liechtenstein) sau de vechimea ei (ex. SUA) ci de atitudinea locuitorilor ei.

    Ca sa intelegeti care este atitudinea potrivita uitati va la nemti si o sa intelegeti. Un neamt nu si ar denigra niciodata masina indiferent de problemele pe care le are.

    Va pot da nenumarate exemple de masini nemtesti care au avut probleme si totusi... ii vedeti pe nemti sa spuna ca Mercedesul este o masina proasta?

    Un review corect asupra Mercedesului ar trebui sa fie echilibrat si sa contina toate aspectele negative precum si pe cele pozitive.

    Acest lucru as astepta de la un roman. Sa inteleaga importanta cuvintelor si sa nu abuzeze de ele impotriva fratilor lui.

    Sa incerce sa fie corect si sa nu se lase orbit de 20 ron.

    As dori un feedback complex si echilibrat in care sa precizati daca corespund camerele cu cele de pe internet, daca inainte de a intra in camera era curat, daca v a deranjat cineva din personalul Complexului Marinn.

    Trebui sa intelegeti ca nu ne v om putea compara niciodata cu turismul din Bulgaria daca continuam sa ne distrugem imaginea gazdelor noastre din Romania.

    Hotelurile din Bulgaria sunt investitii nemtesti pe un taram bulgaresc.

    Adica, aportul de capital al Germaniei combinata cu saracia si preturile mici ale Bulgariei au facut sa fie posibile aceste oferte turistice.

    Spunea cineva mai sus, naiv de altfel, cum poate Bulgaria si noi nu putem. Exact asa se poate!

    Oricine a incercat sa faca o constructie stie care sunt costurile.

    Exact cum bine explica dragos83, in afara de costurile de constructie, care sunt uriase, mai exista si multe alte costuri lunare (apa rece, incalzirea apei pe motorina, spalatul lenjeriilor la spalatorii chimice, curentul, abonamentele televizoarelor, angajatii + intretinerea anuala + alte cheltuieli de modernizare si conservare).

    Perioada turismului in Costinesti se contracta an dupa an (in jur de 30 zile), fapt care duce la falimentarea turismului pe litoralul romanesc si implicit a economiei romanesti.

    Inchei acest mesaj in speranta ca veti intelege un pic din background - ul unei afaceri care este o veriga la baza economiei noastre, o economie la care ar trebui sa contribuie toti romanii.

    Sper, de asemenea, ca veti incerca de acum incolo, sa nu mai aruncati cu cuvinte gen “teapa” care nu au menirea ca sa ajute (asa cum fals declarati) – ci sa saboteze o afacere, toate izvorate dintr un orgoliu personal.

    Va doresc vacante placute si ganduri bune (de acum inainte) !


    NB mirceatop este (sau a fost) reprezentant al unității
    Djbobo*
    [22.07.10 11:31:36]
    »

    Domnule de la vila marin, naiv esti dumneata daca crezi ca romanul mai e asa de prost sa va inghita voua gogosile, adica ce spui dumneata aici, ca indiferent ce se intampla in turism si indiferent cum sunt tratati si jegmaniti turistii noi sa fim solidari cu patronul de vila fiindca e roman si sa facem ciocu mic numai ca sa-i mearga lui afacerea? Bolnav mod de gandire mai ai.

    Cred ca ai intrecut orice masura, a bunului simt ptr ca ma cataloghezi pe mine drept naiv cand ti-am spus realitatea din bulgaria!

    O data ptr totdeauna: in viata asta si pe criza asta care e, romanul si nu numai, cauta preturi mici si servicii multe, ceea ce in ro nu exista. Daca nu reusiti sa va adaptati dupa modelul bulgaresc (si nu numai) si sa fiti competitivi e prb voastra si trageti obloanele, nu conteaza cine a investit in bulagaria, conteaza doar preturile si serviciile si respectul fata de client(care la noi lipseste cu desavarsire)asta vad ca nu va intereseaza pe nici unul din turism.

    LE: Vina este a guvernarilor de 20 de ani ptr situatia in care este aceasta tara, vina romanilor este doar aceea ca este un popor tolerant.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterXY*
    [22.07.10 11:45:49]
    »

    @Djbobo, ai luat personal un mesaj care e marcat clar ca este adresat altcuiva. Acum, daca aspectele tratate in continut te determina sa ai o opinie, nu e nimic rau; dar te rog s-o expui civilizat si pe un ton cat mai calm.

    Multumesc,

    Djbobo*
    [22.07.10 11:56:30]
    »

    Era clar adresat mie: ''Spunea cineva mai sus, naiv de altfel, cum poate Bulgaria si noi nu putem.'' ptr ca intr-un paragraf mai sus am spus: ''Ganditi-va ca bulgarii, (si nu numai ei) ofera noaptea de cazare la 30-40euro cu all inclusiv, pe cand la noi de banii aia abia obtii cazare, ei cum reusesc si noi nu?''

    Cred ca am fost destul de civilizat in exprimare vis a vi de acest domn care ridica niste pretentii aberante si exagerate intr-o economie de piata, care se bazeaza pe cerere si oferta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterXY*
    [22.07.10 12:22:04]
    »

    OK, ai dreptate in parte; citisem in graba si nu am sesizat fraza aceea. Dar chiar si asa, mi se pare ca ai reactionat exagerat. Eu persnal cred ca acesti patroni ar primi exact ceea ce merita IGNORANDU-I total!

    Djbobo*
    [22.07.10 12:27:07]
    »

    Pai deja primesc ce merita: din ce in ce mai putini turisti pe an ce trece, si fenomenul e in amplificare )

    dragos83
    [23.07.10 17:02:45]
    »

    Observ clar o aversiune a celor care doar vorbesc si n au avut o afacere, fata de cei care chiar construiesc.

    Exista o mare diferenta in gandire intre cel care este angajat si cel care isi face afacerea lui.

    Se merge pe principiul “sa moara si capra vecinului” care cred ca este o vorba inventata de romani.

    A facut cineva un calcul simplu?

    Cineva mai sus a calculat cat ar costa o casa cu 8 camere + parcare:250.000 euro.

    Eu zic ca acesta este un pret minimal considerand ca un teren de 500 mp intr o zona buna costa in jur de 100.000 euro.Presupunem ca restul de 150.000 euro sunt suficienti pentru constructia + amenajarea interioara a casei.

    Deci avem 8 camere gata! 250.000 euro cheltuiti.

    Altcineva spunea ca daca inchiriezi cu 60 -70 ron / noapte va fi mereu full.

    Presupunem aceasta afirmatie adevarata.(Nu luam in calcul schimbarile de vreme ce pot sabota calculul sau concurenta care inchiriaza cu 50 ron in anumite perioade)

    Presupunem ca inchiriem 60 zile.Credeti ma, asta este un caz ideal.

    Deci avem :

    • 8 camere * 70 ron = 560 ron / zi (total pe zi)

    • 60 zile * 560 = 33.600 ron ( total in cele 60 zile)

    Facem conversia in euro:

    33.600 ron = 8.000 euro

    Scadem cheltuielile :

    • Curentul (8 A.C. care sunt lasate de unii turisti deschise NON STOP)

    • salariul celui care se ocupa de cazari

    • salariul femeii care se ocupa de curatenie

    • apa incalzita de centrala pe motorina – nu exista gaz in Costinesti,

    • apa rece (pt turisti,pt spalat lenjerii, pentru udat gradina,pt curatenie camere)

    • canalizare (costa cat apa rece)

    • abonament televizoare (100 ron/ televizor / lunile de vara)

    • consumabilele (hartii igienice,sapunuri,detergenti,solutii de spalat in camere)

    • reclama (net,fly-ere,carti de vizita,etc)

    Eu spun ca sunt minim 2.000 euro.

    Rest - 6.000 euro profit (Presupunem ca nu taiem chitante la turisti.)

    Deci sa recapitulam :

    Am investit 250.000 euro . Am ramas cu un profit de 6.000 euro.

    Deci avem: 250.000 euro/ 6000 euro = 41 ani necesari pentru a-ti amortize investitia (cu presupunerea ca nu reinvestim bani in renovare.)

    In conditiile astea, este usor sa faci pe lupul moralist in loc sa incerci sa faci afacerea si sa spui ca e mai bine la bulgari, la turci, la greci, iar ei isi vor amortiza investiile cu ajutorul tarilor vecine iar noi vom pune pe butuci si turismul romanesc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    vali_tulcea
    [24.07.10 11:04:55]
    »

    Eu cred ca aici gresim noi... ideea in turism este sa iti ameliorezi investitia in timp nu in cativa ani... Si apoi turismul poti sa il faci la scara ridicata, hoteluri etc, pt ca ai f multi bani de bagat intr-o afacere, fie la o scara mai mica in conditiile in care ai noroc ca ai terenul tau intr-o zona pitoreasca... te mai ocupi de iei si niste fonduri nerambursabile de la UE si iti faci o pensiune pt care nu ai platit o avere.

    Cazul prezentat de tine este unul de genu... eu sunt in bucuresti, si mi s-a casunat sa ma apuc de afaceri, si nu in orice domeniu, ci in turism... asa ca ma duc la cucuieti din deal, imi iau un teren, imi construiesc o vila si apoi vreau sa imi amortizez investitia in 10 ani...

    Nu prea sunt persoane de genul asta... decat daca au multi bani din diferite afaceri si vor sa investeasca in turism... si atunci in loc sa bage bani la banca ii cheltuie pe terenuri, vile, hoteluri, etc... cu gandul ca ii va aduce profit in viitor.

    Si oricum... pt un apartament multi dintre noi si-au facut rate pe 30 ani... daca o vila ti-o amortizezi tot in 30 ani care este problema? sau daca esti in turism ai temen limita de maxim 10 ai pt a te vedea fara datorii?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    kodyy
    [28.06.11 22:10:26]
    »

    Iti multumesc ssp_ro ptr acest review. Cand stau si ma gandesc ca eram pe punctul de a suna si incerca sa rezerv cateva camere (ptr mine si toata gashca) in luna august la aceasta vila... Hmmmm da... Daca asa se face turism la noi... Prefer o pensiune agro-turistica unde "taranii care stau in casuta aia"... te pot considera prietenii tai... si te fac sa te simti ca acasa... decat unul care te urmareste ca hiena sa iti ia banii... ca deh... a bagat zeci de mii de euro in afacere si in 5 ani trebuie recuperati. in rest NO COMMENT!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mirceatop
    [28.06.11 23:23:21]
    »

    OFERTA SPECIALA!

    Dat fiind faptul ca fiecare om are dreptul la o parere si noi respectam parerea fiecarui client venim cu o oferta speciala:

    Pretul sejurului la Complex Marinn va fi complet returnat daca veti fi nemultumiti de camere, personal, curatenie, sau orice alt motiv.

    Stim ca pe litoral sunt multe oferte care aduc a tepe si mai stim ca este foarte greu sa i multumesti pe toti turistii dar avem convingerea ca vom face tot ce putem in acest sens cu conditia ca turistul sa fie fair.


    NB mirceatop este (sau a fost) reprezentant al unității
    kodyy
    [06.07.11 09:55:57]
    »

    stimate domn, asta nu suna a teapa? Motive sunt n... oricat am vrea nu ne iese intodeaua cum trebuie. Si atunci? dam banii inapoi? Se poate inchiria in vila nr 2 dar fara AC? Ca vila nr 1 este mai buna iarna... sunt camerele imbracate in lemn... Gratarul se poate folosii la orice ora si fara nici o restrictie? Adica la 4 dimineata... il putem face?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cristinel cris
    [26.05.12 13:06:33]
    »

    super tare,

    cum spune cliseul, "romanii se pricep la fotbal si la..." turism.

    toti hotelierii din Romania sunt niste hoti si aia din Bulgaria niste oameni cinstiti: -)... ha

    tot Romanul care a dat un ban pe o camera la o/un vila/hotel/pensiune de 3 stele TREBUIE sa aiba parte de conditii de 5 stele... ha ha

    in plus, trebuie sa aiba acces la gratar, probabil si la muzica tare, si la un vanzator de bere la ora 4 dimineata... ha ha ha

    [***]

    de ce credeti voi ca cei care realizeaza ceva sunt niste hoti si singur mod cinstit de a face bani multi este de a juca la loto?

    nota: de ceva timp am tangenta cu mediul de business din turism si stiu despre ce vorbesc, iar pe langa asta pot spune ca am peste 2 decenii petrecute pe la diverse scoli

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    chelie_d, cristinel cris, Djbobo*, dragos83, kodyy, mirceatop, ssp_ro*, vali_tulcea
    Alte impresii din această RUBRICĂVila Marinn:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049562215805054 sec
    ecranul dvs: 1 x 1