GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sunt agent de turism si am vandut acest hotel intr-o oarecare masura. Nu neaparat deontologia profesionala ma obliga sa-mi spun parerea ci mai mult bunul simt. In agentia noastra obisnuim sa verificam hotelurile pe care le oferim asadar iata cateva din observatiile noastre.
Hotelul:
Victoria Palace este un hotel care da foarte bine in poza. S-a incercat a fi o copie la scara mica a hotelului Atlantis din Bahamas (cam nereusita). Desi oarecum “chicios” trebuie sa recunoastem ca este altceva si sa zicem ca da un plus vacantei dvs. Ca si la majoritatea hotelurilor de pe litoralul bulgaresc, parcarea (desi gratuita) este prea mica in raport cu numarul de camere (cca 50-60 locuri). Acest aspect se datoreaza faptului ca toti s-au bazat mai mult pe turistii din UK, tarile scandinave, Germania care vin cu avionul, sunt preluati de un autocar care ii lasa la hotel si pleaca. Piscina exterioara este ok si nu mi s-a parut a fi supra aglomerata. Centrul SPA / fitness / piscina interioara sunt ok dar accesul este contra cost. Nu sunt facilitati pentru copii cu exceptia sectiunii de la piscina.
Camere:
Camerele sunt spatioase si decorate altfel decat sunt obisnuiti turistii (s-a incercat o tema Africana care desi nu foarte reusita atmosfra este ok). Minibarul de multe ori nu este complet, dar asta nu stiu daca reprezinta o tragedie (poate pentru pretentiosi / carcotasi). Curatenia lasa de dorit dar nu putem spune in NICIUN CAZ ca este un dezastru, ca este mizerie. Camerele sunt echipate cu 2 tipuri de halat (de baie / de zi), clima (functioneaza), kit-ul de baie complet (pretentiosii oricum nu folosesc kit-ul de baie asadar nu inteleg de ce se plang). Intr-adevar prosoapele si lenjeria nu se schimba in fiecare zi dar nu se poate spune ca nu se schimba niciodata. Vederea la mare este superba din orice camera orientata spre mare.
All inclusive / Catering:
Programul all inclusive cuprinde cele 3 mese principale – in restaurant, intre mese snack-uri, prajituri si bauturi racoritoare – irish bar / mezzanine. Bauturile de all inclusive nu sunt Fanta / Cola / Beks / vinuri de calitate ci ordinare, asa cum sunt la oricare all inclusive. Cine doreste bauturi din import trebuie sa aleaga variante ultra all inclusive. Snack-urile dintre mese lasa de dorit. Bauturile all inclusive NU SUNT LA BARUL DE LA PISCINA ci la Irish bar din hotel.
Mancarea, mai ales la amiaza, nu este diversificata corespunzator unui hotel de 5 stele iar gustul este discutabil (eu sincer nu am avut probleme – am gasit ceva sa-mi placa si nu a fost o tragedie). Curatenia intradevar lasa de dorit si vina este atat a hotelierului cat si a turistului. Am vazut multe cazuri in care turistii scapa pe jos mancare si nici macar nu se obosesc sa ridice. Unii pateaza fetele de masa intr-un mod grosolan cu prajituri sau mancare si nu schiteaza nici un gest de a sterge sau de a lua de pe masa restul de mancare scapat. Este foarte gresita aceasta mentalitate: am platit... ei sunt sclavii mei. Acasa daca scapi ceva pe jos, ridici. Aici de ce nu ai face la fel? Tine de educatie.
Bineinteles, vina este si a hotelierului pentru ca avand in vedere numarul de turisti, nu a suplimentat cu numarul de ospatari. Oricum nu este nici pe departe “mizeria de nedescris” despre care s-a vorbit in review-urile anterioare.
Concluzia:
Acest hotel a fost verificat de 3 ori iar concluzia … hotelul are toate facilitatile si dotarile unui hotel de 5 stele insa serviciile lasa de dorit (4 stele -). Nu se recomanda acest hotel celor pretentiosi, care isi petrec cea mai mare parte din timp in hotel. Turistii care au experienta cluburilor turcesti de 5 stele mai bine merg aleg tot Turcia ca si destinatie pentru ca aproape orice vor alege, cu siguranta vor gasi ceva care sa-i nemultumeasca.
De multe ori cand am s-a cerut acest hotel, s-au oferit si alternative de 5 stele: Sol Nessebar, Barcelo, Melia, Riu Helena… dar care au fost refuzate datorita tarifelor mari. De multe ori merita sa platesti pentru o vacanta cu 300-400 euro mai mult dar sa ai conditii foarte bune, insa nu toti isi permit si atunci aleg Victoria Palace.
Raman de parere ca Victoria Palace este o varianta pentru familiile cu un buget mediu, care doresc o cazare la un hotel pe plaja, diferit de cele standard si care nu urmaresc de la o vacanta mancarea si piscina.
Daca aveti intrebari, va raspund cu placere.
Trimis de sebastian in 24.07.09 03:09:57
45 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sebastian); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 42.70741700 N, 27.72439400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
45 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Urmaresc aproape constant/zilnic review-urile turistilor plecati in concedii in tara/peste hotare. Constat cu uimire faptul ca, din ce in ce mai multi se plang de conditiile de cazare/masa/plaja/divertisment din diverse tari precum Turcia/Grecia/Bulgaria, si nu in ultimul rand Romania.
Ca si reprezentat al unei agentii de turism, nu credeti ca ar fi mai corect sa dati toate detaliile necesare doritorilor de concedii placute despre ofertele dvs? E ok faptul ca ati intervenit cu acest comentariu, insa de ce apar toate aceste review-uri negative (repet, din ce in ce mai multe) in conditiile in care multe oferte sunt prezentate ca fiind super/ultra/deosebit de bune, iar la fata locului apar atatea contradictii?
Nu toata lumea citeste review-uri pe amfostacolo, tripadvisor etc, multi turisti merg pe mana agentiilor,a ceea ce dvs oferiti si "inghit" astfel pe nemestecate ceea ce primesc.
Poate vi se pare anormal ca turistii sa se planga de toate aceste lucruri enumerate anterior, insa, asa cum bine spunea cineva, cei mai multi fac mari sacrificii si strang banutii cu grija cu gandul la un astfel de concediu ce se doreste a fi placut din toate punctele de vedere.
Succes la vanzarile de pachete turistice si cat mai putine comentarii negative ulterioare (de care ar fi bine sa tineti cont, cu toata obiectivitatea de care spuneti ca dati dovada
Poate ca unele agentii (multe! imho) nu sunt, pur si simplu, in masura sa ofere suficiente informatii utile, pentru ca e practic imposibil sa cunosti, "personal" si actualizat, conditiile dintr-un hotel sau altul.
Altele (putine! la fel, parere personala) se straduiesc sa fie informate cat mai la "zi". Cu minimum de interes, ar putea fi oricare dintre ele. Iar pentru aceasta site-uri precum AmFostAcolo ar trebui (fara falsa modestie) sa fie un instrument de lucru aflat permanent pe agenda zilnica. Unele deja au inceput sa o faca, lucru ce nu poate fi cat se poate de imbucurator; in cazul multor altora, situatia e... la fel cum e in Ro in multe (toate) alte domenii - indiferenta, nepasare, superficialitate - suna incredibil, poate, dar asa e! Ma crezi ca am intalnit, la Targul de turism din ultimii ani, multi reprezentanti de agentii care nici macar nu auzisera de tripadvisor/holidaycheck? !!
Este foarte posibil ca o persoana care a fost la acest hotel sa fi trecut si prin agentia noastra. De fiecare data cand a intrebat cineva de acest hotel i s-a spus ca hotelul nu ofera servicii de 5 stele. Defapt. . nu este doar cazul acestui hotel.
Mi se pare foarte normal sa spuna cum a fost in vacanta. . bine sau rau insa este foarte greu pentru un agent de turism sa-ti ofere exact ceea ce doresti de la o vacanta. Incepand de la hotel, mancare chiar destinatie... toate tin de gust. Daca cineva merge pe Coasta de Azur constata ca plaja este cu piatra. Dar el vrea sa faca plaja pe nisip. Suna agentia, sau scrie un review si spune ca vacanta sa a fost un dezastru.
In general, turistul roman nu are experienta bogata in materie de vacanta si cand ceva nu este in regula i se pare ca totul este un dezastru.
Daca intalniti un turist german poate veti constata o nemultumire dar in niciun caz nu va face o tragedie, pentru ca este un obisnuit al vacantelor. In general se merge in vacanta pentru a te simti bine si nu pentru a cauta defecte. Pot sa va spun ca peste tot unde te-ai duce risti sa ti se fure ceva din camera, sa nu ti se schimbe prosopul etc.
Daca esti un tip pretentios si vrei sa mergi la sigur, atunci trebuie sa alegi hotelurile de lant international care respecta un standard si care de putine ori incalca regulile (desi sunt si aici numeroase exemple negative).
Webmaster are dreptate. Este foarte greu sa vezi toate hotelurile pe care le oferi. Si chiar daca le vezi pe toate... nu poti sa stai in toate pentru a observa serviciile - pentru ca pana la urma despre asta e vorba. Poti doar sa banuiesti din discutia cu personalul din atitudinea managerului general / sales etc.
Cu timpul vom fi mai experimentati, vom sti sa ne alegem vacantele si vom intelege raportul dintre calitate si pret.
Nu aveti impresia ca in ultima vreme se posteaza tot mai des ,,cata mizerie este in hotelurile din Bulgaria''? As fi curios de cata vreme sunt inregistrate aceste persoane pe site....disperarea hotelierilor romani este mare, dar si-o fac cu mana lor...
michirec - sincer nu cred, pentru ca ar trebui ca toti cei care posteaza impresii negative sa scrie de undeva de pe litoral. Crede-ma pe cuvant ca majoritatea posteaza din alte regiuni ale tarii
Din pacate, asta pare sa fie realitatea. Serviciile turistice au scazut la multe (majoritatea? ) hotelurilor. Mai ales in partea de Nord (eu am fost in Duni si-am fost super-incantat; cred ca nu ar avea nimeni serios de reprosat niciunuia dintre hotelurile din complex)
Asa este. Se constata o scadere a calitatii serviciilor in general. Se regaseste si in tarife. 95% din hotelurile din Bulgaria au scazut tarifele f mult pe fondul crizei economice. Ei trebuie sa optimizeze niste costuri dar sa aiba si ceva profit. Unii vor prea mult profit - mancare mai putina si mai proasta, personal mai putin etc - si de aici apar problemele.
Melia Grand Hermitage spre exemplu, fata de anul trecut, a scazut f mult ca si servicii anul acesta.
Complexul Sol Nessebar in schimb... pot spune ca a imbunatatit oarecum serviciile - mai ales pe partea de animatie.
In mare ceea ce a zis dl de la agentia de turism e corect. Am fost si eu la acest hotel anul trecut de 1 mai si a fost ok. Anul acesta nu l-am mai ales pt ca mi s-a parut dubios ca au introdus sistemul all-inclusive si nu am vrut sa risc, plus ca am citit si comentariile de aici si de pe tripadvisor care nu au fost ok.
Insa ce m-a deranjat sincer in expunerea domnului agent a fost urmatoarea afirmatie: "Raman de parere ca Victoria Palace este o varianta pentru familiile cu un buget mediu, care doresc o cazare la un hotel pe plaja, diferit de cele standard si care nu urmaresc de la o vacanta mancarea si piscina. "
Pai si ce ar trebuie sa ne dorim cand mergem la mare, la un all-inclusive? Asa mergem la noi pe litoral si nu avem nici piscina . nici mancare inclusa. Sincer fraza asta m-a dat gata, mai ales ca vine din partea unui om care lucreaza in domeniu. E f simplu, mergi la mare, stai la soare, inoti, si ti se face foame, asa ca mananci. In general de asta merge omu la mare, sau gresesc eu? Daca vrei sa vizitezi, sa cunosti locuri noi, istorie, vestigii etc te duci la Roma de ex , nu la bulgari la mare.
Anul asta am fost la Riu Evrika (am scris deja un review la acest subiect), desi are 4 stele si nu 5 ca Victoria Palace a fost superb , si banii au fost aceeasi. E mai bine sa alegem hoteluri care fac parte dintr-un lant international cum e acest Riu, pt ca se respecta si trebuie sa patreze un standard.
Revenind la Victoria, singurul lucru care nu mi-a placut a fost mancarea, puiul era cauciucat si nu era mare lucru de ales pe acolo.
Poate au sczut standardele la hotelurile din Bulgaria, dar daca ai rabdare si cauti pe site-urile specializate diferite comentarii poti face o alegerea desteapta asa cum am facut noi anul acesta, nu pot spune ca au fost diferente mari intre Riu si hotelul de 5 stele de anul trecut din Antalya unde la fel ne-am simtit f bine. Totul este sa aveti rabdare sa cautati si pana la urma o sa merite banii dati.
motivul pentru care am spus ca "..Victoria Palace este o varianta pentru familiile cu un buget mediu, care doresc o cazare la un hotel pe plaja, diferit de cele standard si care nu urmaresc de la o vacanta mancarea si piscina." este pentru ca de foarte multe ori se intampla ca la Riu Evrika (de exemplu) sa nu fie camere disponibile.
In general romanii isi iau vacantele in ultimul moment - cam cu 2-3 saptamani inainte, spre deosebire de occidentali spre exemplu care isi planifica vacanta chiar si cu 6-7 luni inainte. Daca nu mai ai alte optiuni, alegi din ce ramane.
Buna!
Ecourile postate sunt din ce in ce mai sinistre. Nu stiu ce este de facut. Poate ar fi bine sa luam cu totii atitudine si sa reclamam la agentiile de turism prin care am luat bilete aceasta situatie. Si noi am luat bilete aici plecand de la impresiile postate anul trecut. Oare ce s-a intamplat de atunci si pana acum???!!!
Am platit 900 EURO pt 2 adulti si un copil de 12 ani impliniti in aprilie.
Celor care au scris ca este ieftin aici si din cauza asta am luat bilete ii intreb daca li se pare putin 900 Euro un bilet de 7 zile??!!
Eu zic ca trebuie sa facem ceva pentru a nu mai fi bataia de joc la nimeni.
Buna dimineata,
Intrebare pentru webmaster (dat fiind aceasta "dezbatere" care e in plina desfasurare) : nu se poate gasi o varianta de forum unde sa putem discuta despre multitudinea de probleme care sunt evidentiate de catre cei interesati (din ce in ce mai multi la numar)?
bineinteles ca da, divio.
Am tot amanat atasarea unui forum la site, si nu pentru ca operatiunea in sine ar fi o filozofie (se instaleaza in 10 minute). INSA un forum e un program distinct, care nu are legatura cu tot ce e aici in momentul de fata (scris de mine.cu mana mea). Asta ar insemna ca de exemplu trebuie sa va autentificati de doua ori.
Mi s-a parut oricum o solutie nu doar neeleganta, ci si nereprezentativa pentru pretentiile mele de programator cu state vechi
Acesta sunt motivele pentru care am tot amanat implementarea forumului, pana voi reusi sa-mi fac un pic de timp sa scriu o interfata cu acel soft, care nu doar sa elimine necesitatea dublei autentificari, ci sa si integreze strans, dupa ideile mele, aceste doua programe (fiecare hotel / statiune / regiune / tara sa se regaseasca automat si pe forum etc etc - sunt multe).
Pana la urma, pentru ca acest timp mi-e foarte greu sa-l gasesc, e posibil sa-i dau drumul asa, fara interconectare, urmand ca integrarea s-o fac ulterior (va fi mai greu asa, insa! ).
Reflectez la asta si la sf acestei saptamani cel tarziu va scriu (aici) decizia luata.
Webmaster,
Multumesc pentru promptitudine, ma bucur ca exista bune intentii, asteptam rezultatul final.
Din pacate avem si noi bilete la acest hotel mult disputat. As avea o nelamurire, pe langa alte 50, daca exista animatie pentru copii?
De genul celor care sunt in Turcia, discoteca pr copii.
avem si noi bilete la acest hotel incepand din 16 august si nu stiu ce sa fac.m-am cam speriat de tot ce se spune aici.
Salut Sebastian,
Ma "amuza" situatia, cred ca e bine ca s-a pornit discutia despre Victoria Palace, deja numarul nemultumitior vis-a-vis de acest hotel depaseste asteptarile. Din cate stiu, in perioadele din extrasezon (undeva prin aprilie/mai, respectiv septembrie/octombrie) primiti invitatii pentru a participa la acele info -tururi prin zonele turistice, pentru a vedea cu proprii ochi hotelurile si spatii aferente acestuia. Revin la obiectvitatea/subiectivitatea review-ului tau:
in momentul in care mergeti si vizitati aceste hoteluri o faceti in genul vizitei la muzeu (priveste dar nu atinge exponatele) si treceti la urmatorul.
Faptul ca aceste tururi de orizont se fac in extrasezon reduce din obiectivitatea parerilor (la inceputul sezonului inca se mai lucreaza la interior/exterior/camere/dotari-daca se face acest lucru), la finele acestuia e ca dupa razboi (
Uneori managerii hotelurilor au interesul de a ascunde anumite aspecte negative (grupul de vizitatori a preferat ultilizarea scarilor in detrimentul lifturilor, asa au putut vedea cat de naspa erau acestea- mocheta deteriorata, veche, mizerie, lipsa iluminat etc) si comentarii ar mai fi.
Nu contest faptul ca multi turisti "si-o fac cu mana lor" cand aleg o destinatie/hotel fara a avea nici cea mai vaga idee despre locul in care vor sa ajunga (un grup de prieteni au plecat in Spania continentala, au inchiriat o vila, ajunsi acolo au realizat ca sunt la 30 km distanta de cea mai apropiata plaja- nu e gluma, s-a intamplat cu 2 saptamani in urma, cu toate ca discutasem cu ei in prealabil despre situatii de acest gen), insa nici sa le fie prezentata situatia intr-un roz bombon cand ea de fapt e gri-cenusiu sadea.
"In general romanii isi iau vacantele in ultimul moment - cam cu 2-3 saptamani inainte, spre deosebire de occidentali spre exemplu care isi planifica vacanta chiar si cu 6-7 luni inainte. Daca nu mai ai alte optiuni, alegi din ce ramane"- da, in general asa este, insa nu ne putem raporta intotdeauna la ceea ce-si permit occidentalii- discutia ar deveni mult prea ampla si nu e locul potrivit. Un singur aspect: cati romani (ma refer la clasa mijlocie, echivalenta -oare? - a celei din Occident) isi permit sa plateasca un concediu in avans cu cateva luni, nestiind exact perioada cand li se aproba concediile, daca primele de vacanta/bonusurile vor fi platite etc. etc. ?
Astept finalizarea/conturarea forumului pentru mai multe discutii pe aceste teme.
O zi buna in continuare
divio... ai dreptate. In general asa se procedeaza. Se merge in infotrip si la fata locului nu ai cum sa-ti dai seama de serviciile pe care le ofera. Efectiv nu ai timp si nici posibilitatea.
Eu insa nu am fost in infotrip in Bulgaria ci am fost sa le vad fara a fi intr-un infotrip organizat.
Dupa ce vezi hotelul, ai o discutie si cu managerul de hotel / de marketing / sales ... iar discutia iti poate spune destul de multe despre serviciile pe care le ofera.
Revenind... nici astfel nu poti fi sigur de serviciile hotelului. Totodata nu poti fi sigur nici de la un alt la celalalt. Intr-un an e foarte bine... anul viitor e foarte rau pentru ca se schimba managementul ce are un impact foarte mare asupra personalului.
Cat despre planificare ai si mai mare dreptate. Cel mai bun exemplu este MEDANA care mai sus ne intreaba: "As avea o nelamurire, pe langa alte 50, daca exista animatie pentru copii?" .
Din start va avea o vacanta nereusita pentru ca nu a intrebat agentul de turism / n-a consultat oferta, nici macar nu cred ca a intrat pe site-ul hotelului. De ce? Acest hotel nu are animatie si nu este ca si hotelurile din Turcia.
Aviz amatorilor: Bulgaria nu-i ca Turcia Niciun hotel de 5 stele (poate cu exceptia Sol Nessebar) nu se ridica la nivelul celor din Turcia... si mai ales Victoria Palace
hai, mai sebastian, ca Royal Marina se ridica! (la nivelul celor din Turcia)
Desi - e adevarat - nu are nici el nu-sh-ce animatie ptr copii. Mini-disco, de exemplu, doar in program e trecut, dar in realitate nu se intampla; cand am intrebat la receptie, mi-au spus ca... e greseala de tipar! Cu toate ca acest lucru e FOARTE important pentru pustiul meu, acest lucru nu ne-a impiedicat sa avem un sejur superb la Duni, absolut comparabil cu cele din Antalya (Delphin, IC Green Palace)
In alta ordine de idei, esti de acord cu mine ca site-uri precum tripadvisor, holiday si amfostacolo. ro va pot ajuta - si chiar mult; cu conditia sa stiti si sa cititi sin printre randuri - sa cunoasteti mult mai bine, mai in amanunt nu doar aproape orice hotel, dar si asteptarile clientilor?
Eu am fost si in Turcia la 5 stele si anul asta la Riu Evrika, in Sunny Beach si dupa cum am mai zis nu au fost diferente care sa ma deranjeze. In Turcia imi umpleau mini-barul in fiecare zi si era gratis, aici nu era nimic in mini-bar-dar am putut trai si fara. Si la bautura, erau sucurile la dozator care nu imi plac si mi-am cumparat de la supermarket sucuri de fructe care nu mi s-au parut scumpe. Cat despre animatie era si pt copii si pt adulti din plin. La acest capitol puteam sa jur ca-s in Turcia, precum si la altele, ca mancarea sau cele 2 restaurante cu specific bulgaresc sau asiatic. O sfatuiesc pe Medana sa mearga la agentia de turism sa vada daca poate schimba Victoria Palace cu altceva, chiar Riu Evrika, este foarte frumos si potrivit pt o familie cu copii.
Da... ai dreptate webmaster. Mi-a scapat Duni. 1-0 pt. tine
Sigur ca da. Aceste review-uri ajuta f mult, si daca sunt agentii care nu le inghit au o mare problema si ar trebui sa se lase de meseria asta.
Totodata si turistii ar trebui sa stie ce sa aleaga. Cu sinceritate iti spun ca am avut si review-uri negative, dar si pozitive pentru Victoria Palace. Totul tine de gust si de experienta ta ca si turist.
Sistemul tripadvisor il stiu de cand avea 20.000 de vizitatori pe luna. Acum au 15 mil / saptamana. Iti doresc la fel
S-ar ajunge la mai putine vacante "ruinate" daca am sti sa ne interesam despre vacanta / sa alegem un agent de turism care sa fie mai mult decat atat... sa fie un consultant al vacantelor.
In fine... sper ca acest subiect.. Victoria Palace sa fie incheiat. Asa cum am spus initial, am dorit sa-mi spun parerea pentru ca in agentia noastra s-a vandut destul de bine Victoria Palace (acu se arunca cu rosii N-a fost 1 singur turist caruia sa nu i se spuna ca acest hotel nu ofera servicii de 5 stele.
Totusi... daca va pot ajuta cu raspunsuri... astept intrebarile.
sebastian, sa stii ca inainte de a cumpara biletele la acest hotel m-am interesat pe site-ul hotelului la 2 agentii de turism, care mi-au zis care are animatie pt copii. In primul rand, agentiile de turism ar face orice sa-si vanda biletele si iti dau un raspuns multumitor, in speranta ca o sa cumperi bilete de la ei. In plus am consultat diferite site-uri care se contrazicea ba au animatie, ba nu au animatie.
Asta e clar ca nu se compara bulgaria cu turcia. Oricum este primul si ultimul concediu in bulgaria. Este cineva care si-a scimbat biletele desi acestea au fost platite?
Buna seara, eu incerc de o saptamana sa schimb biletele cu o alta locatie, agentia tot imi spune ca hotelul este ok, dar ca daca voi avea neplaceri sa fac poze si la intoarcerea in tara sa fac o reclamatie, ca doar nu-mi schimba biletul pe baza impresiilor de pe internet. Mi se spune ca este vorba de gust si de acceptare, ca la banii pe care i-am platit nu puteam sa am pretentii de 5 stele si ca daca voi pleca cu idei negativiste cu siguranta asa va fi. Am facut toate demersurile de bun simt sa-mi fie schimbat biletul dar totul a fost in zadar.
Dar de un lucru sunt sigura, la intoarcerea in tara se vor face "deconturile" . Sper sa nu am dreptate.
Asa se face turism la nivel european prin agentiile noastre.
iarina, eu te sfatuiesc sa obtii ceva in scris de la ei, cum ca nu au vrut sa-ti schimbe rezervarile.
Sper (si-ti doresc) sa nu fie nevoie sa folosesti acel inscris, dar just in case...
Nu este vorba ca nu vor. Se platesc niste penalizari in cazul anularilor aproape de ziua de check in. Cu cat esti mai aproape de check in cu atat penalizarile sunt mai mari.
Daca platesti penalizarile si agentia nu vrea sa schimbe hotelul atunci ... te poti adresa unui avocat. Altfel ... nu prea ai ce sa faci.
Am corespondenta electronica pe ca am purtat-o cu ei si care este opozabila in instanta.
Nu pot ajunge la Bucuresti sa depun la o firma de apartament o cerere ca la Parlamentul Romaniei.
dar.. care este agentia de la care ai cumparat. chiar este o problema daca nu vor sa-ti schimbe biletele cu toate ca esti de acord cu penalizarile.
ca o paranteza:
"Apropos de parcare..mi-am adus aminte o intamplare de la acest hotel. Am parcat masina in fata hotelului pentru a lasa bagajele. Tipul cu parcarile a fost intelegator si m-a lasat 2 ore sa tin masina chiar in fata (am inteles ca parcarea este gratuita dar in limita locurile libere).
Dupa check in am vrut sa mut masina. Aleea din fata hotelului era blocata pe ambele parti de 2 masini de Neamt. Am intrebat la receptie, in lobby nimeni nu stia nimic despre ele. intr-un final era un domn la una din masini (care intre timp a fost blocat de o alta masina de Neamt. Nimeni nu stia nimic despre nimeni - ACELE MASINI CHIAR BLOCAU ALTE MASINI CARE ERAU PARCATE OK.
La un moment dat vine spiderul (cei cu tractarile). In 3 minute au venit toti si si-au luat masinile. Va reamintesc ca in tot acest timp am intrebat pe toata lumea inclusiv pe acei nesimtiti care stateau bine mersi fumand si razand de situatie.
Vi se pare normal?"
Parerea mea este ca la momentul achizitionarii unui pachet turistic sa iti ei un avocat cu tine care sa negocieze contractul cu agentia fiindca ti se pune in fata un contract in care turistul are numai obligatii iar agentia numai drepturi.
In Romania agentiile nu au nici un fel de responsabilitate asupra a ceea ce vand, sper ca prin demersurile pe care le vom face sa fie posibila negocierea contractelor turistice cu agentiile.
Ele (agentiile) nu pot fi pe piata in rolul "incasatoarelor" de tramvai.
Nu pot fi de acord cu penalizari de 70% fiindca am facut demersul cu peste 15 zile inainte. Astazi daca tot am insistat mi s-a spus ca penalizarile sunt de 100% fiindca mai am 9 zile pana la plecare.
Asa s-au purtat discutiile.
Greu ca acest concediu sa fie o reusita, date fiind problemele din ultima vreme de la Victoria Palace si demersurile tale epuizante de pana acum...Nu putem decat sa iti dorim sa vezi partea plina a paharului si anume ca este vacanta...Concediu cat mai agreabil!
Multumesc pentru incurajari si sper din tot sufletul ca atunci cand cumparati un pachet turistic mai intai sa verificati cu mare atentie contractul si apoi sa va alegeti destinatia.
Va multumesc!
Nu.. au si rolul de a negocia anumite tarife. Daca ai sa faci rezervarea la hotel vei constata un tarif mai mare cu cca 20-30%.
Inca o data. Agentiei ii este foarte greu sa verifice toate hotelurile pe care le ofera, mai ales pe partea de servicii. Agentia este un intermediar care iti negociaza tarifele si iti garanteaza rezervare (siguranta acesteia). Tu poti suna la hotel, poti sa faci o rezervare dar esti sigura ca receptionerul si-a facut treaba? poate a uitat ceva.
Trip Advisor de exemplu este plin de review-uri negative (toate subiective - deci in functie de fiecare) Cate din review-urile de pe Trip Advisor nu sunt pentru rezervari facute prin TUI? DERTOUR ? KUONI? etc etc.
Sunt si turisti pacaliti dar cred ca sunt si cei slab informati.
Maine plec intr-o vacanta in Barcelona. Cu 2 luni inainte de a face rezervarea m-am interesat despre hotelul la care merg. Eu am facut alegerea. Nimeni nu m-a obligat sa-l iau pe acela. Chiar daca mi l-ar fi recomandat cineva, tot decizia mea a fost. Homework homework
A nu se intelege gresit. In agentie avem peste 100 de oferte pentru litoralul bulgaresc. N-am nicio legatura speciala cu acest hotel in afara de aceea ca l-am vazut de 3 ori si ca "dracul nu este chiar atat de negru". Parerea mea este ca se exagereaza prea mult.
Mai spun inca o data: daca vreti 5 stele nu va atingeti de acest hotel. Orientati-va catre Barcelo, Nessebar Palace, Royal Helena Sands, Melia Grand Hermitage. (in general, pretul reflecta calitatea) - Barcelo undeva la 80 eur / noapte / pers.
Webmaster - poti sterge linistit celalalt review. am inteles de ce si este corect. Dar am stat la acest hotel si il cunosc f bine. Sunt foarte in masura sa-mi spun parerea care este in primul rand obiectiva si nu subiectiva: Hotel prost de 5 stele.
Sebastian, sunt de acord cu tine, dar in conditiile cand din galantar cumperi salam de Sibiu si cand ajungi acasa constati ca este parizer te revolti.
M-am informat foarte bine in privinta acestui hotel dar intamplarea face ca s-a schimbat mentalitatea manageriala, lucru de care nu ma fac eu vinovata. Agentia putea sa-mi spuna ca-mi vinde "un gram de aur" dar ca voi primi arama. Daca agentia a stiut ceea ce vinde acest lucru este si mai grav. De ce sa port doar eu responsabilitatea si o mai si platesc? Agentiile care nu stiu ce vand trebuie sa dispara de pe piata. Eu ca expert intr-o anume meserie am fost evaluata de nenumarate foruri competente pentru serviciile pe care le prestez. Agentiile ce "presteaza"? Sa-mi fie iertat, mi se pare furt pe fata.
Scuza-ma, dar asta cred.
Cu consideratie!
Eu spre exemplu am postat si pe site, nu doar pentru acest hotel ci pentru mai multe din ele, faptul ca nu se ofera servicii de calitate in raport cu retul platit. Si totusi primesc cereri. Ce consideri ca ar trebui sa fac? Sa nu le ofer? Le pot oferi altceva...dar mai scump si nu isi permit.
Totusi ai dreptate. Agentiile ar trebui sa treaca mai mult spre partea de consultanta si nu doar de intermediere. De aceea, consultantul de turism (dupa parerea mea) va fi precum avocatul, stomatologul personal, etc.
Oricum...se deviaza de la subiect. Ideea este ca eu nu am absolut niciun interes sa apar acest hotel. Am peste 100 de oferte, pot promova pe oricare din ele, insa aici mi s-a parut ca s-a exagerat la parerile negative. Nu este vina lor. S-au asteptat la servicii de 5 stele si nu le-au primit pentru ca nu se ofera nici pe departe.
Daca ati observat, desi activez intr-o agentie de turism, nu-i dau numele pentru ca nu este corect. Asadar, departe de mine de a incerca sa promovez hotelul...sa promovez serviciile pe care le ofer.
Pur si simplu vreau sa raspund la intrebarile pe care le puneti referitoare la acest hotel, sa spun ce se intampla acolo, pentru a nu se ajunge la vacante neplacute.
Cu aceeasi consideratie!
felicitari, sebastian, ai (si nu neaparat in urma acestui ultim post) intreg respectul meu. Acest site este facut inspre folosul turistilor, in primul, al doilea si al catelea rand doresti - si nu al agentiilor. Desigur, si ele pot beneficia (si nu putin), indirect, prin reclama DEZINTERESATA facuta de clientii lor MULTUMITI.
Esti unul dintre (foarte) putinii agenti de turism care a inteles acest lucru, iar contributia ta - cel putin la acest thread - este cu atat mai mult de apreciat.
Merci.
Voi raspunde in continuare intrebarilor, astfel incat sa nu aveti vacante neplacute la acest hotel, pentru ca repet...este un hotel ok. Depinde cine merge si este important ca acel turist sa nu se astepte la servicii de 5 stele, ci de 4 stele spre 4 stele -.
"Astept ordonantele dvs.!"
Ma consider "vinovat" ca am provocat tot acest "razboi al declaratiilor" dintre Sebastian si restul lumii, insa, in final, cred ca toata lumea a avut ceva de castigat din asta...
Intrebare pentru webmaster&sebastian: cum se poate intra in legatura cu cel din urma, altfel decat prin intermediul acestui review?
Noapte buna, visati frumos la concedii de vis
Divio, cred ca stii prea bine la ce s-ar ajunge daca as da posibilitatea contactului direct - foarte multe agentii ar intra cu singurul scop de-a "racola clienti" (probabil unii dintre voi ati avut ocazia sa vedeti asta pe diverse forumuri).
Pana una alta, singura modalitate ramane prin mijlocirea mea sau a echipei administrative. O sa-i trimit lui sebastian, pe mail, adresa ta - daca doreste, te va contacta.
Buna dimineata,
Webmaster, asa cum prea bine ai observat, am solicitat sprijinul tau fiindca stiu ca se poate ajunge la situatii de genul celor prezentate de tine mai sus, acesta fiind si scopul intrebarii, intrucat esti singurul care are acces la datele (mai mult sau mai putin) personale (functie de ceea ce crede fiecare de cuviinta sa adauge la rubrica respectiva, fie ele reale sau imaginare).
Multumesc pentru sprijin, sper ca Sebastian sa accepte.
Buna!
Am si eu rezervare la acest hotel cu 16 august. Initial am vrut la H. Chaika, dar dupa tot ce am citit pe forum m-au luat toate transpiratiile si i-am cerut doamnei de la agentie sa-mi schimbe hotelul. A cam facut nazuri, a incercat sa ma convinga sa nu renunt la Chaika, dar tot n-am renuntat la schimb.
Am fost de doua ori in TURCIA la 4* si a fost OK. Pe mine nu ma ingrozeste faptul ca am platit niste bani, ci faptul as putea avea un concediu de cosmar dupa un an de munca, cu nervi multi.
Ca sa obtin la receptie o camera seaview trebuie sa dau spaga?
Cum se poate ca sezlongurile pe plaja sa se plateasca daca ai un pachet allinclusiv si hotelul sa afla pe plaja?
te rog mult Sebastian sa imi spui si mie daca sezlongurile de la Victoria Palace de pe plaja se platesc! Sunt foarte debusolata de acest hotel....norocul meu ca am citit si impresiile tale ....
Astept raspunsul tau si iti multumesc anticipat! Cristina
Draga Sebastian, daca ai fi mers si anul acesta la Victoria Palace, ai fi fost ŞOCAT!!! Ca şi mine. Care "kit" de baie? Prosoape evident spalate manual, JEGOASE la propriu!!! Cearceafuri mai mici decat patul. Nu se dăduse cu aspiratorul prin camera de saptamani. Şi nici în săptămâna în care am stat noi acolo nu s-a dat. Am folosit aspiratorul de maşină cu baterii sa facem curăţenie. Ne-am cumparat BREF de la magazin şi spirt şi am igienizat baia. Oricum prosoape şi cearceafuri am adus cu noi. Un singur punct pozitiv pentru personal - nu ne-a dispărut nimic din camera. Masa a fost groaznică în primele 2-3 zile. Abia după aceea au apărut turişti din Israel (pensionari) şi brusc toată lumea a intrat în priză. S-a diversificat şi meniul şi au apărut fructele proaspete (până atunci feliile de pepene păreau tăiate de 2-3 zile - pe jumătate putrede şi ofilite). Cu toate astea, nici până ce am plecat nu ne-a făcut nimeni curăţenie în cameră. Oricum, dacă vrei ceva rezolvat, şpaga e la putere! Noi n-aveam becuri şi nici cablu la TV şi 10 leva au rezolvat rapid problema.
Dupa cum probabil stiti deja, hotelul NU se afla pe plaja. Doar la foarte mica distanta de ea... Inteleg ca am fost acolo in acelasi timp. As fi tare interesat de impresiile dvs. Mie mi s-a parut cel mai prost concediu. Si e anul 4 la Victoria. Eu unul nu mai merg acolo la anul. Daca anul asta a fost cum a fost, mi-e groază să mă gândesc la anul...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2020 O vacanta ruinata din cauza [unei agenții]! — scris în 04.08.20 de Valicost din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2018 Foarte jalnic — scris în 04.09.18 de Grasuuu din BUCUREşTI
- Aug.2018 Nu va recomand, mancarea e dezastru! — scris în 01.09.18 de Cabral2018 din DăRăşTI-ILFOV [IF] - nu recomandă
- Jul.2018 Vacanță frumoasa de neuitat... — scris în 06.08.18 de Ax bună din SATU MARE - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Nu mergeti acolo !!! — scris în 28.07.18 de dumysorin din GăEşTI [DB] - nu recomandă
- Jul.2016 Nu recomand - dezamăgire — scris în 24.07.16 de Gloriatanase din BUCUREşTI - nu recomandă
- Aug.2015 Dezastru — scris în 05.09.15 de Diana90 din BUCUREşTI - nu recomandă