ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 16-20 ani
DIN: Mioveni
ÎNSCRIS: 13.08.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
76.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 22 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu merita 3 stele...

TIPĂREȘTE

Am fost la hotel Victoria saptamana trecuta, am ales hotelul acesta pentru ca mai fusesem cu 4-5 ani in urma si am fost foarte multumiti atunci, mai ales ca la vremea respectiva era de 2 stele am zis ca acum fiind de 3 stele serviciile vor fi si mai bune... Intr-adevar arata foarte bine, curatenie, gresia de la receptie iti ia ochii datorita luminii puternice dar este intr-adevar curata. Personalul de la receptie foarte de treaba si intelegator, chiar au fost foarte dragute tipele de acolo, erau 2 fete tinerele dar care chiar isi faceau treaba bine.

Am fost cazati la etajul 3 al hotelului, camera arata ok desi cam inghesuita si televizorul e cam antic... dar important e ca a fost foarte curat, gresia din camere fiind un atu deoarece e mult mai usor de curatat. Balconul arata cam dezolant... aparatul de aer conditionat era murdar si avea aruncata peste el o carpeta din acea de pus in baie, un scaun de plastic aruncat pe acolo... si acela foarte murdar... geamuri nespalate, noroc ca erau perdelele si draperiile curate...

Daca tot am laudat personalul de la receptie ar fi cazul sa spun si ce mi-a distrus concediul: cameristele. Cele de la etajul 3 fura intr-o veselie... In a 2-a sau a 3-a zi am observat ca ne lipsesc 100 lei din geanta am zis ca poate i-am cheltuit si nu mai stim noi... La doua zile dupa, ne-au disparut 2 beri din minibar... (am avut un bax de 24 iar atunci mai ramasesera doar 6), cand am venit de la plaja mai erau doar 4 in frigider... Nu am zis nimic... nu era mare paguba la 2 beri... In ultima zi am numarat din nou banii si ce sa vezi? Din alt portofel lipseau 50 lei... (portofelul fusese ascuns in geamantan printre haine)... Am zis din nou ca am uitat cat am cheltuit... verificand mai atent banii am realizat ca lipsea tocmai o bacnota putin rupta pe care o pastrasem s-o schimbam la banca... atunci am realizat ca nici lipsa celor 100 lei din primele zile nu a fost din vina noastra... Astfel in 7 zile ne-am ales cu 150 lei lipsa din buget... Multumim cameristelor de la etajul 3! Aaa si am facut si reclamatie... dar nu s-a rezolvat nimic si nu o sa se rezolve. Asa ca aveti grija la portofele!

Sa revenim la hotel, curatenia in timpul sejurului se face de mantuiala, prosoapele ti le schimba decat daca le lasi tu aruncate prin camera... daca nu tot sejurul poti sa stai cu aceleasi prosoape...

Mancarea este foarte buna, cam scumpa dar macar merita. Personalul restaurantului este foarte ok, atent, curatenie in restaurant, servirea se face rapid.

Per total pot spune ca nu merita 3 stele mai au de lucru... desi fata de alte hoteluri de pe litoral este destul de ok.


[fb]
---
Trimis de broken.wings in 13.08.11 17:38:08
Validat / Publicat: 13.08.11 19:09:33
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3019 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (broken.wings); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 22.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    Djbobo*
    [13.08.11 20:30:39]
    »

    Toate hotelurile recomanda sa nu se lase valori in camera, e pe raspunderea clientului, au seif la receptie, sau ii puteti ascunde in masina, in cotloane dosnice... sau pe card : D

    zapacitu
    [13.08.11 20:34:46]
    »

    Banii subtilizati in mod constant, cu destula cumpatare as zice, au fost virati din tot sufletul, intr-un fond destinat celor fara de prihana. Astfel, supararea ar trebui sa fie injumatatita.

    Lasand gluma la o parte, constat ca pe langa alte lucruri care sunt obligatorii intr-un astfel de voiaj, substanta fluorescenta de marcat bacnote nu ar trebui sa ne lipseasca. Iar ca tacamul sa fie complet, ceva veleitati de detectiv nu ar fi de neglijat (fir de par asezat la dulap, covor indoit la un colt, fermoar la geanta deschis la dintele 10, scama plasata in lenjeria intima din sifonier, etc). Cu tehnica noua bazata pe camere web, ar fi cam greu, in conditiile in care noi suntem oaspeti, iar gazdele sunt hoate si cunosc foarte bine detaliile unei camere, astfel incat sa le sara-n ochi obiecte straine de inregistrat.

    Paguba a fost destul de mica, important a fost ca nu ati pus la lingurica cele intamplate.

    Reclama unor astfel de impresii ar trebui citita si de diriguitorii hotelului, poate schimba ceva in bine sau din contra, se specializeaza si mai mult in arta "maini de aur la gabjit" de nu mai simt turistii paguba.

    Errare humanum est sed perseverare diabolicum - A gresi e omenesc, dar a persevera este diabolic.

    Cu stima,

    Z

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Djbobo*
    [13.08.11 20:48:26]
    »

    Z, si pana la urma constat ca metodele traditioanale de-a veghea sunt mai bune si mai sigure decat camerele web...

    broken.wingsAUTOR REVIEW
    [13.08.11 23:23:20]
    »

    nu ne-am asteptat ca o sa ne fure... am fost in multe hoteluri din tara si niciodata nu ne-a disparut nimic, sincer... de aia am fost atat de nepasatori... au fost cateva semne... de genul usa incuiata de 2 ori... si cand ne-am intors era incuiata 1 data, ordinea in geanta intr-un anume fel etc...

    oricum am facut reclamatie la hotel si a trebuit sa sunam si la politia mamaia... am sunat de 5-6 ori si nu ne-a raspuns nimeni asa ca am renuntat la idee...

    Pacat de personal pentru ca hotelul e chiar ok daca ar mai lucra putin la anumite aspecte ar fi chiar super.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    broken.wings, Djbobo*, zapacitu
    Alte impresii din această RUBRICĂVictoria Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032414197921753 sec
    ecranul dvs: 1 x 1