ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.08.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 02.09.09
STATUS: CONSUL
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.25%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 7 MIN

Un hotel potrivit pentru explorarea Bucovinei

TIPĂREȘTE

Întâmplarea a făcut ca la începutul lunii august să poposesc timp de trei zile la acest hotel din Gura Humorului. Spun „întâmplare”, deși locul nu a fost ales întâmplător, întrucât motivul principal al vizitei mele la Gura Humorului a fost o nuntă, ce s-a desfășurat chiar acolo, la acest hotel, mai exact în cortul permanent, amenajat pentru astfel de evenimente.

Am sosit la hotel vineri după-amiaza, după un drum de zece ore, din care mai mult de jumătate pe o ploaie destul de deasă, venită după o lungă perioadă de secetă.

Locul în care este amplasat hotelul este foarte frumos, pe la jumătatea unei pante domoale de pe malul stâng al unui mic afluent al râului Moldova, în care acesta se varsă puțin mai departe.

Grație AFA, de unde luasem coordonatele GPS, am nimerit „din prima”, dar cei 300-400 de metri parcurși din drumul național până la hotel, pe un drum îngust, de macadam, nu mi-au făcut o impresie inițială foarte bună, mai ales după ce am intrat pe domeniul hotelului, în imensa parcare pavată a acestuia. Mă gândeam că, la cât s-a investit acolo, mai mergea o picătură și pentru amenajarea drumului de acces …

Am primit o cameră dublă la etajul al treilea, cu vedere spre valea prin care șerpuiește DN17, ce leagă Suceava de Câmpulung Moldovenesc și merge mai departe la Bistrița. Priveliște minunată, la orice oră a zilei.

Camera primită nu impresionează prin nimic altceva, decât prin faptul că, la construcția acesteia, ca de altfel a întregului hotel, s-au folosit materiale de foarte bună calitate; ca exemplu, tâmplăria, deși în sistem modern, cu geamuri termopan, este din lemn și nu din plastic sau metal.

Camera este mare, spațioasă, dotată cu un pat dublu mare și comod. Mobilierul este și el din lemn, dar la modul în care este folosit, se va uza probabil rapid, pentru că, deși hotelul este dat în folosință doar în 2010, unele părți ale mobilierului arată deja obosite.

Camera mai are în dotare un șifonier (în care se găsesc doar câteva umerașe, nu vă așteptați la halat de baie, papuci și nici măcar la o perie de pantofi), un rastel pentru bagaje, o masă, un singur scaun (!) și o măsuță pentru un televizor liliputan (48 cm diagonală), ce e drept, LCD. Sub măsuță este și un frigider, dar, din păcate, acesta este dezolant de gol; nici nu era în priză la sosirea noastră. Apropo de prize, un aspect pozitiv este că acestea sunt în număr mare: în afara celei pentru televizor și frigider, mai sunt câte una la fiecare noptieră și alta, dublă, în dreptul rastelului de bagaje.

Am găsit pe masă două pahare (la baie niciunul), unul mai mare și altul mai mic, fiecare într-o pungă de plastic, dar nicio tăviță pe care să punem paharele, astfel că le-am pus direct pe masă, chiar dacă erau ude.

Balconul este larg, dar nu există scaune, sau măsuțe și se poate trece cu ușurință dintr-un balcon în altul.

Baia, rezonabil de mare, este realizată cu materiale de calitate, din care însă unele (cum ar fi, de exemplu dușul, care împrăștia apa în toate direcțiile), dau semne de oboseală. În mod surprinzător pentru un hotel cotat cu 4 stele, baia nu dispune de cadă, ci doar de o cabină de duș, destul de mică (80 x 80 cm). Este totuși dotată cu uscător de păr, gel de duș și săpun lichid la dozatoare pe care scrie marca „Dove” (nu știu dacă și conținutul era de această marcă). În plus, am avut și săpunuri solide și gel de duș la pliculețe, care ne-au fost completate zilnic.

În dimineața zilei următoare sosirii noastre, am intrat să fac un duș. Tocmai ce mă săpunisem, că s-a oprit apa, atât cea rece, cât și cea caldă. De la recepție ni s-a comunicat că este o mică avarie, care va fi remediată în câteva minute. Cele câteva minute au fost ceva mai mult de zece, timp în care am pierdut speranța că voi putea da jos săpunul, așa că am apucat să mă șterg, când, totuși, a început să țârâie puțină apă și, încet-încet, jetul a devenit destul de viguros ca să mă pot limpezi.

Proaspăt „dușat”, pornesc tableta, să văd ce se mai întâmplă pe AFA :)). Ce să vezi, internet, ioc!

Cobor la recepție să mă interesez, gândindu-mă că e veșnica problemă de la dispozitivele ieftine: routerul s-a blocat și trebuie resetat. Din păcate, era o problemă mai gravă, motiv pentru care fuseseră chemați cei de la firma de întreținere și care, mi s-a spus, vor rezolva problema rapid.

Am plecat să vizităm locuri frumoase și să ne împrospătăm amintirile din zonă și ne-am întors spre seară. Internet tot nu aveam. Băieții tot mai lucrează, ni s-a spus.

Am urcat în cameră, cu gândul să fac un duș. De data asta, am avut inspirația să încerc apa înainte. Ce să vezi, după nici un minut, se oprește!

Cobor la recepție, dar înainte să apuc să zic ceva, recepționerul îmi spune victorios:

- Gata, s-a rezolvat. Avem internet.

- Bun, zic eu, una caldă, alta rece.

- Cum așa? mă întreabă recepționerul …

- Păi, iar n-avem apă la baie

- Aaa, probabil s-a înfundat sita de la întreruperea de dimineață. Dacă-mi dați cheia, dau o fugă și rezolv.

I-am dat cheia și am așteptat să rezolve … numai bine cât să degustăm vinul casei, un vin roșu, destul de bun, servit în niște pahare imense …

Vine și recepționerul (bun la toate, este și barman și, după cum s-a văzut și instalator; de fapt, recepționer nu e decât în tura de noapte) și ne aduce cheia, asigurându-ne că s-a rezolvat …

Urcăm în cameră și intru la duș. Într-adevăr, apa curge normal, cea caldă e caldă și nu trebuie să aștepți să se mai încălzească puțin, cum se mai întâmplă prin alte locuri …

Mă săpunesc zdravăn și, ce să vezi … apa se oprește din nou … De data asta însă, până să apuc să dau telefon la recepție, începe să țârâie din nou și, în scurt timp firicelul de apă inițial se transformă în șuvoiul necesar.

Duminică nu am mai avut astfel de probleme, iar seara am participat la nunta organizată în cortul hotelului, amplasat la vreo trei sute de metri mai sus, unde se mai află și „stâna”, un loc dotat cu un proțap pe care se pot frige chiar și animale mari, nu numai un purcel, sau un berbecuț.

Cortul este unul „profesional”, de fabricație nemțească, de culoare albă și care poate adăposti până la 500 de persoane. Este dotat cu instalații de încălzire cu aer cald și de aer condiționat. A fost montat permanent, pe o platformă de beton, acoperită cu mochetă.

Ca un fapt divers, la miezul nopții am asistat și la un foc de artificii cel puțin la fel de spectaculos ca cel al primăriei noastre de Revelion, spectacol filmat de sus, prin intermediul unei drone. Asta însă nu a ținut de hotel, ci de firma organizatoare a nunții.

Restaurantul hotelului este mare, fiind dublat și de o terasă de unde priveliștea este încântătoare. Serviciul este prompt, iar meniul este și el unul corespunzător.

A doua zi după nuntă, ne-am trezit de voie și am pornit spre Maramureș, nu înainte de a ne întreține cu câțiva dintre cei care formează personalul hotelului.

În concluzie, deși citind cele de mai sus, poate vi se pare că nota generală de apreciere a hotelului ar fi una negativă, trebuie să subliniez că, dimpotrivă, impresia cu care am plecat de la Toaca Bellevue este una pozitivă, chiar dacă numărul de stele ce i se cuvin este mai degrabă spre trei, față de cele patru, cu care este acreditat. Ne-am simțit foarte bine la acest hotel și asta în primul rând datorită personalului foarte amabil, dar și amplasării deosebite a acestuia, într-o zonă de excepție, autentic bucovineană.

Astfel că, în ciuda micilor neajunsuri, dacă ne vom mai întoarce prin aceste locuri, cu siguranță vom poposi și la hotelul Toaca Bellevue, lucru pe care vi-l recomand tuturor.

P. S. Stând de vorbă cu domnul de la recepție, care era de serviciu în dimineața plecării noastre, am aflat și cauza întâmplărilor mai puțin plăcute de la duș. Hotelul, aflat mai sus de nivelul orașului, dar alimentat de la rețeaua de apă a acestuia, nu beneficiază câteodată de debitul necesar. Pentru această situație, este prevăzută o alternativă, existând o alimentare de rezervă, dintr-o sursă proprie. În acest caz, apa este pompată cu pompe ale instalației proprii, dar de la scăderea debitului de la alimentarea cu apă din rețeaua orașului până la intrarea în funcțiune a acestor pompe, se scurg câteva minute. Am înțeles că sunt rare astfel de momente, dar eu am avut ghinionul să prind unul dintre ele … :)).


[fb]
---
Trimis de Costi in 07.08.15 13:05:06
Validat / Publicat: 07.08.15 18:03:10
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1981 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Costi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P26 O imagine panoramică din balconul camerei.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 21350 PMA (din 23 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    toacabellevue
    [08.08.15 14:16:07]
    »

    Stimate domnule Constantin,

    In primul rand dorim sa va multumim pentru descrierea in amanunt a impresiilor dvs cu privire la sejurul petrecut la Hotel Toaca Bellevue**** din Gura Humorului.

    Dupa cum ati remarcat foarte bine, echipa hotelului nostru este orientata permanent spre a oferi cele mai bune servicii, astfel incat orice oaspete sa plece de la noi cu amintiri placute.

    La fel ca si intr-o gospodarie, apar mici probleme, dar de fiecare data, daca suntem informati despre aparitia lor, incercam sa le remediem in cel mai scurt timp posibil.

    Referitor la drumul de acces catre hotel, dorim sa va informam ca toata cheltuiala cu acesta este a proprietarului hotelului, domnul N. - inainte acest drum era unul forestier. Exista vointa si proiect realizat pentru asfaltarea acestuia, dar administratia locala are planuri de modernizare a retelei de apa si canalizare in aceasta zona a orasului, iar investita in asfaltare ar fi, in momentul actual, aproape de zero.

    In legatura cu incidentul neplacut cu scaderea presiunii la apa, dupa cum v-am informat in timpul sejurului dvs, avem rezerve de apa, dar va rugam sa nu uitati ca trecem printr-o perioada de seceta accentuata care afecteaza si localitatea noastra. Din aceasta cauza, in aceasta perioada, apa trebuie consumata cu sabuinta pentru a evita risipa inutila. Asa se explica diferenta de cateva minute de la momentul incidentului pana la rezolvarea lui.

    Legile lui Murphy au functionat foarte bine, si la incidentul cu apa s-a adaugat si problema cu internetul Rezolvarea acestei probleme a depins in mare masura de profesionalismul echipei de interventie a furnizorului de internet. Oricum si acest aspect a fost rezolvat intr-un timp rezonabil de la primirea sesizarii.

    In privinta televizoarelor, va informam ca in 30 de camere din cele 35 au fost schimbate cele cu diagonala de 57 cm cu altele cu diagonala de 82 cm. Au mai ramas de schimbat doar 5 televizoare in 5 camere. S-a nimerit ca unul din cele 5 sa fie in camera dumneavoastra. Tinem sa va precizam ca pana la urmatoarea dvs vizita la noi, vor fi si acestea schimbate.

    Proprietarul precum si echipa hotelului sunt in permanenta preocupati in a imbunatati serviciile oferite oaspetilor nostri.

    A fost o onoare pentru noi sa va avem oaspeti si va asteptam cu mult drag sa reveniti!

    Cu respect din Bucovina,

    Echipa hotelului Toaca Bellevue


    NB toacabellevue este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][4 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    webmasterX
    [08.08.15 14:29:05]
    »

    @Costi -

    Grație AFA, de unde luasem coordonatele GPS, am nimerit „din prima”,

    Mulțumim pentru confirmarea coordonatelor.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    toacabellevue
    Alte impresii din această RUBRICĂToaca Bellevue Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048317193984985 sec
    ecranul dvs: 1 x 1