ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.08.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 31.08.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 5 MIN

De evitat! Locație sub orice critică!

TIPĂREȘTE

La inceputul lunii august am făcut o rezervare telefonică pt un sejur de 5 nopți in regim all-inclusive pentru o familie formată din 2 adulti și 2 copii. Prețul comunicat telefonic era de 4400 lei pentru toți, iar a doua zi am primit pe mail factura proforma cu aceasta suma. Pe proforma mai erau specificate orele de cazare și eliberare a camerelor și faptul ca trebuie sa achit la sosire valoarea sejurului, dar nici o informație referitoare la condițiile de masa - interval orar de servire a meselor, etc.

Am ajuns seara in jur de 20:30-21:00 și imediat după completarea fisei de cazare mi s-a solicitat imperativ sa achit sejurul ceea ce am și făcut. Am întrebat unde putem lua cina și pe un ton răstit mi sa spus ca am pierdut cina pentru seara respectiva deoarece am ajuns prea târziu, intervalul orar pt cina fiind 18:30-20:00. Le-am spus ca nu aveam de unde sa știu și nimeni nu mi-a comunicat acest aspect, replica hotelului a fost ca "trebuia sa ma uit pe site-ul hotelului unde sunt trecute aceste informații". Nu am studiat site-ul hotelului, am făcut rezervarea telefonic și nu am fost informat de aceasta, cei de la hotel au foat extrem de recalcitranți, concluzia lor a fost ca "asta este" nu au ce face.

I-am întrebat de ce nu mi-au spus înainte sa achit, au replicat ca nu e treaba lor. Am solicitat diferența de bani pt cina neacordată dar au refuzat și aceasta. Orice încercare de-a mea de a mi se servi cina sa soldat cu eșec. A aparut si patronul, S.B., dar acesta a vorbit in scarba cu noi vadit deranjat ca am indraznit sa cer cina. Putin ia pasat ca eram obositi dupa un drum de 9 ore, iar copii aproape plangeau de foame si oboseala.

Restaurantul era deschis doar pentru personal, asa ca mi-am incercat norocul aici si am explicat unei chelnerite ca am ajuns tarziu, sunt cu doi copii si i-am rugat sa faca o exceptie. Aceasta a vorbit cu barmanul, pe ecuson scria marian, dar acesta a refuzat categoric. Felicitari marian! Fiind regim all inclusive, de obicei serviciile aferente se achita sub forma de tips personalului de la restaurant/bar, asa ca de acasa imi bugetasem o suma in acest sens. Avand in vedere ca nu am gasit intelegere nici aici, am facut o economie de 400 lei, atat considerasem sa las personalului la finele sejurului.

Fiind 4 persoane am rezervat un apartament de doua camere și mi sa repartizat apartamentul cu nr 19. In apartament aveam aer condiționat doar intr-o camera, in cealaltă aerul nu se poate raci datorită conformației spațiului. Așa-zisul apartament a fost făcut din doua camere duble prin zidirea unei usi de acces și spargerea zidului dintre cele doua camere. Chiar dacă hotelul are trecute 3* in fapt întrunește condiții de maxim 1*, nu exista dulapuri, intr-un colț (in fostul hol al unei camere) a fost amenajată o bara de haine cu 30!!! de umerașe și un raft pe post de dulap. Apartamentul mai conține o canapea extensibila uzata pe care se doarme foarte rău și un pat dublu cu salteaua uzata, 4 fotolii mici, o măsuță și doua mese mici pe care sunt doua tv LCD foarte mici. Baia este un real pericol, nu are cădiță de dus normala ci una inzidita acoperita cu gresie. Atat in zona de dus cât și pe pardoseala din baie, gresia este extrem de alunecoasa in condițiile de umezeala din baie.

Alte probleme:

- pardoseala in ambele camere este acoperită cu gresie ieftina si foarte alunecoasa

- usa de la baie este foarte veche, a fost revopsita de multe ori strat peste strat și nu se inchide bine

- consumabilele cosmetice (sapun, gel dus, sampon) si hartie de toaleta a trebuit sa le cer in mod expres

- in prima zi nu aveam peria de toaleta, după o zi a apărut una cu coada rupta

- prosoape uzate și rupte

-asa zisul all inclusive este de fapt o pensiune completa la care se adauga bauturi de slaba calitate si deserturi improprii consumului

- mâncare de slaba calitate și stricata

- sucuri și produse foarte ieftine de calitate îndoielnică, marca Aro cu conțin cantități mari de substanțe improprii consumului uman

- cele mai ieftine semipreparate servite ca meniuri de înaltă clasa

- gresia de lângă piscinele exterioare foarte alunecoasa, mulți copii și chiar adulti au alunecat

-piscina se inchide la ora 18 cand inca se poate face baie/plaja, motivau ca se curata. In saptamana in care am stat nu am observat sa se fi curatat

-in fiecare dimineata in jur de ora 9 angajatii hotelului tundeau iarba de langa piscina cu motocoasele facand un zgomot asurzitor

-caldura insuportabila in restaurant, mobilier vechi, fete de masa patate si rupte, aglomeratie extrema la orele de masa

- cafeaua servita la all-inclusive are gust rău, dar la barul din interior cafeaua care este contracost este buna

- berea servita la dozator pentru regimul all-inclusive este foarte slab acidulata și lungita cu apa, celelalte băuturi - lichioruri, vodca, coniac - sunt dintre cele mai ieftine și printre cele mai slab calitativ, dar băuturile contracost sunt corespunzătoare dpdv calitativ

-spatiile de joaca pentru copii improprii - mese de fotbal deformate, bila de joc aproape patrata, casute de joaca din osb vopsit, jucarii ieftine si uzate

Totul are un aer ponosit, vechi cu impresii de hotel de lux.

Am reclamat aceste aspecte la ANOPC, mi-au raspuns ca trebuia sa ma interesez de regimul de masa si alte detalii la persoana care mi-a intocmit factura proforma, fiind in regim all inclusive obligatia hotelului era doar de a specifica pe factura numai orele de cazare si nimic altceva. De ce... nu stiu.

Singurul lucru bun in aceasta aventura este ca m-au convins ca a fost ultima mea vizita pe litoralul autohton din proprie initiativa.


[fb]
---
Trimis de missha in 31.08.17 03:02:13
Validat / Publicat: 31.08.17 09:06:06
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 8220 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (missha); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P08 omleta verde-maronie!!!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10350 PMA (din 12 voturi)

ECOURI la acest review

15 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[31.08.17 08:43:03]
»

@missha: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-----------

Conform politicii saitului, seturile de impresii cu evaluări "zero peste tot" sunt publicate FĂRĂ NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite probabil de minima obiectivitate aşteptată.

Daca doreşte, autorul poate reveni asupra evaluărilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII (dacă articolul nu este încă publicat), fie scriind un ecou în care specifică noile evaluări (dacă timpul alocat editării a expirat)

zlatna
[31.08.17 10:33:01]
»

@missha: Păcat că s-a întțmplat așa ceva.

Nu am stat până acum la hotel cu AI și nu știu intervalele în care se servesc mesele, dar chiar dacă ați depășit ora limită mi s-ar fi părut corect să vi se dea cina deoarece era plătită. Măcar copiilor putaeu să le dea ceva să mănânce, e omenește, adulții mai pot râbda dar un copil nu prea.

Ce vă mai zic, pe viitor sper să nu mai aveți parte de așa ceva.

Toate cele bune.

misshaAUTOR REVIEW
[06.05.18 19:50:00]
»

In timpul sejurului am aflat ca patronul [***] se lauda in stanga si dreapta ca nu-si face probleme de controale si autoritati, nu se leaga nimeni de el. Am facut sesizare la ANOPC referitor la sejurul petrecut acolo si am primit raspuns de la filiala Constanta care au concluzionat ca mi-au transmis in termeni eleganti ca vorbesc prostii si nici pomeneala de acele probleme ridicate de mine. Cu alte cuvinte hotelul este unul high class, conditii de cazare si servicii inalte. Inclusiv la Ministerul Turismului am facut sesizare care mi-au raspuns ca nu se confirma cele spuse de mine pentru ca nu au putut verifica ap. 19 in care am fost cazat pt ca era ocupat!!! Pe bune? Am trimis sesizare si la directorul general al ANOPC Romania si am primit raspuns de la ANOPC Galati. Era de fapt copy/paste cu raspunsul de la ANOPC Constanta.

EVITATI ACEASTA LOCATIE! VA PIERDETI BANII SI RISCATI CRIZE DE NERVI!

webmaster26
[06.05.18 19:53:08]
»

@missha: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc).

Bujie
[21.07.18 12:16:59]
»

Un "ha-ha" amar... Felicitari pentru concluzie!

Daca tot calatoresti 9 ore, de ce sa n-o faci in locuri civilizate si unde sa te simti respectat!?

Eu am hotarat acum 9 ani ca nu mai calc malul romanesc al Marii Negre (saraca mare, n-are nici o vina!) in momentul in care, dupa ce mi s-a adus ciorba, pe o terasa din Costinesti (terasa cu multe pretentii, altfel), un Dorel s-a apucat sa faca gauri cu bormasina in stalpul de beton din spatele meu... A fost ultima picatura...

De vina sunt toti cei care continua sa mearga pe acest litoral si sa-l sustina astfel, in ciuda faptului ca serviciile sunt mizerabile iar conditiile din majoritatea hotelurilor sunt jalnice... Uite colea Bulgaria, Turcia, Grecia, Croatia, Italia...

nrs †
[21.07.18 13:24:23]
»

si mie tot de la ciorba mi se trage

cu mult timp in urma eram la o carciuma in satul de vacanta Mamaia si dupa ce am asteptat peste o ora am primit ciorba comandata direct in poala, ca si la tine asta a fost cireasa de pe tort si am zis nu litoralului romanesc unde am mai fost o singura data in ultimii 22 de ani, fortat de imprejurari si impins de la spate de ceilalti membri ai familiei

danzandt
[19.01.19 16:07:35]
»

@missha: Dar unde ati fost domnule, în ce localitate daca nu este un secret? Scrie Tismana iar la sfarsit e vorba de litoral. Foarte imprecis!

Edit. am recitit titlul si acum cred ca înteleg: Hotelul Tismana din loc. Jupiter! Totusi imprecis formulat!

nrs †
[19.01.19 16:11:29]
»

nu vad ce e neclar! hotel Tismana din Jupiter pe litoralul Marii Negre

webmasterX
[19.01.19 16:30:23]
»

@danzandt:

Dar unde ati fost domnule, în ce localitate daca nu este un secret? Scrie Tismana iar la sfarsit e vorba de litoral. Foarte imprecis!

O critică nepotrivită (la fel ca și votul negativ, care - în plus - a fost acordat... unui ecou - scris de... nrs!)

Citește UN PIC, o idee mai sus de titlul articolului - vei vedea că review-ul a fost încărcat în rubrica „Tismana Club Hotel [Jupiter]”

- iar dacă te uiți un pic și mai sus, chiar în ”antetul paginii”, vei vedea - în vers desktop

HOME | ROMÂNIA | = LITORAL = | JUPITER / AURORA | Impresii sejur TISMANA CLUB HOTEL [JUPITER] | Galerie foto

în vers MOBILE vei vedea

mobile » WEB # JUPITER / AURORA [ROMÂNIA]

Ce crezi că reprezintă?

danzandt
[19.01.19 16:36:19]
»

@webmasterX: Nu stiu. Am înteles totusi pâna la urma, dar era mai bine daca aparea în text adresa. Mi s-a parut imprecis, pentru ca pîna la sfârsitul rezumatului am crezut ca este vorba de Tismana iar acolo am avut si eu experienta negativa.

Se potrivea deci...

misshaAUTOR REVIEW
[19.01.19 16:40:15]
»

@danzandt: in titlul articolului era specificata stațiunea Jupiter, deci nu cred ca este imprecis

danzandt
[19.01.19 16:57:11]
»

@missha: Îmi pare rau ca trebuie sa revin cu explicatii, dar eu am citit titlul expunerii cu ideea ca citesc un text formulat dupa reguli sintactice ale limbii române.

De ex., în Limba româna se vorbeste (se scrie, se formuleaza):

”Hotelul X din localitatea Y”

Dimpotriva, în engleza si în germana se vorbeste (si se scrie):

”X Hotel, Y”, adica exact cum ati scris dvs. în titlu iar coincidenta cu numele hotelului care corespunde numelui unei localitati a condus la confuzie si la acuza de formulare imprecisa. Daca ati fi mentionat macar odata în text, numele hotelului nu as fi crezut pâna la sfârsit ca este vorba de localitatea Tismana, hotelul ”Jupiter”.

Regret totusi ca am votat gresit si as dori sa rectific...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Arya
[19.01.19 20:18:22]
»

@danzandt:

Tot e bine ca nu ai crezut ca este vreun review de pe Planeta Jupiter

Putin mai multă atenție nu ar strica.

danzandt
[19.01.19 21:26:33]
»

@Arya: Foarte spiritual. Multumesc pentru atentionare!

misshaAUTOR REVIEW
[19.01.19 23:19:05]
»

@danzandt: ✋

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Bujie, danzandt, missha, zlatna
Alte impresii din această RUBRICĂTismana Club Hotel [Jupiter]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059674024581909 sec
    ecranul dvs: 1 x 1