ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.09.2014
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
    DIN: Braila
    ÎNSCRIS: 14.09.14
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    AUG-2014
    DURATA: 3 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    25.00%
    Foarte nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    38.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 4 MIN

    Jenant

    TIPĂREȘTE

    Sfarsit de vara, fiind si beneficiind de o scurta vacanta mi-am zis sa petrec impreuna cu sotia cateva zile pe litoralul romanesc (pe cel bulgaresc fusesem deja anul asta ca si in ultimii 4 ani dealtfel).

    Intrucat mai fusesem la hotelul Tismana in anul 2009 si fusesem multumit de conditiile oferite atunci, mi-am zis ca nu are rost sa mergem pana in Bulgaria avand in vedere durata relativ scurta a sejurului (4 zile/3 nopti all inclusive).

    Asadar plini de sperante si voie buna, plecam spre Jupiter, ajungem cu bine la hotel in jurul orei 12.30 si ne confruntam cu prima situatie neplacuta (ca si acum 5 ani) - lipsa locurilor de parcare libere (hotelul are 252 camere parcarea fiind evident subdimensionata). Ne conformam uzantelor, blocam doua masini, ne lasam nr. de telefon pe bordul masinii cu scuzele de rigoare si ne deplasam spre receptie (fara bagaje din fericire).

    Trecem pe langa fantana din fata hotelului care nu functiona si era goala (sau mai bine spus plina de gunoaie), nu comentam nimic si intram in receptie. Aici, o mare de oameni irascibili care isi exprimau diverse nemultumiri.

    Imi las consoarta in stare de asteptare in pozitie bipeda (fotoliile erau ocupate) si ma asez cu stoicism la rand. Curg apele de pe mine, asteptarea dureaza cca 30 min si imi exprim doleanta (cheile de la camera). Sunt privit cu un zambet stupid si mi se comunica faptul ca check-inul se face la ora 18.00!!! . Ma reintorc la consoarta si incerc sa dau dovada de diplomatie pentru ai diminua gradul de irascibilitate ce se contura in urma vestii pe care urma sa i-o comunic.

    Plecam direct pe plaja, cu escala la o terasa unde mancam la autoservire (mancare buna, preturi neasteptat de mici). Revenim de pe plaja in jurul orei 16, intram in receptia hotelului (aceiasi situatie constatata anterior), receptionera imi face complice un semn discret, ma asez la rand, inca 30 min iar din mijlocul multimii ii arat sotiei cheile de la camera.

    Tragem de bagaje la greu (In Bulgaria iti sunt transportate de personalul angajat), cautam camera 204 culoarea rosie, ne ratacim pe holurile intortocheate, gasim 204 dar culoarea verde, ne reorientam si aproape lipsiti de vlaga, gasim in sfarsit 204 rosu dupa cca 20 min de cautari. Nu mai continui relatarea aventurilor noastre intrucat exista riscul sa va amuzati prea mult pe seama noastra asa ca am sa trec direct la consideratiile legate de calitatea serviciilor.

    Camera de hotel foarte mica dar curata cu amendamentul ca aerul conditionat iti bate direct in fata. Gradinile hotelului sunt racoroase, cu multa verdeta si bine intretinute. Piscina pentru adulti foarte mica, iar cea pentru copii e comparabila cu un lighean urias. Mancarea foarte putin variata (doar doua feluri de ciorba si cam 4-5 de felul 2) dar gustoasa (felicitari bucatarului). In barul restaurantului (free pentru all inclusive) gasesti sucuri la dozator cumplite la gust, bere Skol si cam atat.

    Daca esti inspirat si ceri vin sau tarie, barmanul iti scoate de sub bar o sticla din care toarna repede intr-un pahar de plastic (cele de sticla sunt invariabil in stand-by pentru a fi spalate) si o ascunde repede la loc pentru a nu le veni si altora ideea sa solicite altceva decat bere. Raft cu bauturi in spatele barului nu exista pentru a nu putea fi vizualizata oferta de bauturi (extrem de saraca). Am cerut o cafea dar tocmai se terminase stocul asa ca am fost redirectionat spre barul din gradina hotelului. Acolo am achitat 6 lei pentru ca barul respectiv nu era all inclusive.

    Program artistic seara, lipsa (acum 5 ani erau animatori, formatii care cantau, etc). Celebrul domn N. (sef de restaurant) motiveaza ca romanii nu sunt interesati de asa ceva. Adevarul este ca daca stai la restaurant si vizionezi un program artistic exista riscul sa bei si sa mananci moca prea mult timp asa ca... mai bine lipsa. Personalul de la restaurant este alcatuit numai din baieti cu alura de baieti de cartier si care au ca scop sa il fenteze pe saracul N. care la randul lui te supravegheaza ca nu cumva sa iesi cu vreun pahar de bere din perimetrul gestionat de el. Acum 5 ani se putea servi o inghetata sau prajituri intre orele 13-15 dar intre timp s-a renuntat la acest obicei nociv pentru sanatatea turistilor.

    Locul de joaca pentru copii nu mai este supravegheat de animatori ca alta data, pe lacul din apropiere nu se mai poate pescui. Adevarul este ca acest hotel si-a pierdut mult din calitatea serviciilor care se ofereau acum 5 ani de cand a fost preluat de administratori romani. Am plecat cu un gust amar si am hotarat sa nu mai revin aici.

    Pentru la anul, tot litoralul bulgaresc cel care va beneficia de prezenta mea. La Tismana nu am vazut urma de turist strain si acum nu ma mai mira lipsa lor.

    Nu recomand acest hotel, poate doar cu exceptia celor care vor sa isi testeze rabdarea si stapanirea de sine in situatii limita.


    [fb]
    ---
    Trimis de Adrian Nogai* in 14.09.14 13:11:27
    Validat / Publicat: 16.09.14 09:33:02
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA. A mai fost în/la: Vatra Dornei, Hotel Carol/Caciulata Hotel Orizont Cozia

    VIZUALIZĂRI: 4308 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Adrian Nogai*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 12 voturi)

    ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [14.09.14 14:36:01]
    »

    @Adrian Nogai: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Impresiile scrise "live" din sejur sunt de multe ori binevenite - cei interesați în acea destinație pot discuta "în direct" cu cineva de la fața locului, pot pune întrebări, solicita detalii etc.

    Totuși, în unele cazuri e recomandat să fie lăsat un "timp de decantare" a impresiilor...

    Te rugăm să completezi textul de mai sus cu impresii scrise la finalul sejurului - optim: la întoarcerea acasă.

    Poţi folosi linkul EDIT IMPRESII pentru a aduce oricând completări, corecturi, adăugiri tetxului iniţial.

    Opţional: un set reprezentativ de fotografii ar fi deasemenea binevenit pentru ilustrarea articolului şi a sejurului în sine.

    Până atunci, articolul este păstrat în STAND-BY

    IMPORTANT: Rog anunță-ne când ai terminat (scriind un ecou, aici) - pentru a şti c-a sosit timpul să publicăm impresiile.

    Cu mulţumiri pentru înţelegere.

    De asemenea, câteva fotografii care să ilustreze acest set de impresii ar fi mai mult decât binevenite.

    webmaster
    [16.09.14 09:26:17]
    »

    Am sesizat „deplasarea” autorului; deși nu a binevoit să coopereze, suntem totuși în măsură să publicăm articolul.

    danadana*
    [16.09.14 09:47:27]
    »

    Felicitari! Aveti un stil de a povesti foaarte placut... glumele sunt f apreciate in articole chiar daca faceti haz de necaz... mai scrieti-ne si din alte experiente turistice ale dvs!

    Floryn81 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [16.09.14 13:56:56]
    »

    @Adrian Nogai: Felicitări pentru un articol agreabil! La mai multe!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    danadana*, Floryn81
    Alte impresii din această RUBRICĂTismana Club Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046008110046387 sec
    ecranul dvs: 1 x 1