GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sultan of Dreams (Side) sau La pomul laudat sa nu te duci... orbeste
Buna ziua tuturor.
Avand ca referinta impresii de la personae care au fost acolo, site-ul de fata, site-ul official al hotelului - sultanofdreams.de/Bilder-Videos.aspx sau pagina de FB - prezentarea favorabila de la agentie si filmele de prezentare ce rulau in continuu pe TV in incinta hotelului, am constatat cele de mai jos.
In principiu, in afara de arhitectura, locatie si dotari in camera, nimic nu era conform prezentarilor.
- De la aeroport, firma care urma sa ne lase la hotel, era perfect invizibila. Ceilalti erau la iesirea din aeroport cu placarde. Noroc cu un agent turc, caruia i-am aratat voucherul si ne-a indrumat catre o “taraba” din capatul parcarii. Ne-a preluat o domnisoara ce avea vizibil probleme de exprimare in limba romana, pe drum a inganat niste impresii personale privind localitatile prin care o sa trecem, iar cu 20 de minute inainte sa ajungem la hotel, fara sa ne intrebe si fara alte explicatii, a oprit la un “butic” in camp. Pauza 20 de min. I-am spus ca nu a cerut nimeni aceasta oprire si ca nu mai e mult pana la hotel, dar fara folos. Soferul de pe microbus, a reusit sa parcurga un traseu de aprox 80 km - drum expres relative liber- in 2h si 20 min. Doua ore traseul si 20 min pauza nesolicitata de nimeni dintre pasageri.
- Personalul de la restaurant, bar si/sau auxiliar, total neinstruiti. Orice doleanta am fi avut fie nu se lua in considerare- se uitau tamp la tine si plecau fara sa spuna nimic, fie il luau pe “don’t speak English” in brate, fie se rezolva tarziu dupa insistente;
- Mancarea in proportie de 90% a fost aceeasi in fiecare zi (rulouri de peste, sosuri cu nemiluita, orez in 3-4 feluri- exceptie face meniul European, pe care dealtfel il inteleg, spaghetti, frech fries, … Nici vorba de seri tematice, pesti ton transati in fata clientior, spectacole gastronomice … Mereu aceiasi mancare.
- Desertul era in fiecare zi acelasi, niste tarte cu gelatina, cateva prajituri cu blat uscat, doar intro singura zi am gasit 2-3 bucatele de cataif.
- Micul dejun deasemeni mereu acelasi, cu omlete din praf de ou si mezeluri de culoare nefireasca (roz bon-bon). Nu am indraznit sa le gust.,
- Restaurantele a la carte- pe care le-am incercat in speranta unei diversitati- sunt de fapt o poveste. Meniul este fix – deci nu a la carte – format in mare parte din felurile de mancare de la cina obisnuita. Ca exemplu, la cel Italian, aveai meniu fix – o supa italiana (?), DOUA feliute de marimea unei felioare de paine, de pizza, un cotlet – cam tare si cu multe zgarciuri- ce avea ca sos, pe cel de la cina obisnuita, vinul, deasemeni cel de la cina obisnuita. In mare, aceiasi poveste s-a repetat si la cel Otoman – nimic de ales, exceptand main course unde aveai 3 posibilitati. Am cerut ayran si mi-au sus ca nu au.
- Bauturile sunt sub orice critica. Cocktail-urile, foarte putine ca numar, erau niste licori facute din prafuri, coloranti si bauturi alcoolice de proasta calitate (nici vorba de U. A. I., TOATE bauturile de import erau cu plata).
- Camera mea (3108) avea o problema la baie, in sensul ca apa de la dus, se prelingea pe geam si in lipsa izolatiei, se revarsa, pur si simplu in baie, inundand zona chiuvetei si a vasului de toaleta. Prosoapele ce ne erau aduse ca fiind curate, nici macar nu miroseau a detergent, erau cu pete galbene accentuate si necalcate - doar impaturite. Cu toate ca am lasat semn distinctive la usa, personalul de la curatenie si cel de la refill minibar, intrau efectiv peste tine in camera. Apropos, acestea se intamplau mereu in intervalul 13:00-15:00. Niciun post de televiziune in limba romana, cu toate ca in hotel erau destui turisti romani. Avand in vedere ca se incearca promovarea in Romania, era de asteptat sa existe.
- Cafeaua era de foarte proasta calitate. Singura ce se apropia cat de cat de proprietatile unei cafele, era la lobby bar la aprox 500 m de pool bar.
- De la plaja de nisip pana la cel mai apropiat bar se parcurgeau cam 300 m.
- Plaja, in extrema catre mare, era pe o portiune de aproape 10 m, plina de pietre ce te “rupeau’ pe talpi- 3 m erau in mare. Dealtfel nici nu aveau “blue flag”, cum era la Sea Planet, hotelul vecin.
- In lobby erau un mobilier care candva a fost elegant. Acum era extrem de murdar pot spune chiar “jegos”, patat si neadecvat pentru un hotel de 5 stele.
- La plecare, la nici 10 minute, aceiasi poveste cu opritul, volens nolens, la “butic”. Am protestat si ni s-a spus ca aceasta e o etapa dintr-un traseu impus.
Cele de mai sus le-am prezenta si agentiei, cerandu-I sa prezinte hotelului neregulilie de mai sus si sa-mi fie returnata valoarea serviciilor platite si ne primate. Aceasta, sintetic vorbind, mi-a spus ca acesta, defapt e un hotel de 5 stele MEDII (?), pretentiile mele sunt exaggerate si ca nu au de gand sa ma ajute in acest sens.
Deasemeni, am dat mail si la hotel si cu toate ca mi-au spus ca se bucura de feedback, tac ca “turcu” in papusoi.
Am ales un hotel de 5 stele dar, cele de 3-4 stele din Bulgaria, sunt NET SUPERIOARE. Raport calitate/pret excellent.
Trimis de zimbrul in 11.07.14 07:48:49
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (zimbrul); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.71013641 N, 31.56506181 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
la primul review încărcat pe sait, după o luuungă perioadă de "chibiţat" - @zimbrul: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
Atentie mare unde dati banii si prin cine! Documentare atenta si temeinica = concediu placut si fara nervi!
Calatorii placute in continuare!
@melena: Banii au ajuns bine. Filiera a functionat. Serviciile nu au fost conform valorii lor
@zimbrul: Este adevarat, este greu de multumit toata lumea si mai ales ca unele unitati sau cam smecherit!
Numai bine va doresc si la cit mai multe calatorii reusite!
@zimbrul: am fost si eu acolo, în luna iunie şi în mare cam ai dreptate dar regimul de masa nu este UAI pe agentia site-ului AFA (de unde am şi achizitionat sejurul), scrie clar "regim de masă AI" pentru acest hotel.
@bobyrodin: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@zimbrul: acum am observat şi notele, sincer? Eşti cam drastic. Nu pot să cred că nu ți-a plăcut nimic, nici măcar toboganele, camera (exceptând baia), vinul roze, nectarul de piersici, whiskey (chiar turcesc fiind), aripioarele de pui la grătar, piscina.
@webmasterX: ai dreptate, dar... cer puțină clemență. Voi scrie despre resort (cum este şi normal) şi nu numai în cel mai scurt timp.
@bobyrodin: Buna. Agentia mea, a sus si intarit UAI, 5 *. Eu stiu ca fiecare hotel are un concept propriu al acestui tip de serviciu dar...
@bobyrodin: Buna. Nu am plecat mai slab de acolo; 0), dar problema era ca zilnic 90% din felurile de mancare erau la fel/aceleasi (?), whiskey-ul avea gust de alcool etilic, combinat in "galeata"- era imbuteliat dar asta era gustul, coniacul asijderea. Singura "tarie" placuta de acolo, era tequilla dar, nu se gasea decat la lobby bar, adica in capatul celalalt al hotelului. Gratarul e gratar, oriunde, nu m-a uimit dar, nu tu oaie, nu tu miel, nu tu vita... Poate am fost mai subiectiv cu notele dar nu as schimba mare lucru.
@zimbrul: Iți recomand ca pe viitor să schimbi agenția şi dacă doreşti încearcă să cauți oferte chiar aici pe agenția site-ului.
Eu anul trecut de aici mi-am achiziționat voucherele, la un preț bun şi am colaborat f. bine cu dl. Cristi (reprezentantul agenției AFA).
@bobyrodin: Multumesc pentru sfat. Voi tine cont si de acesta.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2021 Ne primitor de la inceput — scris în 22.08.21 de Adi006 din LIVADA DE BIHOR [BH] - nu recomandă
- Aug.2019 Frumos, placut, distractiv! — scris în 14.08.19 de mariapopof din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2015 Relaxare — scris în 22.09.15 de ionitacosmin din BRAşOV - RECOMANDĂ
- Jul.2015 Vacanța mediocra — scris în 26.07.15 de Catalina1979 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jul.2015 Concediu relaxant dar cu mici lipsuri — scris în 13.07.15 de bogdan78 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2015 Cea mai neplacuta vacanta! — scris în 13.07.15 de ali22 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Sep.2014 Sub așteptări — scris în 03.10.14 de agnt110* din SUCEAVA - nu recomandă