GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Nu vom reveni
Urmăresc de mulți ani site-ul AmFostAcolo.ro si mi-am bazat multe alegeri turistice pe impresiile utile ale membrilor, cărora le sunt recunoscătoare. Mărturisesc faptul că nu de puține ori am dorit să contribui la îmbogățirea informațiilor privind locurile vizitate, însă nu am considerat că am suficient talent scriitoricesc. Dar iată că în sfârșit mi-am făcut curaj și (cu talent sau fără ????) am decis sa mă alătur marii familii AFA.
Din păcate, primul meu review nu va fi unul integral pozitiv, însă precizez că nu este scris la mânie și nici din dorința de a face un deserviciu celor menționați.
Să începem: am rezervat un sejur de 7 nopți la hotel Sulina Internațional din stațiunea Mamaia încă din luna aprilie 2017, achitând un avans, restul de plată urmând a fi plătit în momentul cazării. Toate bune și frumoase, timpul a trecut și a venit ziua de început a sejurului.
Am ajuns la hotel în jurul orei 10.00. La recepție era o domnișoară cam rigidă, care ne-a comunicat că nu putem primi camera mai devreme de ora 16.00, ceea ce corespundea cu plăcuța afișată la loc vizibil. Nu am comentat, mi se pare corect să respectăm regulile. Ne-am ocupat timpul până la cazare stând la plajă. La ora stabilită am primit camerele și am achitat diferența de plată.
De precizat că e foarte greu de găsit un loc de parcare, dar asta e o problemă generală pe litoralul românesc.
Cu privire la camere: nu foarte mari, paturi confortabile, pernele prea moi, ca învelitoare un cearceaf simplu, cu varianta de rezervă a unei pilote ce se afla în dulap, pe raftul de sus.
Pardoseala din gresie, făra mochetă/covorașe. În cameră există o măsuță de toaletă cu oglindă, un taburet, o măsuță și un scaun cu spătar. Pe perete este fixat un televizor cu LCD, imagine bună. Aerul condiționat este individual, funcționeaza bine.
Balconul este destul de larg, prevăzut cu un sistem de întindere a rufelor ude, dispune de două fotolii.
Hotelul pune la dispoziție halate și papuci de baie. Prosoape: două mari, două mici și unul de picioare. Curate, albe, de calitate bună.
Baia: extrem de mică, nu se poate sta pe WC decât într-o parte. "Cabina" de duș este închisă cu un paravan de sticlă, format dintr-o parte fixă și una mobilă, care se deschide atât în interior, cât și în exterior, dar rămâne o distanță între marginea sa și marginea căzii, astfel încât apa se scurge pe sub ușă, direct pe podeaua băii. Pereții și pardoseala sunt placați cu gresie de culoare bej. Bateria de duș si cea a chiuvetei sunt de un auriu patinat, însă uzura a făcut să se simtă efectele oxidării, ceea ce crează un aspect neplăcut.
Micul dejun: același în fiecare zi, dar bogat. Se serveau: omleta simplă, ochiuri, ouă fierte, cârnăciori prăjiți, bacon prăjit, șuncă presată, mușchi file de două tipuri, două feluri de salam, mai multe feluri de cascaval feliat, rulade de cașcaval, legume feliate, dulciuri (chec, cozonac, fursecuri), 3 tipuri de suc, apă, cafea (erau disponibile 3 dozatoare).
Micul dejun se putea lua în salon sau pe terasă, între orele 7.30. si 10.00. Se cam aglomera si nu putine erau situatiile in care trebuia să aștepți să se elibereze o masă.
Acum, cu privire la personal. Greu, foarte greu. Fetele de la receptie nu saluta si abia/nu raspund la salut. Am rugat sa ni se cheme un taxi si ni s-a raspuns sec: "Vă dau numărul si vă chemati".
Personalul de curatenie: in camera parintilor mei nu au schimbat lenjeria conform regulilor si clasificării. Refill-ul la consumabile il fac dupa inspiratie, nu cum ar trebui. Nu au rabdare sa iasa oaspetele din camera, isi folosesc cartela si intra, desi pe usa nu este afisat semnul pentru aranjarea camerei. Cam intruzive, dupa parerea mea, mai ales că am termen de comparatie, călătorind și prin alte țări.
In ultimele doua zile ale cazarii, au fost 3 avarii la sistemul de furnizare a energiei electrice si, timp de mai multe ore, nu a functionat aerul conditionat, si nu e greu de imaginat cât de greu a fost de suportat. Dar asta nu a fost vina hotelului si nici nu ar fi corect sa li se impute.
Intr-una din seri, am asistat la o discutie intre un turist care, suparat pe conditiile de cazare, isi cerea banii inapoi, iar patronul (sau cineva cu atributii de conducere), vexat, a replicat: "Da-le banii la toți, să plece imediat". Si ne mai miram de atitudinea personalului.
După cum reiese și din titlu, noi nu vom reveni la acest hotel care nu își respectă standardul și turiștii.
Cu scuze pentru reviewul atât de lung!
Să aveți vacanțe frumoase!
Trimis de Ingrid34 in 06.08.17 12:23:11
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ingrid34); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.22735600 N, 28.62797300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Ingrid34: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 46&ridAnt=80200
===
”Cu scuze pentru reviewul atât de lung!
Ne-am dori numai review-uri cel puţin la fel de lungi ca al tău
@Ingrid34: Un review foarte bun! Asteptam in continuare cat mai multe!
@cris1982: Va multumesc pentru apreciere! Sper sa fie de ajutor viitorilor turisti. Si da, vor urma si altele, am de gand sa fiu un membru activ ????
@Ingrid34:
Citeam articolul tău şi mă minunam nepreaînţelegând cum a reuşit Sulina să obţină o clasificare de patru stele.
Căutând mai multe informaţii pe site-ul oficial, vizualizând şi pozele de acolo, am aflat că a fost complet renovat anul trecut, iar camerele chiar arată bine.
Practic nu am recunoscut hotelul care m-a dezamăgit în urmă cu mulţi ani, cu camere mici, cu mobilier sumar, acum văd că au mai înghesuit acolo şi o masă şi două scaune, care mie mi-au lipsit.
Însă principalul motiv pentru care mi-am promis atunci că nu voi reveni vreodată a fost lipsa liftului, efortul urcării a patru etaje pe scări de mai multe ori pe zi timp de douăsprezece zile nu l-am uitat nici acum.
Între timp s-au gândit cumva să instaleze şi un lift?
@nicole33: Intr-adevar, Sulina International nu mai seamana cu cel dinaintea renovarii. Au adaugat un etaj, au instalat si lift. Per ansamblu, consider ca cele 4 stele sunt obtinute pe merit.
Camerele duble standard (cu pat matrimonial) sunt mai mici, camerele duble superior (cum am avut noi) beneficiaza de mai mult spatiu, macar nu risti sa te lovesti cand treci pe spatiul dintre pat si peretele din fata acestuia.
@Ingrid34:
Mulţumesc pentru lămuriri.
Credeam că-mi joacă memoria feste. Îmi aminteam pefect că am avut cameră la etajul al patrulea şi ultimul cu vedere la parcare şi la Flora. Acum număram pe poze cinci etaje şi nu înţelegeam nimic.
Pentru mine informaţia cu liftul este cea mai utilă ). În opinia mea, se impunea şi pentru un hotel de patru etaje, dar în fine. Eu am preferat să folosesc maşina pentru a-mi depozita tot calabalâcul cu care mergeam la plajă, nedorind să le tot car pe scări în sus şi-n jos.
@nicole33: Sunt de acord cu necesitatea liftului chiar si la un hotel cu 4 etaje.
Imi pot inchipui cat de greu v-a fost sa urcati zi de zi 4 etaje, mai ales ca efortul pare si mai mare cand cineva e incalzit dupa orele de plaja si chiar nu are dispozitia necesara sa practice "alpinism de vara" ????
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2021 Încă un revelion fain la Sulina Internațional din Mamaia — scris în 07.01.22 de Aurici din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Sep.2021 În Mamaia cu prețuri de București, cu soare și apă ca vara, Sulina Internațional e pe val — scris în 18.02.22 de ultrasro din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Nu-și merită stelele... — scris în 06.08.21 de Ildy N din PETROSANI - nu recomandă
- Aug.2020 Un hotel de maxim 3 stele, cu mare indulgență. Cu siguranță aici nu am să mai vin — scris în 05.08.20 de ux116597 din BRAşOV - nu recomandă
- Dec.2019 Revelion la Hotel Sulina Internațional, Mamaia — scris în 08.01.20 de Aurici din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jan.2019 Revelion 2018-2019 — organizat [...] specific fasilor manageri — scris în 02.01.19 de Dumitra-Daniela din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jun.2017 Superb — scris în 23.06.17 de danabotas din DEVA - RECOMANDĂ