ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.09.2010
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 14.09.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2010
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
55.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Impresii septembrie Hotel Madara (eu nu as mai reveni)

TIPĂREȘTE

Plecat din Bucuresti si trecut cu bacul pe la Ostrov (Calarasi). Bacul costa 30 lei si in 15 minute esti la Silistra si dupa iei drumul spre Dobrich. Drumul spre statiunile de pe litoralul buulgăresc este foarte bun, recent asfaltat, cu excepţia unor porţiuni mici pe centura orasului Dobrich şi la iesire din Silistra. Personal nu am văzut nici o maşină de poliţie nici la dus, nici la întors, şi oricum drumul e aproape pustiu. Noroc cu turiştii romîni că mai circulă şi la ei cineva. Neaparat faceti drumul asta cu GPS pe masina daca nu a-ti mai fost in Bulgaria.

Am ajuns la hotel in data de 06.09.2010 pe la ora 12.40. Hotelul are 6 etaje si mai mult de 100 camere dar locurile de parcare aferente sunt de …………. 10. Mari si late. Restul e la latitudinea celor ce ridica masini, daca nu cotizezi 5 euro la baiatul de la intrare, sau la latitudinea hotilor daca masina este mai performanta si nu e parcata cat mai in fata hotelului, vezi cazul de furt de masina din data de 10.09.2010 VW Passat. In cazul de fata chiar daca s-a cotizat cu 5 euro masina a fost parcata mult prea departe de fata hotelului. Deci ei nu sunt responsabili de nimic. Tu cotizezi 5 euro ca sa nu ti-o ridice nu ca sa nu ti-o fure. Aia e o alta problema.

Si revenim.

Camera nu era inca gata deci am asteptat. In tot acest timp receptionera nu a considerat necesar sa ne faca nici macar o prezentare a facilitatilor hotelului macar in engleza, limba pe care o stia de altfel. In schimb la niste turisti germani nu se mai oprea din explicatii. Si asta cand la receptie erau si turisti care isi doreau cheile sa se duca in camere. Precizez ca atunci cand am venit noi nu mai era nimeni.

Bine ca ne-am “pricopsit” cu bratarile de all inclusive si am putut manca si noi ceva pana sa ne cazam.

Camera

Curata, micuta, vedere spre intrarea hotelului, cu vedere spre piscina nu am putut face rost pentru ca erau destinate familistilor. O mica spaga nu are efect.

Televizor micut, frigider micut intr-un birou cu oglinda, patul dublu format din doua paturi mici alaturate. Daca te certi cu prietena poti pune la nevoie o masuta intre ele. Femeile au uneori nevoie de “spatiu” pentru a-si pune ordine in ganduri. 

Masa tip bufet suedez.

Dimineata:

Meniul va fi aceeasi pe tot parcursul sejurului. Daca o pierzi nu ai pentru ce sa iti para rau. Meniu: 3 feluri de salam, 2 feluri de cascaval, 1 fel branza, oua fierte, salata taiata, posibilitate de prajit ouale (omleta sau ochi), iaurt, piine, suc de la dozator si apa.

Pranz:

Doua feluri de ciorba (in care vei simti gustul ''delicatului'' pus in exces), chiftele cu gust departe de realitate (condimente puse dupa alta idee de a face mancare), cartofi prajiti (dintre cei congelati, iti vei intalni la toate mesele de pranz si seara pana la plecare), carnea daca va fi, intr-o zi va fi prajita iar in alta se va regasi intr-o combinatie cu sos, cartifi copti (astazi simpli, maine cu legume), boabe pormb fiert (astazi un singur sortiment, maine in combinatie cu fasole) etc.

Seara:

Mancarea nu variaza foarte mult de cea de pranz doar in sortimente.

Desertul intotdeauna va fi compus din fursecuri diverse si prajituri cu crema cumparate, tip de la cutie.

Alte facilitati:

Masaj pe leva in functie de ce iti alegi. Fetele de la masaj nu prea stiu cu ce se mananca dar fiscare incearca pe banii lui.

Piscina interioara: de nefolosit. E vesnic in curatare sau apa vesnis rece. Nu au incalzire sub nici o forma.

Piscina exterioara: Apa f rece pana la 12.00 cand daca a fost soare pana atunci ai sanse sa poti zice ca s-a m-ai incalzit putin. In orice caz daca as avea copii nu i-as lasa sa faca baie in asa apa rece.

Jezloane si umbrele

Destule daca iti rezervi doua cand te duci la masa de dimineata. Pernele pentru jezlong sunt vechi si murdare. Cu greu vei gasi ceva de folosit. Umbrelele au postamentele vechi si f des neumplute cu apa. La un vand pica pe tine sau pe vecinu, iar vesnicu “sorry” intra in actiune.

Barul de la picina are bere (kamenitza – similara bergenbier romanesc) la dosator, specificati “big” ca altfel o bei la paharute si la dozator: apa, cafea, ciocolata (apasati de doua ori la dozator daca vreti sa de umple ceasca).

Lobby bar

In functie de toanele barmanului poti avea “placerea” sa beneficiezi de serviciile lui. Ca roman nu prea ai sanse. Te trimite la barul de jos. Daca stii germana esti un om castigat.

Servicii medicale de sanatate

Poate te-ai imbolnavit si ai nevoie sa te vada un medic si sa iei ceva pe reteta. Nu te baza pe asigurarea de calatorie. Doctorii bulgari au restante mari la plata serviciilor de catre firmele de asigurari romane. Asa ca daca vrei consultatie platesti si dupa vezi ce faci in tara cu ai tai.

Preturi produse la tarabe in statiune

Nu cumparati dulceata de trandafiri sau miere de la taraba. E 5 leva iar la supermarket este 3.68 leva. Produsele de imbracaminte sunt din Dragonul Rosu – Bucuresti. Deci multe chinezisme. Exceptiile le fac doar putine produse autohtone, turcesti si ceva rusesti (cam rare cei drept). Intoddeauna curelele de piele “bulgaresti” vor fi turcesti, schimba doar etichetele. Aceleasi modele toate statiunea.

Nu cautati chilipiruri pentru ca preturile sunt cam aceeasi pe toata statiunea. Diferentele vor fi doar de 1 max 2 leva.

Restaurante in statiune

Depinzand de alegere, depinde si pretul si cat de bune sunt mancarurile.

Sunt doua traseee de trenulete. O singura deplasare intr-o directie (doar dus sau doar intors) – 3 leva/pers.

Minigolf: 10 leva/pers

Carusel: 10 leva/pers

Tir: 10 leva/pers

Pe plaja: jezlong – 7 leva/pers; umbrela – 7 leva; burete jezong – 3 leva/pers.

Bere pe plaja: 2-3 leva.

Curs schimb euro leva la case de schimb (sunt destul de multe) 1.87 leva/1euro.

Statii de benzina – foarte putine si viniete nu gasiti.

Aguapolis – nu functineaza si la preturi va las pe voi sa descoperiti dar e fantastic de scump.

Furt auto

Am fost in hotel cand a foat furat VW Pasat in weekend 10-12.09.2010. Dupa cum am spus si la inceput locuri de parcare ale hoteluluk sunt doar 10. Restul nu sunt amenajate. Cu cat masina este parcata cat mai apropiat de intrarea hotelului sansele de a fi furata sunt mai mici. Deci daca tot dati spaga, cereti loc de parcare in fata. La momentul respectiv mai erau doua 4X4 de Romania parcate in fata hotelului si nu au avut probleme.

Atentie: daca vreti sa plecati cu masina in timpul sejurului, locul de parcare se poate ocupa. Hotelul este construit in forma de L. Daca parchezi masina dupa coltul hotelului si nu in fata intrarii lui, chiar daca masina va fi tot in perimetrul hotelului risti sa ramai fara ea. Parcarea oficiala a hotelului este doar de 10 locuri si doar la intrarea in hotel. Restul D-zeu cu mila. Precizez ca ma refer la masini mai puternice. Astea se fura. Restul de pe la 8.000-9.000 euro (pret masina de noua) sansele de furt sunt mici dar nu excluse.


[fb]
---
Trimis de nephis in 14.09.10 10:22:04
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5295 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nephis); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7000 PMA (din 10 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    pepsi70ro
    [14.09.10 10:47:29]
    »

    Foarte util reviewul tau, cu multe amanunte interesante. Ups, este primul scris pe acest site si acest fapt ii creste valoarea. Felicitarile mele si bine te-ai atasat comunitatii AmFostAcolo!

    nephisAUTOR REVIEW
    [14.09.10 12:12:28]
    »

    pentru o mai buna informare:

    click aici

    click aici

    click aici

    click aici

    hlli
    [15.09.10 17:02:18]
    »

    Foarte bine punctat totul.

    Am fost in aceeasi perioada acolo si la fel de rezervata sunt si eu privitor la locatie si servicii.

    Voi reveni si eu in scurt timp cu alte precizari, nu chiar de bine...

    nephisAUTOR REVIEW
    [16.09.10 16:47:48]
    »

    Cu cat mai multi cei care ne vom spune parerea, cu atat mai bine isi pot forma o parere viitorii turisti despre locul in care vor dori sa-si petreaca vacanta.

    Sper ca multi dintre cei ce au fost clientii acestui hotel sa gaseasca cateva clipe sa-si scrie impresiile. Macar asa sa ne putem ajuta unii pe altii pentru a ne petrece vacantele cat mai bine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    hlli
    [25.09.10 22:55:26]
    »

    nephis, am vazut pozele atasate cu imaginile din parcare.

    Ma intreb si acum la fel ca si atunci cind am fost in vacanta la Madara, a cui este terenul pe care am parcat? Al Madarei? Al primariei? Chiar nimeni nu ne-a intrebat pe perioada sejurului de ce am parcat acolo!!!

    Lipsa de informare a turistilor referitor la parcare ma duce cu gindul... Chiar pe nimeni din personalul hotelului nu a interesat daca am venit cu masina si daca aceasta ests in siguranta? !!! O lipsa de informare a turistilor referitor la parcare ma duce cu gindul...

    Alaturi de parcare era semnul ca se ridica masini. Nu a venit cel cu ridicatul masinilor... a venit hotul...

    Sa auzim de bine!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nephisAUTOR REVIEW
    [27.09.10 09:50:46]
    »

    Daca imi va spune cineva ca bulgarii nu au fata de noi (turisti romani) un alt comportament (rau) fata de alti turisti nu am sa-l cred. Am trait pe pielea mea nesimtirea acestora. Daca ai pretentii la felul cum sa-ti cheltui banii, daca ai pretentii la felul in care vrei sa-ti petreci concediul, daca ai pretentii la felul cum vrei sa fi tratat nu alegi litoralul bulgaresc. Daca nu ai nici o pretentie te vei duce, vei fi incantat, te vei lauda cu asta, vei spune ca a fost superb etc. Esti acelasi gen de turist care este multumit cu nesimtirea romanesca, care nu comentezi la lipsa serviciilor, care dai la o parte musca din farfurie, care iti cheltui banii crezand ca unde iti petreci tu vacanta este singurul si unicul loc din lume. Cand ai pretentii vrei mai mult. vrei sa te simti in concediul tau mai bine ca oricand. Un condediu in care te simti bine, te relaxezi, iti incarci bateriile pentru alte luni de munca si dureri de cap. Pentru mine Bulgaria mi-a lasat un gust amar, f. amar. Am stiut unde ma duc, am stiut cum este dar mai bine de cand atunci cand simti pe pielea ta nu este nimic. Nu a fost extrem de rau, dar dupa ce vezi inainte: CORFU; MALORCA; CRETA; ANTALIA, EGIPTUL, constati ca BULGARIA nu este decat un mare 0 (zero) si atat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD
    [27.09.10 12:32:06]
    »

    Daca nu ai nici o pretentie te vei duce, vei fi incantat, te vei lauda cu asta, vei spune ca a fost superb etc. Esti acelasi gen de turist care este multumit cu nesimtirea romanesca, care nu comentezi la lipsa serviciilor, care dai la o parte musca din farfurie, care iti cheltui banii crezand ca unde iti petreci tu vacanta este singurul si unicul loc din lume.

    ei, pentru pasajul asta, eu cred ca as fi indreptatit sa astept ceva scuze... oare de ce nu m-as mira ca in locul acestora, sa primesc alte 'comentarii'?

    PS eu nu dau la o parte musca din ciorba. i-o torn in cap bucatarului cu totul!!!

    nephisAUTOR REVIEW
    [27.09.10 15:11:22]
    »

    Imi pare rau dar nu era un mesaj personal era o reflectie generala asupra turistului roman. Turist care se bucura la orice nimic cum sunt multi dintre cei care au scris recenzii entuziasmate despre acest hotel. Nu de alta dar nu pot crede ca in vara a fost altceva decat in septembrie Daca v-ati simtit ofensat/a imi cer scuze. Nu sunt genul sa trimit alte "comentarii".

    Precizez inca o data nu era un mesaj care sa va privesca pe dvs. in particular iar daca a fost interpretat ca un raspuns, aici poate as avea un pic de vina pentru ca nu am incadrat bine acesta reflectie. Atata tot.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD
    [27.09.10 15:54:44]
    »

    accept scuzele in numele acelora care poate chiar se vor fi suparat citind acele randuri. prin ecoul meu am vrut in primul rand sa arat care este pericolul generalizarii: poti atinge, fara sa vrei, oameni care chiar nu au vreo vina. ca si cum ai vrea sa omori tantari cu grenade...

    o zi faina!

    nephisAUTOR REVIEW
    [27.09.10 16:08:26]
    »

    Nu omoara nimeni tantari cu grenade dar suntem prea saraci ca sa ne bucuram la nimicuri. Daca la romani nu umflau pe litoral cu peste la bulgari deosebirile sunt mici. Chiar m-am ca meniul avea peste prea putin. Dar daca cititi recenziile unora care au fost la acest hotel veti constata ca sunt mult, chiar foste mult departe de adevar. Si chiar pot generaliza cand este vorbe de acest hotel. Pentru cei care inca "strainatate" reprezinta Bulgaria le recomand sa se mai duca si pe alte meleaguri, sa vada si alte oferte si dupa sunt sigur ca nu vor mai fi asa entuziasmati de Bulgaria (in speta Madara). Nu ne da nimeni bani pe degeaba, ii muncim fiecare, iar pentru ceea ce platim vrem sa primim ce-i mai bun. Asa ca pentru mine cei entuziasmati si foarte fericiti ca au trecut pragul hotelului Madara si au fost cazati acolo, ii consider oameni care inca nu pot avea corect o opinie turistica. Singura lor comparatie e Romania. Si iertata sa-mi fie opinia dar oferta romaneasca pentru litoral este semnificativ foarte slaba fata de alte oferte cam la aceeasi bani. Asa ca orice comparatie cu Romania cade de la inceput.

    Si pentru a concluziona: recenziile favorabile si entuziastmate ale acestui hotel de "patru stele" si chiar generalizez sunt mult prea mult umflate, de turisti care inca m-au au de invatat la capitolul Oferta buna calitate/pret hotel Madara.

    Opinia mea este pret mare pentru calitate slaba.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    hlli
    [27.09.10 17:45:35]
    »

    Subscriu la ce a scris nephis!!!

    Am scris si eu despre sejurul meu la Madara, despre faptul ca nu se prezinta ca un hotel de 4*, ca unele servicii lasa de dorit... Si am cam fost apostrofata...

    Dar chiar nu m-am simtit bine la acest hotel, avind alte asteptari de la un hotel de 4*!!!

    Si nici in rest nu am vazut o prea mare amabilitate fata de romani, desi suntem in proportie mare fata de celelalte nationalitati. Pe plaja, dorind sa luam cite un jezlong, baiatul se arata "f. f. f. ocupat" auzind ca vorbim romaneste. L-am abordat in germana si parca s-a mai destins. Dar eu am stat cuminte sa termine "munca" (scria ceva ce nu se mai ispravea) si dorea sa ne arate cit este el de important. Imi si spunea ca romanii sunt buni clienti si buni platnici. Si atunci unde este o atitudine corespunzatoare fata de noi? !!!

    Pentru ca imi era greu sa vin de la plaja la hotel, am luat in citeva rinduri mini-carul, care costa 3 leva. Tin sa precizez ca nu am primit nici o data bitel. Cum este posibil asa ceva? !!!

    Una din masinile grupului nostru (3 masini am fost), au hotarit sa o duca intr-o parcare cu plata. Nici acolo nu au primit nici o chitanta. Totul este la "mica ciupeala", nimic civilizat si de bun simt!!!

    Da, trebuie sa ne alegem o locatie unde sa ne simtim bine, nu sa ne lovim la tot pasul de ceva ce sa ne nemultumeasca.

    Sa auzim numai de bine!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster10
    [25.11.10 13:15:00]
    »

    @Paulsab

    Esti de foarte mult timp pe site ca sa nu stii faptul ca atacul la persoana nu este tolerat aici, si se pedepseste drastic. Combatem ideile nu persoanele care le emit.

    Dupa perioada de vacanta impusa de "iesirea" ta sper sa avem posibilitatea sa citim impresii din vacantele tale si nu alte jigniri catre alti utilizatori care doresc sa ne impartaseasca din experienta turistica.

    Ecoul in cauza a fost sters iar tu primesti o vacanta de 7 zile.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    hlli, nephis, Paulsab
    Alte impresii din această RUBRICĂSmartline Madara Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046049118041992 sec
    ecranul dvs: 1 x 1