ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.02.2012
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 16.07.11
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    FEB-2012
    DURATA: 2 nopți
    cuplu fara copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    CADRUL NATURAL:
    60.00%
    Către satisfăcător
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    34.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Dezamagire

    TIPĂREȘTE

    Am stat la acest hotel de mai multe ori, dar cand era executiv manager Dna. C. S. Era o placere sa te intalnesti cu personalul de la hotel, incepand cu cei de la receptie si terminand cu ospatarii. Toata lumea era atenta cu tine sa nu-ti lipseasca nimic si sa te simti bine. Acuma, din pacate, cu schimbarea personalului bunele obiceiuri au disparut. Sa exemplific cateva aspecte neplacute:

    -rezervarea a fost facuta pt. camera dubla cu televizor si frigider platind pt. acestea. In camera insa lipsea frigiderul. Cerand explicatii la receptie mi sa spus ca trebuia sa-i spun ca vreau frigider. Oare mai era nevoie sa-i spun asta din momentul in care pe confirmarea rezervarii scrie negru pe alb camera cu frigider? Pana la urma mi-au spus ca s-a stricat, iar eu am renuntat ca nu doream sa-mi stric minivacanta.

    - in siteul prin care mi-am facut rezervarea la acest hotel se mentioneaza ca sunt locuri de parcare pt. care nu este necesar sa-ti faci rezervare. Rezultatul, nu am gasit loc sa parchez masina decat dupa mult timp si multe ture date hotelului. Practic nu aveai unde s-o lasi din cauza zapezii si a putinelor locuri de parcare ale hotelului care erau deja ocupate.

    - la efectuare rezervarii am specificat ca sunt fumator. In camera nu era nicio scrumiera, drept pt. care m-am dus la receptie sa iau una. Cand i-am spus receptionerului ce vreau a inceput sa faca numai figuri de parca i-as fi cerut nu stiu ce favor. Cand i-am spus ca in rezervare am specificat ca sunt fumator si ca ar fi trebuit sa nu imi confirme rezervarea daca nu-si doresc fumatori in hotel a catadixit sa-mi permita sa iau o scrumiera de pe una din mesele de la bar.

    - dupa ce am facut rezervarea am primit un telefon de la hotel pt. confirmare si i-am mentionat doamnei de la celalalt capat al firului ca doresc o camera la et. 2, solicitare mentionata si pe rezervare facuta. Aceasta mi-a raspuns ca nu este nicio problema. La sosirea la hotel am fost cazat la et. 3. Numai are rost sa intru in detalii vis-a-vis de discutiile care au urmat. Degeaba!

    Ar mai fi si alte lucruri care m-au nemultumit dar chiar nu mai vreau sa mi-le mai amintesc. Oricum nu merita pe banii tai sa-ti faci atatia nervi. Conluziile va las pe voi sa le trageti.

    In schimb m-a bucurat stratul de zapada si faptul ca am putut sa schiez doua zile.


    [fb]
    ---
    Trimis de nick58* in 26.02.12 19:23:50
    Validat / Publicat: 26.02.12 20:30:01
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2285 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nick58*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 7 voturi)

    ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    vlado2
    [27.02.12 17:33:09]
    »

    Eu cred ca le-ai facut tu ceva de toate au fost pe dos ca in rezervare))).

    nick58*AUTOR REVIEW
    [27.02.12 20:20:54]
    »

    @vlado2: Da le-am facut doua lucruri:

    1. Am facut rezervarea la ei, stiind cum erau tratati clientii hotelului inainte.

    2. Am platit niste servicii care nu-si merita banii.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    nick58*, vlado2
    Alte impresii din această RUBRICĂSki & Sky Hotel :

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.25074410438538 sec
    ecranul dvs: 1 x 1