ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: pitesti
ÎNSCRIS: 25.08.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
47.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Cititi cu atentie!!!

TIPĂREȘTE

Am avut un sejur de 7 nopti in valoare de 2800 lei la hotel Sirena, mic dejun inclus si bonuri valorice pentru restul meselor (dejun si cina).

*Micul dejun nu l-am servit niciodata la hotel pentru ca mancarea era f f proasta, numai parizer, salam, crenvursti, ochiuri prajite in ulei ars si aruncate ca la porci, lapte praf foarte diluat etc - cica asta e o masa de 20 lei. In plus daca te duceai la masa la ora 8 si 15 deja era tarziu, nu mai gaseai mare lucru.

*Sub pretextul ca nu ne pot caza mai repede, deoarece hotelul este la capacitate maxima si in camerele eliberate se face curat, am asteptat rabdatori sa ne primim camera.

Persoanele care isi faceau intrare la sefa receptiei primeau camerele bune (etaje mici si vedere la mare), iar timpul de asteptare era scurt. Ca sa intelegeti ideea iata o discutie:

"-Cine a parcat aici in fata hotelului? ", zise sefa nervoasa...

"- E domnul de la camera X"

"- Aaaaa, ok".

In speranta ca vom avea macar o camera curata, am ramas surprinsi sa constatam ca:

- in cada, pe toaleta si prin camera era plin de par;

- praf, murdarie, nici cu aspiratorul nu era dat;

- pilota murdara pusa pe sifonier;

-balconul nematurat;

Pe usa dulapului era o lista de inventar si am constatat ca lipseau cateva obiecte pe care le-am anuntat imediat la receptie. Au fost aduse obiectele lipsa, dar ni s-a spus ca in comparatie cu alte camere, stam prea bine...

*Cine are bonuri valorice poate sa manance oriunde in restaurantele hotelurilor THR Marea Neagra.

Am mancat la un hotel de 4* Cleopatra.

Ne-am bucurat, crezand ca la 4*, mancarea o sa fie super.

Meniul era de forma, se manca doar ce aveau pregatit.

Nu va ganditi la cine stie ce mancaruri gatite, mai mult gratare (ceafa, piept, pulpe), cateva garnituri si salate. Mancarea era buna, dar nu aveai prea multe optiuni. Ciorbe nu am servit, dar la o masa alaturata au primit ciorba de burta amestecata cu apa...

Cu bonurile respective puteai sa comanzi bauturi (apa, sucuri, vin, bere), dar erau slab aprovizionati.

Oricum, fata de altii care au avut mancarea impusa a fost mult mai bine.

*Lifturile mergeau foarte greu, erau supra solicitate, iar mai mereu era cate unul defect. De aici si problema cu etajele superioare.

*Plaja era aproape, dar murdara.

In statiune saci de gunoaie si tomberoane rare care dadeau peste si foarte multi caini.

* O saptamana n-au schimbat lenjeria, am cumparat Domestos si hartie igienica.

*Am cumparat Domestos pentru ca era absolut necesar sa dezinfectezi in baie.

*Cosul de gunoi il schimbau zilnic si dadeau cu aspiratorul sumar.

In concluzie, pentru banii platiti serviciile nu sunt nici macar la jumatate.

Nu inteleg cum unele persoane se declara multumite de sejurul la acest hotel.

Hotelul nu e urat, e neingrijit.


[fb]
---
Trimis de un_turist in 25.08.11 23:33:03
Validat / Publicat: 26.08.11 00:51:38
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN. A mai fost în/la: Mamaia, Neptun, Eforie...
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2860 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (un_turist); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 3 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    geta10
    [26.08.11 09:19:12]
    »

    Eu chiar am fost multumita de hotel.

    In camera era curatenie, aveai frigider, TV, seif.

    Lenjeria de pat nu s-a schimbat dar nici nu aveam pretentii pentru 5 zile cat am stat.

    La lift mai aveai de asteptat dar in luna iunie nu erau asa multi in hotel.

    Noi am fost fara masa asa ca am mancat unde am vrut noi. Nu ne place sa luam cu bonuri de masa pentru ca atatea terase si restaurante sunt, ai din ce sa alegi, asa ca nu merita doar daca ai bilet de la sindicat si iti deconteaza jumatate din pret.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    geta10
    Alte impresii din această RUBRICĂSirena Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045103788375854 sec
    ecranul dvs: 1 x 1