GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Nu recomand nimanui acest hotel. Am fost acolo anul trecut in septembrie, dupa ce am citit review-uri pozitive la adresa acestui hotel-care de altfel arata bine in poze...
Am fost cazata la parter - intr-o camera intunecata, fara balcon - unde nu puteai lasa geamul deschis atunci cand plecai din camera de frica sa nu intre cineva. Erai obligat sa tii draperiile trase, altfel toata lumea care trecea pe trotuar se uita in camera ta. Nu aveai unde sa iti intinzi un prosop la uscat, curatenia lipsea cu desavarsire.
Prosoapele le-au schimbat doar a doua zi, apoi daca le lasai pe jos - semn ca doresti sa se chimbe, iti erau puse la loc pe suport.
In urma sesizarilor la receptie s-a indurat cineva sa dea cu mopul - asa de ochii lumii si sa duca gunoiul. A treia zi la fel - nici paturile nu le faceau - in fiecare zi era nevoie sa merg la receptie sa cer sa se faca curat - absurd.
De asemenea, am dorit schimbarea camerei - mi s-a raspuns ca nu se poate - sub pretextul ca nu sunt camere libere - poate doar daca renunta cineva la camera in mijlocul sezonului. La intrebarea mea - dar de ce ar renunta cineva - mi s-a raspuns foarte serios - pai poate moare - INCREDIBIL RASPUNS al unei domnisoare care se dorea receptionera...
Personalul este sub orice crititca - nu ai cu cine discuta - daca doresti sa discuti cu un superior NU EXISTA.
Galagie cat cuprinde - dar nu de la copii mici - care sunt extraoridnar de multi - acest hotel fiind preferat de parintii cu copii mici - ci de la personal - La parter se da trezirea in jurul orei 7 cand personalul incepe sa asculte muzica si sa se strige pe hol - aici nu s-a auzit de respectul pentru client, pentru banul lui - toata lumea are impresia ca ti-a facut o favoare ca te-au cazat acolo.
La micul dejun trebuie sa pandesti - la propriu o masa - hotelul neavand restaurant - ci un cort folosit pe post de restaurant...
In concluzie - NU EXISTA CUSTOMER SERVICE, nu exista respect pentru client, curatenia LIPSESTE CU DESAVARSIRE, iar de personal serviabil, politicos si cu bun simt nici nu poate fi vorba.
Va recomand cu drag un sejur in afara tarii - ex Turcia - unde se respecta din plin notiunea de client service - unde clientii sunt tratati cu respect si bun simt.
Trimis de irinar in 02.06.14 22:22:10
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irinar); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.86329500 N, 28.59921800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@irinar: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
Draga turistule/a, parererea mea este ca ori ai avut tu un ghinion nemasurat, ori esti rautacios/oasa. In primul rand, este stiut faptul ca parterul este problematic la ORICE hotel, de-asta si pretul mai mic.
In al doilea rand, nu stiu cat sa cred din mizeria pe care o descrii tu, intrucat in camera noastra situata la et 3 se facea curatenie zilnic, prosoapele de pe jos, cos de gunoi, aspirator. Pentru facutul patului si aranjatul hainelor, trebuia sa alegi intr-adevar, Turcia!!!
Sa spui ca este un hotel "groaznic" cand toti ceilalti nu au avut nicio problema e cam... nu vreau sa jignesc!!!
Asteptam cu interes review-urile tale din Turcia!!!
@alexia01: din cate vad eu sejurul lui irinar este de acum 1 an, deci de atunci poate s-au schimbat lucrurile in bina sau rau!
Reviewul tau la acelasi hotel de nota 8.6 nu inseamna ca ai neaparat dreptate!
Se pare ca in 2014 2 din 4 reviewuri sunt negative!
Ce ti se pare ciudat ca sa ti se aranjeze patul?! Tie ti-ar conveni sa iti gasesti prosoapele aruncate pe jos in baie sa le gasesti inapoi puse ca si cand ar fi spalate si noi?
@comisarul: nu are ABSOLUT niciun rost sa iti mai raspund ceva. Tu ai fost la acest hotel?
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Dezamagitor — scris în 26.07.24 de MihaelaCo71 din TâRGU JIU - nu recomandă
- Jun.2024 Ajuns din intamplare la Sara — scris în 14.07.24 de Teodor17 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jun.2023 Hotel Sara (Midia), din păcate, o excepție — scris în 11.02.24 de grigoreureche din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2020 Nu sunt respectați clientii — scris în 08.08.20 de Ali2 din RM. VALCEA - nu recomandă
- Jun.2019 O experienta placuta — scris în 30.07.19 de rora din CâMPINA - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Dezamăgit și înșelat de cei de la hotelul Sara din Neptun — scris în 31.07.18 de adrianhozoc din DUMBRăVENI. VRANCEA - nu recomandă
- Aug.2017 Sejur excelent - Hotel de trei stele adevarate! — scris în 02.09.17 de chris79 din BUCURESTI - RECOMANDĂ