ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.07.2022
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Siret [SV]
ÎNSCRIS: 24.07.22
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2022
DURATA: 8 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Dragă hotel Sanda din Venus - o să mai revenim!

TIPĂREȘTE

Despre noi:

Eu și soția mea suntem căsătoriți de 25 de ani și din 2007 obișnuim să vizitam în fiecare an litoralul românesc, așadar am avut ocazia să vizitam rând pe rând stațiunile Saturn, Jupiter, Neptun și Olimp.

Despre rezervare:

În acest an, prin aprilie, am analizat ofertele disponibile pe (***) și ne-am zis să dăm o șansă și stațiunii Venus, așa că am folosit voucherele soției ca să rezervăm 8 nopți de cazare la Hotelul Sanda. Am fost atrași de recenziile bune și de nota hotelului.

Ca de obicei, nu ne-a interesat nici masa, nici aerul condiționat. Doar cazarea!

Am achitat online 1.450 de lei, iar la sosire încă 80 de lei ca taxă de stațiune (informație existentă pe site).


despre SERVICII

Despre primire: Când am ajuns la hotel, pe 13 iulie, ora 14, mai erau încă patru ore până la check-in. În noaptea dinainte nu reușisem să închid un ochi, apoi condusesem vreo 12 ore de la Siret SV până la destinație (știu, știu… sunt un șofer jalnic, dar asta e!) La sosire eram pur și simplu “varză” … obosit, deshidratat, amețit și bătut de soare în cap.

Am rugat-o pe doamna de la recepție să ne cazeze mai repede de ora 18, dacă se putea. Dacă nu m-ar fi ajutat, cred că eram în stare să mă întind pe undeva, pe jos, în față la recepție și să adorm instantaneu. Spre surprinderea mea, am găsit multă înțelegere și am fost cazați în mai puțin de 5 minute, primind cheia de la camera 103.

Îmi amintesc cu recunoștință și de zâmbetul ei cald, și de primirea făcută. Asta numesc eu ospitalitate!

Despre parcare: Am parcat mașina în curtea din spatele hotelului. Există o intrare separată pentru mașini, cu buton, cameră video, senzor de mișcare și un domn amabil care deservește parcarea.

În zilele care au urmat, am folosit fără probleme mașina pe timp de zi ca să ne plimbăm de la o stațiune la alta începând cu Techirghiol și terminând în sud cu Mangalia (da, ne-am tot plimbat și le-am luat pe toate la rând).

Nopțile am dormit liniștiți pentru că mașina era în siguranță, în parcarea din curte.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Despre cameră:

Drăguță și curată. Mult alb. Fumatul este interzis și asta-i foarte bine!

Izolată fonic cu ferestre termopan, așa că dacă ai închis ușa de la balcon, nu mai ai nicio treabă cu zgomotele. Există montată și plasă pentru țântari.

De fapt, cred că ai la dispoziție tot ce-i necesar. Pentru mine aerul condiționat este un moft, dar dacă pentru alții este important, există în ofertă și camere cu AC.

Prizele și întrerupătoarele sunt la îndemână. Ai sfoară pentru întins rufe în balcon, masă, scaune… în interior există un dulap încăpător și, desigur, camera e dotată cu un minifrigider standard.

Televizorul era scos din priză, iar eu și jumătatea mea am votat să rămână așa.

Despre curățenie:

Hotelul Sanda s-a ridicat la înălțimea așteptărilor mele.

Se face curățenie în cameră zi de zi și se golește coșul de gunoi. Prosoapele sunt schimbate ori de câte ori le lași pe gresie.

Dezinsecția era făcută cum scrie la carte (aspect foarte important).

Am avut niscaiva experiențe triste prin hotelurile din alte locații, așa că – obosit, neobosit - n-am desfăcut nicio valiză, niciun bagaj până când nu m-am asigurat că totul era în regulă.

Era!

Despre atmosfera din jurul hotelului:

Mult verde, multe plante, copaci… flori. Soția a fost încântată.

Chiar la intrarea în hotel există un spațiu cu multe ghivece, cu fel și fel de flori multicolore. Diverse specii, forme și culori. E o plăcere pentru ochi, mai ales dacă ești femeie.

Dacă ești bărbat, există un bar de zi cum intri, în dreapta.

De asemenea, dacă ai chef să-ți gătești singur mititeii, te așteaptă o grădină de vară chiar în zona verde din fața hotelului și ai acolo și grătar, și mese, și scaune… tot ce ai nevoie.

Ca o notă generală, îi dau un 10 (zece) hotelului Sanda și un 11 (unsprezece) doamnei recepționere care ne-a întâmpinat în prima zi.

De fapt, tot personalul hotelului merită o notă bună pentru ospitalitate și atitudine. Se vede din prima că persoana care administrează hotelul și-a ales cu grijă oamenii.

Am găsit confort, politețe și amabilitate, iar eu și soția mea ne-am simțit excelent! Tocmai de aceea o să revenim.

Mulțumesc, hotel Sanda!


[fb]
---
Trimis de Tiberiu_N_S in 24.07.22 16:16:08
Validat / Publicat: 24.07.22 21:12:13
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în VENUS

VIZUALIZĂRI: 1537 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Tiberiu_N_S); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Grădina din dreapta intrării la recepție
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 25800 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [24.07.22 21:10:52]
    »

    @Tiberiu_N_S: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =108361&hid=845.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    webmasterPHONE
    [24.07.22 22:53:06]
    »

    Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

    — (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    webmasterX
    [24.07.22 23:15:50]
    »

    @Tiberiu_N_S:

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    M'LiviuPHONE
    [25.07.22 00:01:47]
    »

    Mă bucur că ați avut un concediu plăcut! Asta este cel mai important după un an de munca și după acești ani de pandemie. Totuși nu sunt de acord cu aceste reguli întâlnite doar pe litoralul romanesc... Cum să primești camera după ora 18... 18 30 am văzut la alte hoteluri... Mi-i se pare înjositor. Voi nu aveati mese incluse cu ce-i deranja... La alții au all inclusive și le e teamă că se termină berea din dozator sau le rup șezlongurile...

    Nu pot sa dau hotelurilor de pe litoralul romanesc doar nota 2 cu indulgentă... Sincer. Cele care pun check în ul după ora 16 după ora 18...

    Pe alte meleaguri dacă ajungi și dimineața la ora 7 ești invitat la micul dejun ești primit altfel... Ești tratat cum noi romanii și... îmi pare rău să spun acest lucru nu vom știi nici în următorii 50 ani să facem .

    Toate cele bune și vacante frumoase!

    mishu
    [25.07.22 09:54:13]
    »

    @Tiberiu_N_S: In primul rand Bun venit! si succes mai departe.

    În noaptea dinainte nu reușisem să închid un ochi, apoi condusesem vreo 12 ore de la Siret SV până la destinație (știu, știu… sunt un șofer jalnic, dar asta e!)

    cred ca soferul isi cunoaste limitele cel mai bine si importanta este destinatia si sa ajungi acolo in siguranta, nu erai contra cronometru.

    Cazarea este foarte interesanta din ce povestesti si mi-ar fi placut sa vad ceva mai multe poze, insa chiar si acea singura poza pusa, arata grija pentru frumos.

    Sa va fie de bine si te mai asteptam si cu alte articole, felicitari, votat cu mare drag.

    mishu
    [25.07.22 10:03:12]
    »

    @m liviu: Da, si eu am citit inca o data despre ora cazarii pentru ca nu imi venea sa cred, si este atat de frustrant sa ajungi la mare si sa fie nevoie sa astepti ora 18 ca sa te cazezi, sau daca pleci pe plaja sa fii cu ochii pe telefon ca sa iti spuna cineva ca e camera gata.

    Cred ca in multe cazuri ora de cazare/decazare este un criteriu de selectie a hotelului (nu numai la mare) si stiu ca eu ma uit la acest aspect cand fac alegerea.

    Poate ca pe baza acestui criteriu renunt la ceva mai frumos, insa orele astea sunt criminale. In acest caz Tiberiu a avut noroc si si-a inceput vacanta cu bine.

    Tiberiu_N_SAUTOR REVIEW
    [25.07.22 12:57:17]
    »

    @webmasterX

    E adevărat, ar fi fost binevenite mai multe poze, dar în majoritatea apărem fie eu, fie soția. Practic, ne-am pozat unul pe altul și ne-am făcut o grămadă de selfie-uri (ca niște narcisiști ce suntem

    @m liviu

    Pe voucher scria negru pe alb “Ora de Check in 18:00”

    Dar voucherul nu l-am primit de la hotelul Sanda, ci de la agenția care a intermediat voiajul.

    Pe site-ul hotelului Sanda termenii sunt mai blânzi

    “CAZAREA INCEPE DUPA ORA 16:00”

    @mishu

    Așa este, important e să ajungi la destinație viu și nevătămat.

    Sincer, nu drumul lung m-a deranjat, ci numărul mare de șoferi care erau hipnotizați de telefonul lor mobil. E înspăimântător, mai ales când îi ai în spate și îi vezi cum tastează.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    M'Liviu, mishu, Tiberiu_N_S
    Alte impresii din această RUBRICĂSanda Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05138897895813 sec
    ecranul dvs: 1 x 1