ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.07.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 18.07.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
30.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 4 MIN

Nici dusmanii nu i-as mai trimite aici

TIPĂREȘTE

Hello! tuturor doritorilor de concedii placute petrecute in Bulgaria. Nimic de zis! Am fost anul trecut in Obzor la hotel Miramar 4 stele si a fost minunat din toate punctele de vedere si in acest an am zis sa-mi incerc norocul la Royal Park, intrucat prezentarea oficiala pe site era fantastica si impreuna cu Aqua Park-ul, m-au convins sa incerc si altceva.

A fost cea mai proasta decizie pe care am luat-o in ultimile luni. Abia m-am intors astazi dupa 8 zile in care m-am enervat fara incetare din cauza serviciilor aferente unui hotel de maxim 2 stele, caracterizate prin mancare foarte proasta, si de putine sortimente, cozi interminabile la orice, incepind cu gratarul pana la o cafea la automat sau la fructe (respectiv bucati de pepene pe care ti le serveau ca la Auschwitz) precum si comportamentul personalului care te trata ca pe un potential infractor, talhar de piersici pentru copii sau un biberon de ceai luat din sala de mese cu care te prindea in flagrant, etc.

si acum sa detaliem. sa va descriu o zi

dimineata te duceai la masa intre orele 7. 30. - 10. 00, si gaseai acelasi vesnic menu: clatite oribile pentru care stateai la coada cel putin 10 minute si daca doreai mai mult de 4 (ei ti le aruncau in farfurie nu-ti luai singur) comentau si se uitau urat (sa nu credeti ca suntem genul care sa facem prapad, dar eram 4 adulti si 4 copii si am fi dorit macar o clatita de fiecare dar pentru asta trebuia sa stam mai multi la coada), oua fierte, oua ochiuri pentru care luai iar coada in primire, o omleta groaznica pe care n-am avut curajul s-o incerc din cauza aspectului, macaroane si spaghete fierte cu doua sosuri langa la fel de groaznice facute cu bulion diluat mult cimbru si mult delikat, (foarte sarat), jumatati de cremwusti pe gratar (oribili) un singur fel de salam ieftin si ca bonus in unele zile mai apareau doua sortimente la fel de slabe calitativ, un singur fel de cascaval si unul de branza, unt si margarina, doua feluri de gem foarte din comert, cateva sortimente de ceai, lapte si doua dozatoare de cafea, numai 4 boluri de cereale, rosii, castraveti, ceapa, ardei, masline si o pizza foarte sarata si foarte goala, cateva fructe, pe banane (care erau taiate in jumatate) era bataie rau ca si pe pepenele rosu.

vreau sa ma credeti ca nu am mari pretentii si nu sunt carcotasa. Chiar e groaznic. am avut ocazia sa asist din pacate la certuri frecvente intre membrii personalului si cetateni din diferite tari, toti erau nemultumiti si regretau alegerea facuta. Mi s-a intamplat sa stau pentru o pulpita de pui la gratar o jumatate de ora la coada si chiar as fi renuntat dar efectiv nu aveam ce sa-i dau altceva copilului meu de 2 ani. Aveau bufet pentru copii unde in 8 zile nu am vazut decat 3 feluri de mancare, intotdeauna aceeasi: niste tocatura terfelita prin pesmet si susan si prajita in ulei, cartofi prajiti (piure niciodata) o vesnica supa de delikat cu vagi arome de pui, si gris cu apa si putin lapte. La adulti a fost aceeasi problema: cateva feluri de mancare si la pranz si seara (se schimbau doar doua sortimente zilnic), si gaseai aceasi mancare de la pranz si la cina. dar sa incheiem cu masa concluzionand asa cum spuneam ca este de maximum 2 stele si sa trecem la alte aspecte neplacute:

bazinele (doua la numar) aqua park-ul si barul de la bazine se inchidea la orele 17. 00 ca sa vina un nene cu trei baloane sa plimbe fraierii 5 minute contra a 10 leva; barul de la receptie care era destul de departe de bazine sau de plaja, ramanea de serviciu pana la orele 22. 00, dar nu aveai voie sa pleci cu o cafea pe plaja, la bazine sau in camera, trebuia sa stai acolo s-o bei, sau trebuia sa vii cu cana de acasa lucru tare neplacut pentru mine intrucat puiutii mei adormeau la ora 21. 00 si as fi vrut sa beau o cafea in camera dupa aceasta ora ca sa-i pot supraveghea. Cozile aici erau de asemenea infernale, iar atitudinea barmanilor pe masura. Sa nu credeti ca era un comportament special pentru romani erau la fel cu toti turistii indiferent de nationalitate.

mai este un bar la subsol deschis pana la ora 0. 00, de care multi nu stiu, deschis de la orele 18. 00.

pentru un parlit de sandwich servit la barul de la piscina stateai de asemenea la coada minim 10 minute, urma o bere, alta coada, urma un suc, alta coada, si reveneai pe plaja dupa 30 minute, si daca aveai nesansa sa-ti fie sete iar, o luai de la capat.

dragii mei ocoliti hotelul, va faceti nervi pe banii vostrii.

am uitat sa va spun de curatenie... NU E!

va pup, astept reactii


[fb]
---
Trimis de robi.u in 18.07.10 23:15:33
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: obzor miramar
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2149 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (robi.u); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1400 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

escu
[19.07.10 01:29:47]
»

Am citit si celelalte review-uri ale acestui hotel si se pare ca intr-adevar sunt probleme cu serviciile si cu felul in care este aplicat sistemul all inclusive.

Ori este subdimensionare, ori este slaba calitate, ori ambele - si se pare ca de asta din urma ati avut voi parte, atat in ceea ce priveste serviciile cat si all-inclusive-ul.

Am simtit si eu pe propria piele cum e cand dau rasol bulgarii, dar nu in asemenea masura ca tine - culmea, mergand trei ani consecutiv la acelasi hotel - si inteleg perfect disconfortul provocat de aroganta personalului, de statul la cozi pentru orice, de micile umilinte la care turistul e supus zilnic etc.

Apropo, eu consider ca bananele taiate jumatati intra in categoria afronturilor...

Adevarul e ca bulgarii sunt consecventi in inconsecventa, la mine a fost in ordine bine / rau / foarte bine, deci nu stii la ce tratament sa te astepti din partea lor de la un an la altul, nici macar de la o luna la alta. Dar la hotelul asta prea se repeta nemultumirile legate de servicii si de all inclusive.

Consider review-ul tau util, imi intareste impresia ca Royal Park este de evitat, in ciuda prezentarii oficiale. Bine, acum e si normal ca pe site-ul lor sa se pupe singuri... n-ar trebui sa fie asta principalul criteriu de alegere a unui hotel.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Asera
[27.07.10 15:21:28]
»

Sper ca citind aceste randuri sa va gandi-ti de 2 ori inainte de a face greseala sa alegeti Royal Park Elenite. Am avut un sejur de 10 zile care sincer abia asteptam sa se termine... totul a inceput in momentul cand am ajuns in parcarea hotelului care nu se putea numi parcare, era un loc neamenajat mai bine zis un maidan unde fiecare parca cum putea. La receptie am avut un SOC in momentul in care ne-au spus ca nu ne gaseau in liste, dupa mai multe telefoane date in tara au reusit sa ne gaseasca si bineinteles ca nu ne-au oferit camera dubla cu vedere la mare asa cum am platit (40 euro) deoarece nu aveau. Am acceptat in schimb un apartament care nu avea vedere la mare deoarece dupa ce am vazut camerele am fost multumiti.

Din punct de vedere al curateniei nu vreau sa fiu carcotasa, a fost bine iar apartamentul a fost spatios si si bine izolat fonic, deci te puteai odihni in momentul in care iti doreai acest lucru.

Plaja a fost acceptabila, cam inghesuita. Durerea cea mai mare a fost MANCAREA. Am ajuns la un moment dat sa nu ne mai dorim sa intram in acea sala de mese care era la masa de pranz plina de fumul de la gratare avand un aer irespirabil. Pentru a servi un gratar, care era singura optiune mai buna trebuia sa stai la coada si sa fii atent sa nu primesti unul crud.

Mancarea gatita era aceasi in fiecare zi cu mici exceptii se mai inlocuia un fel cu altul, iar mancarea de mazare era la loc de cinste. Am observat ca reciclau mancarea: carnatii de dimineata de la gratar ii transformau in mancarica cu cartofi cu carnati la masa de amiaza, iar preparatele de dimineata care erau orcum de cea mai proasta calitate le mixau si faceau un fel de compozitie pe care o intindeau pe felii de paine si o dadeau la cuptor rezultatul fiind un fel de Pizza. Pepenele rosu ti-l dadea cu portia, bananele erau jumatati, caisele erau crude, deci la capitolul fructe trebuiai sa alegi. La barul de la piscina cat si cel de la receptie se terminau paharele de unica folosinta foarte des si daca aveai ghinionul sa ti se faca sete aveai de asteptat.

Am mai fot in bulgaria in Albena la Kalikra 3 ani la rand si acolo am fost foarte multumiti, nefiind grad de comparatie, atat comportamentul ospatarilor cat si mancarea care era diversificata si gustoasa. Daca ar fi sa recomand, hotelul Kaliakra e cea mai buna alegere.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmasterXY*
[27.07.10 15:35:44]
»

@Asera, un frumos debut pe site cu aceste utile informatii.

Mult mai la vedere ar fi fost daca le postai intr-un review propriu, unde puteai acorda si propriile grade de satisfactie serviciilor de care ai beneficat la acest hotel. Cum poti faca asta? Nimic mai simplu: click pe adauga impresii noi (putin mai jos), copy de aici, paste dincolo, completezi campurile cu info din sejur si iaca s-a nascut review-ul.

Spor la scris!

MihaiT
[28.07.10 01:02:21]
»

asera cu ce agentie ai fost?

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Asera, escu, MihaiT, robi.u
Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Park Hotel [complex Royal Club Victoria]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048427104949951 sec
    ecranul dvs: 1 x 1