GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Alhambra, varianta 2016
La începutul acestui an, profitând de o oferta de nerefuzat, am ales din nou ca destinație Royal Alhambra Palace, mânați, intr-o oarecare măsură, și de curiozitatea de a vedea ce s-a mai schimbat acolo în ultimii 4 ani.
Momentul sejurului, deși ales încă de la începutul anului, nu părea, pentru majoritatea cunoscuților noștri tocmai inspirat dat fiind felul în care, se arata, văzută din România, situația din Turcia... spun văzută din România pentru că, văzută din Turcia, mai exact din Antalya, situația e neschimbată.
Aterizarea pe Aeroportul din Antalya s-a făcut fără probleme, nu au fost măsuri/filtre speciale de securitate, bagajele au venit foarte repede la Belt, iar transferul nu s-a desfășurat altfel ca de obicei.
În hotel nu erau filtre de securitate (cum am înțeles că se zvonește), iar pe plaja turiștii nu sunt păziți cu arme ???? (alt zvon). Nici o secundă, în timpul vacanței nu ne-am simțit altfel decât în siguranță și nici nu am identificat altceva decât ceea ce e deja obișnuit.
Nici la plecare pe Aeroport nu au fost filtre speciale, nici măsuri suplimentare. Acestea sunt câteva precizări pe care le-am considerat necesare încă de la bun început.
După un transfer care a durat 50 de minute (ar fi putut dura și 30, dar au o oprire la un butic/benzinărie unde șoferul și ghidul primesc ceva din partea casei în schimbul fluxului permanent de turisti/clienți pe care îl asigură ????) am ajuns la Alhambra, cazarea s-a făcut rapid, în mai puțin de 10 minute eram în camera cu bagajele.
Camera, tot in Block B, așa cum mi-o aminteam: spațioasă cu pat dublu, pat single și, în cazul nostru, și pat suplimentar (foarte confortabil cu saltea relaxa), 2 noptiere, birou, cana electrica, pliculețe de ceai, cafea, minibar (bere Efes la 330 ml, doze de Pepsi regular, Mirinda, Nestea de piersici, cutii suc natural, apa plata și apa minerala, toate completate zilnic).
Balcon cu măsuța și 2 scaune, uscător de rufe. Baia cu cadă mare, șampon, gel de duș, balsam par, lotiune de corp, suficiente și împrospătare zilnică, papuci de casă (nu și halate de baie). Prosoapele se împăturesc zilnic (cei ce au citit recenziile mele anterioare știu despre obiceiul meu de a însemna prosoapele, ei bine, fiind cu 2 copii și pentru a nu incurca prosoapele intre noi, mi-am păstrat obiceiul de a le însemna... se pare ca și cei de la Alhambra si-au păstrat obiceiul de a le muta locul și doar de a le împături... dacă însă puneți prosoapele pe jos acestea sunt schimbate -sper că nu cu cele din alte camere ???? ci cu unele curate) lenjeria de pat se schimba la 3 zile.
În lista de programe TV nu se mai găsește niciun program în limba română (aveau TVR internațional) ceea ce e cel puțin ciudat în contextul în care hotelul e constant ocupat de mulți români.
Pentru că nu îmi doresc sa fiu repetitiva, în cele ce urmează, mă voi axa doar pe diferențele constatate față de anul 2012.
Pe partea de restaurant la restaurantul principal nu am constatat modificări: mâncare multă, bună, în principiu, diversificată. Au introdus și ei serile tematice: noi am prins mediteraneană, turceasca, pescărească. La restaurantul pentru copii însă programul s-a redus: nu funcționa decât seara de la 18 la 20 cu mâncare doar gen fast food, lipseau cu desăvârșire borcanele cu hrana pentru bebeluși cat și cutiutele cu lapte (în primele 3 zile, apoi au apărut cutiuțe cu lapte simplu și danonino). Băuturi aceleași cu care ne-am obișnuit: alcolice locale, sucuri din gama Pepsi, bere din gama Efes
Piscinele curate (s-a mai întâmplat sa fie nisip pe fundul piscinei, dar e clar ca din vina turiștilor care nu folosesc dușul înainte...) și foarte calde, au redus programul de funcționare la jacuzzi (putea fi pornit după ora 11). Deși păstrează regula interdicției rezervării de șezlonguri la piscină, nimeni nu o respectă, iar după 8 AM cu greu mai găsești șezlonguri libere.
Plaja foarte lată, cu nisip fin, intrare lina în mare și marea foarte caldă, foarte curată și frumoasă ????.
Animația în timpul zilei cam letargica... încerca echipa de animatori, dar cam timid... nici ei nu au reușit să să se adapteze la turiști: hotelul era ocupat preponderent de români, nemți și englezi, mai puțin turci și alte nații, ei au animatori din Rusia (cel puțin la mini club), dimineata saluta turiștii în rusă... adică se cam adresează unui turist inexistent... seara tot echipa de animatori asigura spectacolele din amfiteatru (asa hotelul economisește niște bani, dar se cam vede la calitate) mai puțin joi când e White Sensation party pe plaja și miercuri când e Spectacol cu o trupă de acrobați copii (talentați, copiii). La mini club au doar 2 fete cam apatice și plictisite, cu o engleză precară și care nu prea reușesc să atragă mulți copii la activitati. La mini disco, de la 20.30 se adună mai mulți copilași.
Personalul de la Desk relation nu e foarte preocupat în a veni în întâmpinarea nevoilor turiștilor, nu se obosesc nici măcar să rezolve sesizările punctuale, darămite să fie cu un pas înaintea tuturor potențialelor probleme... acum nu mă pot abține să nu compar cu Delphin unde se plimbau permanent printre turiști pentru a se asigura ca totul e așa cum trebuie.
Internetul wireless merge destul de bine (chiar și cel fără plată) în aproape toate zonele mai puțin pe plajă și în amfiteatru. Durează mai mult la început conectarea pe baza numelui de utilizator (numărul camerei) și parolei (data nașterii), dar odată conectat, e rezonabil.
O dezamăgire a fost early breakfast / midnight snack. Dat fiind faptul că aveam zborul dis de dimineață, am trecut pe acolo și am constatat ca nu aveau decât salate și tort, câteva resturi din ceea ce părea a fi fost o franzela și... cam atât. Dacă aveți zbor dimineață, mergeți cu o seara înainte la Patiserie și luați de acolo ceva în cameră pentru a doua zi.
Dacă ar fi să concluzionez, succint, intr-o ordine aleatorie, hotelul e frumos, piscinele foarte bune, plaja și marea fabuloase, mâncarea și băutură bune, iar pe partea de servicii e loc de mai bine (de altfel în lanțul Royal, cred că tot timpul a fost loc de mai bine).
Și mi-aș dori ceva: ca, așa cum hotelierii turci s-au adaptat la turiștii ruși cu ani în urmă, să se adapteze acum și la turiștii români, pentru că, Alhambra, cel puțin, zilele astea era aproape pământ românesc și cred că situația e similară în mai toată Antalya...
Trimis de Andryea in 10.08.16 17:52:50
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Andryea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.81616273 N, 31.30977452 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Imi aduc aminte ca 2012, sezlongurile erau la discretie iar daca cineva isi punea prosopul, a doua zi nu il mai gasea.
@david - adevărul e ca și eu îmi amintesc ca în 2012 șezlongurile nu păreau o problema... cred ca nici hotelul nu era ocupat 100%.
Acum însă au avut și câteva situații de over booking... acesta e și motivul pentru care au pus afișe în lifturi și la recepție cu oferta adresata familiilor fără copii de a-și continua vacanta la Royal Adam și Eva fără costuri suplimentare.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2023 Resort ce ți oferă posibilitatea de a te simți bine! — scris în 26.08.23 de moraru marian din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Totul la superlativ — scris în 17.08.22 de Claudia Tim din BORşA [MM] - RECOMANDĂ
- May.2022 Recomand acest resort — scris în 31.05.22 de Claudia MS din BISTRIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Vacanta scumpa si neașteptat de prost organizată. — scris în 27.07.21 de ux121300 din IAşI - nu recomandă
- Jul.2021 Prea scump pentru ceea ce oferă — scris în 24.07.21 de ux121194 din TăUţII DE SUS [MM] - nu recomandă
- Oct.2019 Nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor — scris în 23.10.19 de virginia15 din PITEşTI - nu recomandă
- Sep.2019 Foarte Impresionant — scris în 17.09.19 de mnkola din GALAţI - RECOMANDĂ