GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Nu recomand
Suntem a treia oară in Turcia de fiecare dată la resort de 5 de cinci stele
acest resort este învechit și obosit, camere vechi mobilier vechi și uzat, lenjerie veche și ruptă curățenie lipsă sau deloc, ținând cont că avem un copil de doi ani curățenie se făcea intre ora 13 si 16 când copilul dormea.
Resort supraaglomerat plin de rusi gălăgios si needucați, aspect deteriorat în toate zonele publice pe principiul afară este vopsit gardul și năuntru leopardul,
nu își merită banii nu se compară cu Rixos Premium Țekinovka unde am fost cu doi ani înainte
Trimis de alessia maria in 23.06.19 16:01:50
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Alahambra palas si Rixos Premium Tekirova
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alessia maria); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.70016300 N, 30.56962500 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@alessia maria: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 58&ridAnt=94127
===
Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".
Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.
===
”nu se compară cu Rixos Premium Țekinovka unde am fost cu doi ani înainte
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@alessia maria:
”Suntem a treia oară in Turcia de fiecare dată la resort de 5 de cinci stele
Deşi eşti înscrisă pe AFA încă din 2013, despre celelalte vacanţe, probabil mai reuşite decât cea prezentă, nu ai avut timp/disponibilitate să scrii, însă cum nu ţi-a convenit ceva, pac cu "reclamaţia" încă dinainte de a ajunge înapoi acasă
Dacă nu aş fi petrecut trei sejururi foarte ok la acest hotel, poate că te-aş fi crezut eventual, dar aşa, chiar nu este cazul.
”acest resort este învechit și obosit, camere vechi mobilier vechi și uzat, lenjerie veche și ruptă curățenie lipsă sau deloc, ținând cont că avem un copil de doi ani curățenie se făcea intre ora 13 si 16 când copilul dormea.
Pentru a nu deruta cititorii, ar fi fost corect să precizezi că hotelul a fost construit în anul 2005, mie nu mi se pare chiar atât de vechi, iar ultima renovare a fost prin 2012-2013.
Nu este corect să te plângi de lipsa curăţeniei atât timp cât TU nu ai permis accesul personalului pentru curăţenie, pentru schimbarea lenjeriei şi a prosoapelor.
De ce nu ai solicitat la guest relations, personal sau telefonic, să ţi se facă curat în cameră înainte de ora de somn a copilului? Ai fi văzut că se rezolva imediat.
”Resort supraaglomerat plin de rusi gălăgios si needucați, aspect deteriorat în toate zonele publice pe principiul afară este vopsit gardul și năuntru leopardul,
Pe bune???
Rixos Sungate este un resort IMENS, printre cele mai mari din Turcia ca suprafaţă. Are puţin peste o mie de camere, dar se întinde pe o suprafaţă de 250.000 metri pătraţi, deci este foarte greu de crezut că ar putea fi "supraaglomerat" vreodată
Într-adevăr, turiştii vorbitori de limbă rusă sunt în proporţie de peste 95%, dar nu m-aş hazarda să-i consider needucaţi. Mai neciopliţi mi s-au părut ruşii întâlniţi acum doi ani la Rixos Tekirova.
”nu își merită banii nu se compară cu Rixos Premium Țekinovka unde am fost cu doi ani înainte
Este, desigur, părerea ta.
Am fost şi eu la R. Tekirova în 2017 şi pot face o comparaţie. Pe partea de cazare, Sungate are camere mai mari şi mai frumoase, băi mai spaţioase şi mai ok. Doar vederea la mare a fost super la Tekirova.
La servicii, au fost cam la fel, la fel pe partea de spectacole.
Aquaparkul de la Tekirova, fiind mult mai nou, este peste cel de la Sungate.
Plaja şi intrarea în mare sunt mai proaste la Tekirova decât la Sungate.
Preţul este aproximativ la fel, deci nu văd de ce nu ar fi comparabile.
Dar poate încerci să ne povesteşti tu despre vacanţa petrecută la Rixos Tekirova. Ce zici?
Rixos Sungate e un hotel fabulos și abia aștept să mă întorc.
Am fost anul trecut oarecum inceput de sezon sfarsit de mai inceput de iunie. Camera a fost f frumoasa, mare, cu vedere la mare si imi amintesc cu placere de salteaua de la pat pe care dormeam ca pe un norisor din rai. Este drept ca nu era inca aglomerat.
Dar va spun ca pornisem cu niste preconceptii cat casa privind turistii rusi care au fost f civilizati si draguti, mari amatori de activitati sportive. Ghiciti de cine dadeam la bar incepand cu ora 12.00 band in nestire, vorbind nefiresc de tare si folosind cuvinte... ma rog... stiti cum vorbesc plavanii mioritici cand iau un pahar in plus
@Deborah77: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
@nicole33: Autorul nu spune ca a interzis accesul personalului de la curatenie. Faci o presupunere deplasata.
Fiecare isi spune parerea legata de sejur si nu trebuie sa ii certi tu pentru ca este inscris pe site de 5 ani si nu a scris niciun review pana acum.
@red dog:
Nu am făcut nicio presupunere.
Asta reiese din cele scrise, cum că nu s-a făcut curat în cameră, deoarece veneau când dormea copilul.
Niciun părinte nu primeşte camerista la curăţenie tulburând somnul copilului. La Sungate mocheta se curăţă folosind aspiratorul, cu zgomotul aferent
În plus, ŞTIU cu certitudine că la Sungate chiar se face curat.
Îmi interzici cumva să-mi spun părerea despre un user vechi care debutează după cinci ani cu o reclamaţie, de parcă în tot acest timp nu ar fi plecat în nicio vacanţă mulţumitoare?
Nu-mi place când unii consideră AFA o simplă "condică de reclamaţii", scrind DOAR când NU le convine ceva.
Un articol rauvoitor lipsit de o minima obiectivitate, deloc credibil.
Acest hotel este notat cu 4.5 (excelent!) pe Tripadvisor din 5427 recenzii si cu 8.1 (foarte bine) pe booking din 383 recenzii.
Dar iata cum turistul roman, mult mai pretentios, bag seama, il noteaza cu doar 4.25 pentru motive aiuristice.
Este vinovat hotelul pentru ca a primit prea multi rusi? De parca romanii nu ar fi galagiosi de nu se poate...
sincer nu am avut foarte multa tangenta cu turistii rusi, dar pot spune cu certitudine ca turistii romani veniti in grupuri mari sunt mult mai galagiosi decat o cursa de F1, lucru observat si in recenta excapada din Ungaria nu numai in Turcia
@alessia maria: Anul acesta in perioada 31.05. - 7.06 am fost la Rixos Sungate, pentru prima data in Antalya, deci nu pot face comparatii cu alte resorturi. Sunt de acord cu cele mentionate de tine in legatuta cu camera, pentru ca aveam alte asteptari de la un resort de 5 stele+.
Noi am fost cazati la Teracce House, etj. 6. Camera a fost curata dar are nevoie de renovare, mobilierul este vechi iar noaptea era foarte cald, fiind la ultimul etaj si pentru ca noaptea dormea cu noi in camera nepotelul nostru de 2 ani nu puteam tine pornit aerul conditionat.
Curatenia in camera se facea intre orele 14 - 17, exact cand dormea cel mic, dar ne-am inteles foarte bine cu d-na de la curatenie si ne intreba de ce avem nevoie ptr baie sau minibar, iar curatenia o facea dupa ora 5 cand plecam la plaja, dar nu zilnic.
Nemultumirea noastra nu a fost legata de camera ci de faptul ca sezlongurile de la piscina si plaja copiilor se ocupau de la primele ore.
Am avut chiar un incident cu rusii care ocupasera toate sezlongurile cu prosoape fara sa fie cineva la plaja. Vazand 2 sezlonguri pe care nu erau prosoape, numai un colac si niste sandalute ne-am asezat cu cel mic avand surpriza ca pe la ora 10 sa vina rusii sa ne arunce prosoapele spunand ca este rezervat. A fost chemat cineva din staff care ne-a spus ca daca pe un sezlog se afla obiecte personale se considera rezervat, chiar daca nu se afla nimeni la plaja. Le-am spus ca nu mi se pare normal la un resort de 1000 de camere sa existe numai 20 - 30 sezlonguri la plaja copiilor, unde am vazut in zilele urmatoare mai multi adulti decat copii, deoarece plaja era cu nisip iar intratrea in mare foarte lina.
Am apreciat ca s-au mobilizat si in cel mult 15 minute ne-au fost aduse 7 sezlonguri iar a doua zi am primit un tort in camera, in forma de inimioara, insotit de o felicitare in care isi cereau scuze si ne urau sejur placut.
A doua zi, dupa incident, am observat ca a mai fost pus inca un rand de sezlonguri pe plaja dar si la piscina de langa Lotus Bar unde asteptasem o jumatete de ora, cu o zi inainte, sa ni se aduca sezlonguri pentru ca toate erau ocupate cu prosoape, fara sa le ocupe toata dupa amiaza, motiv pentru care in zilele urmatoare am adoptat si noi aceeasi politica si la ora 7 ne ocupam locuri atat la plaja cat si la piscina de la Lotus Bar.
In concluzie am avut un sejur frumos, nota 10 pentru locatie, mancare, divertisment, cina de la restaurantul pescaresc si nota 6 pentru camera si politica hotelului cu privire la rezervarea sezlongurilor.
@Ina ela: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
@Ina ela:
”" motiv pentru care in zilele urmatoare am adoptat si noi aceeasi politica si la ora 7 ne ocupam locuri atat la plaja cat si la piscina de la Lotus Bar. "
Felicitari! Absolut remarcabil.
Nu am cuvinte pentru a califica aceasta atitudine de rromanasi bine crescuti.
Pentru ce trebuia sa rezervi sezlonguri SI LA PLAJA SI LA PISCINA?
Era hotelul tau personal???
Si mai au unii tupeul sa comenteze comportamentul rusilor cand romanii isi dau in stamba...
”" nota 6 pentru camera si politica hotelului cu privire la rezervarea sezlongurilor. "
Tu vorbesti de rezervarea sezlongurilor?
Sau poate ca penalizezi hotelul pentru ca ti-au permis toate aceste abuzuri.
”"Noi am fost cazati la Teracce House, etj. 6. "
Eu nu cred ca ai fost acolo.
Terrace Houses nu au decat PATRU SAU CINCI ETAJE. Etajul 6 nu exista.
Dar poate v-au cazat pe acoperis ????
@SUFLETEL: Consider rautacios comentariul dumneavoastra si imi pare rau ca nu ati inteles motivul pentru care dimineata inainte de micul dejun am fost nevoiti sa rezervam sezlonguri. Va intreb pe dumneavoastra daca vi s-ar fi aruncat lucrurile personale si daca ati fi asteptat mai bine de o jumatate de ora la piscina sa vi se aduca 2 sezlonguru pentru 8 persoane, in conditiile in care jumatate din sezlongurile aflate la piscina erau rezervate cu prosoape, fara a se afla nimeni ore bune, cum ati fi reactionat? In situatia noastra s-au afla si alte familii din Republica Moldova carora culmea li s-a spus ca daca se afla prosoape pe sezlonguri se considera rezervate, chiar daca nu sta nimeni pe ele, iar in situatia noastra ni s-a spus ca numai daca sunt obiecte personale se considera rezervat. Am ales acest resort tocmai pentru a nu avea probleme de genul acesta, nu fac parte din categoria, romanasilor, cu astfel de practici, am contestat mereu acest aspect, dar in situatia data sa stai cu un bebelus si sa astepti sa ti se aduca un sezlong, credeti-ma chiar nu este placut in situatia in care platesti aceeasi bani si consider ca trebuie ca toti sa beneficieze de aceleasi servicii. Poate ati crezut ca am ocupat intreaga zi sezlonguri la plaja si piscina, dar nu afost asa, poate nu m-am facut inteleasa. Dimineata stateam cel mult 1 ora la plaja copiilor, dupa care eliberam zezlongurile s imergeam cu cei mici la Rixxy si apoi la piscina unde eram 8 persoane dar foloseam numai 6 sezlonguri. La plecarea din resort am discutat aceasta situatie cu agentul de turism tocmai pentru a nu se afla si alte persoane in situatia noastra. Referitor la etajul sase, poate cunoasteti mai bine resortul, nu va contrazic, era cladirea de langa bowling, eu nu am numarat etajele, dar daca urcam cu liftul la 6 si coboram la 0, cate etaje erau?
Chiar daca am intampinat aceasta situatie, am hotarat, inainte de a lasa acest comentariu, ca anul viitor sa mergem tot la Rixos
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Rixos Sungate nu mai este ce a fost — scris în 01.09.24 de Sorinex 78 din PITEşTI - nu recomandă
- Sep.2022 Vacanta placuta — scris în 07.09.22 de stancescu din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2019 Dai un ban, dar ai de toate! — scris în 22.09.19 de Tinacris din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2019 Extraordinar — scris în 15.09.19 de meghido din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Cu nostalgie, Rixos Sungate Beldibi — scris în 04.11.21 de elenaadina din GURA HUMORULUI [SV] - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Rixos Sungate 5 * - Kemer — scris în 29.01.21 de silvia tudoran din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2019 WOW in exterior - slabut in interior — scris în 06.09.19 de angelfire1 din SIBIU - RECOMANDĂ