GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Gusturile nu se discută
Suntem abia veniti de la Rixos Sungate, Kemer.
La sosirea in aeroport, In Turcia, am fost asteptati de reprezentati ai firmei Logic Tours. Mentionez ca nu este prima data cand mergem in Turcia. De cele mai multe ori, am fost asteptati de reprezentantii acestei firme si am fost multumiti. In acest an, lucrurile au stat putin altfel. Nu ne-a insotit nimeni catre hotel, eram 5 adulti si 2 copii. Soferul masinii a fost cel care a tinut loc de “insotitor”. Nici acest lucru nu ne-a deranjat prea mult.
Ajunsi la hotel, nu pot spune ca era ceea ce stiam eu despre resorturile turcesti. Camerele invechite, mobilier invechit, holul cu infiltratii... dar curatenie maxima. Camera mare dar cu un miros de vechi.
In resort, multa verdeata, sezlonguri multe, activitati putine, regii resortului erau rusii. Turcii care lucrau. la bar, piscina sau alte locuri din resort, abia legau doua cuvinte in engleza. Limba rusa era la putere.
In ziua urmatoare sosirii noastre la resort, ne-am intalnit in holul receptiei cu reprezentanta agentiei Logic tours, Georgiana. O domnisoara draguta, dar putin mai mult depasita de situatie si nestiind sau neputand gestiona anumite situatii. Astfel, ne-am inscris in 3 activitati (greseala noastra), ca sa mai treaca timpul. Prima data am ales hamamul. Atentie pentru cei care merg in Kemer!!! Parerea noastra, este ca: hamamul din hotel, o fi mai scump dar e foarte curat (asa era la noi in hotel).
Cel la care am fost, la recomandarea domnusoarei Georgiana si bineinteles dornici si noi de chilipir, lasa mult de dorit:maseuri care miros a transpiratie, dupa ce fac masaj pe picioare si talpi, fara a se spala pe maini, au grija sa aplice uleiurile pe fata, incearca cu orice mijloc sa scoata ceva bani in plus (asta e treaba lor) dar cu texte gen:scolioza o rezolva pe loc, etc. Ghinionul lor era ca in grup am avut un medic, un farmacist si un viitor student la medicina. Astfel trucurile lor nu au tinut. La plecare ne-am spus pasurile dar nu cred ca a contat prea mult. Toata aceasta “escapada” trebuia sa dureze, dupa informarea care ne-a facut-o domnisoara Georgiana, 3 ore.
Ce sa vezi:la intoarcere am stat in masina cam trei sferturi de ora, asteptand 3 turisti rusi care trebuiau transferati la hotel. Nu a contat ca noi eram 9 persoane deja in masina. Pentru ca am vazut ca cele propuse de Georgiana, nu sunt tocmai ok, am renuntat de buna voie la o iesire in Antalya, anuntand aceasta printr-un mesaj domnisoarei Georgiana. Ne-am trezit in ziua care trebuia sa aiba loc iesirea in Antalya, apostrofati ca nu am anuntat.
Cea de-a treia iesire a fost rafting. Ora de intoarcere la hotel, spusa de aceiasi domnisoara Geogiana, trebuia sa fie 18.00. Ce sa vezi, s-a anuns la hotel la ora 21. Am uitat sa mentionez ca plecarea la rafting a fost modificata in dimineata plecarii, adica:ora initiala de plecare era 7.40 si la ora 7.00, domnisoara a sunat si a spus ca plecarea e la 7.15. In acest fel copiii au plecati nemancati si... un adult a ramas in hotel pentru ca nu am avut cum sa-l anuntam de aceasta modificare absurda. Trebuie sa aveti grija la aceasta domnisoara, Georgiana. Sa cereti sa va scrie tot ce va spune. Nu recunoaste cand greseste!!!
La plecare, trebuia sa fim la ora 7 in aeroport. La ora 9 era zborul. Desi am contactat-o din timp (pt ca nu obisnuieste sa raspunda la telefon si mesaje spunand ca nu are tot timpul net-parca e treaba noastra), in seara dinaintea plecarii ne-a trimis mesaj ca vom fi preluati de la hotel la ora 7.00. Noi, facand niste calcule rapide:transferul dureaza 50 min, avionul pleaca la 9.00, ne-am dat seama ca ceva nu e bun. Am contactat agentia din tara (satui fiind de incurcaturile Georgianei) si ni s-a atras atentia ca plecarea este transmisa eronat. Ne/au spus ca parerea lor este ca ora comunicata este tarzie. Am insistat cu nenumarate mesaje la Georgiana si in cele din urma, am primit raspuns: preluarea de la hotel se va face la ora 6.00. Tot ceea ce vreau sa spun: pentru cei care merg anul acesta in Kemer si o au “ghid” pe Georgiana de la Logic tours, grija mare!!!
Pentru hotel, este curat, cu multe spatii verzi, mancare ca la turci... dar pentru noi, turcia este altceva.
Trimis de oanavacaru in 30.06.18 20:09:23
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Lara, Alanya
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (oanavacaru); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.70016300 N, 30.56962500 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
tare ciudat un hotel de 8.5 nu este recomandat, in schimb articolul este de fapt despre Georgiana nu despre hotel
@oanavacaru:
Într-adevăr, gusturile nu se discută, pentru că oamenii sunt mult prea diferiţi.
În acest caz, mie îmi este greu să înţeleg cum cineva care a avut bunăvoinţa de a-şi rupe din timpul liber pentru a scrie un articol pe un site turistic, în loc să furnizeze celor interesaţi cât mai multe informaţii legate de resortul în care şi-a petrecut vacanţa, preferă să insiste în proporţie de peste 70% pe nemulţumirea legată de prestaţia reprezentantului agenţiei turceşti. Sunt convinsă că toate aceste nemulţumiri sunt perfect reale şi justificate, însă aceste lucruri trebuiau comunicate, inclusiv în scris, agenţiei din România de unde a fost achiziţionat sejurul, utilitatea unei asemenea "reclamaţii" pe un site de turism fiind minimă. De exemplu, am fost şi eu acolo la Sungate, tot în luna iunie, dar nu am avut nicio treabă cu această Georgiana şi am avut un sejur reuşit.
”Ajunsi la hotel, nu pot spune ca era ceea ce stiam eu despre resorturile turcesti. Camerele invechite, mobilier invechit, holul cu infiltratii... dar curatenie maxima. Camera mare dar cu un miros de vechi.
Mobilierul nu este nou, nici camerele nu miros a nou, absolut de aşteptat pentru un hotel renovat în iarna 2012-2013. Poate ar fi util să soliciţi agenţiei asemenea informaţii referitoare la resortul care te interesează INAINTE de a rezerva, pentru a nu avea surprize neplăcute ajunsă acolo.
Eu am avut cazare la Terrace House şi în camera mea nu mirosea a vechi. Se putea solicita schimbarea camerei într-un alt corp de clădire. Resortul are peste o mie de camere şi sigur găseai una mai bună .
”In resort, multa verdeata, sezlonguri multe, activitati putine, regii resortului erau rusii. Turcii care lucrau. la bar, piscina sau alte locuri din resort, abia legau doua cuvinte in engleza. Limba rusa era la putere.
Ruşii şi vorbitorii de limbă rusă sunt de departe majoritari mai ales în zona Kemerului, indiferent de resortul ales.
Chiar dacă limba rusă era la putere la Sungate şi mi se pare normal să fie aşa, eu am găsit destul de mulţi angajaţi în restaurante şi baruri care nu doar că legau două vorbe în engleză, ci chiar te puterai înţelege cu ei mai mult decât mulţumitor. Mai mult chiar, dacă o dată le vorbeai în engleză, te ţineau minte şi în zilele următoare ţi se adresau în engleză înainte de a apuca tu să deschizi gura.
@oanavacaru: Intr-adevar camerele au mobilierul invechit, dar curatenia si serviciile sunt desavarsite. Divertismentul, depinde de gusturile fiecaruia, dar nu pot sa cred ca lipsea.
Cred ca acest review trebuia sa se refere la hotel si nu la agentia partenera din Turcia. Apropo, si pe noi ne-a dus la hotel tot soferul, dar nu ne-a dereanjat deloc acest lucru.
Noi ne-am simtit foarte bine aici si am reveni oricand cu placere, chiar daca nu este renovat recent hotelul.
@laurak: Fiecare are dreptul la opinii. Cred ca ne putem simti foarte bine, bine si mai putin bine, in anumite locuri.
Am spus in comentariul meu: curatenia era desavarsita. Cat despre celelalte, aceasta este parerea mea.
Eu am comparat hotelul, cu altele la care am fost si stiu ce spun. Noi, ca si grup, ne-am simtit bine.
Nu as recomanda hotelul datorita lipsurilor pe care le are (din punctul meu de vedere). Fiecare are dreptul sa aleaga
@oanavacaru: La care alte hoteluri ați fost?
Poate fi important, ba chiar foarte important, în înțelegerea MULT mai bună a oricăror recomandări sau nerecomandări...
@oanavacaru:
”Delphin, lantul Royal
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestor hoteluri.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Rixos Sungate nu mai este ce a fost — scris în 01.09.24 de Sorinex 78 din PITEşTI - nu recomandă
- Sep.2022 Vacanta placuta — scris în 07.09.22 de stancescu din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2019 Dai un ban, dar ai de toate! — scris în 22.09.19 de Tinacris din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2019 Extraordinar — scris în 15.09.19 de meghido din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Cu nostalgie, Rixos Sungate Beldibi — scris în 04.11.21 de elenaadina din GURA HUMORULUI [SV] - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Rixos Sungate 5 * - Kemer — scris în 29.01.21 de silvia tudoran din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2019 WOW in exterior - slabut in interior — scris în 06.09.19 de angelfire1 din SIBIU - RECOMANDĂ