GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am revenit de cateva zile din sejurul petrecut impreuna cu logodnica pe litoralul romanesc in statiunea Mamaia la hotelull "Riviera". Pot spune ca am fost foarte multumit de tot ce inseamna pachetul de servicii oferite de staff-ul acestei unitati de cazare, de la inceput pana la sfarsit.
Pentru cei interesati, as dori sa detaliez.
Punctul 1: Rezervarea
Am facut rezervare in urma cu aproximativ doua luni, am mentionat ce ne intereseaza si ulterior am fost contactati pentru a ni se confirma disponibilitatea (mentionez ca rezervarea a fost facuta direct la hotel, fara servicii de intermediere din partea vreunei agentii).
Punctul 2: Procedura de check-in
Ne-am prezentat la data stabilita si, desi am sosit mai repede de ora prevazuta pentru check-in, am fost cazati, camera fiind libera.
Punctul 3: Conditiile de cazare
Am avut camera VIP la etajul 9 si ceea ce am gasit in camera a fost exact ceea ce apare in oferta si ceea ce vi se prezinta de catre personal in momentul in care va manifestati intentia de a face o rezervare. Camera spatioasa, mobilier nou (sa speram ca si pe viitor va arata cat mai aproape de nou, asta depinzand in mare masura de gradul de responsabilitate si de buna crestere a turistilor care se vor caza aici), televizor LCD, instalatie de climatizare (nu aparat de aer conditionat, ceea ce ii da o nota de modernism) articole de toaleta, curatenie, priveliste superba. As dori sa mentionez ca pe parcursul intregului sejur (sase zile) nu am fost nevoiti nici macar o singura data sa solicitam serviciile cameristei, aceasta facandu-si datoria cu responsabilitate (si fara a fi nevoie de stimularea cu mici atentii); schimbatul lenjeriei, al prosoapelor, completarea cu articole de toaleta, toate acestea au decurs fara nici un fel de surprize neplacute. Izolarea fonica este la inaltime.
Punctul 4: Serviciile de masa-Restaurant "Sago"
Noi am optat pentru cazare cu mic dejun. Alimentele au fost proaspete si gustoase, bufetul suedez fiind o varianta mai mult decat acceptabila. Totul era curat, de la vesela si tacamuri pana la mese si pardoseala (stim un domn chef bucatar care si-a lasat amprenta din plin pe instruirea personalului si constientizarea ca daca clientul nu e multumit, activitatea tuturor in ansamblu are de suferit; felicitari, domnule C. S., le meritati si tineti-o tot asa). Poate ca sunt anumiti turisti care ar putea fi nemultumiti de faptul ca varietatea alimentelor pentru mic dejun nu era foarte mare. As dori sa ii contrazic anticipat pe cei care ar intentiona sa prezinte informatii eronate despre acest aspect. Daca ai oua gatite in trei variante, patru sau cinci sortimente de mezeluri, apoi carnaciori, cremvursti, branzeturi, fructe, legume, lactate sub diverse forme, cafea, ceaiuri, nu cred ca se poate vorbi de o lipsa de varietate.
Punctul 5: Atitudinea personalului
Am fost cazati la acest hotel in 2013 si 2014 si am ales sa venim din nou si in acest an din mai multe motive, unul dintre ele fiind atitudinea pozitiva a personalului, de la manager pana la agentul de paza. Pozitionarea hotelului este un alt aspect pe care l-am luat in calcul la alegerea facuta, dar, cu toata situarea privilegiata de care dispune unitatea, nu cred ca am fi revenit daca atitudinea personalului nu ar fi fost una plina de respect si solicitudine. As dori sa mentionez ca acest aspect a fost imbunatatit continuu de la an la an, deci daca am fost satisfacuti in 2013 va las sa trageti singuri concluziile referitor la 2017.
Acestea au fost cateva puncte in care am dorit sa prezint acest minunat hotel de pe litoralul romanesc, iar ordinea in care le-am postat nu reflecta neaparat importanta acestora.
Am uitat sa mentionez ca accesul la plaja este super facil, practic se iese din hotel, se traverseaza aleea de promenada si sunteti direct pe plaja. Plaja este de asemenea curata, iar pentru cei interesati sa utilizeze sezlongurile, recomand sa solicitati de la receptie vouchere de reducere pentru plata acestora. Noi am optat pentru plaja Porto Beach (este practic despartita de hotel doar de aleea de promenada mentionata), care ofera avantajul ca pastreaza aceleasi preturi in weekend ca si in cursul saptamanii. Platiti 40 lei/zi pentru doua sezlonguri plus umbrela, diferenta fiind compensata prin prezentarea voucherelor de care am amintit.
In concluzie, din punctul nostru de vedere (si despre care am incercat sa fiu cat mai realist si obiectiv), hotel "Riviera" trebuie trecut la capitolul MUST REVERT.
Trimis de Highlander in 21.07.17 16:06:31
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Highlander); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.24492000 N, 28.62155800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Highlander: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 86&ridAnt=79479
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Un sejur foarte plăcut — scris în 10.08.24 de MariusCM din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2020 La hotel Riviera am stat 7 zile cazat, Micul Dejun slab calitativ am mancat!? — scris în 13.07.21 de ux120862 din - nu recomandă
- Jul.2020 Experienta placuta — scris în 08.08.20 de cso73 din BOTOSANI - RECOMANDĂ
- Sep.2019 Bun — in principal pentru ca accepta caini — scris în 10.09.19 de AML din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2018 Neasteptat de bine. Are trei stele dar ofera mai mult. Exceptie face restaurantul... — scris în 09.09.18 de _XXL_ din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Sejur placut — scris în 04.09.18 de hamza din GALATI - RECOMANDĂ
- Jun.2018 O cazare foarte buna la un hotel aproape de plaja cca 20M — scris în 21.06.18 de maximus1976 din CRAIOVA - RECOMANDĂ