ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 30.07.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
- AD. + - COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
87.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 86 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 4 MIN

Minunat fara restaurantul lor - Sago by Catalin Scarlatescu

TIPĂREȘTE

Intrucat am observat ca la acest hotel nu exista pareri complexe, am hotarat sa scriu una pentru a lamuri mai multi oameni care urmeaza sa mearga acolo sau isi doresc sa incerce ceva nou. Reviewul meu o sa fie structurat in doua parti, si anume hotelul (camere, personal, curatenie) si restaurantul acestuia, numit SAGO by Catalin Scarlatescu, o sa va dati seama de ce.

Hotelul:

1. Cazarea la receptia hotelului

Am ajuns la hotel in jurul orei 11. Am intrebat la cat incepe cazarea, iar raspunsul a fost ora 16. Asadar, daca aveti rezervare la acest hotel, nu veniti pana la ora 15:30, pentru ca efectiv nu puteti decat sa stati in holul hotelului si sa muriti de cald. Orice altceva decat sa mergeti la hotel. La receptie in jurul orei 15:30 se aduna toata lumea care are rezervari, iar acolo incepe cearta si scandalul. Toata lumea este obosita si nervoasa, iar personalul hotelului nu este foarte amabil, ma refer la cel de la receptie, restul e ok. Toata lumea tipa si urla in holul hotelului. Se aduna in jur de 60-70 de oameni in fata receptiei, doritori de a se caza. Asta chiar a fost urat.

2. Camera si conditiile acesteia

Camera este la nivelul celor 3 stele, chiar nu ai avea cum sa ceri mai multe pentru 3 stele. Totul este curat, spalat si pregatit. Baia este ok, dusul la fel. Am tot citit pe site ca sunt probleme cu scurgerea. Nu este asa. Se usuca imediat apa. Un alt lucru despre care am citit este faptul ca aerul conditionat nu este aer conditionat. Ei bine, este. Chiar isi face treaba foarte bine in 2-3 ore maximum. Curatenia in camera se face zilnic.

Camera in care am stat noi, a fost o camera de familie, mai mare decat cele normale VIP, care are o canapea extensibila de doua persoane, si aceasta, de calitate. Cat despre etaj, am stat la etajul 12. Vederea este "breathtaking", uimitoare, insa asta depinde de etajul la care vi se da camera, deoarece nu ai cum sa schimbi etajul sau sa negociezi, unde cazi, acolo stai. Lifturile merg destul de greu. Timpul mediu de asteptare este de 3-4-5 minute, dar nu vad o problema in acest lucru. Este un hotel cu 14 etaje, deci este de inteles.

3. Parcarea

Parcarea este o mare, mare problema. Mare. M-a determinat sa scad punctajul final acordat acestui hotel cu 1 punct. Noua ne-a luat aproape 2 ore sa gasim un loc de parcare in ziua cazarii. Groaznic.

Este un domn mic de inaltime nesimtit, care nu functioneaza decat cu mita. Cine da mai mult, primeste loc. Poti sa dai si sa nu ai.

4. Plaja

Plaja se poate face in fata hotelului, la Rasarit de Soare. Sezlongurile costa 20 de lei, mai ieftin nu gasiti. Langa Rasarit de Soare, la Porto Beach un sezlong costa 25 de lei in timpul saptamanii, deci la Rasarit de Soare e cel mai bine. Sau la Fattoria, dar sunt vreo 50 de metri de mers. In weekend sezlongurile costa 25-30 de lei.

5. Micul dejun

Micul dejun este foarte bun, variat, exista mancare pentru absolut toate gusturile. Cand se epuizeaza un anumit aliment, dureaza 3-6 minute sa se aduca alta tava. Nu dureaza mult, e normal pentru un hotel atat de mare. Dar mancarea de la mic dejun este buna, nu ai cum sa nu gasesti nimic pe placul tau.

6. Wi-Fi si calitatea acestuia.

Prost, mergea din cand in cand. La asta ar trebui sa se mai lucreze deoarece la etajele superioare nici semmalul telefonului nu este cel mai bun, deci daca ai ghinionul sa fii repartizat la un etaj superior, bye-bye internet!

Partea proasta a reviewului:

Restaurantul hotelului (SAGO by Catalin Scarlatescu)

Restaurantul mi-a lasat un gust foarte amar. Preturile sunt destul de mari, dar FARA MOTIV. Seara, aveti parte de un circ ieftin, cu bucatarii lui Scarlatescu si el in persoana, urland pe acolo, crezandu-se probabil la vreo emisiune de televiziune, doar pentru a atrage clientii. O sa va dau cateva exemple:

Cartofi prajiti-14 lei

Salata Greceasca-28 lei

Burger&Cartofi-37 lei

Snitel pui-28 lei

Ciorba-14 lei

Cheesecake-21 lei

Cafe Latte-9 lei

Lipton-7 lei

Cartofi fly'n'dyp-17 lei

Snitel pui-26 lei

Acesta a fost un alt motiv care m-a determinat sa scad ceva din punctajul oferit.

Parere generala:

Per total, este bine. Este foarte bine pentru 3 stele. Conditii in camera sunt chiar de 4. Sfatul meu este sa incercati sa evitati pe cat posibil restaurantul hotelului, deoarece este la un nivel nejustificat. Sunt destule restaurante si terase bune in centru. Nota mea finala este 8,5. Sper ca reviewul meu v-a ajutat sa va formati o idee generala despre acest hotel. Nu va mai luati dupa cei care spun "mic dejun prost" sau ofera calificative mici. Nu sunt justificate. Poze nu voi atasa, pentru ca nu le consider necesare. Nu exista vreo diferenta intre camera pozata pe booking.com si realitate. Sunt exact la fel.

Vacanta placuta si, da, recomand acest hotel cu drag, dar fara restaurant.

Puncte slabe:

•Parcarea

•Personalul de la receptie si ora cazarii (16:00)

•Restaurantul SAGO, dar NU si micul dejun.

•Wi-Fi

Totusi, voi adauga 2-3 poze generale.


[fb]
---
Trimis de Nucomteaza in 30.07.16 21:30:22
Validat / Publicat: 30.07.16 22:02:31
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 12888 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Nucomteaza); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Aglomeratia din prima zi de cazare
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15050 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 86.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [30.07.16 21:50:16]
    »

    @Nucomteaza: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂRiviera Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04286789894104 sec
    ecranul dvs: 1 x 1