GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Mergem de cativa ani la Riviera pentru ca locul e frumos si hotelul foarte aproape de plaja. Camerele sunt destul de mari, cu vedere la mare toate cred. Pacat, totusi, ca e hotelul e administrat de niste oameni cu mentalitate comunista si ingusti la minte.
Am facut greseala, anul asta, sa alegem pachetul "O saptamana la Riviera", 6 nopti cu 3 mese incluse pe zi, si am avut parte de bataie de joc pe fata. Mai precis:
- receptionera acra prezenta si in anii anteriori ne-a pus sa alegem o varianta de meniu din cele 2 disponibile numai pentru seara sosirii, astfel incat a doua zi la pranz am asteptat, noi si copilul, 40 de minute pana si-au dat seama ca nu alesesem dinainte varianta. Tinerii care serveau la masa nu stiau nimic, nu din vina lor, mai venea cate unul sa ne intrebe ce-i cu noi si sfarsea ridicand din umeri, asa ca a trebuit sa asteptam sa vina "Doamna Directoare" in persoana, sa lamureasca situatia;
- pe aceeasi "Doamna Directoare" o cunoscusem dimineata, cand ne-a informat cu emfaza ca, fiind week-end, micul dejun va fi bufet suedez (si nu la farfurie, cum scria pe internet la pachetul de 6 nopti);
- urmatoarea dimineata, nemaifiind week-end, a trebuit sa o cautam din nou pe directoare sa ne informeze cum luam masa. Tot bufet, ca sunt multi turisti in hotel. Ok. Am vazut-o apoi la receptie, instruind-o pe receptionera in legatura cu alegerea variantelor, si m-am intrebat de ce nu facuse asta mai demult, doar nu eram primii turisti cu mese incluse;
- chestia cu variantele a durat o zi sau doua, ca apoi sa fim informati de atotprezenta directoare ca toate mesele vor fi bufet. Am acceptat, ca doar nu aveam de ales. Din acest moment, ceea ce parea a fi doar o totala dezorganizare s-a transformat in pura bataie de joc.
- in dimineata nr. 3, venind la masa pe la 9.20, am constatat cu surpriza ca nu mai era nici urma de mancare, totul fusese strans deja la 9. Am fost totusi serviti la farfurie dupa oarecare insistente, iar seara unul din baietii care serveau ne-a spus ca masa de dimineata va fi pana la 9.30;
- la pranz am constatat ca nu mai aveam voie sa mancam pe terasa, ci intr-o sala de mese insalubra si neaerisita unde era aranjat bufetul. Am ajuns totusi la timp sa mancam, pentru ca, asa cum am aflat ulterior, cei care au venit dupa ora 13.30 nu au mai mancat deloc, pentru ca au venit prea tarziu! (in primele zile se manca si la 2 fara probleme, la "variante").
- a patra dimineata, am ajuns in jur de 9.30 la masa. Directoarea deja ii punea la punct pe altii care venisera inaintea noastra, spunandu-le ca nu vor manca in acea dimineata, pentru ca, asa cum era afisat, masa era intre 8 si 9. Mentionez ca in primele doua dimineti masa a fost pana la 10. Ne-am asezat frumos la masa, si, dupa un sfert de ora in care nu ne-a bagat nimeni in seama, am chemat-o pe directoare si i-am spus ca am venit de ceva timp si vrem sa mancam. Cu cea mai mare nesimtire, s-a rastit la noi ca ce, am venit la 11 sa mancam de dimineata si ca e afisat ca masa e pana la 9!! I-am zis ca nu e ora 11 si ca am venit la 9.30 si am intrebat-o de cand e afisul. A zis ca din ziua anterioara, si ca ea n-are cum sa informeze personal pe toata lumea de ora mesei (ar fi trebuit, deci, la mijlocul sejurului aferent concediului nostru anual, sa stam sa cautam daca nu a aparut cumva vreo hartiuta pe vreo usa, care sa schimbe orarul mesei!!). Am ridicat la randul meu tonul, spunandu-i ca nu e problema mea cum informeaza ea turistii despre toate schimbarile, ci a ei, si ca, din moment ce am platit totul in avans, ma astept sa mananc in acea dimineata. A inteles ca nu vom ceda (tot scandalul avea loc pe terasa, de fata cu ceilalti clienti, ceea ce imi convenea), dar totusi a insfacat un telefon mobil al cuiva de la o masa (!!!) sa se uite cat e ceasul. A vazut ca e 10 fara un sfert si ne-au adus intr-un final mancarea;
- Cateva cuvinte despre cum se desfasura masa la pranz si seara, asa-zisul bufet: Orar: 12-30-13.30 si 19.00-20.00. Deci o ora. In momentul in care era adusa mancarea in acea cantina insalubra, lumea astepta deja pe la usi ca sa fie primii, in speranta ca vor prinde ceva mancare. Ne asteptau niste tavi pe care obligatoriu trebuia pusa mancarea, si automat se forma o coada de vreo 20 de persoane care asteptau cu tacamuri si tavi in mana. Coada tinea cel putin juma de ora, deci si daca veneai putin mai tarziu, tocmai ca sa eviti asta, tot stateai la coada. In spatele tejghelei stateau aliniati, in ordine: bucatareasa, care punea supa in farfurii, directoarea, asistenta ei, apoi vreo 2 alti chelneri. Fiecare in dreptul unui fel de mancare si punand ei in farfurie, avand foarte mare grija sa nu primeasca nimeni decat strict minimum posibil. Deci nu puteai primi si piure (sau zeama lunga numita piure) si mamaliga in acelasi timp, de exemplu. La desert, in fiecare zi aveam de ales intre 4-5 mici bucatele de pepene rosu si 2 (doua) fursecuri expirate, din acelea care se vand la kil prin buticuri si nu le cumpara nimeni pana se mucegaiesc. De baut, apa de la robinet in carafe de sticla ieftina.
Pe scurt, am fost tratati, noi, copilul nostru si toti ceilalti turisti care au avut pachetul "O saptamana la Riviera", ca la cantina saracilor sau ca niste cersetori, si asta la un hotel ce se vrea a fi de 3 stele. Nu m-am asteptat la prea multa mancare pentru suma, e adevarat, modica, pe care am platit-o, dar nici la aceasta batjocura inimaginabila.
Am mers, intr-o seara, infometati (dupa ce primisem 1 - una - aripioara de pe care plecase carnea si acel piure zemos), la prima autoservire care ne-a iesit in drum, unde de obicei n-as fi intrat, si ne-am simtit ca la un restaurant de lux, in comparatie cu felul in care eram tratati la hotel.
Toata stima, totusi, pentru tinerii care serveau la masa si care, fara a primi vreun bacsis pentru ca majoritatea turistilor erau la "pachetul de 6 nopti" si restul celor cazati nu prea mancau pe acolo, faceau eforturi sa multumeasca pe toata lumea si erau destul de prompti.
In rest, prosoape mai galbene si mai patate anul asta, mocheta putin mai murdara si lifturi mai lente si mai defecte. Locul ramane frumos, dar pacat ca e condus de persoane cel putin nepricepute si dezorganizate, cu mentalitati invechite.
Trimis de Iulia P in 24.07.12 05:34:58
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Iulia P); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.24492000 N, 28.62155800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Iulia P: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!
Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare
95% din rw, tau prezinta dezamagirea vis/a/vis de masa, insa notele sunt slabe si la capitolele despre care n-ai povestit nimic. Sau sa inteleg ca din cauza mesei, v-ati ratat concediul la acest hotel?
Nota 0 la masa? Inseamna ca 9 zile n-ati mancat nimic. Urat dom'le, foarte urat! Pentru anul viitor, daca va doriti o vacanta reusita, va recomand eu un loc unde se mananca bine... si mult.
@pepsi70ro- recomanda-l acum ptr viitor, sa stim pe unde sa mancam si cei ce inca nu ne-am ratat concediile...
@pepsi70ro:
Ar mai fi fost de povestit, dar am vrut sa descriu pe larg felul in care au inteles sa se poarte cu clientii in ceea ce priveste masa, haosul si improvizatia de la zi la zi. Nu e vorba de mancare in sine, pentru ca ne-am asteptat sa nu fie cine stie ce, ci de felul in care am mancat, intr-o atmosfera de cantina sociala (cum a mai zis cineva intr-un review anterior), sau de tabara comunista, nicidecum de hotel de 3 stele. Chestia asta ne-a cam stricat intr-adevar sejurul, totusi ne-am incapatanat sa ramanem la hotel inca 2 zile, in care bine-nteles nu am mai trecut pe la restaurant.
Nu am mai vazut niciodata, la niciun hotel din tara sau din afara, de 2,3 sau 4 stele, bufet care dureaza o ora, inclusiv la pranz si seara, coada de oameni cu tavi in mana la bufet, mancare si toate cele ridicate ostentativ la expirarea orei, clienti care se roaga sa manance ceea ce au platit deja.
Referitor la celelalte note slabe, sunt in general lucruri care au mai fost semnalate, ca de ex. piscina cu plata, sezlonguri si loc de joaca pe plaja contra cost, tigani, pardon romi ambulanti cu diverse de vanzare pe plaja, receptionere permanent prea ocupate ca sa raspunda pe loc etc.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Un sejur foarte plăcut — scris în 10.08.24 de MariusCM din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2020 La hotel Riviera am stat 7 zile cazat, Micul Dejun slab calitativ am mancat!? — scris în 13.07.21 de ux120862 din - nu recomandă
- Jul.2020 Experienta placuta — scris în 08.08.20 de cso73 din BOTOSANI - RECOMANDĂ
- Sep.2019 Bun — in principal pentru ca accepta caini — scris în 10.09.19 de AML din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2018 Neasteptat de bine. Are trei stele dar ofera mai mult. Exceptie face restaurantul... — scris în 09.09.18 de _XXL_ din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Sejur placut — scris în 04.09.18 de hamza din GALATI - RECOMANDĂ
- Jun.2018 O cazare foarte buna la un hotel aproape de plaja cca 20M — scris în 21.06.18 de maximus1976 din CRAIOVA - RECOMANDĂ