GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Un hotel cu standard – Renaissance Izmir
Care 5 stele la Bodrum? Pai daca alea erau 5 stele, acum vorbim de 55 stele! Si a costat numai 75 eur / noapte / camera single cu mic dejun in buricul Izmirului!
Adresa
Akdeniz Mah Gaziosmanpasa Bulvari No 16 Konak
Izmir, 35210 Turkey
Hotelul este locat la 200 metri de malul Marii Egee, in zona falezei, parcurilor si teraselor despre care puteti citi ceva aici vezi impresii, dar si in zona centrala Konak, unde sunt ingramadite majoritatea obiectivelor turistice ale orasului, vezi aici vezi impresii.
Hotelul, la general
Hotelul Renaissance din Izmir apartine grupului Marriott. Oficial este clasificat cu 5 stele. Are 8 etaje supraterane, parterul si inca 3 subterane.
Receptia este la parter, la fel si cateva spatii de relaxare / odihna, bar si mini restaurant.
La -3 este sala de fitness, echipata cu multe echipamente profesionale si deschisa non stop, la -2 este zona de SPA deschisa intre orele 10 si 22, la -1 sali de conferinte, la +8 restaurantul, de la +1 la +7 camerele. Pe centrul caldirii este un spatiu deschis superb, seara luminat in albastru, in care circula 2 lifturi moderne si rapide, cu perete exterior transparent, luminate cu spoturi roz.
Parcarea
Aici nu stiu sa va spun multe detalii, caci eu am circulat cu taxi. Totusi am sa punctez ca hotelul este situate intr-o intersectia si are in fara intrarii principale un mic scuar, in care pot opri 3 – 4 masini. Nu parca!
Receptia
Dupa ce treci printr-un filtru de securitate, cu un “securist” amabil si prientenos si putin exigent cu oamenii de bine, in dreapta intalnim deskul de receptie, unde sunt la post 2 – 3 angajati. Oamenii de aici sunt foarte prietenosi si ospitalieri. Ofera informatiile cerute, asigura operatiunile de check-in si check out. Inregsitrarea mi s-a parut ca a durat cam multisor tinand cont ca la ora tarzie cand am ajuns eu (22 si) nu era coada. La sosire se cere un credit card pentru crearea unui depozit. Am cerut si primit la receptie o harta si alte informatii utile mie.
Fitness center
Este deschis non stop si este dotat cu o multitudine de aparate profi, parca ar fi un club sportiv bine dotat. Am sa consider SPA-ul un sector separat, nu numai ca este situat la alt etaj dar este alt univers in sine.
Centrul Mayla SPA &wellness sau fitness studio
Aici programul este intre orele 8 si 22. Serviciile si tratamentele oferite sunt variate: masajul cuplurilor, manichiura / pedichiura, masaje, tratamente cu parafina, piscine, sedinte separate barbati / femei, bai de aburi, bai terapeutice, ceruire, sauna, hamam (baie turceasca)
Sali de conferinte
4 sali din care capacitatea maxima a uneia este 138 persoane.
Camera
Camera a fost EXCELENTA!
Am locuit la etajul 7, camera 7107, cu vedere catre strada principala si partial catre Marea Egee. Camera a fost exceptionala! Spatioasa, curate, cu un grad de confort sporit. O iluminare de efect, doua paturi single apropiate, oglinzi immense, mai multe veioze, tv plat cu suta de programe, fotoliu confortabil, desk de lucru, dulap excelent integrat cu umerase, halat si papuci, seif, si minibar. Aer conditionat, pe care l-am oprit ca sufla tare si rece. La capul paturilor un cadru imagine cu o scena cu tramvaie vechi din Piata Konak cu celebrul lor Turn cu ceas. Baie de exceptie compusa din trei compartimente, unul deschis in mijloc cu ghiuveta si oglinda si cosmeticele necesare, unul in stanga cu spatiul de dus, care arata impecabil, vezi poze, si altul in dreapta cu wc. Prosoapele, cosmeticele se asigurau / completau zilnic. O curatenie exemplara si un aspect deosebit. Camera nu a avut balcon, dar un mic spatiu iluminat albastru, de mare efect precum un balcon dar in care nu puteai iesi. Apa, ceai si cafea, ultimele se puteau incalzi la fierbator, erau gratuite.
Micul dejun
Masa de dimineata se servea la etajul 8, la restaurant. Un spatiu interior si altul exterior pe terasa. Multe canapele stil turcesc dau si scaune in jurul meselor ordonate impecabil intr-un spatiu cu adevarat frumos. Am putut alege din cateva platouri cu sunca, salam, branzeturi, oua, legume, salata boeuf. Iaurturi, cornuri, covrigi, produse de patiserie, sucuri. La masa se servea ceai turcesc sau cafea turceasca. Desi nu era intinsa pe o suprafata foarte mare, bufetul era indestulator. Dulceturile erau la ele acasa. Am vazut si cereal si iaurt si fructe. In spatele unui desk era barul.
Restaurantul poate fi o solutie de luat oricare din mesele zilei si daca vremea este calda, se poate profita de bonusul oferit de perspectiva de pe terasa.
Impresie finala
Asta da standard de hotel cu nume. Cum scriam ar trebui sa primeasca 55 de stele comparativ cu locatia unde am fost cazat cu o luna in urma in concediu.
Nota mare de tot, cat credeti?
Am sa va rog sa va convingeti atat cat se poate din imaginile atasate.
Numai de bine!
Trimis de Dan&Ema in 24.10.18 17:29:43
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dan&Ema); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 38.42684270 N, 27.13560300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Excelentă recomandarea
Mutat în rubrica "Renaissance Izmir Hotel, IZMIR" (nou-creată pe sait)
--
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@webmasterX:
Corespunde si multumesc! ????
@Dan&Ema:
Într-adevăr, Dane, pare a fi ceva de top! Brandul „Marriott” nu se dezminte!
Până acum n-am văzut o cameră de hotel care are baie cu trei compartimente! Am fost în Grand Canaria și acolo camera avea cabina de WC într-un spațiu separat.
Din poze m-au impresionat plăcut sala de fitness și spațiile SPA & Wellness! Nu se compară cu ce oferă la noi, în București, centrul „Orchideea SPA”, despre care a scris Mihai pe site!
În prețul de 75 euro era inclus un serviciu în afara micului dejun și a sălii de fitness?! (mă refer la cel al SPA &Wellness).
Felicitări, ai dat toate informațiile necesare!
@doinafil:
La sala de sport accesul era gratis, la SPA nu. Hamamul era de exemplu 120 TL. Adica 100 RON.
Am facut pozele cam intunecate dar chiar a fost totul de top.
Zona de “baie” cu 3 compartente a fost si pentru mine o premiera. Si arata totul atat de bine!
Excelent! P
Multumesc de lectura si sa ne vedem cu bine! ????
@Dan&Ema:
”Nota mare de tot, cat credeti?
= 55?
Da, e super camera! Dar nici Mariott nu-i de colo! E firma de firma, deh! Si se respecta
@Zoazore:
Tocmai de aceea nu poti pune 5 stele si la ala si la ala. Eu sunt tot mai dezorientat de clasificarea pe stele a hotelurilor si in timpul ma ghidez (cu unele excpetii) pe review-uri si pe pret. Mai sunt si criterii de pozitionare sai ce mai poate conta in unele cazuri particulare.
Dar stelele nu ma mai conving poate si pentru ca nu exista o abordare internationala unitara, dar ceea ce este mai derutnat in aceeasi tara sunt diferente mari la aceeasi clasificare. Poate ca tine si de cunoastere de regulilor si baremurilor de clasificare la care nu ma pricep.
Excelent hotel, nota 55!
Multumesc de lectura si ecou!
Numai de bine!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)