ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.11.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 16-20 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 21.06.14
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 2 nopți
prieteni
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 12 MIN

Ramada Constanța, între lac și mare, excelență și calitate

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Introducere

Vara lui 2017 m-a uimit. M-a luat pe nepregătite și uite așa, m-am trezit la începutul lunii august fără locație stabilită pentru un mini-sejur la mare. Nu am m-ai oscilat între hotelurile vecinilor bulgari, din pricina indisponibilității locurilor de cazare. Ce se poate face în acest caz? Să revin în perimetrul nostru de litoral, cu toate că în ultimii ani buni n-am mai călcat pe aici. Investițiile se observă dar odată cu ele, și prețurile care au luat-o pe o cale ascendentă.

Astfel, în caz că ați uitat (mă adresez în special userilor), review-ul lung de mai jos (glumesc, nu e chiar lung), este tot din perspectiva unui turist tânăr, care se vrea un optimist la 19 ani (ați citit bine vârsta).Trecând la subiect (pentru a nu obosi din nou ochiul vigilent al cititorului vrednic de a-și arunca privirea pe noutăți), mi-am ațintit vederea către ofertele de pe Booking, crezând că mă voi numi un norocos ieșit din tipare. Am fost pesimist la început, nu am mai găsit locuri la niciun hotel nou-deschis sau renovat din sudul litoralului pentru weekend-ul 18-20 august. Așa că mi-am îndreptat atenția către nordul litoralului, tocmai în Mamaia, după recomandarea șefului firmei la care lucrez, care tocmai ce a fost cu o săptămână în urmă la Ramada Constanța (sau Mamaia, că tot pe acolo îl găsești), după runde de căutări acerbe pe Booking. Surprinzător, am mai găsit locuri disponibile, deși se rezerva zilnic la foc continuu. Am căutat o cameră pentru 3 adulți, cu mic dejun.

Prețul, unul mic, anume 1196 lei pentru 2 nopți de cazare și mic dejun inclus, nerambursabil, m-a făcut să mă gândesc de două ori înainte de a rezerva, cu toate că vorbim despre Ramada, un lanț hotelier cu renume. Google-ul îmi prezenta un rating de 3,9/5 (cât este și în prezent), preponderent review-uri negative în ultimele 2 săptămâni. Din micile impresii, mi-am dat seama că hotelul este nou, dar încă nefinalizat. Păi cum, Ramada deschide un hotel nefinalizat? Era vorba de restaurantul și o mică parte din camerele hotelului, cu precădere asupra finisajelor, la care încă se mai lucra. Lucrările s-au finalizat în vara aceasta din câte am reușit să înțeleg, so let’s try it.

Era să uit. Tarifele de cazare pentru un număr similar de nopți ale altor hoteluri din Mamaia, iar aici includ hotelurile comuniste cu nume sonor dar renovate românește, cât și hotelurile de odinioară, renovate temeinic, cu un nume și o prezentare nouă, erau peste Ramada, unele cu mult, ajungând lejer la 2000 lei, pentru prima categorie menționată, și la peste 2500-3000 lei pentru cea de-a doua.

Locație

Hotelul se situează în sudul stațiunii Mamaia, pe bulevardul Mamaia-Sat de Vacanță, pe malul lacului Tăbăcăriei, lângă Luna Park sau Satul de Vacanță. Intrarea se face din bulevard, hotelul fiind ușor de reperat, dar parcă atât de greu de găsit calea parcării. Intrarea se face de la bariera Luna Park, pe un drum adiacent. Hotelul este situat la 9 minute de cea mai apropiată plajă, la 700 m de Aqua Magic și dispune de 170 camere și apartamente.

Parcarea

Standardul ridicat al hotelului nu se observă și la capitolul parcare, care nu lasă de dorit, dar nici nu surprinde. Parcarea este de o dimensiune medie, atât outdoor, cât și indoor. Parcarea outdoor dispune de maxim 30 locuri de parcare, iar cea subterană de 15-20 dacă șoferii sunt atât de inteligenți încât să nu facă mai multe manevre de ieșire decât câte degete au la o mână. Având în vedere faptul că hotelul este deschis pe toată perioada anului, în sezonul de toamnă-iarnă-primăvară (sau mai bine zis, mai puțin vara), locurile de parcare cred că vor fi puțin mai aerisite.

Prima impresie

Se spune că primul feedback îți poate garanta într-o proporție considerabilă dacă ai ales sau nu hotelul potrivit, sau dacă concediul la care visai va fi așa cum ți-ai dorit. Am ajuns la recepție în jurul orei 12, și, spre surprinderea mea, holul era destul de gol. Cum rezervarea era făcută online, a fost necesară și completarea formularului de cazare. Prețul cerut a fost un pic mai ridicat, cu aproximativ 50 lei, față de prețul de pe Booking, fiind raportat la cursul euro din ziua respectivă. Recepționerul, al cărui nume l-am reținut dar pe moment, l-am pierdut, a fost amabil dar parcă puțin stângaci. Odată completat formularul de cazare, ne-am îndreptat către camera 511. Primul feedback a fost bun, chiar foarte bun aș îndrăzni să spun, cu un design minimalist al holului de așteptare și o cromatică foarte plăcută.

Lifturile

2 la număr, lifturile hidraulice s-au dovedit a fi foarte rapide, și, desigur, silențioase (mai puțin cel din dreapta care avea și asistare sonoră în două limbi, română și engleză, în caz că ai uitat că ușile se deschid și se închid, sau dacă ai uitat la ce etaj ești, în timp ce pupilele olfactive îți stau ațintite pe priveliștea etajelor deschise). Un lucru care m-a amuzat a fost mocheta din aceste lifturi (se pare că am fost atent la fiecare detaliu), care a fost pusă doar de formă, tăiată parcă la beție sau în momente de euforie (strâmb), și lăsată parcă de izbeliște, încât puteai să pleci cu ea acasă fără niciun pic de efort.

Cazarea

Prima cameră primită (veți înțelege mai apoi de ce am precizat prima cameră), a fost la etajul 5 (511). Intrarea se face pe bază de cartelă magnetică. De când am intrat în cameră, am avut o mare nelămurire. Cum dormim 3 adulți într-un pat de 2? M-am uitat după patul suplimentar, dar zău dacă l-am găsit. Am întrebat-o pe cameristă, dar răspunsul tot nu l-am găsit. Doar un răspuns de mijloc, cum că au mai avut cazuri de genul.

Era să uit, nu există paturi suplimentare în hotel. Niciunul. Nada. La sugestia dânsei, m-am îndreptat personal către recepție. Aici, același recepționer a încercat să mă aburească crezând că îi va reuși. Mi-a spus că am plătit pentru un studio king de nefumători, 3 adulți. Desigur, știam ce am plătit și pentru ce. Deasemenea, a invocat vina Booking-ului, care m-ar lăsa să selectez și patru adulți pentru un studio, el neștiind că nu e așa și că prețul pentru 3 adulți este diferit de cel pentru 2 adulți. Înainte de rezervare, am intrat și pe site-ul hotelului care mergea pe aceeași undă cu Booking, 3 adulți într-un studio king, de la 4 în sus în suită, tarife diferite. Totodată, recepționerul mi-a oferit o altă cameră, 507, care se presupunea că dispune de 2 paturi twin (separate) dar la aceeași dimensiune cu cele matrimoniale. Odată ajuns în camera respectivă, am constatat că și aici este doar un pat matrimonial, nu 2 twin, cum mi se spusese. Din gafă în gafă, tot în nerezolvarea problemei am rămas.

După nenumărate discuții și plimbări recepționer-cameristă, de am crezut că m-am dus până la plajă și înapoi, rezolvarea a fost că mai există în hotel câteva saltele care pot fi folosite pe post de pat suplimentar. Zis și făcut. Camerista a venit cu o saltea dublă, atenție, dublă, în țiplă, pe care a pus-o pe jos, lângă pat, cu așternuturile aferente. Evident, situația nu era una tocmai fericită pentru ei, fiind jalnic să dormi pe jos, pe o saltea, chiar dacă era scoasă din țiplă. Cu restul de clienți ce facem? Îi punem să dormim pe jos dacă nu vor suprataxarea pentru o suită? Pentru ce? Că nu ne-am gândit să achiziționăm paturi suplimentare?

Lăsând problema în urmă, camera, de o suprafață generoasă, peste 40 mp pătrați, era foarte elegantă și bine gândită. TV plasmă Samsung, măsuță pentru pantofi și bagaje, o masă pentru cafea și două scaune, lumini ce înconjurau camera, un frigider echipat dar contra cost care răcea bine, un nespresso Juliu Meini contra cost (5 lei o capsulă), pliculețe de ceai contra cost, un pat matrimonial cu, probabil, cea mai pufoasă și relaxantă saltea găsită în vreun hotel de până acum, 2 noptiere, o masă și un fier de călcat. Camera este mochetată, foarte pufoasă și curată. De altfel, am apreciat atenția la detalii, curățenia fiind impecabilă. Am dispus și de un balcon generos, comun celorlalte 3 camere de pe etaj. Nu se precizează în ofertă dacă dorești sau nu cameră cu balcon, având în vedere numărul limitat de camere cu această opțiune.

Baia, relativ mică dar dotată corespunzător, poate îndeplini cerințele oricărui pretențios. Lavoar larg, dozator de săpun, uscător de păr perfect funcțional, duș inteligent, apă caldă la discreție și toate cele 9 prosoape pentru 3 adulți.

Curățenia

În tot hotelul predomină o curățenie imprecabilă. De la holuri, restaurant până la camere, totul strălucește. Și nu, nu exagerez, căci dacă exagerăm, eram mai subtil. Menținerea acestui aspect la nivelul actual va constitui unul din punctele forte ale hotelului. Curățenie în cameră a fost făcut a doua zi, sâmbătă, fiind și singura intrare a cameristei deoarece a doua zi era ziua de check-out. Prosoapele au fost schimbate iar așternuturile aranjate.

Restaurantul

Restaurantul principal denumit Blanche definește eleganța și rafinamentul. Este decorat în tonuri calde, unde predomină albul, galbenul și maroul. Corpurile de iluminat sub formă de piramidă inversată dau senzația de restaurant de mare clasă.

Aici se servește micul dejun, prânzul și cina. Pachetele basic includ cazare și mic dejun, servit între orele 7:30-10. Încep prin a aminti de anumite comentarii, preponderent negative, legate de ospitalitatea scăzută din restaurant, precum și de varietatea mâncării servite. Odată ajuns la fața locului, prima impresie mi-a clarificat acele comentarii. În primul rând, micul dejun înseamnă, de fapt, un food-corner. Practic, mâncarea este așezată în colțul din dreapta al restaurantului, foarte mic de altfel, pe 3 mese.

Pe prima, cea din dreapta, erau așezate farfuriile, tacâmurile, 2 boluri de cereale, o tavă cu cozonac, lapte și cam atât. Câteodată, se aduceau și cornulețe și plăcintă cu mere și ciocolată (p.s: absolut delicioase).

Urmau cele 2 vitrine a câte 4 tăvi (o să vă întrebați de ce am stat să număr și tăvile – nu, nu am stat, doar că după ce dădeai o tură, râmâneai cu farfuria goală, semn că nu aveai ce să alegi), una cu cașcaval așezat în 2 tăvi, 2 tipuri de șuncă și salam, iar în cealaltă, ouă ochiuri, omeltă și crenvuști.

Masa din mijloc, rotundă, mi-a luat privirile din prima. De ce? Pentru că am remarcat multe boluri așezate foarte inteligent. De fapt, am regăsit 4 boluri doar cu miere, 2 cu gem, altul cu unt, roșii, castraveți, iar roșii, pește, brânză, iaurt simplu sau cu fructe și câteva fructe pe o tavă. Cam atât. Și nu, nu încerc să-mi aduc aminte. Relatez cu pozele de la fața locului. Nu lipsea și cafeaua și ceaiul Julius Meini, de calitate însă. Era să uit de cele 2 sucuri la dozator și de pâinea prăjită. Acum chiar am spus tot.

Spuneam puțin mai sus de ospitalitatea personalului. Ca orice turist care scrie pe AFA, prefer să am câte 2-3 poze din fiecare colțișor al unității de cazare. Zis și făcut. Am numărat numai puțin de 4 poze care să surprindă exact noțiunea de mic dejun la Ramada, timp în care, unul dintre băieții care debarasau mesele, tânar de altfel, m-a observat. De o ciudă ieșită din comun, s-a dus glonț către manager pentru a-i spune marele fapt. Întors în restaurant, managerul, un domn cu greutate (la propriu) și cu o figură îngâmfată, a pus imediat ochii pe masa noastră și acolo i-au rămas. În secunda doi, în capul meu s-au făcut conexiuni cu recenziile de pe Google. El e, l-am găsit și chiar e al naibii! Cum să te uiți urât la un client care a îndrăznit să facă poze în restaurantul unui hotel? Come on! În nicio secundă nu te poți gândi că nu poate fi vorba de un turist obișnuit care vine și pleacă, ci de unul care îți poate face impresie negativă doar din cauza atitudinii tale delăsătoare? În plus, evident că nu este interzis fotografiatul, doar ieșirea cu mâncare din restaurant.

Dacă tot sunt la această discuție și pentru ca nimeni să nu mai piardă timpul să citească comentariile antemenționate, țin să precizez că recenziile respective spuneau că, același șef de sală a refuzat să preia o comandă de la prânz, pe motiv că mâncarea era mult prea grea pentru bucătări, îndemnându-i să aleagă un preparat mai ușor de făcut sau, în alt caz, când managerul i-a privit urât pe 2 clienți care nu i-au lăsat tips. Ce să mai, o atitutinde demnă de Ramada. Per total, mâncarea servită la micul dejun a fost bună spre excelentă, dar extrem de puțin diversificată. Nu am ales să luăm prânzul sau cina la hotel. Închei această secțiune prin a menționa, pentru cei curajoși sau interesați, că prânzul este servit între 13:30-15, iar cina între 19-21:30.

Deasemenea, în hotel mai există încă 2 baruri, Centrum Bar, situat lângă recepție și Atmosphere Sky Bar, plasat la etajul 8 al hotelului.

Wi-Fi

Internetul funcționează în tot hotelul la capacitate maximă. Parola este comunicată la începutul sejurului. Nu am remarcat diferențe de download și upload, mergând perfect pentru social-media și activități de business, cum ar fi interfețe de admin și actualizat site-uri. Există conexiune LAN, prin cablu, în fiecare cameră. Nu l-am testat deoarece macbook-urile nu se pot conecta decât la Wi-Fi fără alte cabluri de conexiune suplimentară.

Alte aspecte

Hotelul nu dispune de piscină exterioară și interioară. Există 3 săli de conferințe, Cicero, Seneca și Ovidius. Am remarcat unele finisaje deficitare la fațada hotelului, unele cabluri erau încă neizolate iar un balcon de la etajul 1, către parcare, avea o bucată lipsă. Hotelul este amplasat lângă satul de vacanță, fapt pentru care nopțile pot fi ușor iritante pentru cei dornici de liniște. Izolarea fonică este bună spre foarte bună, dar un zgomot subtil se mai poate auzi. Personal, nu am avut probleme, deși am avut camera pe partea laterală cu satul de vacanță. Depinde doar de somnul fiecăruia. Totodată, poziționarea acestuia poate fi un impediment pentru unii turiști, iar priveliștea nu este una tocmai bună. Hotelul nu dispune de plaja privată.

Concluzii generale

După doar 2 nopți de sejur, aș recomanda Ramada Constanța unui prieten, ba chiar aș l-aș mai alege pentru viitoarele mini-vacanțe/mici popasuri în Constanța prin prisma aspectului și a prezentării acestuia, dar nu în ultimul rând pentru a raportul calitate-preț foarte bun. M-au corupt, ce să mai. Sper să nu îi vizitez mai mult decât îmi propun :)

Rog inserare https://youtu.be/_87zXXpzkdo ;)

Vacanțe excepțională vă doresc!


[fb]
---
Trimis de andreieu in 26.11.17 21:08:17
Validat / Publicat: 26.11.17 22:09:14
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în CONSTANȚA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3502 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (andreieu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P21 Ramada Constanța, între lac și mare, excelență și calitate
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 48800 PMA (din 36 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[26.11.17 22:06:36]
»

Excelentă recomandarea

--

Mutat în rubrica "Ramada Constanța Hotel, CONSTANȚA" (nou-creată pe sait)

--

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

--

Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).

andreieuAUTOR REVIEW
[26.11.17 22:45:15]
»

@webmasterX: Mulțumesc, poziționarea este bună.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[26.11.17 23:07:49]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecție.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

Dan&Ema
[27.11.17 06:58:50]
»

@andreieu:

Si tu corupi pe altii...

Foarte bun pretul pentru sezon si de retinut!

Zoazore
[27.11.17 09:21:46]
»

@andreieu: Hmm... Cam multe... gafe pentru renumele lor și pentru prețul plătit! Te-au corupt!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
andreieu, Dan&Ema, Zoazore
Alte impresii din această RUBRICĂRamada Constanța Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.078449964523315 sec
    ecranul dvs: 1 x 1