ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.12.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Sibiu
ÎNSCRIS: 01.12.16
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
DEC-2016
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 6 si 8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
55.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 65 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

President hotel - dezastru!!! Nici macar 3 stele nu merita

TIPĂREȘTE

Singurul loc unde clientul nu este respectat sau ascultat!! Jenant!! Atasez foto cu minciuni groaznice!! Apa real masurata ulterior cu un termometru ok nu defect are 34.5 desi ei afiseaza 37!!!

Copiilor le este frig in piscina.

Facand sesizarea directorului hotelului mi-a spus ca sunt penibil!!

Ce conteaza 2.5 grade imi raspunde!!

La temperatura unuei apa 2.5 grade e diferenta mare!!

Apa vine calda din pamant!!!

Nici asa nu reusesc sa o mentina la o temperatura ok???

Mizerie la piscine...

Sauna nu functioneaza!!!

Am cerut baby cot si mi s-a adus aruncat in camera!!!

Si s-a adus dupa 4 ore cand am revenit cu telefon la receptie!!!

La 4 stele astfel de comportament???

Pacat...

Vedeti imagini!!

E jenant ce e aici deoarece se cer bani mult pe nimic oferit!!!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de teomtech in 01.12.16 14:51:39
Validat / Publicat: 01.12.16 15:37:27
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BĂILE FELIX / '1 MAI'.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3477 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

21 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (teomtech); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Am cerut acest pat de copii si ni s-a trimis asa!! Nu m-a ajutat nimeni la asamblarea lui desi am cerut si au spus ca nu stiu cum plus ca nu avea lenjerie sau perna!! Cum putea fetita mea sa doarma acolo asa??
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2249 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 65.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    21 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [01.12.16 15:34:50]
    »

    @teomtech: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Rog precizează dacă aţi fost cazaţi la hotel President sau doar aţi vizitat aquaparkul acestui hotel?

    În funcţie de răspuns, imrpesiile vor fi publicate fie în rubrica hotelului, fie în cea a aquaparkului.

    webmasterX
    [01.12.16 15:36:47]
    »

    @teomtech: cer scuze, am observat imediat după ce am scris...

    Am cerut baby cot si mi s-a adus aruncat in camera!!!

    Deduc că aveţi şi cazare aici - review-ul va fi publicat în scurt timp

    -

    Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile "Q&A" (întrebări şi răspunsuri), de multe ori foarte utile, în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    teomtechAUTOR REVIEW
    [01.12.16 19:31:19]
    »

    @webmasterX: am fost cazat si inca sunt cazat iar sezisarile mele din pacate au ramas fara rezolvare...

    oricum am facut sesizare si la Protectia consumatorului in speranta ca se va schimba ceva....

    teomtechAUTOR REVIEW
    [01.12.16 19:35:34]
    »

    @webmasterX: multumesc pentru intelegere dar e frustrant caci calatoresc mult iar cand nesimtirea este grosolana ma intristez mult de ce mai stam in aceasta tara!!!

    Speram sa fie ok caci anul trecut am fost aici si a fost ok...

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [01.12.16 22:14:58]
    »

    @teomtech:

    Apa real masurata ulterior cu un termometru ok nu defect are 34.5

    Un certificat de verificare metrologică a aparatului din imagine, în termen (de validitate), putem să vedem și noi? Altfel chiar nu avem de unde să știm cât de reală e acea indicație.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    teomtechAUTOR REVIEW
    [02.12.16 08:42:26]
    »

    @Dragos: acest aparat verificat metrologic ar trebui sa detina aceasta institutie de 4 stele! Dar din pacate nu au asa ceva!!!

    teomtechAUTOR REVIEW
    [02.12.16 08:45:26]
    »

    Eu m-am certat cu dansii 2 ore pana au adus acest termometru galben din aquaparc caci cel cu care cica verificau ei in mod curent era defect.

    Acesta din urma la frigiderul de bauturi ce are 6 grade indica 12 grade!!!

    Din pacate tot eu a trebuit sa le arat problema si defectul termometrului!!

    Ei insustau ca apa are 37 grade!!

    Sau asa au fost instruiti sa sustina???

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    teomtechAUTOR REVIEW
    [02.12.16 19:07:48]
    »

    @webmasterX: suntem inca cazati aici la hotel.

    La hotel e problema nu la aqua parc.

    Complex President Baile
    [03.12.16 13:52:50]
    »

    Stimate domn. Observ cu regret ca dumneavoastra continuati cu injuriile si acuzele la adresa locatiei noastre. In conditiile in care dumneavoastra ati ales sa ne amenintati sa ne jigniti iar prin comportamentul dumneavoastra sa creati discomfort multora din clientii hotelului, consideram ca este normal sa se cunoasca si profilul dumneavoastra ca om, cel putin varianta care ne-ati aratat-o noua.

    In ultima luna ati fost cazat de 3 ori in hotelul nostru, de fiecare data facand scandal.

    Ati ales sa folositi un limbaj suburban fata de mai multi angajati de-ai nostri (majoritatea fete) prin care va bagati si scoteati non stop. Mai suparator este ca acest limbaj l-ati folosit deseori langa familii cu copii, care au ajuns sa ni se planga fata de comportamentul dumneavoastra.

    Ati ales sa jigniti angajata de la barul din piscina care v-a atentionat ca nu este permis accesul cu bautura proprie in zonele comune, mai ales daca este imbuteliata in ambalaj de sticla.

    Ati proliferat injurii la adresa mea, a directorului si angajatilor mei, nu stiu ce in lumea asta v-ar permite sa ne pomeniti mamele in injuraturi.

    Ati achizitionat un pachet ce includea cazare in camera dubla si un pat suplimentar. Ceea ce ati si primit. Seara tarziu ati mai solicitat un patut pentru bebe, pe care vi l-am pus la dispozitie gratuit. Acesta trebuia solicitat inainte, sa stim de aceasta nevoie, il montam noi in camera, exact ca si patul suplimentar, deoarece se putea intampla sa nu avem. Oricum, cand angajatul nostru vi-a dus patutul ati declarant “la ora asta sa nu va mai deranjeze cu montatul ca il montez singur”. Nu intru in detalii de ce nu ati fost in stare sa-l montati, insa era usor sa dati un telefon la receptie si cineva va ajuta. Insa a spune ca vi-a fost aruncat patutul in camera si sa postati o poza in cere se vede clar ca ati incercat montarea lui este un neadevar.

    In noaptea zilei de 1 Dec ati deranjat clientii hotelului situati la etajul 1 datorita galagiei facute in zona receptiei si barului din receptie, pana dupa ora 4 dimineata, si ati injurat receptionera si reamenintat pe toata lumea pe care avea legatura cu hotelul, inclusiv pe sotia dumneavoastra care incerca sa va duca in camera. Ulterior, persoane din grupul dumneavoastra si-au cerut scuze pentru comportamentul dumneavoastra.

    Problema temperaturii apei. Apa iese din pamant la o temperature de circa 38 grade Celsius (nu o spunem noi, o arata buletinul de analiza al apei intocmit de INRMFB). Apa este pompata direct in piscine, fara a folosi filtre, incalzitoare sau instalatii de racire pe parcurs. Datorita factorilor de mediu, temperature poate fluctua, de aceea noi am afisat la intrarea in zona bazinelor ca apa are temperatura intre 34 – 38 de grade. Dumneavoastra ati ales sa ne jigniti si sa ne faceti in fel si chip ca apa este rece, insa va mai repet inca odata, nu intervenim la temperature apei! Nu avem cum! Ati ales sa faceti o poza la termometru la o temperatura care vi-a convenit, si, din acel moment nu ati mai vrut sa ascultati de nimic. Doar sa stiti, piscina noastra interioara este cea mai mare piscina acoperita din Felix si cu cea mai calda apa. Mai calda gasiti doar in zona centrala a Felixului, in piscine descoperite, care au apa de temperatura mai mare pentru ca este extrasa de la o adancime mult mai mare.

    In incheiere, sper sa se aplaneze odata pentru totdeauna acest conflict, deoarece nu aveti dreptate 100% in tot ceea ce sustineti. Normal, pot sa apara probleme, nu emitem pretentia ca am fi perfecti, si incercam sa le rezolvam cat mai rapid si pe cale amiabila, insa avem si noi o limita de suportabilitate.

    Cu stima,

    J.P - Administrator


    NB Complex President Baile este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][7 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    teomtechAUTOR REVIEW
    [03.12.16 15:39:50]
    »

    Caracterul meu nu are legatura cu serviciile proaste oferite de dvs...

    De ce nu vedeti cauza acestui comportament??

    Eu va semnalez anumite deficiente ale complexului in ideea rezolvarii lor.

    Dar dvs deviati si duceti discutia in zona in care va convine dvs...

    : Desi vi sau semnalat de nenumarate ori aceste deficiente nu ati luat nici un fel de atitudine.rnNu e normal sa ma enervez si sa ma comport ca atare??

    Va rog oservati comentariile altor persoane de pe booking referitor la aspectele semnalate si veti vedea ca desi au fost semnalate acum 1 an de zile tot nu ati facut nimic in acest sens....

    Nu inteleg din punct de vedere managerial de ce nu incercati sa schimbati in bine sesizariile??

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    teomtechAUTOR REVIEW
    [03.12.16 15:49:45]
    »

    La un hotel de 4 stele in zona de Spa este inadmisibil ca saunele sa fie programate la un anumit interval orar pt a face economie de energie!!

    Mai ales ca sunt cazati circa 200 de persoane in hotel!

    Cum o sa poata beneficia 200 de persoane de acest serviciu platit cand sauna finlandeza la amiaza functioneaza dupa program 1 ora??

    teomtechAUTOR REVIEW
    [03.12.16 15:55:17]
    »

    Daca nu aveam asteptari de la dvs ma cazam la 2 sau 3 stele unde eram pregatit in a primi servicii slab calitativ... dar si tarifele erau cu 30% mai jos...

    teomtechAUTOR REVIEW
    [03.12.16 15:58:29]
    »
    rentea
    [03.12.16 17:42:38]
    »

    @teomtech: Eu va intreb atat: ati jignit si ati injurat fetele de la receptie sau ospataritele? Ati adus un recipinent de sticla cu lichide in zona piscinei? E adevarat sau nu?

    Andox
    [03.12.16 17:53:46]
    »

    @Complex President Baile: spuneti ca acest turist a mai fost la voi de 3 ori si de fiecare data a facut scandal.

    Stau si ma intreb, de ce il mai primiti?

    Michaell
    [03.12.16 18:02:05]
    »

    Am citit si recitit articolul si ecourile. Deasemenea parerile de pe booking.com. Exceptind comportamentul neadecvat pe care autorul l-ar fi afisat in legatura cu disputa avuta cu angajatii hotelului, inclin totusi sa-i dau dansului dreptate.

    Cum explica dnul administrator parerile si gradul de satisfatie dezastruos de pe acest site dar si de pe booking.com?? Toti acesti oameni se inseala in felul cum au perceput ei serviciile acestui hotel? Daca dai scroll putin mai jos iti apare doar scris cu rosu ,,Nu recomand,,

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    rentea
    [03.12.16 18:13:47]
    »

    @Michaell: e adevarat ca hotelul nu are reviewuri bune. E clar ca e loc de mult mai bine. Eu sunt tare curios daca administratorul are dreptate insa in legatura cu comportamentul colegului, care spune ca "al sau caracer nu are de-a face cu serviciile oferite". Ba uneori mai are ... chiar mult de tot.

    Michaell
    [03.12.16 18:36:39]
    »

    @rentea: Pai am spus doar ca ,,... exceptind comportamentul neadecvat... ,,

    Bineinteles ca asaceva nu e tolerabil si nici nu doresc sa relativez acest lucru. Pe dealta parte, n-am fost nici-unul dintre noi de fata, deci acuzatiile admistratorului ar trebui mai intii probate pentru ca pina in momentul de fata sunt doar afirmatii. In schimb de pareriile celorlalti autori care si-au spus parerea aici pe site ca si pe booking.com nu cred ca trebuie sa ne indoim.

    De ce m-am bagat in discutie si cum de ma ,,arunc,, de partea autorului? Ptr. ca cred ca cunosc prin ce-a trecut dnsul si cum te simti cand faci cunostinta cu o asemenea ignoranta din partea unor angajati carora, pina la urma, tu ca turist, le platesti salariile. Din pacate, am avut si eu ,,norocul,, de un asemenea tratament - de nenumarate ori.

    Daca nu ma insel, citisem acest articol deja zilele trecute, cei drept, doar in fuga. Mi-a sarit in ochi acel pachetel aruncat pe jos - patutul. Si daca administratul are dreptate atunci cand afirma ca nevoia unui asemenea patut trebuie anuntat din timp, este totusi inadmisibil comportamntul lui fata de client. Daca eram directorul sau chiar patronul acelei locatii, in urma acestui gest il facem somer fara nici cea mai mica ezitare.

    Sunt de parere ca asemenea angajati nu reusesc sa realizeze ce inseamna azi, in timpurille internetului, un musafir care paraseste locatia cu o parere atit de negativa...

    tudor48
    [05.12.16 15:38:36]
    »

    Nu ma obiceiul de a scrie comentarii sau de a ma baga in conversatii inutile, dar domnul care reclma cele de mai sus are grave probleme de comportament si intuiesc cine e deoarece am fost cazat cu dansul pe acelasi etaj. In noaptea de vineri spre sambata nu am putut sa dorm pana la ora 4 dimineata deoarece dansul cu prietenii lui au petrecut toata noaptea. Am fost la receptie sa sesizez problema cu galagia, dar receptionera nu a reusit sa il linisteasca pe domnul, parca mai rau l-a intaratat, continuind cu un limbaj de mahala care nu poate fi reprodus. Daca era dupa mine individul acesta era impachetat ca si patutul din imaginile pe care le-a postat si dormea in strada sau la sectia de politie.

    Nu spun ca hotelul nu are si minusuri cum ar fi aglomeratia din restaurant sau copii care alearga prin receptie non stop, dar dupa mine apa din piscine a fost chiar calda, iar de restul serviciilor am fost relativ multumit.

    [...]

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster26
    [05.12.16 15:46:40]
    »

    @tudor48:

    am fost cazat...

    Nu spun ca hotelul nu are si minusuri cum ar fi aglomeratia din restaurant sau copii care alearga prin receptie non stop, dar dupa mine apa din piscine a fost chiar calda, iar de restul serviciilor am fost relativ multumit.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Dana.S
    [10.12.16 02:54:21]
    »

    @Complex President Baile:

    consideram ca este normal sa se cunoasca si profilul dumneavoastra ca om

    Draga domnule administrator, cu regret va aduc la cunostinta ca raspunsul dumeavoastra mi-a lasat un gust amar, aducandu-mi aminte de comportamentul personalului din turism de pe vremea comunismului.

    Vine turistul cu o reclamatie, indreptatita sau nu si dumneavoastra ce faceti, il dati la "gazeta de perete" pe modelul "las' ca stim noi cine esti"?

    Credeti ca o astfel de atitudine este menita a detensiona conflictul?

    Pana la urma ati ales sa lucrati in turism si tin sa va amintesc ca atributiile dumeavoastra nu sunt legate doar de administrarea hotelului, ci mai ales de lucrul cu oamenii de tot felul care va calca pragul.

    Ati auzit vreodata de sintagma "clientul are intotdeauna dreptate"?

    Un bun manager stie sa vorbeasca cu toate categoriile de turisti care ii calca pragul, de la vladica si pana la opinca. Folosind diplomatia ar trebui sa puteti detensiona orice conflict si sa faceti in asa fel incat turistii sa plece macar cu senzatia ca au fost ascultati si intelesi. Un bun profesionist trebuie sa fie pregatit pentru orice tip de oaspete si sa fie capabil sa multumesca clientul, fie el mai recalcitrant sau mai pretentios. Tine de arta managementului in turism.

    Mi-as dori ca in Romania sa se schimbe ceva, iar lucratorii din turism sa inteleaga ca turistii sunt oaspetii lor fata de care trebuie sa se poarte cu respect.

    Pana la urma nu am citit ca turistul care v-a nemultumit sa va fi produs pagube, sa fi spart ceva, sa deterioreze camera sau alte lucruri grave. A facut scandal, poate a fost mai vehement si poate a injurat, lucru nu tocmai de laudat, dar, asa cum spuneam, dumeavoastra trebuie sa fiti pregatit pentru tot felul de turisti si sa puteti gestiona elegant situatia. Nu pare a fi cazul dumneavostra. Daca nu puteti lucra cu oameni, poate ar fi mai bine sa va apucati de crosetat, este mai util.

    Eu as fi raspuns clientului cam asa:

    Ne pare rau pentru situatia creata si dorim sa va asiguram ca problemele dumneavoastra sunt prioritare pentru noi. Legat de inconvenientele pe care le reclamati dorim sa va aducem la cunostinta ca... etc...

    Suna altfel, nu? Altfel decat "las' ca stim noi ce poama esti"...

    Sau:

    Vine clientul si va cere sa-i aduceti in camera, in maxim o ora, luna de pe cer. Ati putea raspunde cam asa:

    Sigur, dorim sa va asiguram tot confortul de care aveti nevoie, prin urmare va vom pune la dispozitie luna de pe cer la pretul de 5 milioane de euro platiti pe loc.

    Chestie de diplomatie, nu?

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Complex President Baile , Dana.S, Michaell, rentea, teomtech, tudor48
    Alte impresii din această RUBRICĂPresident Hotel [Băile Felix]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.066688060760498 sec
    ecranul dvs: 1 x 1