GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Hotel de maxim 2 stele iar managementul solutioneaza problemele prin amenintari!
Am rezervat doua apartamente in Predeal la Comfort Suites Hotel pentru patru nopti in perioada 31.12.2013-03.01.2014 si am achitat in avans 10350 Ron pentru cazare si petrecerea de revelion. Am fost acolo impreuna cu viitorul meu sot, mama mea si una dintre cele mai bune prietene ale mele, 4 persoane in total.
Desi am fost placut surprins in momentul in care am ajuns, vazand ospitalitatea curierilor (celor care lucrau ca si bellboy) acestia intampinandu-ne intr-un mod prietenos si ospitalier - ceea ce a urmat este un sir lung al dezamagirilor.
Vreau sa mentionez ca am ales acest hotel crezand ca in restaurantul libanez din incinta acestuia pune la dispozitia clientilor musulmani un meniu care sa contina carne halal.
Prima surpriza neplacuta a fost cand am intrat in hotel, cele 5 stele erau prezente numai pe site insa am considerat ca apartamentele poate sunt in standard si in comformitate cu pretul achitat. Eu fiind persoana care a rezervat aceste doua apartamente, in momentul in care am vazut cum arata apartamentele si ce conditii jalnice, mobilier vechi, televizoare f vechi si mici... Cosul de la baie defect... am coborat in receptie sa imi exprim nemultumirea. Raspunsul care l-am primit a fost acela ca hotelul este vechi si urmeaza a fi renovat anul viitor. Am intrebat de ce preturile sunt la standard de 5 stele daca conditiile oferite clientilor nu se ridica la acest nivel? De ce am achitat un pret pentru 5 stele? raspunsul primit a fost un ridicat din umeri. Am intrebat apoi daca la restaurant se serveste carnea halal, in traditie musulmana iar receptionera mi-a spus ca produsele de carmangerie sunt achizitionate din supermarchet dar ca verifica imediat cu bucatarul daca carnea este halal sau nu. A sunat de fata cu noi si raspunsul bucatarului a fost ca aceasta carne nu este halal chiar daca restaurantul este libanez.
In seara de revelion nu s-a putut face nimic in legatura cu meniul pentru viitorul meu sot, acesta fiind musulman, chiar daca am solicitat acest lucru. Mai mult decat atat presupusa petrecere s-a tinut pe piscina hotelului, intr-un spatiu cu umezeala cat cuprinde, piscina fiind acoperita cu sticla si amenajat ringul de dans deasupra ei. Ceva de groaza. Cand am ajuns la petrecere am sesizat ca masa unde urma sa stam era de fapt o masa de 10 persoane, locurile noastre nu erau nici macar fata in fata ci in sir indian. Atunci a fost momentul cand am solicitat sa vorbim cu un manager, lucru care ne-a fost refuzat de catre hostess pe motivatia ca managerul nu este prezent in seara respectiva, ca si cum se asteptau la nemultumirea clientilor si nu vroiau sa raspunda niciuneia dintre nemultumiri. Daca domnisoara hostess a vazut ca nu intentionam a ne aseza la masa respectiva a mers sa discute cu presupusa domnisoara manager A.P. Infatisarea neingrijita a acestei individe cu functie de manager care purta o geaca de fas si ghete de zapada in seara de revelion, nu se ridica sub nici o forma la ceea ce astepti sa vezi in fata ochilor atunci cand soliciti sa discuti cu un manager, insa am realizat ca nici hotelul nu avea cum sa arate mai ingrijit in situatia in care managerul nu se sinchiseste macar sa aiba o infatisare decenta si placuta. Atitudinea acesteia nu a fost numai obraznica si agresiva, folosind un ton ridicat vis a vis de mine si de persoanele care ma insoteau ba chiar mai mult jignitoare, de parca eram acolo la vreo pomana si ceream ceea ce nu era al nostru de drept. Am solicitat sa ni se achite suma platita si sa parasim hotelul insa aceasta A.P ne-a asigurat ca dupa ora 12 imediat, parte din invitati vor pleca in club si ne va amenaja o masa de 4 persoane. Astfel a gasit dansa solutionarea, tinand cont ca nu vroiam sa avem o atitudine negativa in seara dintre ani am acceptat acest compromis. Am mers la masa dar masa era deja ocupata de alti clienti si am solicitat pentru a doua oara sa discutam cu stimabila domnisoara manager. Aceasta a mers la masa a deranjat toti clientii asezati deja, si ne-a facut loc la masa. Mentionez ca printre persoanele care stateau cu noi la masa era o doamna gravida si doi batrani, lipsa de respect a managerei fata de acestia a fost la fel de uimitoare. Asezi intai invitatii la masa dupa care ii ridici si faci loc altora.
La aceasta masa festiva de revelion nu aveai nici macar cum sa te misti sau sa mergi la toaleta fara sa ii ridici de pe scaune pe cei de langa tine, ospatarii dadeau farfuriile la primul client de la masa urmand sa ajunga la ultimul din mana in mana iar debaratsatul s-a facut la aceiasi maniera.
Am avut parte de persoane de etnie roma care ne-au sorcovit la masa vrand nevrand, de florarese si tot asa...
A doua zi am facut check out ul si am solicitat restituirea banilor pentru cele doua zile ramase si deja achitate in prealabil. Doamna managera ne promisese in seara de revelion ca pe 1 o sa vina sa discute cu noi si sa solutionam pe cale amiabila toata aceasta situatie insa nu a binevoit sa apara pana nu am mentionat receptionerei ca voi suna la protectia consumatorilor. Nemultumirea a fost din toate privintele fata de acest hotel insa cea mai mare dezamagire a fost aceea sa fim tratati cu tipete amenintari pana am fost nevoiti sa sunam la politie si nu o data chiar de doua ori, insa se pare ca domnii politisti se cunosteau foarte bine cu aceasta managera si cu un alt manager pe nume B. pentru ca pana si politia a incercat sa ne intimideze sa plecam ca si cum nimic nu s-a intamplat si sa apelam la protectia consumatorilor pentru a solutiona aceasta problema.
Al doilea apel telefonic la politie a fost atunci cand in receptie au aparut trei indivizi cu aspect de infractori care se uitau la noi de parca abia asteptau sa parasim incinta hotelului ca sa poata aplica la adresa noastra vreo "corectie" ca nu am fost multumiti de jecmaneala care avusese parte din partea Hotelului Comfort Suites. Cand am spus ca sun la 112 si anunt organele de competenta ca suntem amenintati cel de-al doilea manager din acest hotel a venit a batut unul din indivizi pe umar si a spus "haideti ma"! Acesta plecand din receptie spre restaurant impreuna cu acestia comfirmandu-ne ca impresia de amenintare pe care am avut-o nu a fost deloc gresita.
Am inteles ca este greu sa ne ridicam la standarde europene sau mondiale in privinta facilitatilor si serviciilor hoteliere chiar daca preturile care le achitam in romania sunt chiar mai mari decat afara insa sa fii amenintat de doi manageri si sa se tipe la tine in ultimul hal si toate astea pe banii tai, in tara ta doar pentru ca ai facut o alegere proasta in legatura cu hotelul este ceva inaceptabil.
Domnii politisti care vorbindu-le pe nume acelor manageri ba chiar si indivizilor care erau acolo sa ne sperie si intimideze ne-au lasat impresia ca sunt mana in mana cu acestia ba chiar mai mult au fost intampinati de cum au ajuns in afara hotelului de B. al doilea manager adus in discutie pentru a fi pusi in tema cu ce se intampla si probabil ce au de facut in privinta noastra.
Domnii politisti m-au amenintat cu amenda ptr ca am indraznit sa ii sun fara ca acesti indivizi sa ma atace intai fizic. Trebuia sa ii lasam probabil intai sa ne agreseze fizic si dupa sa apelam la politie.
Am facut aceasta plangere doar pentru a evita alti clienti sa treaca prin ce am trecut noi. Solutionarea problemelor s-a facut prin tipete amenintari si sfidare. Managementul acestui lant hotelier care include atat Hotelul Trei Brazi, Belvedere de pe Valea Prahovei si altele nu au idee despre cum ar trebui solutionata o problema pe cale amiabila asa cum ar fi normal, ba chiar mai mult recurg la metode josnice. Nu suntem singurii clienti nemultumiti de acest hotel insa noi am decis sa luam o masura impotriva lor, cel putin cei care aleg aceasta destinatie sa stie la ce sa se astepte!
Trimis de Veronika in 03.01.14 12:28:24
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL. A mai fost în/la: Hotel Aro Palace Brasov
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Veronika); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.51074600 N, 25.56654300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Veronika: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Mar.2020 Dezamagitor — scris în 15.03.20 de daf434 din BUCUREșTI - nu recomandă
- May.2018 Hotel Comfort Suites Predeal sau... la pomul laudat cu sacul!! — scris în 22.06.18 de iuliana 21 din CăLăRAşI - RECOMANDĂ
- Sep.2017 Camera 513 — scris în 30.09.17 de Engi din BUCURESTI - nu recomandă
- Mar.2017 O schimbare in bine — scris în 07.03.17 de mihai.panait din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jun.2016 Camera 512 — scris în 06.06.16 de Angel1967 din BACAU - nu recomandă
- Mar.2016 5 stele?! — scris în 11.03.16 de Vladimir10 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jan.2016 4 stele cu indulgenta — scris în 26.01.16 de gabri_oana din PANTELIMON - RECOMANDĂ