ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.10.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 25.04.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
79.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Ce este si (mai ales) ce nu este Phoenicia Royal

TIPĂREȘTE

Nu pot sa spun ca Phoenicia Royal nu este un hotel bun, probabil ca este, dupa Hotel Vega din Mamaia, cel mai bun de pe litoralul romanesc. Si le-am cam incercat mai pe toate acelea care mi-au starnit atentia.

Cu toate acestea, nu stiu daca as mai reveni aici. Am devenit mai pretentiosi, mai constienti de valoarea banilor pe care ii platim si cred ca aceasta este foarte importanta, in general, pentru progres. As plati mai mult pentru ceva mai de calitate, problema este ca, fizic si natural :) din pacate pentru turismul romanesc, nu se prea poate ceva superior. Cel putin nu aici, pe litoral.

As vrea sa va spun ce este Phoenicia Royal conform propriilor evaluari, in conditiile in care NICIO agentie de turism nu a fost in stare sa imi detalieze ce am solicitat. Desi o mare parte din informatii le stiam de anul trecut, cand am stat la Phoenicia Luxury, am incercat, mai mult din ambitie, sa incerc sa obtin informatii de bun simt pe care o agentie ar fi trebuit sa ti le dea (detalii despre camere, despre regimul Allinc, despre plaja etc). Esec total. Mai trist este ca NIMENI de la acest hotel nu a fost in stare sa o faca, prin telefon sau mail, inainte de inceperea sejurului. Bine... nici macar la receptie, cand am ajuns, nu au fost in stare. Cu toate acestea, ca sa nu fim pesimisti total, realitatea a fost mai buna decat „relatile publice” jenante ale Phoenicia si ale agentiilor de turism.

Localizare - hotelul de 5 stele este in imediata apropiere a corpului Luxury (de 4 stele) intre ele fiind situat restaurantul care le deserveste pe cele 2 hoteluri (mese in stil bufet suedez). Receptia e comuna, o stiam, arata bine, eleganta. Parcare, destul de incapatoare, am lasat masina aproape de intrare si nu am mai miscat-o 10 zile. Receptionerele? Ce sa spun, e tragic pentru o firma de marimea celei care administreaza Phoenicia sa angajeze asemenea specimene. Frumoase, dar... mai rar am intalnit asa ceva, pur si simplu incapabile in a oferi orice raspuns, orice solutie la cea mai mica problema.

Lobby-ul hotelului arata foarte bine. Hotelul e nou, se vede acest lucru, luxos la interior, holuri frumoase, candelabre etc. Curat si luminos.

Camera. Am avut un apartament (deluxe suite), impecabil. Superb, fara exagerare, avea 2 camere foarte mari, una cu pat matrimonial in fata caruia era un TV gigant si una pentru copil, fara usa, ca un fel de separeu, cu TV, lampa, birou... Decorurile erau luxoase, baia avea 2 dusuri, 2 chiuvete etc. Mai era o canapea frumoasa, mese, scaune etc. Cosmetice puse mereu si inlocuite. Balcon cu vedere laterala la mare cu scaune si masa. De asemenea, era un minibar cu de toate. Daca la sosire pot spune ca era impecabil de curat, apoi dupa... curatenia era superficial facuta, nu era deranjant rau, dar e clar ca putea munci mai mult angajata aceea pe care am surprins-o chiar laudandu-se pe hol la o colega cat de repede face ea curat si are timp apoi sa mai stea. Trecand peste aceasta, totusi, mai rar am vazut o asemenea camera, inclusiv comparând cu hoteluri de renume din lumea aceasta.

Pe holul de la etaj erau frigidere cu apa minerala Bucovina si plata îmbuteliata, espresor de cafea, gratuit pentru clientii hotelului. Un gest frumos si de remarcat. De asemena, dimineata gaseai in zona aceea si cookies, lapte pt cafea etc. de asemenea, gratis.

Masa. Am avut allincusivie. Hai sa o lamurim. NU este niciun allinclusive in sensul traditional. Este un fel de pensiune completa cu bauturi (pe timpul meselor), la care se adauga bauturi la piscina si pe plaja, pe timpul zilei. Nu a fost in neregula pentru noi, dar nimeni de la hotel sau agentii de turism nu au fost in stare sa descrie exact care este regimul acesta. Deci, sunt cele 3 mese incluse, bufet suedez, pe timpul lor ai bauturi incluse (anul acesta nu mai erau freshuri) precum: vin imbteliat Cotnari (mai prost evident decat cel italienesc de anul trecut), apa minerala si plata imbuteliata, toate sucurile din gama pepsi la sticla, bere Bergenbier, vodca, aperitiv si whiskey Ballantines si Jameson. Toate turnate in fata ta din sticla. Pe plaja, sucuri si bere la draft, whiskey si alte tarii la sticla, turnate in pahar in fata ta. Calitatea bauturilor si a mancarii este foarte buna. Toate bauturile erau imbuteliate, cu exceptia celor oferite pe plaja si nu exista sa evite cineva sa ti le ofere. Mesele erau la fel de bine, multe gratare facute live, supe, fructe de mare etc. Mancare foarte, foarte buna, dar mai prosta decat anul trecut. Ce a fost dezamagitor acest an? Aglomeratia. Uneori era chiar nevoie sa stai 10 min la coada pentru a-ti lua ceva. La pranz era inghetata Cart dOr si se gateau clatite. In afara meselor nu exista nicio varianta sa iti iei ceva de mancare in sistemul AllIc. Bauturile erau disponibile numai la plaja sau la piscina, in regimul descris anterior.

Plaja. Asa cum o stiam, este o portiune numai pentru clientii Royal si Luxury, sezlonguri de lemn, cu saltele groase. Se practica rezervarea sezlongurilor cu noaptea in cap. Gaseai la orice ora sezlonguri, dar nu in primele randuri. Curat pe plaja, se grebla zilnic, erau cosuri de gunoi, apa destul de curata. Primeai cate un prosop de persoana in schimul unui cartonas pe care il primeai de la receptie.

Piscinele. Nicio modificare fata de anul trecut, aveai acces la toate facilitatile Phoenicia, inclusiv piscinele pt copii (in continuare neincalzite) si la celalte facilitati. Piscina infinity de langa Luxury era atat de rece incat nu am putut intra in ea. De altfel, in jurul ei era putina lume tocmai din aceasta cauza.

Concerte, show-uri etc. Nu ne pasioneaza cele de la acest hotel. Stiu ca erau in cortul din fata hotelului P. Luxury, dar nu am fost niciodata la ele. Erau insa multi copii care se duceau la maimutarelile din cort.

In general, curat prin resort, patronul libanez era mai mereu prezent, l-am si vazut gatind pt clienti. Foarte multi turisti israelieni, ziceai ca e o invazie. Ca de altfel, cam peste tot in Romania, le priește in mod evident acest mediu.

Ce m-a deranjat la hotel...:

-Aglomeratia (mult mai mare decat anul trecut), aceasta extinzandu-se atat la restaurant cat si pe plaja

-Comportamentul idiot de a nu iti da bratarile de allinc decat la ora 16, desi te cazeaza la 12-13. WTF? Saracesc din cauza aceasta? Se pare ca da, bietii de ei.

-Impotenta receptionerelor. Mai fratilor, nu am vazut asa ceva niciodata... sincer.

-Multi turisti needucati. Nu stiu cum de s-au inmultit atat de rau fata de anul trecut dar...

-Vinul mult mai prost decat anul trecut. Mie mi-a placut ce am baut in 2018 si am ramas dezamagit

-Piscinele reci ca gheata si lipsa oricarei incercari de a o incalzi pe cea a copiilor

In concluzie, nu stiu daca ar trebui sa recomand hotelul... insa o fac pentru camerele de exceptie, de 5 stele adevarate. O fac si pentru mancare, foarte buna, daca reusesti sa treci peste timpii de asteptare uneori prea mari. Bauturile au fost ok, mai putin vinul insa trebuie sa accentuez ca erau imbuteliate si nu la draft, ceea ce e de remarcat. Nu stiu daca merita sa mergeti aici, trebuie sa judecati voi, insa pe litoralul nostru nu exista alternative mai bune. Sunt destul de convins de aceasta, mai ales pentru sistemul alliclusive. Ca servicii, se inregistreaza o scadere fata de anii precedenti, insa aceasta e o nota generala, am mai vazut acest lucru si in alte zone si se datoreaza lipsei acute de personal calificat. Nimeni nu pate face nimic, decat Guvernul: sa deschida portile (mult mai larg) pentru angajatii straini, mai ales cei asiatici, altfel, va fi din ca in ce mai greu sa oferi servicii mediocre macar. Si atunci cand ceri 300 de euro pe camera / noapte parca ar trebui sa ai si ce oferi, nu???


[fb]
---
Trimis de rentea in 28.10.19 18:16:23
Validat / Publicat: 28.10.19 18:46:46

VIZUALIZĂRI: 3258 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rentea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 29000 PMA (din 30 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

mecut
[14.07.20 18:39:04]
»

@rentea:  Buna seara,   angajatii straini au sosit, i-am gasit in acest an (2020) in Mangalia, la hotelul New Belvedere 5* - vezi impresii. Sunt tineri din Nepal. Am scris cateva impresii despre locatia care mie mi-a placut... Doar ca este un pic straniu dialogul in engleza cu personalul...

renteaAUTOR REVIEW
[14.07.20 18:43:56]
»

@mecut:  Da, asa e cu dialogul, dar e ok, prin strainatate cum ne descurcam?

Apropo de astia de la New Belvedere, am stat in multe locuri frumoase, dar pe-astia ii consider cei mai mari nesimtiti: le-am cerut acum vreo luna o oferta pentru un o camera de 2 adulti si 1 copil de 5 ani, mi-au spus ca nu putem sta in camera dubla, ci numai intr-o suita junior cu vedere la mare (2 adulti+ 1 copil), care costa 195 euro/noapte, cu md. Mi s-a parut nesimtirea intruchipata sa imi ceri 1000 de lei pe noapte pentru o camera, cu mic dejun, in Mangalia. Chiar jignitor... si le doresc un sincer faliment Nu am dubii ca asta ii paste in curand...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
mecut, rentea
Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Royal Hotel [Mamaia Sat]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.055563926696777 sec
    ecranul dvs: 1 x 1