ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2011
DE Mala
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 16.08.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Lipsa de respect pentru turisti

TIPĂREȘTE

Revin din aceasta locatie cu un gust amar, gustul vacantei esuate desi mult asteptata.

am sa punctez scurt pentru a confirma ceea ce alti utilizatori am fost acolo au criticat:

1) parcarea: jumatate asfaltata, restul pietruita, inghesuiala maxima, se parcheaza dupa principiul fiecare unde si cum poate.

2) primirea la receptie: 7-8 fete aparent amabile, aparent acolo ca sa te asculte, dar doar la o prima impresie. (imediat ce am revenit cu rugamintea de a schimba apartamentul, erau vadit nemultumite si chiar contrariate ca n-au scapat de noi).

Apartamentul primit de noi in cladirea Rubin avea unul dintre geamurile din living inspre terasa (deci foarte mare) aburit pe toata suprafata lui in interior - deci nu se putea curata, dar cand te uitai prin el aveai senzatia ca esti intr-o poveste postmoderna. de la receptie ne-a condus o tanara domnita si ne-a lasat o carte de vizita cu numarul de mobil "pt. orice problema avem, legata de orice". Dupa ce am descoperit acest geam, in aproximativ 5 minute, era acoperit cu o perdea neagra (foarte inspirati la decoratiuni!?), am sunat-o pe domnisoara PR si mi-a raspuns o colega, spunandu-mi ca aceasta e la toaleta si ca ma va suna imediat ce revine. telefon asteptat circa 30 de minute si pe urma retur la receptie. in fine, am primit un alt apartament tot in cladirea Rubin, la etajul 3 identic cu anteriorul, si de asemenea la fel de bine curatat: totul numai la suprafata, geamurile dinspre terasa nespalate de la inceputul sezonului, mobila doar trecuta cu carpa cu chimicala, si totul numai o urma. nu vorbim despre balcon si curatenia lui.

Receptionistii iti vorbesc in sloganuri, au poeziile invatate, va uram sejur placut, bla, bla, dar cu conditia sa nu mai dai pe-acolo...

3) camerele spatioase - este unul din singurele atu-uri al acestui resort, insa insuficient curatate... ca sa nu spun semijegoase... confirm faza cu baltile din baie, dupa dus, seara erai nevoit sa calci in balti pt. a ajunge la toaleta pana a doua zi cand venea doamna cu curatenia in camera. noi am solicitat un mop, dar ni s-a zis ca nu se poate - chipurile e sub confortul nostru sa spalam baltile din baie. (personal mi se pare mai inconfortabil sa fii atent sa nu-ti alunece pustiul in baie prin balta in drumul lui catre WC decat sa trag un mop in 30 de secunde.)

4) restaurantul:

a) super aglomerat, si inapropriat construit de asemenea: este o constructie-provizorie din lemn si osb d-ala ieftin, o incropeala, prevazut pt vreme calduroasa; am avut ghinionul sa avem zile cu vant, si in aceste locatii (3 terase cuprinde acest restaurant) erau un curent infernal. ar fi trebuit sa mananci cu vata in urechi, sau cu caciuli pe cap, ii compatimeam pe bietii oameni care erau cu bebelusi... am racit cu totii, din cauza acestei non-protectiei vantului, pretutindeni intalnita, inclusiv pe terasa apartamentului. si atunci ma intreb? la ce-ti serveste un balcon atat de mare atata vreme cat nu te poti servi de el din cauza vantului? (sa ne intelegem managerul acestei locatii nu este de vina pt clima de la malul marii noastre, ci pentru faptul ca nu prevede disconfortul pe care neglijenta lui il creaza.)

b) in timpul pranzului restaurantul este izolat de restul resortului prin niste gardulete inchise cu lacate intre ele pentru a nu se putea intra decat pe o usa, unde pot nota nr. camerei care se prezinta la masa. tinand cont ca resortul are 400 de camere/apartamente, imaginati-va intr-o situatie de urgenta - un incediu, sau orice altceva - pe unde pot fi evacuati toti oamenii din restaurant. am intrebat managerul de restaurant - un arab - care te intampina la usa, si aproape a strigat la mine ca intra oameni din afara, si ca ne mananca mancarea... sau ceva de genul asta, si ca ramanem fara mancare... o ineptie genul asta...

ok, asta e problema lor, a mea este sa nu-mi fac probleme in vacanta pt nimic, nu?

Mancarea... multe feluri, ai din ce alege, dar e mereu aceeasi: micul dejun compus din 2-3 feluri de omleta, ochiuri, oua fierte, cabanosi, ficatei, mezeluri, branzeturi, si apoi cerealele, dulceturile - 2 feluri, un singur fel de iaurt cu fructe, pepene, ceva dulce gen chec dar cu prea multe esente in el, mie nu mi-au placut, lapte, ceai, cafea. insa acelasi identic 6 zile, neschimbat nici un produs.

Pranzul, diversificat dar foarte asemanator in fiecare zi: salate, legume, gratare, hamsi, mancare libaneza, trei feluri de ciorbe, ok.

Dupa pranz treceai pe o alta terasa pt desert si cafea, ok, cu canapele confortabile; cafeaua ti-o puteai prepara la nisip, daca vroiai, toi-meme... (e singurul lucru care mi-a placut la restaurantul lor).

preturi mari aici insa daca doreai altceva decat iti propuneau ei: un caffe frappe 15 lei, un suc de portocale proaspat stoarse 15 lei. managerul de aici (fiecare sectiune din hotel are un manager), tot un arab, mi-a preparat personal tot, si m-am oripilat, deci pe urma am evitat sa mai consum ceva pe acolo: a luat portocalele si le-a taiat coaja cu cutitul, intr-un fel gros, pana in pulpa ei, astfel ca i se scurgea zeama pe maini... pe urma le tinea prin maini si le ducea la robot fara sa foloseasca o farfurie sau orice alt recipient, sau fara sa-l fi vazut in prealabil sa se fi spalat pe maini; am remarcat si lungimea unghiilor lui bagate prin portocalele lui fi-mio': era trandy omul' avea unghii lungi...

5) Plaja: departe, urata, amenajata la ieftineala ca sa nu zica omu' ca nu-i.

in primul rand nisipul e batatorit, nu ti se afunda picoarele in el, si la malul marii, e ud, si tare. Marea... in schimb e buna... ca doar de-aia o iubim...

pe plaja aglomeratie maxima; daca lenevesti dimineata mai mult la cafea, adio scaun pe plaja... sau vine un baiat si ti le monteaza asa prin spatele altor oameni al doilea rand, in carca lor, cum ar veni pe sub vreo umbrela... fara sa-i intrebe pe bietii oameni daca-i deranjeaza, fara sa te intrebe pe tine daca e ok... Saltele n-ai decat tot asa daca esti fruntas si vii devreme, si nu spunem ca sunt ude, patate, "hartate"... nu exista cos de gunoi pe plaja, nici scrumiere sau masute pe langa umbrele, deci bei ceva de la bar, tii in nisip, fumezi stingi chistocul tot aici, asta daca cumva n-ai o cutiuta gunoi prin dotare.

6) piscine: ok, dar cu inghesuiala, nu le-am probat decat in prima dupa amiza, din lipsa de vreme buna si din pasiune pt mare, dar nu va faceti iluzii: pt copii mai mari decat bebelusii, nu exista decat o piscina de 0.95 cm parca inspre blocul cu spalatoria si prosoapele, cu apa atat de rece incat e goala in permanenta. traiasca aripioarele si colacelele, deci! sau mai degraba Marea Neagra la Mamaia, Corbu si Vadu...

exista baruri la piscine pe care nu le-am incercat, o incercare de vegetatie, au plantat bananieri, dar iarba-i tocita, exista o echipa care incearca sa distreze copii si adulti, pt fanii acestui tip de distractie.

vederea la mare a apartamentului nostru ne-a adus "in casa" spectacolele din fiecare seara, asemanatoare de altfel, si mediocre. n-am fost tentati sa le vizionam din acelasi restaurant in care ziua ne zgribuleam de vant si curent.

locul de joaca pt copii ok, dar neingrijit sau necuratat de asemenea.

impresia generala pe care acest hotel mi-a dat-o este lipsa de respect pt clientii sai, care poate ar fi putut suplini unele neajunsuri ale serviciilor, in special prin atitudinea acestor manageri si de altfel al intregului personal; doar doamna de serviciu era amabila, si asta cred ca s-o ierti ca nu are timp sa curete cum ar trebui. in rest multi oameni pe peste tot, dar care de ex. la plaja nu faceam nimic stateau la umbra, in cafeneaua cu canapele totul era plin de nisip, si finalul vacantei a culminat cu nesimtirea suprema a stapanului Mohamad sau cum l-o fi chemand care facea ture cu elicopterul pe nervii nostri veniti la recreere. a decolat si aterizat de cel putin 8 ori pe plaja bien sur, ridicand in aer nori de nisip, pt. a te simti ca in desert, nu ca la malul marii...

tot in acea zi, ne-au disparut de pe plaja prosoapele si cremele de plaja personale, si nimeni nu a stiut sa raspunda nimic decat: nu e raspunderea noastra...

parere subiectiva, dar pe care am tinut s-o impartasesc cu voi, caci de vreo 2 ani deja nu plec pe nicaieri fara sa va consult.


[fb]
---
Trimis de Mala in 17.08.11 00:38:16
Validat / Publicat: 17.08.11 07:39:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Hotel Modern, Hotel Splendid Mamaia,
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3007 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mala); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 locul de joaca
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster28
    [17.08.11 07:35:57]
    »

    @Mala: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    Ai uitat, insa, sa acorzi o nota pentru cazare, te rog sa o scrii intr-un ecou si o vom adauga noi in caseta tehnica.

    MalaAUTOR REVIEW
    [17.08.11 12:04:23]
    »

    Scuze, webmaster,

    nota mea pentru cazare este 8, pentru marimea generoasa a apartamentului, dar nu 10 datorita celorlalte inconveniente.

    crisco
    [25.08.11 17:19:29]
    »

    buna Mala

    as vrea sa te intreb cate ceva despre aceasta locatie

    inteleg ca ati avut doar mic dejun si pranz sau nu stiu parca asa am retinut, oricum intrebarea mea este ce aveati de baut la mesele incluse in pret, sau mai bine zis

    ce se platea?

    multumesc

    MalaAUTOR REVIEW
    [26.08.11 11:36:54]
    »

    buna Crisco,

    in cadrul micului dejun era cuprins: cafea, ceai, lapte cald-rece, diverse sucuri la dozator- pe care nu le-am incercat, apa la dozator.

    la pranz nu era decat apa la dozator, si cand treceai pe terasa de la desert era un fel de limonada, si cafea la nisip daca-ti faceai chiar tu.

    bauturi alcoolice deloc.

    cafe frappe 15 lei, suc de portocale stoarse 15 lei, o bere 8 lei parca. de asemenea orice servit in afara meselor, la plaja, la piscine se platea. (apa, cafea, orice)

    PhoeniciaHR
    [24.06.14 12:33:33]
    »

    Buna ziua!

    Va multumim pentru review! Ne pare rau pentru eventualele neplaceri pe care le-ati intampinat. Recenziile dumneavoastra, ale tuturor turistilor care ne-au ales sa le fim gazde sunt foarte importante pentru noi. Cu ajutorul dumneavoastra am crescut, ne-ati ajutat sa imbunatatim serviciile si facilitatile resort-ului si sa ne mentinem standardele ridicate, iar acum putem spune ca alaturi de noi veti avea parte de vacanta la care ati visat mereu. Dorim sa va invitam anul acesta alaturi de noi pentru a va bucura de minunata lume Phoenicia Holiday Resort!

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    crisco, Mala, PhoeniciaHR
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056075096130371 sec
    ecranul dvs: 1 x 1