ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.08.2010
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Galati
ÎNSCRIS: 14.08.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 AD. + - COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

De folos si altor turisti

TIPĂREȘTE

1. La receptie: lipsa de promptitudine, cazarea a durat peste 3 ore, ni s-au dat cheile a 2 apartamente in care nu se facuse curat dupa plecarea turistilor (am fost impreuna cu fiul, nora si nepotul in varsta de un an).

Curatenia s-a facut superficial, cu noi intr-o camera din cele 4 ale celor 2 apartamente, copilul trebuia sa doarma, sa manance si nu putea fi tinut cu ceasurile la receptie ori la locul de joaca.

Ni se cerea insistent, pe un ton ridicat, sa fim intelegatori cu personalul, de parca am fi fost primiti in ospetie si nu am platit din timp.

As acorda nota 2, pe o scara de la 1 la 10.

2. Curatenia: lasa de dorit, nu se foloseste aspiratorul in sec. XXI ci matura (ni s-a spus ca e doar unul in fiecare bloc/hotel cu 8 nivele).

Personal putin, numai 4 femei pentru 8 nivele cu atatea camere!

Nu se curata sub canapele - desi acestea pot fi miscate si de un copil - nici in balcoane.

In consecinta, am cumparat spirt sanitar, lavete, carpe de praf si am curatat chicineta si toate suprafetele mobilelor care puteau fi atinse de copil, in ambele apartamente.

In a doua zi nu s-a facut curat si nici prosoape schimbate, apoi s-a rezolvat. Daca ar fi fost macar 2 femei la curatenie pe etaj, poate ca alta era situatia. Nota 4.

3. Apartamentul e spatios, copiii au loc de miscare. Exista aer conditionat in ambele camere.

Balcoane mari, cu mese, scaune si uscator pliant pentru rufe.

Mentionez ca in blocul Smarald este o spalatorie dotata cu masini de spalat. Minusuri: in toate baile, apa folosita la dus refuleaza in interior, pe sub cada.

Nu se scurge macar prin sita din mijlocul baii deoarece podeaua nu are inclinatia corecta. Alte lavete, carpe de praf pentru a scapa de apa murdara care putea fi dusa pe talpi in tot apartamentul.

Nu exista dulap inchis de haine ci doar niste rafturi cu o perdea.

Paturile sunt construite dintr-un cadru de metal si scanduri, care s-au mai si rupt pe alocuri, mascat de o alta perdeluta de jur-imprejur, peste care s-au pus saltele.

Alte perdelute mascheaza o nisa cu niste tevi in living si raftul unde se afla cosul de gunoi de la chicineta. Presupun ca perdelele sunt accesoriul cel mai iubit de proprietar ori improvizatii de moment pentru a deschide mai devreme un complex la ale carui finisaje ar fi trebuit sa se mai lucreze cateva luni pana la darea in folosinta.

Pentru un apartament de 4*, cam multe improvizatii! Nota 6-7.

4. Distractie si relaxare: loc de joaca pentru copii, piscine, sezlonguri, baruri, Spa, mereu pline. Acolo e o alta lume decat in apartamente, curat, frumos, atragator, fura privirea, parca pentru a te face mai indulgent cand ajungi in camera... Insa insuficiente ca numar de locuri, avand in vedere capacitatea complexului, niciodata nu am gasit spatiu liber decat la locul de joaca pentru copii. Nota 9.

5. Restaurantul: capacitate foarte mica in comparatie cu numarul turistilor cazati, astepti mult sa gasesti un loc la masa, mai ales la pranz.

Daca ajungi la masa cu jumatate de ora inainte de inchidere (7-10 mic dejun, 13-15 pranzul) nu prea mai gasesti de mancare.

Cuptorul de paine si gratarul amplasate prea aproape de mese, cald si fum, miroseau hainele dupa dejun.

Mancarea e gustoasa, proaspata, numeroase feluri insa... se repeta zilnic.

Nu e voie sa iesi cu mancare, daca nu poti manca tot sau, daca pleci mai devreme in ultima zi, pierzi pranzul platit, refuza sa dea ambalat. Nota 8.

6. Plaja: drumul pana acolo trece prin locuri dezolante, cladiri si tobogan cu apa ramase in paragina, buruieni, miros de la asa-zisul parc cu animale pentru copii. Umbrele din vremuri stravechi, care se misca si stau sa cada, cu stuf prin care trece soarele.

Saltelele pentru plaja, pe care le platesti dimineata cu 10 lei/zi iar dupa-amiaza nu le mai gasesti, nespalate de la inceput de sezon.

Turistii mai fura cate un prosop, mai arunca gunoaie in apa ori pe nisip. Produsele de la barul de pe plaja sunt accesibile ca pret. Nota 7.

7. In consecinta: nu ne vom mai duce acolo, raportul pret - calitate e in defavoarea clientului. Se doreste doar profit mare si rapid cu cheltuieli minime.

E adevarat ca erau destule persoane din categoria VIP, insa vor reveni in anii urmatori?


[fb]
---
Trimis de ela52 in 14.08.10 18:04:50
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: International si Smart din Sinaia, Belvedere- Predeal, Best Western din Balvanyos
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4162 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

35 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ela52); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7100 PMA (din 14 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

    35 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 35
    webmasterXY*
    [14.08.10 18:40:16]
    »

    Bun review, amanunte interesante si informatii pretioase.

    Ne bucuram pentru ca te-ai atasat comunitatii AmFostAcolo! In masura timpului disponibil te asteptam si cu alte asemenea impresii din vacantele tale.

    celeste
    [14.08.10 18:49:50]
    »

    Ela, totusi ti-a placut ceva? Am citit si alte impresii de la acest resort si am impresia ca ati fost totusi in locatii diferite?

    pepsi70ro
    [14.08.10 18:56:50]
    »

    Este una dintre destinatiile cautate, cred ca in acest moment ofera cel mai bun raport calitate/pret, dintre toate hotelurile de pe litoral... sau aproape toate.

    Insa asa cum s-a si spus in review 4 cameriste pentru 8 etaje este foarte mult, credeti-ma ca stiu ce inseamna, iar acest lucru este in defavoarea turistilor, pentru ca biata femeie nu are niciodata timp suficient pentru o curatenie 100% perfecta.

    Aici este vina managerului general pentru ca nu acorda mai multa atentie acestor servicii care in unele cazuri, ca cel de fata, lasa mult de dorit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ela52AUTOR REVIEW
    [14.08.10 19:11:26]
    »

    [@celeste]: Sunt mai multe hoteluri cu apartamente, asezate in careu, in interiorul spatiului fiind zona de relaxare. Noi am stat la Rubin, niste cunostinte la Smarald. Din discutiile cu ei, am aflat ca si ei aveau cam aceleasi nemultumiri.

    Referitor la intrebarea daca mi-a placut ceva, pot sublinia ca nu am primit ceea ce am platit: cazare si servicii de 4 *. Nu sunt un turist care cauta nod in papura dar nici nu-mi place sa fiu pacalit cu un ambalaj frumos in care se afla un obiect de proasta calitate. Mai trebuie subliniat un aspect: romanii nu prea stiu sa-si ceara drepturile, se multumesc cu ce li se ofera pentru servicii platite ca si cum ar fi gratuite. Altii, poate din snobism, chiar daca au avut un concediu cu probleme, nu vor sa recunoasca. De aceea vei intalni si alte pareri, ceea ce cred ca e bine. Fiecare dintre noi trebuie sa citeasca totul cu atentie, sa treaca prin filtrul propriu si sa aleaga. Nu trebuie "sa inghitim " tot ce se ofera. Un turist bine informat va avea un concediu agreabil.

    Mie mi-a fost de foarte mare ajutor acest site: azi trebuia sa plecam la Vatra Dornei, facusem rezervare, nu dau nume, insa am anulat-o dupa ce am citit parerile celor care au fost in pensiunea respectiva. Si acolo erau pareri pro si contra, noi am ales!

    ela52AUTOR REVIEW
    [14.08.10 19:17:23]
    »

    [@pepsi70ro]: Nu ma intereseaza a cui vina este! Eu am platit, nu am 10 concedii pe an, nimeni nu are dreptul sa-mi fure nici macar o clipa din viata! Nu trebuie sa fim indulgenti cu acesti afaceristi care nu au scrupule si vor doar profit. Nu trebuie sa comparam cu alte situatii de pe litoral ci sa avem ca unic sistem de referinta STANDARDELE in domeniu! Ar trebui sa fim la fel de selectivi ca si turistul din restul Europei.

    biancuta
    [14.08.10 19:47:01]
    »

    Un review cu foarte multe amanunte care ar trebui sa dea de gandit celor care se ocupa de managementul hotelului.

    ela52AUTOR REVIEW
    [14.08.10 20:02:34]
    »

    Nu stiu cine este managerul general al complexului hotelier, dar stiu ca patronul e cel de la un lant de restaurante de pe litoral si din Bucuresti, nu stiu daca pot da nume. Multi lucratori arabi, "policalificati": aceiasi oameni uda gazonul, matura pe afara, stau de veghe la intrare/ iesire ca nu cumva sa pleci cu farfuria cu prajitura si cu cafeaua (sa le savurezi langa piscina sau la locul de joaca al copilului care s-a plictisit de asteptat la masa). De dragul copilului, care a suportat chinul unui drum aglomerat, nu am cerut la receptie returnarea banilor si intoarcerea acasa.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    aida.alecu*
    [14.08.10 20:24:48]
    »

    Un rw plin de detalii, bravo tie, pe de alta parte nu trebuie intr-adevar sa compari cu alte locatii ci doar sa te uiti cate stele are, cat ai platit si sa te astepti la ceea ce inseamna 4 stele oriunde pe acest glob!! (deja se utilizeaza expresii ca- 4 stele turcesti, patru stele romanesti- care nu sunt corecte- 4 stele ar trebui sa insemne 4 stele) Ca este mai bun decat altele nu inseamna ca e asa cum trebuie sa fie!

    PeterCook
    [15.08.10 10:46:09]
    »

    Am punctat si eu acest review si, in ciuda faptului ca mi se par cam "pe de-alaturi" impresiile tale fata de a celorlalti, nu o sa comentez acest aspect. Am patit-o si eu cu Riu Evrika din Bulgaria.

    Sa speram ca nu ai ceva "interese" sa discreditezi aceasta locatie, drept pt. care iti respect opinia si imi pare rau ca nu te-ai simtit foarte bine.

    Oricum, trebuie tinut cont ca sunt la inceput de drum si e de apreciat la ei ca schimba rapid lucrurile negative - trecut la "a la carte", notat adancimea piscinelor - poate pana la anul vor disparea cat mai multe din aspectele negative si vor deveni o locatie de top. Eu le tin pumnii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ela52AUTOR REVIEW
    [15.08.10 14:10:51]
    »

    Eu nu pot fi suspectata de "interese ascunse" nici macar in gluma: sunt bugetara, mi s-au luat cei 25% din salariu, am economisit ca sa ajung la mare. Vreau doar ce mi se cuvine pentru banii dati! In schimb, simt ca Peter Cook e din bransa, mereu gaseste scuze pentru lipsurile semnalate, asa ca as putea sa-l banuiesc si eu de "interese ascunse "?

    Stiu ce inseamna 4*, tocmai sunt la Sinaia acum, cand raspund la acest ecou.

    Voi pune capat discutiilor, eu doar am vrut sa fiu de ajutor. Daca vreti sa constatati la fata locului, pe banii proprii... drumul e liber tuturor experientelor. Repet, mie site-ul mi-a fost de mare ajutor la evitarea unui drum lung, inutil catre V. Dornei. La randul meu, am simtit nevoia sa ajut.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    PeterCook
    [15.08.10 16:05:49]
    »

    ela52 imi pare rau ca ai inteles ca te suspectez de "interese ascunse", am spus doar ca sper sa nu ai asa ceva si ca imi pare rau ca, spre deosebire de majoritatea care a avut cuvinte de lauda pt. aceasta locatie, voi nu v-ati simtit bine.

    Sunt absolut de acord sa fi cat de exigent(a) doresti pe banii tai - si, intr-adevar, nu sunt putini, fie ea aceasta locatie de 4 stele.

    P.S. Nu sunt din bransa insa eu am petrecut vacante frumoase si foarte frumoase in tara (cu mici exceptii, desigur). Distractie frumoasa la Sinaia.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    danait
    [17.08.10 14:26:48]
    »

    Mi se pare total nejustificata nota 6-7 ptr. apartament.

    Inca un aspect care trebuie luat in seama, din toate relatarile dv. imi creeaza impresia ca sunteti o persoana vanitoasa (iertati-mi indrazneala).

    Mai trebuie sa stim sa si zambim!

    ela52AUTOR REVIEW
    [17.08.10 19:06:46]
    »

    Sa zambim, e foarte bine, mai ales cand primim daruri de la altii! Insa cand ni le oferim pe bani munciti din greu si nu furati, am vrea sa ni se dea ceea ce am platit. Daca a fi nemultumit de servicii sub standarde inseamna "vanitos "... parca DEX-ul zice altceva despre acest adjectiv...

    E dificil de format un consumator avizat de produse si de servicii pentru a sti care-i sunt drepturile (si obligatiile), pentru a nu fi extaziat de tot ce i se da spre ingurgitare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    aida.alecu*
    [17.08.10 20:08:45]
    »

    ela Din pacate devi rautacioasa! Cred ca cei care calatoresc isi formeaza impresii destul de solide, iar daca stai sa te gandesti la toate impresiile postate pe aici, de oameni care au fost si in locuri f frumoase si au avut ghinionul de a calca pragul unor cazari mai putin ok, nu cred ca e greu sa devi un consumator avizat! Chiar mai mult, de obicei sunt chiar punctate pe aici raporturile calitate/pret! Se si afirma uneori, daca vroiam 5 stele si comfort ma duceam si plateam pe masura! sau e ok pentru cat am platit!

    webmasterXY*
    [17.08.10 21:08:16]
    »

    Ei, copii... Nu e cazul să criticăm criticul!

    Criticaţi-i ideile, dar lăsaţi vă rog persoana în pace. Mai ales că a prezentat foarte decent nemulţumirile avute, dar şi detaliat şi la obiect, ceea ce destul de puţini utilizatori ai acestui site reuşesc.

    Propun să opriţi aceste discuţii în contradictoriu, şi să facem loc altora cât mai la obiect. Nu despre persoane şi preferinţele lor. Astea vor fi întotdeauna subiective şi nu veţi reuşi să aflaţi mult-lăudatul consens.

    Mulţumesc,

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ela52AUTOR REVIEW
    [18.08.10 20:08:52]
    »

    Multumesc, webmaster6, pentru impartialitate si pentru moderarea discutiilor! Eu am renuntat sa mai raspund cand am vazut ce turnura iau discutiile... Si nici nu doresc, deocamdata, sa ma inscriu pentru premiul saptamanal.

    Voi urmari in continuare parerile de pe site deoarece imi sunt de mare ajutor.

    dianag*
    [23.08.10 23:28:28]
    »

    Ai perfecta dreptate in tot ceea ce ai scris. Am fost si eu aici, probabil in aceeasi perioada, m-am intors pe 21 august. Este adevarat ca in baie apa curge pe sub cada, ca in camera nu este telefon, ca nu se schimba prosoapele si nici lenjeria asa cum s-a spus cand ne-am cazat. Nici camera noastra nu era gata cand am ajuns, a trebuit sa ne facem de treaba vreo doua ore, transpirati si obositi cum eram, pana a fost gata. Vesela de la restaurant este sub orice critica, toata ciobita, iar seara fetele de masa erau pline de pete. Nu am ce reprosa personalului, toti sunt foarte amabili, dar nu e vina noastra ca sunt putini, noi platim pentru un confort sporit.

    Nu mi se pare normal ca la intrarea in curtea complexului sa dai de niste casute de lemn, parca ai fi in bazar, iar una din ele sa fie chiar restaurantul.

    Ceea ce salveaza acest complex sunt piscinele, camerele foarte mari, vederea frumoasa din balcon, linistea, muzica buna.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ela52AUTOR REVIEW
    [24.08.10 08:41:52]
    »

    Ar trebui sa ma bucur ca mai e macar o persoana de aceeasi parere cu mine, dar nu o pot face: un concediu afectat de prestatorii de servicii nu e o placere! Daca as fi platit cam 50 % din banii dati, daca i s-ar lua 2 * din cele 4*, as spune ca raportul pret-calitate ar fi acceptabil...

    Totul e o improvizatie, ceva temporar, cam ca un cort in desertul nesfarsit: mizerie, usi care scartie sinistru, perdele in loc de usi la rafturi (ca nu se pot numi dulapuri), constructii provizorii din lemn. Ca la balci! Voiam curatenie si confort in camere, insa cine stie ce era cu adevarat si la piscine? Nu am intrat din doua motive: mereu era foarte aglomerat, fara sezlonguri libere si nu puteam verifica daca si cand au fost curatate. Prin analogie cu camerele... e simplu de tras o concluzie si despre piscine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    PeterCook
    [28.08.10 09:50:04]
    »

    Fiul + nora + ela52 + nepotul = 2 adulti ??????????????

    ela52AUTOR REVIEW
    [28.08.10 18:42:25]
    »

    Da, 2 adulti, am vorbit doar in numele meu si al sotului! Nu era corect sa scriu in numele fiului si al nurorii (cel mic scoate doar onomatopee) fara sa le cer permisiunea pentru ca nu voiam sa le reamintesc "minunatele " momente legate de receptie, curatenie etc dupa ce au ajunsa casa! Uitarea e un balsam pentru un concediu ratat. De aceea si suma mentionata e mica, biletul pentru toti a fost muuuuuuult mai scump.

    Ma amuza insa tenacitatea cu care PeterCook incearca sa... "albeasca " toate observatiile mele! Chiar nu are nici macar o micuta -ascunsa legatura cu complexul hotelier respectiv? Nu vreau sa folosesc cuvantul "resort" pentru ca ma deranjeaza imprumuturile fara masura din alte limbi, chiar statiune nu o pot numi!

    Si cu aceasta voi incheia toate comunicarile mele pe acest site. Voi consulta doar parerile celorlati pentru alte concedii si atat. Chiar as fi vrut sa scriu si despre munte insa... renunt. Va doresc sa aveti doar unanimitate de opinii si un concediu pe masura lor! Nu aceasta isi doresc si patronii din turism: turisti cuminti, care accepta orice pe banii proprii?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    PeterCook
    [29.08.10 09:51:15]
    »

    Draga ela52, de data asta nici macar nu-mi pare rau (ma bucur ca te amuzi).

    Eu am vrut sa aflu un pret corect, dar se pare ca tu ai ceva probleme de comunicare.

    Si sa sti ca am ceva legatura cu acest "hotel" - vreau sa ma duc anul viitor acolo, drept pt. care doresc sa ma informez cat mai in amanunt si corect (daca e posibil).

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [29.08.10 17:43:49]
    »

    ela52, poate reconsideri decizia ta; este nevoie ŞI de opinii ale unor turişti cu un alt nivel de aşteptări decât a majorităţii!

    Mircea_Pascu*
    [28.06.11 15:20:02]
    »

    din pacate, confirm si eu ce a scris ela52 mai sus.

    Sunt suparat si ofticat ca am aruncat atatia bani degeaba.

    Din ce am aflat astazi... la o simpla cautare pe internet, acest cartier de blocuri numit "hotel" apartine omului de afaceri arab Murad muhammad si daca cautati pe google, sunt zeci si sute de pagini in care se vorbeste despre zecile de tepe pe care le-a tras in toti acesti ani. Practic toate afacerile lui numai pe asta se bazeaza: BANU sa iasa, ca restul nu mai conteaza!! Fraieri sunt cei care nu cheama Sanipidu peste ei si Protectia Consumatorului. Dar probabil ca si alora le da o spagutza mica si gata. Mie lehamite de astfel de "afaceristi"... si nu cred ca mai are rost sa-mi bat gura degeaba si sa ma mai supar. Am terminat zilele de concediu, mi-a fost invatare de minte si cred ca niciodata nu mai facem concediul pe litoralul romanesc. Mai bine plecam la munte, ca parca prin zona montana oamenii sunt mai cu bun simt si pensiunile mult mai curate si totul la preturi accesibile. CONCEDIU PLACUT LA TOATA LUMEA.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ela52AUTOR REVIEW
    [28.06.11 16:34:26]
    »

    pentru ID Dragos: Nu reconsider nimic, nici macar acum, dupa aproape un an! Gusturile se educa, nu pot cobori eu stacheta, e mai bine pentru noi, romanii, daca urcam spre inaltimi, ca tot dorim "ca-n Europa "!

    ela52AUTOR REVIEW
    [28.06.11 16:45:18]
    »

    pentru ID Mircea Pascu:

    Imi pare rau pentru concediul ratat!

    Fiul si nora mea, impreuna cu nepotelul au incercat "sa mai dea o sansa" turismului romanesc anul acesta: au facut greseala sa mearga tot in acest complex, crezand ca s-a schimbat ceva. S-a schimbat, insa in mai rau: in locul asa-zisului parc de animale se construieste ceva, deci zgomot, praf, mizerie langa hoteluri si in drumul spre plaja. Ei au ajuns si cu copilul la urgente in Constanta, nu au mai primit banii inapoi, cred ca nici n-au mai incercat, stiind care e politica firmei: bani, bani, bani si iar bani cu orice pret. Mai bine stam acasa decat pe litoralul romanesc! Ori economisim cativa ani ca sa putem merge la Marea Neagra, la un hotel curat, cu servicii bune, cu 250-300 euro/zi!!! Exista si asa ceva in Romania. Trebuie doar cautat si luat referinte de la cei care au fost pe acolo.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [28.06.11 17:00:59]
    »

    @ela52, ce s-a intamplat cu copilul? A fost ceva din vina resortului?

    ela52AUTOR REVIEW
    [28.06.11 17:13:18]
    »

    Nu se stie cauza: apa de mare inghitita accidental, maini puse pe obiectele din restaurant ori din camera, mancarea etc. Diagnosticul a fost enteroviroza. Medicii din Constanta nu au stabilit clar cauza, sa nu uitam ca nu e indicat sa ne imbolnavim la sfarsit de saptamana! Poate ca nici nu au dorit, auzind ca sunt turisti.

    Oricum, cand copilul a fost stabilizat, dupa perfuzie 2 zile, au plecat la Bucuresti. Conditiile din spital erau din epoca de piatra, serviciile medicale la fel, profesionalismul si daruirea cadrelor medicale... Asa ca, daca aveti copii, mare grija la... Marea noastra cea Neagra!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Mircea_Pascu*
    [28.06.11 17:14:40]
    »

    da a fost o mare greseala si regret cei ~ 1200 euro cat am platit noi. Nici nu vreau sa ma gandesc ca daca as mai fi pus inca 200-300 euro in plus ne-am fi facut un super concediu in Turcia sau Cipru unde conditiile sunt cu mult mult mai bune. Dar gata m-am lecuit acuma, ,,, noi suntem ofticati si arabu numara banii la ora asta... si se bucura ca inca mai gasesti fraieri ca mine carora sa le ia banii!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Corina70
    [28.06.11 17:23:19]
    »

    eu cred ca acest "resort" este doar un experiment esuat... probabil peste 100 de ani vom avea si noi pe litoralul romanesc hoteluri si servicii cu adevarat de 4-5 stele, respect pentru clienti, etc... pana atunci, concedii frumoase tuturor, pe meleaguri straine, mai aproape sau mai departe, dupa bugetul fiecaruia!

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [28.06.11 17:28:39]
    »

    @ela52,

    Oricum, cand copilul a fost stabilizat, dupa perfuzie 2 zile, au plecat la Bucuresti. Conditiile din spital erau din epoca de piatra, serviciile medicale la fel, profesionalismul si daruirea cadrelor medicale... Asa ca, daca aveti copii, mare grija la... Marea noastra cea Neagra!

    Sper ca te referi la spitalul din Bucuresti cand vorbesti despre conditiile din spital; aici in Constanta, in primavara s-a inaugurat cea mai mare si moderna sectie UPU din tara, iar multe dintre sectiile spitalului au fost modernizate (click aici).

    Pe de alta parte Marea Neagra nu este atat de periculoasa ca Mediterana de exemplu, unde salinitatea este mult mai ridicata si poate face mult mai rau daca este inghitita.

    In fine, ma bucur pentru copil ca este ok, regret experienta mai putin fericita, insa indraznesc cu prima ocazie sa te invit tot pe litoralul nostru, fata de anul trecut sunt schimbari in bine, crede-ma.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    12 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    aida.alecu*, biancuta, C.Todi, celeste, Corina70, danait, dianag*, ela52, Mircea_Pascu*, PeterCook, PhoeniciaHR, roxxie
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.063558101654053 sec
    ecranul dvs: 1 x 1